بازدید 25506
سه هزار و سیصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش شریعتمداری به بیانیه وزارت کشور درباره حجاب: قابل تقدیر است اما دیرهنگام و دوپهلو به نظر می‌رسد!/یک ادعای ضد ایرانی دیگر از باکو درباره تلاش برای ترور یک نماینده آذربایجانی / عذرخواهی شبکه نسیم بابت صحنه جنجالی / یک نماینده مجلس: وقتی معلم‌ها حقوق نگرفته بودند، وزیر در سفر کربلا بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران: نفت به مصیبت اقتصاد ایران تبدیل شده /هشدار یک جامعه شناس: ‏دولت در حال تکرار اشتباهات سال گذشته در موضوع حجاب است / پیشنهاد اضافه شدن شعار «مرگ بر بی حجاب» به تکبیر از سوی یک گروه مذهبی قمی / قائم‌مقام معاونت سیما: این‌ طور نیست کسی با تلویزیون کار نکند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 31 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یک ادعای ضد ایرانی دیگر از باکو درباره تلاش برای ترور یک نماینده آذربایجانی
خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان «آپا»: «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به اظهارات دیروز «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد، «رسیدگی اولیه به اقدام تروریستی علیه فاضل مصطفی (نماینده مجلس)، بر ردپای ایران دلالت دارد». وی همچنین در ادامه این ادعای واهی خود افزود: این اقدام، ادامه حمله تروریستی به سفارت جمهوری آذربایجان است. «فاضل مصطفی» نماینده مجلس جمهوری آذربایجان شامگاه سه شنبه در یک حمله مسلحانه در مقابل منزل شخصی خود در شهر صابونچی هدف دو گلوله قرار گرفته و مجروح شد. آیخان حاجی زاده همچنین با طرح اتهامات دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد، به تازگی تهدیدات و تحریکاتی از خاک ایران علیه جمهوری آذربایجان انجام شده است. جمهوری آذربایجان هرگز اجازه استفاده از خاک خود را علیه کشورهای ثالث نداده است، ولی ایران دائم به تهدید جمهوری آذربایجان می پردازد.

ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران: نفت به مصیبت اقتصاد ایران تبدیل شده
ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران با برشمردن علل اساسی تورم مستمر در کشور بیان کرد: شاخص درآمدهای نفتی، یکی از این عوامل است که نفت باید موتور اقتصاد کشور و پیشران اقتصادی ملی باشد، اما متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود. اگر از این سرمایه ملی درست استفاده می کردیم با سیل ثروت روبه رو بودیم. وی در رابطه با راه مهار تورم اولین اقدام را این دانست که نباید امروز را به فردا بیندازیم و عنوان کرد: کلیدی‌ترین پیش شرط برای مهار تورم استقلال بانک مرکزی است. از بعد نهادی و نحوه تعیین رئیس کل بانک مرکزی و نیز اعمال نفوذ دولت در این حوزه و نقش وزرای اقتصادی در تصمیم گیری ها، در شورای پول و اعتبار و از بعد ساختاری وابستگی بودجه های دولت به نفت و ارزهای حاصل از آن و نقش بانک مرکزی در تامین ریال برای دولت و در نتیجه افزایش خالص دارایی های بانک مرکزی و جبران کسری بودجه توسط نظام بودجه و بانک مرکزی کشور، از اساسی ترین مشکلات در ساختار اقتصادی ایران است.

عذرخواهی شبکه نسیم بابت صحنه جنجالی
روابط عمومی شبکه نسیم با انتشار اطلاعیه‌ای درباره رخداد پیش‌آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی توضیحاتی داد. انتشار بریده ویدئویی از برنامه «چهار شگفت‌انگیز» که در قالب دوربین مخفی از شبکه نسیم پخش می‌شود، در فضای مجازی واکنش‌هایی به دنبال داشت که منجر به صدور این اطلاعیه از سوی روابط عمومی این شبکه شده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«باسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در پی رخداد پیش آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه و در جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس بررسی‌های اولیه، خطای رخ داده نتیجه سهل انگاری تیم تولید برنامه و بی دقتی ناظران پخش بوده است. این شبکه خود را ملزم به عذرخواهی از ملت فهیم و شریف ایران و نیز بینندگان عزیز دانسته و ضمن بررسی ابعاد کامل این اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را در دستور کار خود دارد که نتیجه آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.»

هشدار یک جامعه شناس: ‏دولت در حال تکرار اشتباهات سال گذشته در موضوع حجاب است
محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس در توئیتی نوشت: ‏دولت در حال تکرار اشتباهات سال گذشته در موضوع حجاب است؛ با این تفاوت که مردم به خاطر تورم شدید ناراضی‌تر شده‌اند، معترضین تجربه یک جنبش گسترده را دارند و ده‌ها هزار جوان تجربه زندان دارند. وی افزود: باید مدیریت دوقطبی ایجادشده در باره حجاب را به جامعه سپرد؛ نظام سیاسی توان حل آن را ندارد.

پیشنهاد اضافه شدن شعار «مرگ بر بی حجاب» به تکبیر از سوی یک گروه مذهبی قمی
مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهر قم، با ارسال پیامکی بعد از نماز جماعت هنگام تکبیر خواستار گفتن مرگ بر بی‌حجاب شده است.

واکنش شریعتمداری به بیانیه وزارت کشور درباره حجاب: قابل تقدیر است اما دیرهنگام و دوپهلو به نظر می‌رسد!/یک ادعای ضد ایرانی دیگر از باکو درباره تلاش برای ترور یک نماینده آذربایجانی/عذرخواهی شبکه نسیم بابت صحنه جنجالی/یک نماینده مجلس: وقتی معلم‌ها حقوق نگرفته بودند وزیر در سفر کربلا بود

آموزش و پرورش مقصران ماجرای عدم پرداخت حقوق را به یک معاونت و اداره کل تقلیل داد
وزارت آموزش و پرورش در خصوص برخورد با عوامل تاخیر و نحوه پرداخت حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دستور کتبی وزیر محترم آموزش و پرورش در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط خواهد شد.

امام جمعه قم: عموم مردم موظفند درمورد حجاب تذکر لسانی دهند
سعیدی خطیب جمعه قم با بیان اینکه یکی از پیامدهای بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌هاست، اضافه کرد: بی رونق شدن ازدواج و بالا رفتن طلاق از عوارض دیگر این بلای اجتماعی است. وی ضمن تشکر از اطلاعیه وزارت کشور بیان کرد: جرقه این اطلاعیه از قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی آغاز شد. خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه باید حکمت و فواید حجاب تبیین شود، گفت: توطئه دشمن برای رواج فساد در جامعه مستند و مستدل بیان شود، عموم مردم نیز با تذکر زبانی به این قانون الهی بپردازند و از هرگونه کار شتاب زده پرهیز کنند.

امام جمعه کرج: با مطالبه گری مستمر، اجازه هنجار شکنی در بحث حجاب را ندهیم
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: دشمنان سعی دارند با اعمال خود، اعتقادات جامعه اسلامی را کم ارزش و بی ارزش کنند. صدور بیانیه وزارت کشور در خصوص توجه ویژه به حجاب یکی از اقدامات ارزنده دولت بود و باید در این خصوص نظارت و اقدام جدی صورت گیرد و با مطالبه گری مستمر، اجازه این هنجار شکنی را ندهیم.

طالبان رادیو «صدای زنان» را به دلیل «پخش موسیقی و صدای لطیف مجریان زن» تعطیل کرد
رسانه‌های محلی در افغانستان از تعطیلی ایستگاه رادیویی «صدای زنان» در ولایت بدخشان در شمال این کشور توسط طالبان خبر دادند.بنا به گزارش رسانه‌های محلی در افغانستان، نیروهای طالبان پیشتر از مسئولان ایستگاه رادیویی «صدای زنان» خواسته بودند که از رادیو «موسیقی پخش نکنند، برنامه‌های زنده زنان را اجرا نکنند و مجریان زن با صدای لطیف صحبت نکنند.» از زمان تسلط دوباره طالبان بر افغانستان در اوت ۲۰۲۱، نیمی از رسانه‌های این کشور تعطیل شده‌ و بیش از نیمی از خبرنگاران افغان هم شغل خود را از دست داده‌اند.

قائم‌مقام معاونت سیما: این‌طور نیست کسی با تلویزیون کار نکند
سلیم غفوری، قائم‌مقام معاونت سیما گفت: اگر تولید جدید نباشد ناچار به پخش کارهای تأمینی هستیم؛ اما این‌طور نیست کسی با تلویزیون کار نکند! تلویزیون حتماً می‌خواهد بهترین کیفیت را در تولید داشته باشد و برای محتوای خود اصول و چارچوبی را رعایت کند. در نتیجه هرکسی چارچوب‌های تلویزیون را رعایت کند، تلویزیون با آنها کار می‌کند. اما تلویزیون با هر شرایط و به هر قیمتی کار نمی‌کند. تلویزیون برای خودش چارچوب و اصولی دارد.

علم‌الهدی: بی حجاب ضد اسلام است
علم الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند و شما که مسئول حفظ نظم حوزه خود هستید، باید قانون‌مدار باشید و به بی‌حجاب تذکر دهید.

معاون اجرایی مجلس تغییر کرد
با حکم رییس مجلس، معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب شد. محمدباقر قالیباف رییس مجلس در حکمی، علیرضا شریفی را به عنوان معاون اجرایی مجلس منصوب کرد؛ پیش از این، قلی‌ها معاون اجرایی و شریفی جانشین حوزه ریاست مجلس بود.

تصویر سنگ قبر رستم قاسمی با واژه «شهادت»
آذرماه پارسال بود که ناگهان خبر فوت سردار مهندس رستم قاسمی بر اثر سرطان منتشر شد؛ از ساعات پیش، تصویری از سنگ قبر مرحوم قاسمی در فضای مجازی منتشر شده که در تصویر آن، عنوان شهادت حک شده است!  

واکنش شریعتمداری به بیانیه وزارت کشور درباره حجاب: قابل تقدیر است اما دیرهنگام و دوپهلو به نظر می‌رسد!/یک ادعای ضد ایرانی دیگر از باکو درباره تلاش برای ترور یک نماینده آذربایجانی/عذرخواهی شبکه نسیم بابت صحنه جنجالی/یک نماینده مجلس: وقتی معلم‌ها حقوق نگرفته بودند وزیر در سفر کربلا بود
 
نماینده مجلس درباره پرداخت نشدن حقوق فرهنگیان: در چنین شرایطی شخص وزیر در سفر کربلا بود
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مشکلات روزهای اخیر جامعه فرهنگیان، گفت: فرآیند استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید می‌خورد و آینده این وزارت از سوی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.محمد وحیدی با اشاره به معوقات در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان اظهار داشت: طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، معاونین و سازمان برنامه و بودجه، تأخیر در پرداخت پیش بینی می‌شد و مسئولین در جریان این پیش بینی قرار داشتند. نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم گفت: درک نادرست وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی نسبت به این بحث و عدم همکاری درست سازمان برنامه و بودجه در نقطه پایانی باعث این اتفاقات شد.وی افزود: در چنین شرایط حساسی، شخص وزیر هم چند روزی در سفر زیارتی کربلا بوده و در کشور حضور نداشت، در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند. با توجه به مطالبات به حق فرهنگیان و بازخوردی که از نمایندگان سراسر کشور دریافت شد، فرایند اصلی ورود مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید می‌خورد و نسبت به آینده این وزرات از سوی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.

واکنش شریعتمداری به بیانیه وزارت کشور درباره حجاب: قابل تقدیر است اما دیرهنگام و دوپهلو به نظر می‌رسد!
بی گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است. حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به فارس که نظر او را درباره بیانیه اخیر وزارت کشور پرسیده بود، گفت: بیانیه وزارت محترم کشور اولاً بسیار دیرهنگام صادر شده است و در حالی که چند ماهی از پدیده پلشت کشف حجاب می گذرد، سوال این است که تاخیر مورد اشاره چه دلیل قابل قبولی داشته است؟! ثانیاً درباره برخورد با بی حجابی و مقابله با کشف حجاب کنندگان، صراحت لازم ندارد و با عرض پوزش، «دوپهلو» به نظر می رسد و دیگر آن که تاکید بیانیه بر درخواست از مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی برای تبیین حجاب اگرچه درخواست بجایی است، روشنگری و تبیین نباید مانع برخورد با کشف حجاب کنندگان باشد.

خبرنگار فارس با اشاره به این که ضرورت حجاب برای شماری از کشف حجاب کنندگان تبیین نشده و نیاز به روشنگری دارد، پرسید با این طیف چگونه باید برخورد شود؟ و مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: شما شخصی را در نظر آورید که قمه ای در دست گرفته و در حالی که عربده می کشد، به این و آن حمله می کند! حالا فرض کنید که او دیوانه است! و در همه نظام های حقوقی نیز تاکید شده است که بر دیوانه حرجی نیست! خُب، حالا تکلیف چیست؟ آیا با استناد به دیوانگی او نباید متعرض و مانع او شد؟! بدیهی است که در اولین گام باید قمه را از دست او گرفت و به او اجازه حمله به دیگران را نداد.

و اما این که اقدام او ناشی از دیوانگی یا ناآگاهی است و یا عامدانه است، مساله بعدی است که بررسی آن بر عهده مراکز قانونی است و نمی توان با این توجیه که تبیین و روشنگری درباره ضرورت شرعی و قانونی و اخلاقی حجاب ضروری است، مقابله با کشف حجاب را نادیده گرفت.شریعتمداری گفت: بی گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم های کشف حجاب کننده، ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست. و البته امید آن است که بیانیه وزارت کشور، هرچند دیرهنگام ولی آغازی بر پایان دادن به این هنجارشکنی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴۶
ماجرای حجاب به قبل شهریور بر نمیگردد

دوستان دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم باشید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
سوتی شبکه نسیم، گویای همین حقیقت است
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
بی حجاب‌ها عوامل استکبار و صهیونیزمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
من توی قشم دیدم چند تا دختر توی یک ساحل خلوت با مایو دو تیکه رفته بودن توی آب
چرا هیچ برخوردی نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
اولا تو بی جا کردی رفتی دخترای مردم رو توی جای خلوت دید زدی
هر چند احتمالا دختر بچه 7 و 8 ساله بودن که از نظر تو دختر بزرگ محسوب میشن
از مرگ بر کشورهای خارجی رسیدیم به مرگ بر افراد هموطن.تکلیف اینم روشن بشه میرسیم به مرگ بر همکاران همفکر تا الی ماشاالله!!!!
فعلا مردم رو با حجاب سرگرم کنید تا خیلی دنبال مطالبه اقتصاد نباشند
در ارتباط با اختلاس تذکر رسانی ندارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
نه ، اصلأ لازم نیست . مسأله اساسی وحیاتی مملکت سردادن شعارمرگ بربی حجاب است
مقابله با بی حجابی با حجابان از اوجب واجبات است و همه ارکان حکومت باید با آن مقابله کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
فعلاً اجازه بده اول یه فکری برای برنامه پخش شده از شبکه نسیم بکنن
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
سهمیه ساندیست محفوظ هست.تابناک پیگیری کن برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
متاسفانه خوانندگان نکته ظریف نظر زینال جان را درک نکردند
بهترین کار این است که حاج حسین شریعتمداری را مسوول رسیدگی و سامان دادن به وضعیت حجاب و پوشش مردم بکنند تا ظرف یک هفته همه را به جان هم بندازد جنگ داخلی راه بیاندازد بعد هم بندازد گردن استکبار جهانی و آمریکا
حاج حسن تو ماموریتی داری که باید تا اخر انجامش بدی.اینو دیگه میدونیم!
مسئولین و ائمه جمعه دین و شیعه رو طوری دارن نشون میدن که دیگه هیچوقت نمیتونه قد راست کنه.
کار وزارت با زیارت و دخیل بستن حل نمیشه
مسئولین و حضرات اگر به اخرت خودتان فکر نمیکنید به عاقبت فکر کنید.
به شخصه در انتخابات شرکت نکردم ولی خوشحالم که هم اکنون اقای رئیسی رئیس جمهور می باشد. دریای آرام همیشه بعد از طوفان شکل میگیره
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
پس بشین تا شکل بگیرد
وقتی چاوز در 1999 با سیاستهای ضد امریکا و چپ در ونزویلا به قدرت رسید ونزویلا هنوز از مرفه ترین کشورهای امریکای لاتین بود. چاوز که توهم قدرت در سرتاسر امریکای لاتین را داشت شروع کرد کمک های سخاوتمندانه از نفت مجانی تا دلار به کوبا و تمام گروههای ضد امریکایی و به اصطلاح مقاومت امریکای لاتین. این جریان ادامه داشت و در سال 2005 که قیمت نفت اوج گرفت حتی چاوز بیشتر پولهای ملت ونزویلا را مجانی برای کسب محبوبیت در بین هواداران خود( یارانه ها و رانتهای وحشتناک داخلی و کمک به کوبا و کشورهای خارجی دوست!) پخش کرد. این سیاست او ادامه داشت تا اینکه بعد از فوت او مادورو هم همان سیاستها را ادامه داد. در سال2014 ناگهان بعد از حمله روسیه به کریمه و استانهای شرقی اکراین امریکا و اوباما از سیاست گران ماندن قیمت نفت برای حمایت از انرژی های جانشین دست کشیدند تا روسیه تحت فشار قرار گیرد و قیمت نفت نصف شد. همچنان مادورو به سیاست خود ادامه داد. نتیجه این شد که سال به سال تورم ونزویلا شروع به افزایش کرد. در 2014 تورم ونزویل بیست درصد بود. ولی در 2017 به 60 درصد و بعد سه رقمی و به ابر تورم رسید. دیگر کسی برای مادورو هورا نمی کشد. نیروهای کوبایی از کاخ او دفاع می کنند و مانده هنفت او خرج این نیورها می شود. حالا ونزویلا بزرگترین حلبی اباد های دنیا را دارد و هشت میلیون از مردم ونزویلا از فقر و فساد به کلمبیا و سایر کشورهای همسایه و امریکای لاتین پناهنده شدند و برای زنده ماندن حتی بدن خود را مجبورند بفروشند. پوتین دقیقا همین راه را برای ملت روسیه می رود. هنوز ششماه از شروع تحریمهای اصلی و اثر انها بر روسیه نگذشته. درامد نفت و گاز و مواد معدنی روسیه نصف شده. اگر ونزویلا 25 میلیون جمعیت داشت و 15 سال طول کشید که ورشکست شود روسیه به بیشتر از 5 سال نخواهد کشید. .....
مهدی نصیری قبل از شریعتمداری مدیر مسول کیهان بود و چه اندازه تندرو تر از شریعتمداری و البته باسواد تر هم در حوزه و درس خارج و هم در تحصیلات اکادمیک و هم بسیار دگم تر و سلحشور تر. چه اندازه در دهه شصت با او بحث می کردیم ولی سنگ تر از شریعتمداری امروز. ولی مواضع جدید ایشان را ببینید. تبریک به مهدی نصیری که به هر حال انقدر ازاده و شجاع هست که بتواند موضع خود را بر اساس عقل و منطق و انصاف و منافع ملی و اکثریت مردم تعدیل کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
ایشان ادم سالمی بود
وزارت خارجه خیلی سریع به ادعای بی اساس باکو جواب دهد. علی اف دنبال شر میگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
نماینده تو بیمارستانه
یک مانور نظامی دیگر در مرز ارمنستان و آذربایجان مورد نیاز است. همکاریهای دفاعی با ارمنستان را گسترش دهید
خدا به این آقای شریعتمداری شفای عاجل عنایت فرماید و ایشون رو از داخل حبابی که برای خودش ساخته شده نجات بدهد .
در مورد نظرات برخی کارشناسان و تحلیلگران در مورد حجاب و مملکت راری و اقتصاد. دوستان عزیز. شاید باور نکنید . طرف دکتری امور مالی داشت و در خارج از کشور برای خرید ماشین ۲۴ هزار دلار وام ۶۰ ماهه گرفت. بعد از چند ماه میگفت چرا بجای ۴۰۰ دلار از حسابم ماهانه ۴۹۰ دلار کم میکنند. یعنی این دوستمون با دکترا امور مالی نه تنها نمیدانست که باید بابت ان وام سود و هزینه وام بدهد بلکه حتی قرار داد را هم نخوانده بود. حالا برخی راهکارها و پیشنهادات در مورد برخورد با بی حجابی ما را یاد جنین مواردی می اندازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| Canada |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
خوب. ربطش این بود که ان عزیز برگشت ایران و شد کارشناس ارشد مالی یک شرکت بزرگ دولتی. همینجور که با سهمیه دکترا گرفت. دقیقا مانند ان تحلیلگرانی که دکترین زمستان سخت و بستن تنگه و قرار دادن نردم در برابر مردم در جریان پوشش و حجاب را می دهند
اعضای انجمن رهروان امر به معروف و نهی از منکر قم حقوق و درامد دلاری دارن که برای گرانی ها و فقر روزافزون کشور صداشون درنمیاد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
چون سهمیه دارن
رییسی و پدر زنش دارن چکار میکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
دربدر دارن میگردن دنبال چند تا دانشمند (البته دانشمندان مدنظر خودشون) تا بپرسن برای حل مشکلات
! مملکتی باید چه تدبیری بیندیشیند
وزیر بی کفایت و و بی عرضه آموزش و پرورش که مدعی بود ، شب عید شبانه به

بانک مرکزی رفته است تا مشکل پرداخت حقوق های معوقه معلمان را پیگیری کنند!!!؟؟؟

پس ایشان دروغ گفتند ؟؟ و در سفر عبادی!!؟ و زیارتی سیاحتی کربلا تشریف داشتند !!؟؟

واقعا نباید گفت : زیارتی که ناله و نفرین دهها میلیون نفر از معلمان شریف و

خانواده شان را بدنبال داشته است از هر گناهی بزرگتر و بدتر میباشد !!!؟؟؟ ؟

رئیسی دیگر متتطر چیست ؟ ایا این یوسف نوری که ظاهرا منتخب و از دوستان

قدیم رئیسی است و همچون انسیه خزعلی باید در هر شرایط در دولت بمانند !!؟؟
وزیر کشوری که اکثریت را نمایندگی نمیکنه و حرف گروه محدودی را میزنه هیچ وجاهت و حتی شرعی نداره
اقاي امام جمعه كرج نبايد از اين دولت. مطالب گري كنيم كه چرا انقدر گروني انقدر فشار به مردم هست. واقعا اينا را نمي بينيد يا اينكه نميخاي ببينيد
چقدر در مورد حجاب نوشتید.
آخرش با این اقدامات کار دست همه می دهید.
پارسال می خواستید لایحه عفاف 84 را اجرا کنید نتیجش شده این.
انقدر که حجاب مهمه مهار تورم که امسال قراره اسم سال باشه مهم هست؟
وزیر آموزش و پرورش خوب می داند وزارت را از چنین سفرهایی دارد، بنابراین چرا نرود؟!!!
وزیری بی عرضه تر از وزیر آموزش و پرورش وجود ندارد وزیری که حتی کوچکترین اطلاعی از میزان بودجه ندارد و به گفته نماینده محترم مجلس در سفر کربلا بوده است در حالیکه در همان زمان وزیر گفته بود میرود شبانه در بانک مرکزی و تازمانیکه کل حقوق پرداخت نشده منزل نمیرود . انگار دوستان وظیفه ماله کشی دارند و تا قبل از اعلام نتیجه معاون اول همه تقصیرات گردن سازمان برنامه بود و یکشبه عوض شد و بیچاره نظافتچی که همیشه برکنار میشود.
صحنه جنجالی!!!!!!!!!!!!
می دونین چرا امام جمعه های محترم چرا در مورد حجاب هر هفته دارن حرف میزن؟بخاطر اینکه اونا از اول انقلاب فقط یاد گرفتن شعار بدن و اینکه براشون هبچ هزینه ای نداره.اگه یه بخشنامه بیاد که هر امام جمعه باید هر ماه ۱۰۰هزار تومان از حقوقش رو به گشت ارشاد وایز کنه تا با بی حجابی مبارزه بشه.مطمئن باشین بعد از ابلاغ بخشنامه همشون چنان از حجاب و رعایت حجاب بانوان ایران تعریف و تمجید می کنن که انگشت به دهان می مونید و اون بخشنامه همون هفته اول ملغی میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
واقعا مجبور بودی این حرف بیمزه را بزنی؟ چرا؟
ما که نفهمیدیم شبکه نسیم چه چیزی را نمایش داده که بعدا مجبور به عذرخواهی شده است. اگر کسی میداند، لطفا به ما هم بگوید.
حتما تابناک از اصل ماجرا خبر نداشته که آنرا شرح نداده است
علم الهدی این روزها خیلی بخاطر کشف حجاب ناراحت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون بخواد اذیتتون کنه راحته براش پس افراد قدرتمند رو ناراحت نکنید به نفع هیچ کس نیست
اگر مسله حجاب با شعار مرگ بر بی حجاب حل می شد تا حالا باید هزار بار آمریکا هم نابود می شد .
این جماعت کاری جز شعار بلد نیستند .
پاسخ ها
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
احسنت به این جواب هوشمندانه و کوبنده
فقط آرزو دارم حسین شریعت مداری رو زیارت کنم ، و فقط یک روز او با من تنها باشه تا بتونم از بیانات گهر بارش استفاده کنم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
بنده هم آرزو دارم كه اي كاش روزي مي شد بنده هم جناب دكتر غلامحسين ديناني حكيم و فيلسوف خودمان را در تهران زيارت كنم و از سخنان فيلسوفانه و حكيمانه اش لذت ببرم !!
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
ناشناس ۹ ٫ ۱۴
دروووووود بر شما
اتفاقا ستاری فر تنها کسی بود که از حقوق معلمان تو جلسات دفاع میگرد و دنبال عروق العاده ویژه ۵۰ درصدی همکاران بود او قربانی نوری شد
مراقب شیطنتهای افرادی مانند حاج حسین باشید فقط کافی است در تندروی های مورد نظر او یک مهسا امینی دیگر شکل بگیرد .
در حالیکه در بدترین وضعیت نظامی قرار داریم و هزاران جوان آماده فرار کردن از خدمت سربازی. اند
دلار ۲۵ هزار تومان شاخص ۲ونیم میلیون
ولار ۶۰هزار شاخص تازه شده ۲ میلیون
بعضی از سهام از یک آدامس هم کم ارزشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
اکثر سهم ها حبابی اند. شاخص رو مصنوعی پایین نگه داشته بودن
سیزده بدر شاد و جالب ٪٪٪٪
شاید بیشترین نقش در بهره وری محلی همین کنشگران دهیاری و شهرداری داشته باشند !
چون سیزده بدر نزدیک هست و آواز و رقص محلی آنهم جمعی رسم تمام ایران هست
ما شما را به فستیوال چگونگی انجام دعوت می‌کنیم!!!!!
ابتدا استانداری هر استان فردا تشکیل جلسه می‌دهد
و هر شهرستان سه نقطه فستیوال اوازو رقص و گردشگری رونمایی می‌کند
سایتی تلگرام به مرجع دهیاران و شهرداران از میزان استقبال ترافیک انجام می‌دهند و از تمام خوانندگان و رقصان شهرستانها به مکان های مشخص دعوت می‌شود
سپس بر حسب تشکیل در هر نقطه صداوسیما ی آن استان پوشش مراسم برای اولین بار بر حسب شادی مردم انجام می‌دهد و در سرتاسر ایران برای اولین بار
سیزده بدری تماشایی با قدرت رقص و آواز محلی با جمعیت باور نکردی اجرا می‌شود
حال شب پخش خبر ۲۱ فستیوال اجراهای جمعی سنتی قومی و محلی اجرا می‌کند و اینکار بهترین مراسم و شادی مردم در سیزده بدر بیاد ماندنی هست !
#پویش رقص و آواز محلی در سیزده بدر
ان شالله یه عده زالو صفت با حمله به بورس فاتحه بازار سرمایه رو نخونند ،
یکعده فقط دنبال سئو سود از بازارها هستند آنها ابتدا وارد بازار ارز و طلا می‌شوند سپس وارد خودرو و بعد بازار بورس و سپس وارد بازار مسکن می‌شوند تا ردی از پولشویی از خود بجای نگذارند ، طرف در سال ۱۹ با ۱۶ میلیارد از بورس خارج شد و در این دو سال سرمایه او به ۸۰ میلیارد رسیده و دوباره میخاد بورس رو نابود کنه و برای او اصلا مهم نیست زیرا ۸۰ درصد این پول فقط سود دلالی است ، آیا برای چنین افرادی ریییس بهترین نعمت نبستند ؟؟ او کسی بود که برای ابراهیم ستاد هم زده بود زیرا میدونست با آمدن اوست که سوپر میلیاردر میشه
آقای نوری ، او یک میلیون نفر رو رها کرده و به سفر تبلیغی میره ؟؟ تو که چپ و راست کربلا هستی و جز ستاد بازسازی هستی ، لطفا ویرانه های داخل رو آباد کنید
فقط میشه تاسف خورد به حال مملکت با این همه مسؤل تیز هوش
فقط یکی مثل حاج بابایی شاید بتونه تو این وضعیت از حقوق فرهنگیان دفاع کنه ولی او هم یه نان به نرخ روز خور هست که در دوران اوج درآمد کشور در زمان محمود فقط سال ۸۹ اصلا حقوقها رو کاهش داد و فقط به یک افطاری معلمان رو گول زد
برادرا قراربود دستی که با آل سعود دوست بشه رو قطع کنیدا. اون مرگ بر ال سعود و نهیان و .. فراموش نشه همینقدر در دینتون ثابت قدمید که با یه وزش باد جهتتون عوض میشه.. اخ اگر فردا همه بانوان با چادر بیان بیرون دوست دارم ببینم بهانه برای پرت کردن حواس مردم از اختلاس و ربا و دروغ و نا کارامدی و دزدی و بی برنامه گی و تورم و بی کاری و ..... چییه.
وقتشه ایران کارشو با اسرائیل یکسره کنه
احسنت به ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران
که بجای اینکه مثل بقیه به چجاب گیر بدهد بهتر از بسیاری اقتصاددانان راهکار نشان داده.
خبرگزاری فارس اعلام کرده که یک پویش برای جرم انگاری بی حجابی راه انداخته که در عرض 3 روز 112 هزار امضا جمع کرده.اگر یک پویشی راه بیوفتد که حجاب اجباری نباشد و امضاهاش از امضاهای خبرگزاری فارس بیشتر باشه اونوقت تکلیف چیه؟
فارس + شریعتمدای !
چه شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
نور علي نور شود
جناب ابو ترابی کشور هاب عربی هم نفت دارن و بدرستی ازش استفاده میکنن چرا نمیگی مدیرت غلط چرا از رانت و فساد حرف نمیزنید؟
واقعا هشدار اون برادر جامعه شناس کاملا و درست و منطقی امیدوارم سیاسیون دولتمردان و مخصوصا مجمع رهروان قم بفهمند وبه مردم جامعه احترام بگذارند.
آدمهای ضعیف وقتی توانی در حل معضل بزرگی نداشته باشند مجبور می شوند اذهان را مشغول معضلی دیگر کنند. حالا حکایت تورم و گرانیست.
آقایان مسول، معضل بزرگ الان گرانی بی حد و اندازه ست که بدست دولتمردان گذشته ........بویژه از زمان محمود احمدی نژاد با آزاد سازی یارانه و نقدی کردن آن که تا سالها ثابت ماند و بعد از آن دولتهای بعد...که ازدواج را تقریبا غیر ممکن کرده..اگر توان حل این معضل را ندارید یعنی لیاقت ندارید. پس بروید کنار و آن را دست انسانهای توانمند و با کیاست و متدین واقعی بسپارید..تورم باعث فقر و نداری و شرمساری و فساد اجتماعی می شود. به مراتب هم بدتر از بدحجابی ست... اگر بی حجابی بی حیایی ست پس تمام زنهای خارجی از فلسطینی و لبنانی و شرقی و غربی و...بی حیا هستند
چرا نمیگی مرگ بر مفسد مرگ بر رانت خوار
بعدش هم اگه شما خیلی امر به معروف کن و مسلمان هستی و جرآت داری برو بانک ها رو نهی بکن از منکر که دیگه عملا سود نمیگیرن یپا ربا خوارن
با مساله حجاب مواظب باشند طلاب و ایمه جمعه که جنگ داخلی راه نیندازند
من برای فرار از برنامه های مستهجن ماهواره به صدا و سیما! پناه بردم. چه صحنه مستهجنی بود و تحریک شدم :) دیگه صدا و سیما نگاه نمیکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
یه بار منم کیش بودم و پس از مشاهده تصاویر مستهجن و خانمان برانداز از صدا و سیما دور رسانه های ملی رو خط کشیدم .
الان چقدر خوشحالم که ادامه ندادم، وای فکرشو بکن، تو جمع خانواده باشی و چنین تصویری ببینی
خدایا شکرت
شما را به خدا اگر از صادرات نفت چیز دیگری در چنته دارید بسم الله ولی بیایید واقع بین باشیم کشور ما از نظر صنعتی در هیچ زمینه ای تکنولوژی به روز ندارد که بخواهد با صادرات آن و محصولات آن درآمد کسب کند در زمینه گردشگری هم هر روز یک عده قانونی درست می کنند که جلوی ورود عده زیادی از گردشگران بین المللی و اشتیاق آنها به مسافرت به ایران می گیرد پس فکر درآمد از این راهها را از سرتان بیرون بیارید راهی که می ماند امتیاز دادن به این کشور و آن کشور و جیب مردم ایران هست شما را به خدا فکر امروز نباشید فردا مردم ایران راجع‌به شما چه فکر می کنند
امثال رستم قاسمی ها نمی میرند شهید میشوند احتمالا رستم خان وقتی سوار رخش میشد جان به جانان تسلیم کرده است و شهید شده است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
میگم چرا روی اختلاس و تصمیم گیری های ناصحیح اقتصادی و مسائلی از این قبیل که دودمان ما و نسل بعد از ما رو سوزوند، اینقدر اکشن نمیگیرید؟
تابناک چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد، رفتار های اینچنینی و تقابلهایی که میبینیم و می‌شنویم (مثل خالی کردن سطل ماست) حس بدی رو در شهروندان ایرانی ایجاد کرده و مطمئنا به نفع هیچ کس نیست.
بنظرم اگر جدی عمل کنید، شاید بتونید فقط ۳۰ درصد از بی‌حجابی کم کنید
آقایون ظاهرا علاقه دارند امثال کلا همه چیز رو به باد بدهند.
میگم مگر حقوق یک مجموعه زیر نظر وزارتخانه به رای یک نفر وابسته است. چرا فکر میکنید مردم نمی‌فهمند؟
نهایتاً مبلغی معادل ماه قبل داده می‌شد بعدش مابه‌التفاوت رو در حقوق فروردین محاسبه می‌کردید کاش راستگو و درستکار بودید
شریعتمداری و امثالهم سر پیازین ته پیازین
الهام علی تف هوا برش داشته
یه سوزن باید زد توش تا هواش خالی بشه
حجاب حجاب حجاب
آقای کیهان
به نظر می رسه که خیلی دوست داری مردم به جون هم بیفتند
آقای شریعتمداری، شما فقط دارید به این اقیانوس مردمی کشور ایران، شلاق میزنید. نه تنها این کارها و بیانیه ها و زور گفتن و دستگیری ها فایده ندارد (فیلمی از دیروز درآمده که برادر ارزشی چون نمیتواند درست صحبت کند، دو سطل ماست مغازه را روی سر یک دختر و مادر خالی می‌کند) تمامی این کارها کاملا نتیجه عکس داده. مردم شریف ایران میدانند چگونه لباس بپوشند و همیشه در برابر زور واکنش معکوس نشان می دهند. واقعا” هنوز نمی دانید ؟
ای کاش فقط یک درصد حساسیتی که ائمه جمعه نسبت به مقوله حجاب دارن نسبت به تورم ، فقر و فساد و بیکاری جوانان از خور نشون بدن
میونید چرا نسبت به تورم حساس نیستند
بهترین مکان ، بهترین محافظ و.. در اختیارشون هست اصلا نمیدونند پیاز کیلو چنده ؟؟
آقای شریعت مداری باز میخای خونریزی به پا کنی ؟؟
تو چکاره مملکت هستی که اینقدر برای ملت تعیین تکلیف میکنی ،؟؟ حالا چند ماه رفتی زندان در قبل از انقلاب ، قرار نیست از عالم و آدم طلبکار باشی به اندازه ۴۰ سال فقط از رانت وg ارتزاق کردی ، جرات داری دریافتی خودت رو تو همون روزنامه خودت در معرض عموم قرار بدی ؟؟
آقای ابوترابی فرد شما سخنرانی میکنید و پول میگیرید... بعد میگویید نفت مصیبت شده ... خوب لطفاً تشریف بیاورید از منبر پایین لباس کار پوشیده و تولید کنید تا کشور آباد شود... اگر پول نفت نباشد درآمد جامعه روحانیت از چه خواهد بود ؟
این روزها فیلمی در خصوص برخورد زشت یک آقا با دو خانم بی حجاب در یک مغازه دست به دست میشودکه به شدت هم گسترده تر میشود.
این فیلم خیلی شبیه به فیلم برخورد یک شخص به ظاهر متدین در جلوی یک مدرسه با یک خانم که اوهم به ظاهر مادر یک دانش آموز بود که در اصل اینگونه نبود و برای تشویش اذهان عمومی و بدبین سازی مردم نسبت به متدینین انجام شد.
این روزها که مردم با سعه صدر با بدحجابها و بی حجابها برخورد میکنند و اغلب با تذکر لسانی برخورد میکنند و در مقابل برخوردهای فیزیکی سختی هم میبینند ضد انقلاب که انتظار داشت با نشر فیلمهای بی حجابها مردم متدین را به برخورد فیزیکی با بی حجابها و توهین و شکایت و مخالفت با عملکرد مسئولین وادار کند نتوانست و نقشه اش بر آب شد، لذا سعی میکند با برخوردهایی که از سوی ضد انقلاب علیه بی حجابها طراحی شده فیلمسازی کرده و گسترش دهد.
امیدوارم که نیروهای ذیربط با این شخص غیرمتدین که این کار را انجام داده برخورد کرده، وی را دستگیر و هویت او و قصد و نیتش را فاش کنند.
میدانم که مسئولین امنیتی ما هوشیار و دقیق هستند ولی خواستم یادآوری کرده باشم. انشاءالله در ارتباطات خود با مسئولین منعکس نمایید.
نماينده مجلس در باره پرداخت نشدن حقوق فرهنگيان : در چنين شرايطي شخص وزير در سفر كربلا بود » !
--------------------
« .... فرايند اصلي ورود مجلس براي استيضاح وزير آموزش و پرورش كليد مي خورد و نسبت به آينده اين وزارت خانه از سوي مجلس تعيين تكليف خواهد شد » از بيانات نماينده مجلس !
-----------------
دو خاطره !
خاطره اول : بنده هرگاه نام وزير آموزش و پرورش مي شنوم ، به ياد روز باراني مي افتم كه ايشان به بازديد مدرسه اي رفته بود كه حياط آن مدرسه لبريز از آب باران بود و راهكار و توصيه جناب وزير به مدير مدرسه آن بود كه : چاره كار آن است كه تعدادي تابوك آورده شود تا دانش آموزان از روي تابوك ها رفت و آمد كنند !!
خاطره دوم :
همين چها ر پنج سال پيش بود كه در مراسم ختم مرحومي شركت كرده بودم و واعظ روي منبر حديثي از نبي اكرم اسلام را مي خواند و معنا مي كرد كه ترجمه يا توضيح و تفسير آن اين بود : « اگر كسي در جامعه مسلمين مسئوليتي به عهده بگيرد و بداند كه ديگراني هستند كه آن كار و مسئوليت را بهتر از او مي توانند انجام دهند ، او آن كار را به ديگران محول نكند ، رحمت الهي بر او مباد » !! ... بنده فقط نقل قولي كردم ... العهدة علي الراوي !
رجب طیب اردوغان مردم سوریه عراق لیبی یونان رابیچاره کرد حالا باتحریک آذربایجان قصد نابودی ارمنستان وآذری زبان های ایران را دارد.
کاش تورم ، بیکاری ،اعتیاد ، عدم امکان ازدواج جوانان، اختلاس ، فاصله طبقاتی و افسردگی شدبد مردم و ... به اندازه حجاب بر مسولین مهم بود. این حجاب عجب دکان پر رونقی بود و ما نمی دونستیم
نفس کشیدن مردم وابسته به دلار امریکاست ،
حال شما شبانه روز شعار رو جایگزین شعور کنید هیچ امیدی به فردا نیست
عربستان فقط در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد دلار از تحریم نفتی ایران مازاد دارند کسب کرد و اراده که یک ماه میتونه به بمب اتم مجهز بشه ولی بخاطر منافع ملت و کشورش هیچ وقت دست به چنین حماقتی نمیزنه ، چرا که میدونه با پولش انریکا و چین و روسیه رو شیفته خودش میکنه ؟؟
جمهوری باکو یک جمهوری جعلی است. قرارداد ترکمانچای مدتش تمام شده و سرزمینهای جدا شده باید به مادرش ایران برگردد
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
جمهوری آذربایجان یک کشور تاریخی است که توسط تمام کشورهای دنیا علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است و شما ها با توهین به یک کشور فقط عقده هایت را خالی می کنید.ا
از سرطان شهید شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
از سرطان شهيد شده !!!!!!
درد بی شوهری بد جوری روی جامعه زنان فشار آورده، فقر و بیکاری جوانان و شرایط سخت زندگی امیدی برای دختران این سرزمین ترسیم نمی‌کند و بخاطر همین دست به نافرمانی مدنی میزنتد ، اقتصاد خوب بشه همه چیز درست میشه ، تن فروشی در کشور غوغا میکنه
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
درد بی زنی هم بد جوری روی جامعه مردان فشار آورده به خاطر همین دست به توهین به جامعه دختران و زنان مملکت می زنند.ا
بودجه مجمع رهروان امر به معروف از کجاست؟ فقط برای کارگرا و کارمندا و بازنشسته ها پول کمه ... برای بقیه جاها هست انگار ...
نفت مصیبت نیست مدیر بی کفایت مصیبت است.
مشکلات اصلی مردم بینوا جایی در خطبه های نماز جمعه ندارد فقط حجاب
تاسف فراوان. این کارها فقط باعث نارضایتی و ناامیدی بیشتر جامعه میشه
و نتیجه ای جز آسیب همگان نداره...ولی افسوس که این جماعت هیچ اهمیتی به نظر
کسی جز همفکرانشان نمیدهند
هر چه با مرگ بر آمریکا آمریکا را از پادراوردید بی حجابی را هم ریشه کن می کنید پیشنهاد می کنم مرگ بر تورم را هم داخل برنامه هاتون بذارید
با این تورم حقوق زیر ۲۰ میلیون یعنی فقر
خط فقر بین المللی برای هر نفر حدود ۲ دلار در روز است یعنی خانواده ۵ نفری حداقل باید روزی ۱۰ دلار آرامش داشته باشند معادل ۶۰۰ هزار تومان میباشد و در ماه حدود ۱۸ میلیون تومان است و این دقیقا مقدار یارنهدای است که عربستان به هر شهروند می‌دهد و ملت ایران ماهی ۵ دلار ؟؟؟
آموزش و پرورش مقصران ماجرای عدم پرداخت حقوق را به یک معاونت و اداره کل تقلیل داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا این پاس دادن مقصرین به همدیگر را قطع کنید همین دو ساعت پیش بنده در بقالی سر کوچه امان بودم جناب مش برجعلی بقال محترم تمام قد مسئولیت عدم پرداخت به موقع حقوق معلمان را تمام و کمال پذیرفت و همه مسئولیتهایش را نیز بعهده گرفت ایشان اضافه نمودند که مسئولین محترم بدون نگرانی به دنبال کارهایشان باشند زیرا این گردن گرفتن اینجانب فقط 18 روز اعتبار دارد و بعد از این مدت به هیچوجه من الوجوه زیر بار مسئولیت دیگری نمی روم !
شهادت سپاهی عزیز رو در سوریه خدمت خانواده گرامی و رهبر انقلاب تسلیت عرً میکنم ، ان شاله روزی برسه که دنیا به دور خونریزی و جنگ اداره بشه و ریشه خونخواران از شر جهانیان کنده بشه .
به نظرم منظور جناب شریعتمداری این است که بازور وحمله فیزیکی با بی حجابان برخورد کرد وچنین امری را ازوزارت کشور انتظاردارد وظاهرا مسائل امنیتی برای وی اهمیتی ندارد
خواهشن دست تز سوریه بردارید، سوریه فقط بانلاقی بیش برای ایران نیست ، شاید در این مدت ۱۰۰ میلیارد دلار در سوریه هزینه کردیم آیا ۱۰۰ دلار تونستیم کسب دراند کنیم ، واقعا اگه هدفتون نابودی اسراییل از طریق سوریه هست که باید جنگ تمام عیار راه بندازید و سریع نابودش کنید در غیر اینصورت فقط ایران هزینه میده و بس .
دل مسلمانان دلسوزودوراندیش ازاینکه بین مان کدورتی پیش آیدوآنراباصدای بلند به دوست ودشمن اعلام کنیم و وبقول معروف تف سروبالابیاندازیم بدردمیآید بیائیم گوش شیطان لعین رجیم وشاگردان های داخلی وخارجیش کریکبارشده مابیائیم جلوبیافتیم وکدورتهاراقبل ازانکه پرده سیاه ونکبت شوندباهمکیشانمان بدون دخالت اجانب حل وفصل کنیم واقعاً سودی نداشت که سالهاباعربستان کشوری همکیش قهرودلخوربودیم وبعد که آشتی کردیم نه تنها دل مردم دوکشوررا رابلکه همه مسلمانان جهان وحتی غیرمسلمانی که بدجنس نبودند راشادکردیم امروزنوبت آذربایجان است که هرکه دستش برسدوتریبون پیداکندبنوعی میخواهد مختصرکدورت راچنان کدرکندکه به این سادگی پاک نشود ودشمنان مشترکمان رادلشادکند نکذاربم تجربه عربستان تکرارشود دشمنان واقعی مادوست نماهائی هستندکه کمربدرگیرمردن ماباهمکیشانمان بسته اندوازاین راه بمنافعشان میرسندحواسمان راجمع کنیم که فریب نخوریم
اگر حجاب واجب است چرا در زمان پیامبر کنیز ها حجاب نداستند وجریمه ۵۰۰ تا میلیاردی نمی شدند و حاج حسین های امروز نیودند ومانیفست برای حجاب صادر نمکردند
واقعا اگه بحث حجاب نبود به چی میتونسیدگیر بدید مملکت رو نکبت و فقر اختلاس گرفته هیچی در این مورد نمی‌گید در مورد حقوق آموزش و پرورشی ها چرا چیزی نمیگید
سالها در مقابل گزافه گویی های الهام اردوغانف سکوت کردید، این هم نتیجه اش.
باید بهش فهموند حد خودش رو نگه داره
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چه جوری؟
متاسفانه دشمن نفوز‌ کرده کارهایی امروز تو سطح جامعه دیده میشه که باور کردنی نیست البته تلفنی به پلیس و مراجع دیگه اطلاع دادم مثل ورزش بانوان در پارک (منطقه یوسف آباد), دوچرخه سواری بانوان در خیابان که زیاد شده و کار جوایزی نیست. حجاب هم که متاسفانه اشتباه کردیم از چادر به روسری اوایل رضایت دادیم که اشتباه بود. حجاب اسلامی در قرآن کریم مشخص شده ‌و جای بحث ندارد. فقط گردی صورت و مچ دست در صورتی که روبنده هم از طرف مراجع و خواهران حوضه به شدت توصیه شده. الان باید شرکت ها شروع به تولید روبنده و چادرهای طرح دار برای جذب نوجوانان کنند. مدارس هم باید با فرم چادر و روبنده ورود و خروج کنند حالا در داخل مدرسه می توانند روبنده را در بیاورند
متاسفانه کلیه اظهار نظر کنندگان در باره حجاب نظریات سلبی یاانتظامی میدهند ککه یکبار سال قبل تجربه شد.هیچ کس نظریات ویاطرح ایجابی نمیدهد چون نیاز به فکر،مطالعه وطرح دارد.برهنگی برای کشور خطرناک است اما یکشبه ایاد نشده که با فقط قوه قهریه به دنبا حل آن باشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
نداشتن روسری برهنگی نیست اول فرق برهنگی با پوشش بدون روسری را بیاموز بعد نظر بده. ملت ایران هیچگاه برهنه نبوده اند و همیشه پوشش متعارف با عرف جامعه را داشته اند که در آن عدهای با روسری و چادر بوده و عده ای هم بدون روسری و چادر و هیچگاه به حقوق یکدیگر تجاوز نکرده اند
در تمام سخنرانی های امام راحل در زمان قبل از انقلاب هیچگاه صحبتی از حجاب زنان نشد ، یعنی امام هیچ وقت از شاه بخاطر وضعیت پوشش زنان انتقاد نکرد ،بیشتر انتقاد امام از وابستگی کشور به غرب بود که حالا وابستگی به شرق شده ، شعار اول انقلاب مرگ ب امریکا ، مرگ بر شوری ، مرگ بر انگلیس ؛ مرگ بر کمونیسم بود ، حالا چطور از ایم شعارها رسیدیم به مرگ ب هموطن ؟؟؟ البته مرگ بر ال سعود هم مدتی توسط افراطیون مد بود ؟؟
آقای رییسی اگه بخاد وضعیت به همین روال ادامه داشته باشه سال وحشتناکی در انتظار است ، فکر کنم مقدمات ظهور فراهم است خیلی مشتاقم ببینم علم الهدی ، و سایر دوستان آیا جزو یاران امام هستند ؟؟
فعلا مقوله حجاب برای سرگرم کردن مردم کافیه ؟؟ اخه کسی زیاد یاد تورم ۳۰۰ درصدی نمیفته ، دیگه کسی یاد پیاز ۵۰ هزاری و گوشت نیم میلیونی نیست ؟؟ همه سرگرم تار موی دختران سرزمین رنجدیده هستند .
چند نکته در مورد فیلم بردارن لیلا که این روزها غوغا کرده
اولا این فیلم تا حدودی واقعیتی از جامعه آنروز ماست که یک عده چند ماهه میلیاردر می‌شوند ولی د عوض میلیون ها نفر فقیر می‌شوند
ثانیا نقطه تاریک فیلم بی احترامی لیلا به خانواده بود و آن هم بخاطر فشار زیادی بود که بخاطر فقر و بیکاری برادران متحمل میشد که البته با واکنش تند یکی از برادران مواجه شد
دوستان اصولگرا که ناراحت شدند به اندازه کافی صدا وسیما خانه های مردم را با سفره های رنگین نشون میده بگذارید حداقل سینما شما رو با واقعیت جامعه آشنا کنه ، فیلم رًا موتوری و گوزن ها و قیصر در اوج خفقان رژیم گذشته بر مرده سینما رفت شما بخاطر فیلمی که اصلا جنبه سیاسی نداره و فقط جنبه اجتماعی داره ناراحتید
انتظار داشتم بخونم اگه حجاب رعایت نکنند تنگه رو می بنده!!!
بی حجابی دیده می شه
مسئولان نگران ابرویشان شده اند
بی دینی در جامعه دیده نمی شه
برایشان مهم نیست
همین طور فقر شدید
با سلام:
جناب حاج آقا تا هم اکنون نیز اگر شما در این جایگاه قرا ر دارید از این نعمت خدا دادی نفت در این سرزمین می باشد که دلارهای نفتی وارد و شما خرج می کنید.(حقوق و محافظ و ......)
حالا نفت شده مقصر، بی فکری و ندانم کاری است که باعث این اوضاع اقتصادی بد و سر از سطل زباله آوردن ملت شده است.. خوب است نگاهی به کشورهای حوزه خلیج فارس بیاندازید و آنها را الگوی خود قرار دهید.
بیانیه وزارت کشور به واکنش شریعتمداری درباره بیانیه وزارت کشور : برو کنار بزار باد بیاد
*
تمام اخبار این صفحه رو خوندم جز توهین به مردم چیز دیگه ای توش نبود. یعنی هیچ جای دنیا اینقدر به مردمشون که تو ایارن توهین میکنن, توهین میکنن؟!!!!!
اقای شریعتمداری ، شما به پایان عمر رسیده ای ، بهتر است ازکردار و رفتار و گفتار خودت توبه کنی و گوشه عزلت گیری شاید مورد رحمت خدا قرار گیری
وزیر اموزش و پروش پول حقوق معلمان را نداده است رفته زیارت؟؟
تورم ۳۰۰درصد
در مورد مشکل بوجود آمده برای حقوق معلمین عزیز، اگر هر کشور دیگری بود، وزیر فوراً استعفا می داد.
اما در ایران وزیر ضعیف و رفیق آقای حاجی بابایی و مسافر کربلا تقصیر را به گردان زیر دستانش می اندازد.
واقعاً شرم آور است.
چراوزیرکشورقبل ازصدوربخشنامه باهاژ حسین مشورت وهماهنگی نمیکنداخه
تو رو خدا فوری کمک کنید.خدایا از دست مسئولان کشور به کجا پناه ببریم.دارید دین و شیعه امام علی ع را بین مردم و مغازه دار خراب می کنید.
تعزیزات و اماکن رفتن چند رستوران و مغازه کافی شاپ را بخاطر اینکه دختران بی روسری اونجا غذا یا آبمیوه خوردن پلمپ کردن!!!!!!
واقعا این کار تعزیرات و اماکن یادآور ضرب المثل:
گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری.
آخه رستوران و کافی شاپ مگه مسئول حجاب و امر به معروف است؟بنده خدا شغلش طوری است که دختران و پسران جوان و مسافر و افراد مرفه بیشتری اونجا جمع میشوند و نمود ظاهری بیشتری دارد.
بعنوان یک فرد مذهبی با زبان روزه میگویم فوری قوه قضاییه و دادستان کل کشور و وزارت کشور و نیروی انتظامی جلوی این برخورد غیر قانونی با رستوران ها و کافی شاپ ها را بگیرد.اون بنده خداها چرا باید جریمه شوند؟چرا رزق روزی اونها را قطع می کنید اونم تو این وضعیت اقتصادی و با این اجاره مغازه ها؟اون بی حجاب یا شل حجاب تو خیابون هم هستن.تو مغازه های دیگه و تو پارک ها هم میروند.فقط چون مدت زمان توقف در رستوران و کافی شاپ بیشتر است و افراد تجمع بیشتری دارند و تو چشم مردم می آید باید پلمپ شوند؟!
چون رشته حقوق خوانده ام و فرد مذهبی و مقید هستم و با چشمان خودم پلمپ مغازه ها را دیده ام میگویم این کار هم خلاف شرع است هم خلاف قانون اساسی و هم خلاف قوانین مدنی و کیفری و اتحادیه های صنفی.
اگر بی حجابی جرم است چه ربطی به مغازه دار یا رستوران دار و فروشنده دارد؟شما برو جلوی وارد کننده های این لباس ها را بگیرید.
اون مغازه دار شاید جرات نکند به فردی تذکر دهد.بیشترشون هم افراد جوان و کم سن هستند و یا فرد زیاد مذهبی هم نباشد و از امر به معروف سر در نیاورد.رزق و روزی اش هم همین کار است.چرا مغازه و رستوران پلمپ می کنید.بازخورد بدی دارد و یادآور ضرب المثل گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری است.
لطفا خبرگزاری محترم فوری این موضوع را به مسئولان تذکر دهد.حتی من مذهبی هم نمیتوانم پلمپ یک مغازه را بخاطر بی حجابی مشتریان اون مغازه قبول کنم.وای بحال مردم عادی.آخه مغازه دار و رستوران دار اگر خودش مشروب یا وسایل خلاف شرع بیاورد پلمپ درست است.اما یک فروشنده آبمیوه یا بستنی یا چلوکباب چه کار به این دارد که مشتری اش حجاب دارد یا شل حجاب است.اون چکاره است این وسط.بفهمید.
ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران: نفت به مصیبت اقتصاد ایران شده!!!
اول اینکه درست و قشنگ نفهمیدم منظورشون از این عبارات بهم ریخته چیه!
دوم اینکه چرا فقط در ایران نفت مصیبت اقتصاد شده و در کشورهای دیگه پیشران اقتصاد و وضعیت اقتصادی جوامع دیگر شده چرا همه چیز تو ایران (مصیبت) میشه!!!
حداقل امام جمعه ها به شعار رهبر عزیز توجه بکننده و راه چاره و چگونه عملی کردن این شعار رو ارائه بدهند والله یک روز خشک سالی رو به گردن بدحجابی انداختن یک روز وضع اقتصادی رو به گردن حجاب انداختن کاری نداره.
مسئولان از حل مشکلات کشور عاجزند و فقط در مورد فریادی چون حجاب مانور می دهند. اگر مشکلات کشور حل شود مسلما محبوبیت مسئولان نیز بیشتر شده و جناب بیشتر خواهان خواهد داشت.
وزیر نالایق آموزش و پرورش ماحصل مجلس است . پس نباید فرافکنی کرد .
مشکل پیش امده از قبل قابل پیش بینی بود . چرا وزیر در این شرایط سفر زیارتی رفته چون می دانسته که مجلس کاری باهاش ندارد . آقایان مجلس نشین خود کرده را تدبیر نیست .
چوایران نباشد جهانی مبادبه کل جهان هیچ کشور مباد
بسم الله النور_ ۰۲۰۰۰۱_حاج_۱۲/۱/۱۴۰۲,تاریخچه چنددهه اخیرنشان میدهدملت بزرگ ومتمدن ووارث تمدن ایران کهن نهایت رفق ومداراوحسن همجواری رابافرزندان جداشده ازمام میهن که ازاوجداافتاده اند داشته است تمامی همسایگان درروزگاری نه چندان دور عضومجموعه امپراطوری ایران بزرگ بوده اند که باکمال تأسف این فرزندان عزیزازمام میهن جداشدندواکنون مائیم وایران فعلی که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی یک میلیمتر مربع انراهم به قیمت دریای خون نخواهیم داد،درخصوص تحرکات اخیر فرزندبی تجربه وناشی مام میهن یعنی آذربایجان به نمایندگی از ملت رشیدومتمدن ایران اینجانب حسین اراکی نامزد چنددوره انتخابات ریاست جمهوری وطراح طرح استثنایی راهگشا و عملیاتی بحران اتمی، مواردبسیارمهمی رااعلام می کنم۱_ملت بزرگ ایران ازتمامی همسایگان وفرزندان مام میهن بویژه آذربایجان و ارمنستان می خواهد به قوانین وحقوق بین الملل احترام گذاشته و اختلافات ارضی ومرزی خودراازطریق قانونی وروش های مسالمت آمیزحل وفصل کرده واکیدا ازتجاوزبه قلمرویکدیگر واشغال خودداری کنندد راین راه مام میهن بهترین داورومشاوراست۲_به مصداق اگربامن نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرابشکست لیلی تحرکات و مواضع سران آذربایجان راحمل برعطش سیری ناپذیروزایدالوصف دولت وملت عزیزاذربایجان برای بازگشت و الحاق به مام میهن ایران عزیز میدانیم که خاطرات ۱۹۸۹رادراذهان زنده می کند ملت بزرگ مام میهن ضمن استقبال ازاین حس وطن دوستی آرایشان می خواهدطبق قوانین وحقوق بین الملل دولت آذربایجان همه پرسی الحاق به مام میهن ایران را برگزارکندکه قطعابااکثریت آرای مثبت همراه وموجب استقبال باآغوش بازوگرم مام میهن خواهدشد۳_فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی وایجادکشورهای جدیدنباید کوچکترین خللی درمنافع اقتصادی سیاسی ارضی بری وبحری ایران ایجادکندوکوچکترین اقدام درمحدودکردن منافع ملت بزرگ ایران چنان میهن بویژه درتغییرمرزهاواشغالگری بامشت پولادین ومحکم وله کننده نیروهای مسلح مام میهن ایران به نمایندگی از ملت مواجه خواهدشد

وتحدیدمنافع مادرسردارندبه شدت هشدارمیدهیم۴_ملت بزرگ مام میهن ایران به کلیه نیروهای مسلح خود اختیارووکالت تام و تمام میدهددرصورتی که شدت تهدید برخی همسایگان غافل ومتوهم منافع اساسی ملت راتهدیدکنددرصورت نیاز تارفع کامل تهدید نسبت به تصرف موقت برخی مناطق ایشان درقالب دفع تهدید وتجاوز اقدام قاطع نمایند،ازملت عزیزفرزندمان آذربایجان خواستارهوشیاری ومنع عناصر غافل ازماجراجویی بچه گانه پشیمان شونده هستیم .
مطالبه مردم نان وشغل ومسکن وحریم خصوصی وحقوق شهروندی است چر آدرس غلط میدهید؟
یکی نیست به این مشت حسین بگه حقوق تو چقدر است ؟
چه بخواهیم چه نخواهیم در چند سال آینده همه به سمت بی حجابی میروند بی خودی حساسیت بی جا به خرج ندهید!
باید ازاین باحجابها پرسید اگر فردا روزی بروید ترکیه ویا آمریکا آیا حجاب را رعایت می کنید؟
بنده خدا کارشناس اقتصاد که نیست حالا یک حرف زده که نفت مصیبت است که وقتش پر شود شما چرا جبهه میگری بگو درست است هر چی شما بگین
امام علی علیه‌السلام در روایتی چهار عامل را سبب شکست دولت‌ها معرفی کرد و فرمود: چهار عامل باعث شکست «دولت‌ها» می‌شود:
1ـ ضایع کردن اصول (مسائل مهم)
2ـ سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)
3ـ به کار گماردن آدم‌های پست
4ـ کنار گذاردن انسان‌های فاضل
در سالهای آینده صهیونیست ها از نفرات آنوسی خود در ایران و کشورهای منطقه کتاب ها منتشر و یادبودهایی برپا می کنند و اگر ما آنزمان باشیم از ذکر اسامی آشنای آنان دچار سرگیجه خواهیم شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر