بازدید 21512
سه هزار و سیصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»

باقری و دیپلمات‌های اروپایی برای احیای توافق هسته‌ای در نروژ دیدار کردند / انتقاد چهره‌های اصولگرا از مواضع دبیر ستاد امر به معروف / ادعای کاخ سفید: ایران صد‌ها پهپاد در اختیار روسیه قرار داد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با وزیر خارجه استرالیا: یکی از سرکردگان گروهک تروریستی الاهوازیه ساکن استرالیاست / مرگ ۳۲۵ هموطن در تصادفات هفت روز گذشته/ اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان: حجاب در محیط‌های عمومی را با دقت بیشتری رعایت کنید/ فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان در پاییز ۱۴۰۱ با پیچیده‌ترین نقشه‌ها و توطئه‌ها وارد میدان شدند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 22 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد سید محمود رضوی از دبیر ستاد امر به معروف
سید محمود رضوی طی توئیتی نوشت: امیدواریم در این روز‌ها با عقلانیت انقلابی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شاهد عزل آقای هاشمی گلپایگانی از دبیری این ستاد باشیم. ضربه‌ای که امثال ایشان به دین و اعتقادات میزنند، پولی‌نژاد و پهلوی و من‌وتو و سعودی‌نشنال و … نمی توانند بزنند. آقایان محترم منتظریم.

انتقاد نماینده مجلس از سخنان جدید دبیر ستاد امر به معروف
مجتبی توانگر، نماینده مجلس در حساب توئیتری‌اش نوشت: هاشمی گلپایگانی برای دشمن دستور کارجدید تعریف کرد: «سیاسی و امنیتی‌کردن روزه‌خواری!»
بزودی منتظر ویدیو‌هایی باشیم که عده‌ای دارند در ملاعام و واضح و علنی روزه‌خواری می‌کنند فیلم می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند!

ادعای کاخ سفید: ایران صد‌ها پهپاد در اختیار روسیه قرار داد
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در تداوم ادعا‌های واشنگتن علیه ایران در جنگ اوکراین با بیان اینکه روسیه دارای روابط در حال گسترش دفاعی با ایران است، مدعی شد: ایران صد‌ها پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است.

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با وزیر خارجه استرالیا: یکی از سرکردگان گروهک تروریستی الاهوازیه ساکن استرالیاست
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و خانم پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از همتای استرالیایی و دریافت تبریک عید نوروز، بر اهمیت مسیر دیپلماسی و گفت‌وگو تاکید کرد و اظهار داشت: ما برای رابطه با استرالیا اهمیت قائلیم. موضوعات متنوعی برای همکاری میان دو کشور در حوزه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد. دکتر امیرعبداللهیان به سابقه خوب همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم در گذشته اشاره و بیان داشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین به حضور یکی از سرکردگان گروهک تروریستی الاهوازیه در استرالیا اشاره و تاکید کرد: این گروهک تروریستی متهم به قتل و ترور شهروندان عادی در ایران است.

مرگ ۳۲۵ هموطن در تصادفات ۷ روز گذشته
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد، در هفت روز گذشته ۳۲۵ تن از هموطنان جان خود را در تصادفات از دست دادند. سردار کمال هادیانفر با اعلام خبر مرگ ۳۲۵ تن در تصادفات گفت: از ۲۴ اسفند تا روز گذشته (اول فروردین) در مجموع وقوع ۲۶۷ فقره تصادف فوتی رخ داده است که در این میان ۳۲۵ تن از هموطنان جان خود را از دست دادند. وی با اشاره به مصدومیت حدود ۷۰۰۰ تن در تصادفات اظهار کرد: بیش از ۱۸۲ میلیون تردد در جاده‌ها در این مدت ثبت شده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در مورد دلایل تصادفات گفت: خستگی و خواب آلودگی، بی‌توجهی به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز، مهم‌ترین دلایل بروز تصادفات در این مدت بوده است.

پیشنهاد میرسلیم برای سهمیه‌بندی سفر‌های نوروزی
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توییتی نوشت: یکی از راهکار‌های موثر بر کاهش تلفات جاده‌ای به ویژه در نوروز می‌توانست سهمیه بندی باشد که به علاوه باعث کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در به هدر دادن سرمایه میهنی می‌شود.

 اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان: حجاب در محیط‌های عمومی را با دقت بیشتری رعایت کنید
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد: سرنشینان وسایل نقلیه و مردم موظف به رعایت حرمت این ماه بوده و انتظار می‌رود از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی خودداری کنند. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، «ماه تزکیه و خودسازی» توجه هموطنان عزیز به ویژه متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب کرد. در بخشی از این پیام آمده: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت پیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌هاست. انتظار می‌رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوند ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجار‌های دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمنان در پاییز ۱۴۰۱ با پیچیده‌ترین نقشه‌ها و توطئه‌ها وارد میدان شدند
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام نوروزی تأکید کرد: دشمنان در پاییز ۱۴۰۱ با پیچیده‌ترین نقشه‌ها و توطئه‌ها وارد میدان شدند، اما فرماندهان و رزمندگان جان برکف نیروی زمینی سپاه با ازخودگذشتگی، طومار فتنه‌گران و حامیان آنان را در هم پیچیدند.

آذری جهرمی: آرزومه، امسال سایه سنگین این سه «ت» برداشته بشه
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات سابق نوشت: آرزومه که امسال برای همه‌ی مردم ایران سایه‌ی سنگین سه «ت» برداشته بشه؛ «تحریم»، «تورم» و «تنگ نظری‌ها». نوروز رو به همه‌ی شما عزیزان، بروبچ و اعزه شادباش میگم. امیدوارم تو سال جدید به آرزوهاتون برسید یا لااقل یه قدم بهشون نزدیک‌تر بشید.


ادعایی درباره ازسرگیری پرواز مستقیم ایران و بحرین به زودی
معاون اول پارلمان بحرین عصر سه‌شنبه گفت که پرواز‌های مستقیم این کشور با ایران که از سال ۱۳۹۴ تاکنون قطع شده است، بزودی از سرگرفته می‌شود. به گزارش ایرنا، عبدالنبی سلمان به پایگاه خبری "ارم نیوز" گفت که برقراری مجدد سفر‌های هوایی میان ایران و بحرین «جدی» و «بدون تاخیر» است و این موضوع در گفت‌وگو‌های صریح و روشن با هیأت پارلمانی ایران که اخیرا به بحرین سفر کرده بود، مطرح شد. وی گفت که کشورش از نزدیک بر توافق ایران و عربستان نظارت دارد. سلمان افزود: اگر آن‌ها [ایرانی‌ها]جدی باشند، این مسأله مورد پذیرش ملت و حکومت بحرین و دیگر ملل و دولت‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس قرار خواهد گرفت. وی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک بحرین در خلیج فارس، این پیشنهاد مطرح شد که همکاری اقتصادی نقطه شروع روابط دو کشور باشد، اما همزمان باید دو کشور حسن نیت خود را ثابت کنند تا در آینده روابط مستحکمی ایجاد شود. وی خاطرنشان کرد: مجلس بحرین اختیارات کامل برای دیدار با هیأت‌ها را داراست، اما بنا به منافع ملی، باید مواضع ما با دولت هماهنگ باشد. این مقام بحرینی گفت که بازگشت روابط ایران و بحرین خیلی طول نخواهد کشید و دولت بحرین از بهبودی روابط با ایران، عراق و سوریه استقبال می‌کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی: مجلس آینده یکدست نخواهد بود!
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معتقدم برای وحدت عملی قدمی برداشته نشده است و صرفا مسائل را جریانی، گروهی و باندی بیشتر مدیریت می‌کنند و دولت باید اقدامات موثری برای وحدت داخلی انجام دهد. وی در خصوص این که سال ۱۴۰۲ در کشور انتخابات مجلس برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در انتخابات گذشته از تعبیر جفا در حق برخی داوطلبان استفاده کردند. با توجه به این مساله وظیفه شورای نگهبان چیست و چگونه می‌شود از این اتفاقات جلوگیری کرد تا دوباره تکرار نشود و ما دیگر شاهد مجلس یکدست نباشیم، گفت: با توجه به وضعیتی که در کشور پیش آمد، حتما شورای محترم نگهبان و نهاد‌های چهارگانه در بحث استعلامات ملاحظات کشور را دارند و مجلسی در آینده تشکیل خواهد شد که یکدست نباشد. گرچه مجلس فعلی هم منتقد دولت دارد، برخی به نوعی خودشان را وابسته به دولت می‌دانند و نمی‌توانند به عملکرد دولت انتقادی داشته باشند. حیدری ادامه داد: ما هم اگر انتقادی داریم، انتقاد سازنده و از سر دلسوزی است. واقعا اگر دولت یک اقدامی انجام دهد ما تشکر می‌کنیم، اما وقتی همه منابع را در اختیار دارد و با وجود منابع نمی‌تواند مدیریت نمی‌کند، طبیعتا باید از موضع انتقاد دولت را متوجه عملکردش کنیم. مجلس یکپارچه حال چپ و راست بودنش فرقی ندارد؛ اصلا به صلاح نظام و حاکمیت نیست. از این جهت شورای محترم نگهبان این ملاحظات را دارد و ان‌شاالله مجلس آینده، ترکیبی از جریانات و گروه‌های مختلف خواهد بود چراکه این مجلس به صلاح و مصلحت کشور است. /خبرآنلاین


اشاره ضمنی سفیر جمهوری آذربایجان در تهران درمورد حمله به ارمنستان: وقت عمل است
همزمان با انتشار خبر‌هایی مبنی بر این که ارتش جمهوری آذربایجان قصد تحرکاتی را در منطقه دارد، "علی علیزاده" سفیر آذربایجان در ایران در توئیتی نوشت: وقت عمل است. وی با انتشار فیلمی با ادعای قاچاق سلاح به منطقه "خانکندی" که ارمنستان آن را استپاناکرت می‌داند، نوشته است: واقعیت دیگر مربوط به قاچاق غیرقانونی مهمات نظامی توسط جدایی طلبان ارمنی به خانکندی است. وی در ادامه این توئیت با اعتراض به آنچه وی سکوت نمایندگان خارجی درخصوص این اقدام خوانده است، نوشت: چرا نمایندگان خارجی که روزانه در خصوص اقدامات مسالمت آمیز محیط زیست در جاده لاچین - خانکندی برگزار می‌شود، اظهار نظر می‌کنند، صدای خود را علیه این بی قانونی بلند نمی‌کنند؟ به نوشته ایرنا، برخی گزارش‌های غیر رسمی حاکی از آن است که ارتش جمهوری آذربایجان قصد دارد به مناطقی در «سیونیک» منطقه هم مرز با ایران در ارمنستان حمله کند. ارمنستان ۱۴ اسفندماه، جمهوری آذربایجان را به مسدود کردن تعمدی جاده لاچین ـ خانکندی بر خلاف مفاد توافق‌نامه آتش بس سه جانبه جنگ دوم قره‌باغ متهم و اعلام کرد که دولت باکو جمعیت ارمنی ساکن خانکندی را گروگان گرفته است تا به اهداف خود در خصوص مناقشه قره‌باغ برسد. /انتخاب

باقری و دیپلمات‌های اروپایی برای احیای توافق هسته‌ای در نروژ دیدار کردند
تارنمای امواج مدیا (Amwaj.media) گزارش داد، این رسانه اطلاعاتی را کسب کرده که نشان می‌دهد دیپلمات‌های ایرانی و اروپایی در نروژ برای مذاکراتی با هدف احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ ایران، دیدار کرده اند. این رسانه افزود: منابع متعدد مطلع از تعامل اخیر بین دیپلمات‌های ایرانی و اروپایی تایید کرده اند که این مذاکرات هفته پیش در اسلو انجام شده است. یک منبع ارشد در تهران که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با این رسانه، گفت، علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران که همچنین معاون وزیر خارجه نیز هست، با مدیران سیاسی وزارت خارجه سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به E ۳ دیدار کرده است. این گزارش خاطرنشان کرد، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار شرکت داشته و یادآوری کرده که رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران به اسلو سفر نکرده است. همچنین جزییات دستور کار این دیدار مشخص نشده است. یک منبع آگاه ارشد ایرانی به این رسانه گفت، «قرار بود این یک جلسه طوفان فکری باشد. برای این که معلوم شود دیپلماسی کار می‌کند به پیام‌های مثبت بیشتری نیاز هست.» یک مقام سیاسی دیگر نیز جداگانه این مذاکرات را «بحث محرمانه» توصیف کرده که نشان می‌دهد، موانع همچنان وجود دارند. این رسانه خاطرنشان کرد: در حالی که برگزاری نشست در نروژ به ندرت رخ می‌دهد، این اولین بار نیست که این کشور اسکاندیناوی که از ملحق شدن به اتحادیه اروپا خودداری کرده، میزبان مذاکرات اروپا و ایران است. منابع مختلفی به امواج مدیا گفته اند که اسلو ماه‌ها قبل نیز میزبان «مسیر دوم» مذاکرات برای کمک به یافتن راهی برای پیشبرد برنامه جامع اقدام مشترک (JCPPA) با عنوان رسمی توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ ایران بوده است. /ایرنا


نگرانی وزیر خارجه آمریکا از قدرت پهپادی ایران
وزیر خارجه آمریکا ضمن اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه هفت شخص و نهاد مرتبط با صنایع پهپادی و نظامی ایران، مدعی شد که پهپاد‌های ایرانی منطقه غرب آسیا را بی‌ثبات می‌کنند. «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه ایالات متحده بامداد چهارشنبه از قدرت صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کرد. بلینکن در صفحه توئیتر خود، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، نوشت: «پهپاد‌های ایرانی منطقه خاورمیانه را بی‌ثبات می‌کند. امروز ما هفت نهاد و شخص را که صنایع پهپادی ایران و دیگر برنامه‌های تسلیحاتی آن را حمایت می‌کنند، تحریم کردیم.»  وزارت خزانه‌داری آمریکا عصر سه‌شنبه اعلام کرد، نام سه فرد و چهار نهاد را در فهرست تحریم‌های مربوط به ایران قرار داده است. /فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۹
بی سوادی و کم تخصصی و عدم هماهنگی ولج ولجبازی در دولت سیزدهم کار را به جای رسانده که وزیر نا وزیر آموزش و پرورش برای واریز حقوق معلمان مجبور به التماس به بانک مرکزی و بانک ملی و برداشت از صندوق ذخیره فرهنگیان شده و آنچه که مشخص شده هنوز حضرت آقای میرکاظمی حاضر به پرداخت اصل حقوق و معوقات فرهنگیان نشده. و معیشت و آبروی‪ هزاران فرهنگی را به سخره گرفته. این قانون گریزی آشکار و سو استفاده از منصب دولتی در راستای اغراض شخصی نباید بی پاسخ بماند و فرهنگیان انتظار دارند سازمان بازرسی کشور و دیوان محاسبات و دادستان کشور به عنوان مدعی العموم به این موضو ع هر چه سریعتر ورود نموده و بطور شفاف اعلام کنند بودجه مصوب آموزش و پرورش کجا هزینه شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
نوری وزیر نیست امور وزارتخانه و عزل و نصب ها در اختیار همسر دکتر ایت الله رییسی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
میرکاظمی عامل اصلی بی اعتبار کردن دولت رئیسی است
بعد از اینکه ارزیابی تئورسین های وزارت خارجه دولت سیزدهم در مورد زمستان سخت اروپا و انتخابات کنگره آمریکا به کلی غلط از آب درآمد حالا آقای باقری مذاکرات مخفیانه ای را در نروژ پیش می برد که به نظر مقدمات یک توافق موقت را که همین آقای باقری و جلیلی و کیهان شریعتمداری از مخالفین سرسخت آن در دوره ظریف بودند است. البته این توافق اگر حاصل شود بسیار عالی است حتی اگر همه ی سایت های هسته ای مزرعه و اصطبل شود عالی تر
ولی باید از این مذاکره کننده و کیهان سوال کرد پس اینهمه خسارت وزیان اقتصادی به کشور برای رسیدن به چه هدفی بود.؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
آقای باقری سواد و درایت لازم برای اینکار را ندارد. جماعت اصولگرا با اقدامات بسیار نسنجیده خود آنچه را که تیم آقای دکتر ظریف با تلاش بسیار بافته بودند را رشته کردند حالا خودشان در حالی که پایشان در گل کرده می خواهند به همان نقطه اول برسند که صد در صد مطمئن باشید امکان پذیر نیست. فقط من نمی دانم چرا ملت ایران باید تمام تاوان این همه اشتباهات جماعت اصولگرا را بپردازد و در آخر چیزی هم بده کار باشد.
بر اساس شنیده ها این دولت حاضر به پذیرش شرایط فرا پادمانی آژانس انرژی اتمی بدون حتی دریافت یک سنت و لغو حتی یک تحریم شده که شرم آور و خفت بار است و مصداق بارز این ضرب المثل
نه به اون شوری شور
نه به این بی نمکی
شده
کسانی تا دیروز خواستار اخراج بازرسان آژانس بودند و طرح حفظ دستاوردهای هسته ای بودند حالا درهای سایت های هسته ای کشور را بدون گرفتن هیچ امتیازی باز کردند.
ما در جنگ اوکراین حضور نداریم
چی گفته این دبیر ستاد امر به معروف ؟
میرسلیم کلا تعطیل است
پاسخ ها
والی
| Japan |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
درب مجلسی که میرسلیم نماینده مردم را یدک می کشد و بی محابا بی اعتنا به نظر مردم است و خواهان اعدام موکلین خود ظرف کمتر از ده روز است را گل با کسره گرفت‌
رحیم شاکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
مسوولان هنوز به آن درک و فهم نرسیده اند که از تجهیزات نوین ترافیکی استفاده کنند ، بنابراین ، چنین تصادفاتی کاملا عادی هست ، باید مسوولان عوض شوند
عامل اصلي تصادفاتجاده اي بعد از كيفيت بسيار نامطلوب خودروها ، خود صدا و سيما ميباشد كه مردم را تشويق و ترغيب به مسافرت ميكند وبه اينطريق ميخواهد نشان دهد كه وضع اقتصادي مردم خوبست و رضايتمندي مردم از وضعيت بسيار نابسامان اقتصادي نشان دهد و روزانه مردم زيادي از اين طريق به كام مرگ ميفرستد و برايش هيچ مهم نيست
میرسلیم هدر دادن سرمایه های میهنی مدت هاست که به دست دوستان شما انجام میشود. مردم ایران دلخوش به همین سفرها هستند که ظاهرا بدجوری تو را ازرده میکند.اخرین بار که با خانواده سفر رفتی کی بوده؟
روسیه شکست خورده چه با پهپاد چه بی پهپاد
ما در حال نوشیدن جام زهر با پارچ هستیم
باقری! توافق برجام! بیشتر از این ما و خودتان را سر کار نذارید. اگر اراده ای در کار بود یک آدم حسابی میفرستادن
این میرسلیم باز برای مردم نسخه پیچیده.کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!
پوزه پوتین در اوکراین به خاک مالیده شده است علی برکت الله
هاشمی گلپایگانی و امثالهم مصداق واضح از سوپر انقلابی هایی هستند که تیشه به ریشه اعتقادات مردم و کشور میزنند و اتاق فکری انها را هدایت میکند.ماه همیشه پشت ابر نمیماند!!
مجلس آینده مجلس ۷/۵ درصدی خواهد بود
( با احتساب آرای باطله )
سلامتی روحی وروانی میرسلیم باید مورد بررسی قرار گیرد.اخه به تو چه مربوطه که مردم کی باید به مسافرت بروند؟چرا حتما باید در مورد سبک زنگی مردم دخالت نابجا کنی؟امثال تو فقط صفرهای حساب بانکی هاتون براتون مهمه اما چه استفاده ای از زندگی میکنید؟
وقتش رسیده که پوتین خودش رو حلق آویز کنه از چهارچوب سرویس بهداشتی کاخ کرملین
الان یک نفر نخود مغز می نویسد
معلمی شغل انبیاست و 3 ماه تعطیل هستند و از این جور خزعبلات.
به علت افتضاح به بار آمده در پرداخت حقوق معلمان که در واقع یک شکست و رسوایی واقعی برای دولت محرومان بود.
این شخص مامورشده در همه سایت ها علیه معلمان بنویسد.
تا با انحراف افکار عمومی
اصل قضیه به بوته فراموشی سپرده شود
پاسخ ها
راست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
سه ماه که نه، حداقل چهار ماه و در واقع شش ماه. تازه کار بی کیفیت تکراری
آقای باقری باید خبرهای نروژ را به ملت ایران بدهد (در نهایت خبرهای خوبی برای مردم است) ولی این تسلیم بی قید و شرط را چرا همان دو سال پیش انجام ندادند. البته تا امروز ساعت ۱ بعد از ظهر هنوز آمریکا هیچ واکنشی نشان نداده. واضح هست که آمریکا به بهانه های دیگر به دنبال منافع خود هست. ولی گروه باقری چرا مردم و کشور را دو سال گروگان احیای برجام گرفتند که حالا بی قید و شرط به همان نقطه صفر برجام برگردند ؟
عده ای قلیل در این کشور هستند که متاسفانه همیشه بدنبال ایجاد بحران و درگیری بین مردم هستند و دارای پست و مقام هم هستند.جالب اینجاست که این افراد حالت دولت در سایه هم دارند و ظاهرا قدرتشان هم زیاد است و از اشفته بودن اوضاع و احوال کشور نهایت استفاده را میبرند.با صحبت های امثال هاشمی گلپایگانی چرا مقامات بالادستی بخاطر ایجاد بحران تشری به اینها نمیزنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
خوب گفتی.
آقای دبیر ستاد امر به معروف !
ما اگه نخواهیم بریم بهشت کیو باید ببینیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
به نظر میرسه شما چه بخواهی یا نخواهی به بهشت نمیری. فکر کن برای جهنم نرفتن کی را ببینی!
پارسال که نزدیک به ۷۰ درصد اقدام به روزه خوادی میکردند در ملا عام .
قطعا امسال این آمار افزایش خواهد کرد
مردم ایران کل سال روزه هستند
پیشنهاد میرسلیم برای سهمیه‌بندی سفر‌های نوروزی
اینجانب هم پیشنهاد میدهم جهت کاهش آلودگی دستشوئی رفتن هم سهمیه بندی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
بهترین پیشنهاد تعطیلی دولت و مجلس نخبه است که هزینه کشور را به شدت کاهش خواهد داد.
یکی از فانتزی ترین و طولانی ترین سریال های تاریخ:
"احیای برجام": فصل بیست و پنج اپیزود هشتادو چهار!!!
پیشنهاد میرسلیم برای سهمیه‌بندی سفر‌های نوروزی!!
چنین (سهمیه بندی ) به معنای سهمیه بندی(مرگ)!!
خسته نباشی (پیر)
باقری و تیمش هیچ نتیجه ای نخواهند گرفت چون اینها نه زبان بلدند نه مذاکره و نه سیاست.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس پیشنهاد سهمیه بندی تعیطلات نوروزی را برای مردم دادند از ایشان تقاضا داریم با توجه به تخصص بالایی در زمینه .......دارد یک پیشنهاد هم برای کنترل تنفس مردم در مجلس ارایه دهند چون مردم زیاد از حد اکسیژن مصرف میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
میرسلیم جان لطفا به راهی که از گذشته تاکنون طی گرده ای بنگر و آثار خرابی های خود را ببین و کمی هم به خودت فکر کن. دیگر حرف نزن.
آقاجان این باقری را نفرستید مذاکره کند کار را خراب میکند
در واکنش به توئیت آذری جهرمی:
آرزوی مردم این است که مسئولانی که لباس اسباب بازی ِ فضانوردی را به جای پروژه های ملی هوا فضا جا میزنند در رده های وزیر و معاون وزیر، جایی نداشته باشند.
همین الان هم مقامات وزارت ارتباطات به دلیل بی سوادی، مکاتبات لازم برای اجرای مصوبه مجلس در راستای حذف تغییرات ساعت رسمی کشور در ابتدای هر سال را انجام نداده اند.
در واقع پیش شرطِ تحقق آرزوهای مقاماتی چون آذری جهرمی، حذف امثال ایشان از مناصب وزارت و معاون وزیری است و تا اینها تصمیم گیر باشند نه تورم از بین می رود، نه تحریم رفع می شود و نه تنگ نظری.

تنگ نظری آنجاست که با وجود صدها دکترِ با سواد در حوزه ارتباطات، فردی لیسانسه و فاقد سوابق مرتبط از وزارتخانه ای دیگر، برای این منصب انتخاب می شود.
کدام تنگ نظری از این بزرگتر؟
الهام نتانیاهوف یه تو دهنی اساسی لازم داره. سکوت کردیم خیال خام برش داشته.
دیر نیست که استان اذربایجان شمالی به مادرش ایران برگرده
این میر- سلیم از کدوم کره اومده ؟عقله سلیم دارد؟!
خیلی جالبه که در این ایام که مسافرت ها زیاد است سایت 141 که ترافیک جاده ها و دوربین های نظارت جاده ای را پوشش میدهد،اکثر دوربین ها که در مناطق حساس قرار دارد از دور خارج شده اندو نمیتوان گره های ترافیک جاده ای را رصد کرد .البته جای تعجب هم ندارد.اون از وضع اینترنت و ان یکی از خدمات شهرداری که پارک های محلی را به تاریکخانه تبدیل کرده اند و ......یعنی همه ارگان ها و سازمان ها با حداکثر منابع مالی با حداقل سرویس دهی به کار ادامه میدهند!!!
بااین نرمش های جدید هم نمیتونین برجام راامضا کنید
چون همه چیز تمام شده و واقعا هنوز دنبال امضا برجامید؟
(پیشنهاد میرسلیم برای سهمیه‌بندی سفر‌های نوروزی)
قیمت دستوری دیده بودیم ، یه سفر دستوری کم داشتیم که به همت آقای میرسلیم در دستور کار(کار دستوری) قرار خواهد گرفت
میرسلیم یکی از اعضای تشخیص مصلحت است،! یک نماینده است !و .. تصورش را بکنیم چه کسانی و چه تفکراتی بر این کشور غالب شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
و نتیجه‌اش میشود وضعیت کنونی.
ننیدونم چرا دلار به این نوع خبرها مثل قبل وامنش نشان نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
سلام
خیلی ها در هر زمینه ای خودشان را کارشناس می دونند و نظر می دهند اما سواد و حال و حوصله ندارند نوشته خودشان را یک بار بخونند در نصف خط دو تا غلط دارند
اول تحریم هارو بردارید بعدا حرف بزنید
سهمیه بندی سفر های نوروزی ؟ یکی اینو از پریز بکشه
سفر باقری هیچ دستاوردی ندارد چون افکار عمومی و نخبگان اروپا پس از اعتراضات،مخالف هرگونه مصالحه با ایران هستند.
وقتی قرار بر نرمش قهرمانانه باشه، نماینده ها و قانونشون برای برجام، سنگ روی یخ خواهد بود!
هاشمی گلپایگانی باید حتما یک شغل رده بالا داشته باشه و کار دیگه ای ازش بر نمیاد! چرا انتظار دارید از ستاد امر به معروف ورش دارند!؟
برجام قراردادی دو طرفه است و در آن به صراحت قید شده که بازدید از سایت های هسته ای کشور در برابر لغو تحریم ها.
اگرچه در اوایل وقتی بازرسان از سایت های هسته ای بازدید به عمل آوردند و فعالیت های ایران را منطبق بر قوانین آژانس گزارش دادند، تحریم ها برداشته شد ولی رئیس جمهور قبلی آمریکا (ترامپ) که این روزها زمزمه هایی مبنی بر دستگیری اش در آمریکا به گوش می رسد، بر خلاف قوانین بین الملل و به صورت یکجانبه در اردیبهشت ۹۷ و فقط با این دلیل که برجام منفعتی برای آمریکا ندارد از آن خارج شد ( و این گفته نشان می دهد که ترامپ آن زمان به قانون کار نداشت و تنها به دنبال منفعت بود) و متاسفانه اروپایی ها به خصوص همین سه کشور (انگلیس، فرانسه، آلمان) با خروج آمریکا به تعهدات خود پشت کردند و در حالی که خود عملا از انجام تعهداتشان در قبال برجام خارج شده بودند مدام پی گیر انجام تعهدات ایران بودند، ایران هم برای نشان دادن حسن نیتش یک سال و اندی بر انجام تعهداتش پایبند بود ولی آنها چه کردند؟ نه تنها تحریم ها را برنداشتند بلکه تشدید هم کردند و طبیعی است که در چنین شرایطی عکس عمل ایران، خروج از برجام و کاهش تعهدات باشد( هر کشور دیگری هم بود همین کار را می کرد).
آمریکا و غرب به خوبی می دانند؛ دیپلماسی خیابانی دو طرفه است و اگر قرار باشد قضیه برجام از طریق دیپلماتیک حل شود باید دو طرف به تعدات خود پایبند باشند نمی شود که جاده دیپلماسی را یک طرفه کنند (خروج یکجانبه و غیر قانونی آمریکا از برجام و کاهش تعهدات غربی ها در پی خروج آمریکا) و در آن دست انداز هم ایجاد کنند (تشدید تحریم ها علیرغم پایبندی ایران به تعهداتش)، بعد انتظار داشته باشند که ایران این مسیر یک طرفه را ادامه دهد، طبیعی است که با این چنین شرایطی حل دیپلماتیک برجام به بن بست می خورد پس خود مقصر بوده اند.
و اگر امروز می گویند ایران مقصر به نتیجه نرسیدن برجام است، عوام فریبی بیش نمی باشد تا اشتباهات گذشته خود را لا پوشانی کنند، آمریکا امروز هم دارد با افزودن تحریم گره برجام را عملا کورتر می کند، بعد با چه رویی می گوید ایران مقصر است، خدا داند.
و این که آیا مگر می شود با شما که در گذشته غیر قانونی از برجام خارج شدید و امروز هم این گونه رفتار می کنید، بدون گرفتن تعهد عدم خروج مجدد وارد مذاکره شد؟ پس درخواست تعهد مبنی بر عدم خروج مجدد کاملا قانونی و در جهت حفظ بیشتر برجام است.
در ثانی چون غیر قانونی از برجام خارج شدید حق این است که غرامتی را که در پی این خروج غیر قانونی تان به کشور وارد شده بپردازید تا حساب کار دستتان بیاید، اگر قرار باشد قدرت های سلطه طلب به دلیل قدرتی که دارند هر کار غیر قانونی انجام دهند و بهایی هم نپردازند در آینده ممکن است در برابر سایر کشورهای مستقل دنیا هم چنین سیاست های نادرستی را اعمال کنند و اگر این سیاست های اشتباه در دیگر زمینه های سیاسی، تکرار شود، جهان به تدریج از نظم جهانی خارج و در مسیر بی قانونی و حتی قانون جنگل قرار می گیرد که تبعات آن جنگ و درگیری و ویرانی و آوارگی خواهد بود، چیزی که امروز متاسفانه شاهد آن هستیم که علت آن فقط و فقط اعمال سیاست های غلط همین قدرت های بزرگ و آن هم به دلیل منفعت طلبی بیشتر است.
در پایان امیدواریم که به جای اعمال تحریم که تنها گره برجام را کورتر می کند جاده دیپلماسی را دو طرفه کنید، گفتگو و منطق را جایگزین سخن رانی های عوام فریبانه کنید تا برجام هر چه سریع تر به نتیجه برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
قبل از آمدن ترامپ ما نیز برجام را نشانه وادادگی می دانستیم و خواهان پایان آن بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
دوست گرامی لطفا به نوشته خود بیفزایید که همراه با برادر ترامپ برادران دلواپس و جناب میرباقری و جلیلی ک غیره از علاقمندان بی فرجامی برجام بودند.
با دیدار باقری با دیپلمات های اروپایی، باید اذعان داشت که سیاست های خارجی ایران از مرزنرمش قهرمانانه عبور کرده و به چرخش قهرمانانه مبدل گشته است
ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید منحل بشه یا باید تنزل داده بشه به یک رده سازمانی پایین تر.
حیف از پول بیت المال و مالیات که بودجه و حقوق برای این افراد میشه که به جای منکرات بزرگ و سازمان یافته اداری چسبیدن به حاشیه ها. مردم راه خودشون رو پیدا میکنن و مملکت رو میسازن این افراد با تند روی هاشون فقط خون به جگر مردم میکنن
بانک مرکزی با عدم تزریق دلار و سکه و طلا به بازار آزاد، عملا خود مسبب گرانی و رشد قیمت ها و دلار ۵۰۰۰۰ تومانی و سکه ۳۰ م است.
چرا این سلطان سکه و دلار محاکمه و مجازات نمی‌شود؟ چرا سفره مردم را بآتش کشیدید؟
ما کاملا در جنگ اکراین بی طرفیم و ابتکار عمل روسیه در حمله به اکراین را می ستاییم. چون اگر روسیه جنگ را آغاز نمی کرد جنگ آغاز میشد. اصولا جنگی که جنگ نباشد جنگ نیست
کشور در بحرانی ترین شرایط قرار داره ، تورم وحشتناک ، خزانه خالی دولت بطوری که ۱۸ ماه معوقات فرهنگیان به ناخیر افتاده ، مالیات سنگین برای افراد فقیر ، افزایش شکاف طبقاتی، طلاق ، فساد ، بیکاری جوانان ، ورشکستگی صنعت تولید، بطوری هزاران شتر مرغ دار ورشکست شدند ، این فقط گوشه‌ای از اثرات دلار ۶۰ هزار تومانی هست ،
سالها ملت دارن این حرفهای تکراری رو میشنوند ، آیا فکر نمی‌کنید ۱درصد مشکل کشور از جای دیگه است ، خوبه امریکا هست که بی لیاقتی مسئولان سرپوش گذاشتن بشه ؟؟ راستی دم عیدی که مشکل پرداختی حقوق نداشتی ؟؟
توفق هسته ای احیا نشه نه تنها تورم کنترل نمیشه بلکه شعار سال مورد تمسخر دشمنان قرار خواهد گرفت چرا که ایر تورم در راه خواهد بود و دلار راحت به ۴۰۰ هزار میرسه ، چون کالاها ۱۰ برابر شده ، از طرفی احتمال وقوع جنگجویی خواهد بود ،
امسال نه تنها این سه ت برداشته نمیشه بلکه آشوب و جنگنده در انتظار است ، سخنان ریییس نشان داد که اصلا درکی از جامعه ندارن ،
میرسلیم بی سواد دوباره اظار نظر کرد
انتقاد سيد محمود رضوي از دبير ستاد امر به معروف !
-----------------------------
ضربه اي كه ايشان ( حالا كار نداريم كه كي ! ) به دين و اعتقادات مي زنند سعودي نشنال و « من و تو »
نمي توانند بزنند ! ( از توئيت جناب رضوي به دبير ستاد امر به معروف )
-------------------------------
--- اوستا محمد رضا ! عيدت مبارك ! انگار تراول صد هزار تومني داري ؟ نكنه عيدي گرفتي ؟ چه عيب داره كه شما هم عيدي گرفته باشي ! همان طور كه دولت به بازنشسته ها هم عيدي ميده ! اما اوسا بد جوري تو نخش رفتي ! خداي نكرده تراول ها ايراد و اشكال داره ؟ ... اصل است ؟
اوستا محمد رضا شيشه بُر ، تبسمي مي كند و مي گويد :
--- تبريك عرض مي كنم ! دوتا صد تومني هست ! ... قابل شما را نداره ! ...خدا بخواد ميخوام عيدي بدهم ! .. به نوه هام .. مگه چند تا نوه دارم ؟ همان دوتا ... زبون بسته ها ! ..خدا حفظ شان بكنه ! ... بي قضا ، بي بلا باشن ! ...همه عزيزان .در پناه حق ! ... اما دقت كه مي كنم ، البته اين دو تا صد تومني توفير داره ... اول يك طرفش تخت جمشيد بوده ، اما گويا بعدش پشيمان شده اند و تخت جمشيد را بر داشته اند و به جايش يك امامزاده گذاشته اند ! ... از قديم و نديم گفته اند : « هر چيزي به جاي خويش نيكوست » ! امامزاده به جاي خودش ، تخت جمشيد هم به جاي خودش ، ... عيد نوروز به جاي خودش محرم و عاشورا هم به جاي خودش ... بهار طبيعت به جاي خودش ، بهار رمضان هم به جاي خودش ! ... روز ١٣ فروردين به جاي خودش ، روز عرفه هم به جاي خودش ! ميدوني جعفر آقا برخي آدم ها دوستي شان ، دوستي خاله خرسه هست ! خدا كنه در اعتقادات و دين و ايمان مردم كسي دوستي اش ، دوستي خاله خرسه نباشه ! ... ديگه واويلا هست ! طرف مي خواد به خيال خودش اَبرو درست كند ، اگر ملتفت نباشد يهو ممكنه چشم را كور كند ! ... به هر حال جعفر خان ، هر چيزي به جاي خويش نيكوست ! از قديم و نديم گفته اند ! ... مرحوم پدرم هميشه مي گفت !
-- درسته اوسا شاعر هم گفته :
« جهان چون چشم و خط و خال و ابروست
كه هر چيزي به جاي خويش نيكوست » !
-- آي گفتي جعفر خان ! آي گفتي ! ... دستت درد نكنه ، شعر را كامل گفتي ... پدرت تو گُل بهشت ! مرحوم ابوي هم هميشه مي گفت ، اما به اين كاملي هيچ گاه نمي گفت ! ...بايد يادداشت كنم ! ...الساعه !...قربون زبونت دوباره شعر را تكرار كن ... !!
اگر پوتین متجاوز است نباید به آن اسلحه رساند چرا شما غربی ها به صدام حسین که به ایران تجاوز کرد اسلحه می دادید و این دروغگویی ها و استاندارد دوگانه تا کی و اما الهام علیف یکبار برای همیشه باید سیلی بخورد .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
دروغگویی ها و استاندارد دوگانه فقط ضد غربهایی که میرن غرب زندگی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
حالا چرا با فیلتر شکن پیام دادی؟ از البانی چه خبر؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
اگر كار درستي كردند شما هم بكن
واقعاً میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
بله متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
متاسفانه بله
البته بسیار عالی هست چون در جهت منافع مردم ایران هست که بعد از عربستان حالا نوبت احیای بدون قید و شرط برجام باشد. اگر روزنامه کیهان هم اعتراض نکرد، بدانیم که تمام و کمال به همان نقطه صفر اولیه برجام برگشتیم. حالا چرا در این چند سال یک گروهی مانع بازگشت به برجام بودند، باید جواب بدهند که چرا این همه خسارات به کشور وارد شد.
پیشنهاد بعدی:
نفس کشیدن سهمیه بندی شود.
تا زمانی که چهار تا معز متفکر مثل میر سلیمدهاوقالیبافها ورضاییها اقتصاد گردانان مملکت باشند وشمعخانی ها در وازه ملت به جهان این است واین
درود
در رابطه به افزایش حقوق کارگری....این حقوق روزانه اینقدر کم هست که یک کیلو گوشت نمی شود با آن خرید چه برسد به باقی اقلام...خسته شدیم از این همه افزایش قیمت وتورم
مسافرت را کوپنی کنن بهتره میرسلیم پسرت را هم بزار مسؤلش
کی بود گفت اگر ما نخوایم بریم بهشت کیو باید ببینیم ؟ شما بهشت نرو عزیزم اما حق نداری دیگران را باخودت وارد جهنم کنی. افتاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
خدا خودش گفته هر کس مسیول اعمال خودش می باشد و در آخرت فقط از خودش سیوال می شود نه از اطرافیان و جامعه.حالا خدای شما چطور خدایی است که اعمالتان را به اعمال دیگران گره زده فقط خودتان می دانید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
ما زوری کسی رو جهنم نبردیم
ولی امثال جنابعالی سالهاست که به زور ديگران رو به بهشت می‌برند
ما دو روز اردکان بودیم
شهر زیبایی است و شهرداری نوجوانان دختر را اموزش داده که با لهجه زیبای اردکانی جاذبه های توریستی شهر را برای مسافران تشریح کنند البته بطور مجانی
شهر میبرد ۱۱ دقیقه با اردکان فاصله داره
جلوی نارین قلعه با اون عظمت فقط دو تا خانم تذکر حجاب می دادند و یکی که جوان تر بود با حالت التماس گونه خواهش می کرد که برای جلوگیری از پامب شدن نارین قلعه به دلیل بی حجاب مراعات کنند ولی یکی دیگه که مسن تر بود و علاوه بر چادر و مقنعه تا زید چشمانش را با نقاب پوشانده بود در جواب سوال من که پرسیدم از بین ۴۰ کشور مسلمان خدا فقط حجاب را به زنان ایران و افغانستان اجبار کرده با تحکم گفت شما جمع کنید تشریف ببرید اون کشور ها که خدا حجاب را اجباری نکرده و من مجبور شدم او را متوجه کنم که اصلا و مطلقا در جایگاهی نیست که به یک ایرانی چنین حرفی بزنه
البته کاملا شستم و پهن کردم ولی جنگ اعضایی بود برای خودش
این را نوشتم که تفاوت دیدگاه مسئولان دو شهر با فاصله یازده دقیقه را در استقبال از مسافران ببینید
آقای میرسلیم همیشه تعطیل.
این فرنگ گردی باقری حرومه
اشاره ضمنی سفیر جمهوری آذربایجان در تهران درمورد حمله به ارمنستان: وقت عمل است!!!
ایران باید علنا و رسما با ارمنستان قرارداد امنیتی و نظامی بببنده تا آذری سر عقل بیان
باقری بابت مذاکرات بی حاصل میلیاردها تومان بیت المال برای هزینه هتل و غذا و هواپیما به هدر داده و باید تحت تعقیب قرار گیرد.
یکی هم به آقای شریعتمداری بگه زمستان سخت رفت و روسیاهیش موند برای زغال
اتحاد روسیه ، چین و ایران با شکست روسیه در هم پیچیده و در این میان تکاپوی چین و حرکت جمهوری اسلامی به سمت عربستان و التماس غربی ها مشهود است . ولی باخت بسیار بدیه و کلی باید امتیاز بدن . تازه کلیه هزینه ساخت و ساز اوکراین رو هم همین سه کشور میدن . این خط و اینم نشون
نگرانی وزیر خارجه آمریکا از قدرت پهپادی ایران
شما هر چقدر دلت میخواهد نگران باش تا بمیری شما دنیا به آشوب کشیدید
کی گفته احیای برجام بدون قید و شرط اتفاقا با قید وشرطه وقتی دیوانه ای مثل ترامپ زد زیرش دیگه اعتماد برای چی اتفاقا اونا برای اینکه ما غنی سازی رو بالا نبریم بیشتر محتاج برجام هستند
میرسلیم کم کم داره دچار آلزایمر مبشه
به جناب میر سلیم چرا خرده می گیرید رفتار و گفتار ایشان بعضا اگر فکاهی است اقتضای سن را دارد مگر آن آقایی که تمام منتخبین را کنترل می کند، می تواند یک جمله پیچیده را بیان کند ؟ هنوز هم با شرایط جسمی و معمر بودن بر ارکان انتخاباتی کشور حاکم است دیگر میر سلیم جای خود دارند و اگر اقصاد کشور به این روز است باز خدا را شکر هنوز ایرانی وجود دارد
کاش دو زار جای پیشرفت پهپادی تو چیزای دیگه پیشرفت میکردیم
متاسفانه در همه امور دنبال حل مسائل از طریق کلاه شرعی هستید . درحالیکه شرع مورد نظر شما با دستورات دینی بسیار فاصله دارد . به جای این همه این در و آن در زدن و صرف هزینه و گشودن باب جدید دشمنی ، با خود آمریکایی ها توافق کنید . نتیجه همه تلاش های شما با این وآن ودر صورت به ثمر رسیدن، در گام نهایی نشستن با آمریکایی ها دور یک میز خواهد بود
آقای شریعتمداری این حرف ها را گفته و رد شده چرا که ماشین ایشان دنده عقب و فرمان ندارد حالا از روی که و چی رد شده براش مهم نیست
باقری هیچ باوری به مزاکرات نداره و باید از مزاکرات فورا کنار گذاشته بشه و کسی بیاد که واقعا طرفدار موفقیت مزاکراته .
وزارت خارجه آلمان با انتشار توییتی ضمن تایید خبر ملاقات نمایندگان کشورهای اروپایی عضو برجام با علی باقری کنی، اعلام کرد که در این دیدار درباره برجام مذاکره‌ای صورت نگرفته است.
در این مملکت یک نفر پیدا نمیشه این آقای محمدی گلپایگانی را توبیخ کنه؟؟
۴ ماه مملکت را به آشوب کشید و انگار نه انگار، چند وقت دیگه هم لابد بهش جایزه مدیر نمونه میدهند؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی