بازدید 5345
۳

تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی اعزام شدند

فرماندار خوی گفت: درپی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری بامداد امروز /جمعه/ در این شهرستان، تیم‌های ارزیاب بلافاصله به محل وقوع زمین لرزه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 24 March 2023

به گزارش «تابناک»، ذبیح الله کاظمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۶:۴۶ صبح امروز، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۶ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این زمین لرزه، تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نیز به حالت آماده باش در آمده‌اند.

فرماندار خوی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و از توجه به شایعات خودداری و تمامی اخبار را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی و سلماس اعزام شدند ولی هنوز آمار دقیقی در دست نیست و پس از بررسی، اطلاع رسانی خواهد شد.

حمید محبوبی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان همزمان با این زلزله در حالت آماده باش قرار گرفت و در صورت نیاز با تمامی توان در صحنه حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی هم در گفت و گوی خبری اظهار کرد: تاکنون گزارش خاصی از خسارت‌های احتمالی این زلزله دریافت نشده است.

امیرعباس جعفری با اشاره به دستور استاندار آذربایجان غربی برای آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان اضافه کرد: البته تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند و به صورت دقیق در حال بررسی وضعیت هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی سال گذشته هم کانون وقوع چندین زلزله و بیش از ۳۰۰ پس لرزه بود بطوریکه سه زلزله با قدرت بیش از ۵/۵ ریشتر در ۱۳ مهر، ۲۸ دی و هشتم بهمن در این منطقه ثبت شد و خسارت زیادی بر جای گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این سمت خوی
اون سمت پاکستان
!!!!!!
بازهم علاج واقعه بعد از زلزله !!!!
چند روز اول تیم های ارزیاب به مناطق اعزام می شوند و در چند روز بعد که فراموش می شود .
لطفا خود مردم این ها را جدی بگیرند و این زلزله ها راچند ساعت بعد فراموش نکنید . اگر این زلزله در یک شهر پرجمعیت با فاصله زمانی دوبرابر اتفاق بیفتد چه فاجعه ای رخ خواهد داد ؟ مسئولان که همیشه روزها بعد از وقوع به فکر چاره می افتند . حتی با ژست آنچنانی کمک های یشر دوستانه خارجی را هم قبول نمیکنند .
خودتان همیشه یک سری لوازم کمک های اولیه ، پتو پطری آب و خوراک فاسد نشدنی پشت درب منزل یا در خودروهایتان داشته باشید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل