بازدید 5968
۳
جشنواره گل‌های تماشایی در آزادی

بوی دربی آمد، استقلال ۶تایی کرد

کد خبر: ۱۱۷۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 15 April 2023

استقلال پیش از دربی، مربی سابق خود را شیش تایی کرد تا از حریف سنتی زهر چشم بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم استقلال از ساعت 19:35 امروز (شنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار هوادار تهران رفت و با چهره‌ای هجومی و نمایشی دلنشین نتیجه ۶ بر یک به برتری دست یافت.

آرش رضاوند (46)، محمد محبی (64) و (75- پنالتی)، سعید مهری (85)، مهدی قایدی (88) و سید حسین حسینی (3+90 - پنالتی) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و تک گل هوادار را محسن سفید چغایی (84) زد.

بوی دربی آمد، استقلال ۶تایی کرد

این پنجمین پیروزی استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو مقابل مربیان استقلالی در نیم فصل دوم بود تا این مربی در این زمینه گِلات کند. ساپینتو پیش از این موفق شده بود تیم‌های تحت هدایت رضا عنایتی (نفت مسجدسلیمان)، امیر قلعه‌نویی(گل‌گهر سیرجان)، علیرضا منصوریان(فولاد خوزستان) و مهدی رحمتی(آلومینیوم اراک) را شکست دهد و این بار هوادار را با ساکت الهامی شکست داد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 55 امتیازی شدند و بدون احتساب بازی سپاهان مقابل مس رفسنجان موقتاً به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. شاگردان ساکت الهامی نیز با 29 امتیاز در جایگاه دهم ایستادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی(80 - مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی(69 - ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(69 - امید حامدی‌فر)، مهدی قایدی، محمد محبی (80 - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری(46 - پیمان بابایی).

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری(68 - محمد میری)، سپهر روزی طلب(68 - بابک مرادی)، حسین ابراهیمی(58 - فرهاد زاوشی)، داریوش شجاعیان(58 - محسن سفید چغایی)، محمد چهارمحالی(46 - مسعود شجاعی) و محمدجواد محمدی.

 

شرح گل:

استقلال یک – هوادار صفر (دقیقه 46: آرش رضاوند): ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

 

 

استقلال 2 – هوادار صفر (دقیقه 64: محمد محبی): روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی دقیق و در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او نیز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

استقلال 3 – هوادار صفر (دقیقه 75: محمد محبی): روی یک ضد حمله سریع، بازیکنان استقلال به سمت دروازه هوادار هجوم برده که پیمان بابایی با یک پاس خوب، مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که فریبرز گرامی به روی این بازیکن مرتکب خطا شد و موعود بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمد محبی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت طهماسبی وارد دروازه کرد تا اختلاف به عدد 3 برسد.

 

 

استقلال 3 – هوادار یک (دقیقه 84: محسین سفیدچغایی): روی پاس در عمق و دیدنی مسعود شجاعی، سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد.

 

 

استقلال 4 – هوادار یک (دقیقه 85: سعید مهری): باز هم توپ گیری بازیکنان استقلال منجر به گل شد. پس از اینکه چشمی پاس بازیکن هوادار را قطع کرد، توپ به پیمان بابایی رسید و او با پاس در عمق دیدنی، سعید مهری را در شرایط تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه فنی و دقیق، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

استقلال 5 – هوادار یک (دقیقه 88: مهدی قایدی): روی یک ارسال توسط مدافعین استقلال به پشت خط دفاعی، مهدی عبدی دچار اشتباه شد و مهدی قایدی با نفوذ به محوطه جریمه، ضربه چیپش را به سمت دروازه هوادار زد که طهماسبی ابتدا توپ را مهار کرد ولی قایدی روی ریباند توانست دروازه را باز کرده و شب خوبش را تکمیل کند.

 

 

استقلال 6 – هوادار یک (دقیقه 6+90: سیدحسین حسینی): پاس قایدی در محوطه جریمه به رضا میرزایی رسید و این بازیکن نیز یک و دوی وینگر بوشهری را پاسخ داد که حسین صادقی برای دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه ای به سینه قایدی وارد کرد و بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. آبی ها در تصمیمی جالب، توپ را به سیدحسین حسینی سپردند و گلر آبی ها با ضربه ای دیدنی و برخلاف جهت حرکت طهماسبی، توپ را وارد دروازه کرد تا سنگربان و کاپیتان استقلال، موفق به گلزنی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
پرسپولیسی ها با نامردی میخان قهرمان شن
بوی تبانی میاد
اولا هر شش تایی شش تایی پرسپولیسی ها نیست (:
ثانیا استقلال شصت تا هم بزنه بازم درمقابل پرسپولیس بزرگ محکوم به شکست هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار