بازدید 2190
۸

نزدیک به ۹۰ هزار نفر تاکنون مورد عفو قرار گرفته‌اند

معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به گستردگی دایره مشمولان عفو رهبری اعلام کرد: تعداد عفوشدگان به عدد ۹۰ هزار نفر نزدیک شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 13 April 2023

به گزارش «تابناک» به بقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، ۱۶ بهمن ماه بود که به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک رجبیه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پیشنهاد عفو و یا تخفیف مجازات عده زیادی از متهمان و محکومان موافقت کردند.

براساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته، به گفته حجت الاسلام و المسلمین رحیمی معاون قضائی تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار نفر مورد عفو قرار گرفته‌اند.

دقت در جزئیات عفو، بخشودگی و رأفت اسلامی اخیر که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب صورت گرفته از گستردگی دایره مشمولان این عفو حکایت دارد.

این عفو گسترده، از جمله عفوهای معیاری است که آخرین بار در سال ۱۳۹۷ پیشنهاد شد و مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

رویکرد جذبی رهبر انقلاب اسلامی در موافقت با پیشنهاد عفو مسئولان امر، حکایت از آغوش باز نظام جمهوری اسلامی در پذیرش افرادی دارد که به هر علت مرتکب خطا و اشتباهی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بفرمایید چند نفر دباره زندانی شدند
مگه نمی‌گفتند تعداد معترضین ،یا به قول خودشون اغتشاشگران ۲۰۰۰ نفر بیشتر نبوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
عفوشدگان فقط مربوط به اغتشاشات نبودند.اگر نمی دونی بدون. اگر میدونی تجاهل نکن
جالب است قبل از انقلاب ایران با جمعیت 35 میلیونی حدودا 5 یا 6 هزار زندانی داشت ولی الان ایران با جمعیت 85 میلیونی فقط در یک ماه 90 هزار نفر عقو شدند . مسولین چه بلای سر مردم اورده اید
مگر نگفتید تعداد بازداشتی ها اندک بوده؟ از قدیم می گفتند دروغگو کم حافظه می شود
یعنی این ۹۰ هزار نفر همه گناهکارند و حتما شما درست میگید ؟۹۰ هزار رو تونستید بگیرید ۱ میلیون هم فرار کرده اند .
با بگیر ببند مشکلات حل نخواهند شد یک دقیقه فکر و تفکر مشکلات را حل می کند کار سختی نیست
براساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته، به گفته حجت الاسلام و المسلمین رحیمی معاون قضائی تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار نفر مورد عفو قرار گرفته‌اند.
پاسخ: پس چرا وزیرامور خارجه در سفری که رفته بودند خارج در پاسخ به سئوال خبر نگار گفت که کسی بازداشت نشده پس این 90هزار نفر از کیا هستند که بازداشت شدن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست