بازدید 3103

بارش باران در پایتخت / معابر لغزنده و خلوت است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به لغزنده بودن سطح معابر پایتخت از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 16 March 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین به دلیل بارش‌های پراکنده در سطح شهر شاهد لغزندگی سطح راه به همین دلیل هستیم که رانندگان می‌بایست در این شرایط بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت و از سرعت و سبقت خودداری نمایند.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد نمائید.

سرهنگ شریفی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر و لغزنده بودن سطح معابر می‌بایست از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و می‌بایست با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و آن همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل