بازدید 3928
۲

انهدام باند سارقان مسلح کرمانشاه توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح شهر کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 28 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره موبایل قاپی و زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهر کرمانشاه، طرح مهار برای توقف وسیله نقلیه و دستگیری سارقان اجرا شد.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد موبایل قاپی نافرجام در شهرک کارمندان بلافاصله گروهی از مأموران کلانتری ۲۱ نیایش به محل اعزام و حین گشت زنی موفق به شناسایی خودرو مورد نظر که چهارسرنشین با سر و صورت پوشیده داشت، شدند.

جاویدان افزود: سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ با مشاهده گشت پلیس به سرعت از محل متواری و با بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس و شلیک‌های هوایی مأموران به فرار خود ادامه دادند و یکی از سرنشینان خودرو سارقان بوسیله کلت کمری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با مشاهده این صحنه نسبت به تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سارقان اقدام و به سمت لاستیک آن شلیک کردند که به دنبال آن خودرو پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق حاشیه خیابان متوقف که در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد راننده خودرو به علت اصابت گلوله فوت کرده است.

وی بیان کرد: پس از توقف خودرو سارقان سه نفر از سرنشینان آن متواری شدند اما با تلاش مأموران یکی از آنها دستگیر و یک قبضه کلت کمری و پنج عدد فشنگ از وی کشف و در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت به عنف و مسلحانه اعتراف کرد.

جاویدان افزود: در بازرسی‌های انجام شده از داخل خودرو سارقان ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و ۲ تیغه شمشیر نیز کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری ۲ سارق متواری با جدیت از سوی مأموران انتظامی ادامه دارد.

وی در پایان برخورد با سارقان را از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: از این پس هیچ سارق و مجرمی در این استان حاشیه امنیت نخواهد داشت و این افراد مطمئن باشند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
"وی در پایان برخورد با سارقان را از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: از این پس هیچ سارق و مجرمی در این استان حاشیه امنیت نخواهد داشت و این افراد مطمئن باشند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند."
یعنی تا الان حاشیه امنیت داشتند؟؟؟
امیدوارم این امر در کرمانشاه تداوم داشته باشه چون که به تگزاس ایران تبدیل شده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار