بازدید 2682
۸

اردوغان: مسجدالاقصی خط قرمز ما است

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه چهارشنبه شب در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی گفت: توهین به مسجد الاقصی و پایمال شدن حرمت حرم شریف برای ما خط قرمز است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 06 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان ضمن محکومیت اقدامات شنیع علیه قبله اول مسلمانان، خواستار پایان هرچه سریع‌تر حملات نفرت‌انگیز نیروهای اسرائیلی به مسجد الاقصی شد.

رئیس جمهور ترکیه افزود: واضح است که موج خشونتی که (رژیم) اسرائیل به راه انداخته است، علیرغم همه هشدارها، پشت آن تنگنای داخلی است.

اردوغان تأکید کرد که ترکیه نمی‌تواند در قبال این حملات سکوت کند؛ چرا که توهین به مسجد الاقصی و پایمال شدن حرمت حرم شریف برای ما خط قرمز است.

به گزارش ایرنا، ‌ نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی با شکستن شیشه‌های مسجد القبلی، اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرده و در ادامه به معتکفان در مسجد حمله کردند و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به مسجد القبلی، شماری از فلسطینیان زخمی شدند ولی نظامیان رژیم صهیونیستی اجازه حضور کادر پزشکی را ندادند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد ده‌ها فلسطینی را داخل مسجد القبلی در مسجد الاقصی بازداشت کرده است.

منابع فلسطینی نیز گزارش دادند بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر بازداشت شده‌اند.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین طی سه‌شنبه‌ شب و صبح چهارشنبه دستکم سه بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن آژیر خطر به صدا درآمد.

گروه تندرو صهیونیستی موسوم به «بازگشت به کوه هیکل» برای یورش شهرک‌نشینان و خانواده‌هایشان به مسجد الاقصی و قربانی کردن حیوانات در این مکان مقدس برای روز چهارشنبه به بهانه عید «پسح» یهودی فراخوان داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
دروغگوترین رییس جمهور دنیا. بهترین رابطه را با اسراییل دارد. کلی پایگاه های حساس ( بغیر از انجیرلیک) در نزدیک مرز های ایران را در اختیار اسراییل گذاشته. این حرف‌ها را فقط برای یک عده عوام میزند که از احساسات آنها برای انتخابات پیش رو استفاده کند.
جناب اردوغان ژست نگیر شما در مقابل اسرائیل نمی توانید کاری کنید حتی اگر اسرائیل مسجد اقصی را خراب کند شما نمی توانید کاری کنید کشوری که با اسرائیل رابطه سفارتی دارد یعنی دوست هم هستند پس بیخود مردم را اغفال نکن بشین سرجات.
مرگ بر دروغگو
چه چیز مسجدالاقصی خط قرمز شماست جناب اردوغان ؟
زنده باد جناب پرزنت اردغان نور چشم حسینیون
ازادوغان کثیف تر پیدا نمی‌شود با اسرائیل پیوند قوی دارد وبه دروغ از فلسطین دفاع می‌کند او رهبر اصلی تکفیری ها است
خودتی.انتخابات نزدیکه
اياصوفيه هم خط قرمز مسيحى هاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم