بازدید 3649

گزافه‌گویی معاون ترامپ در جمع منافقین علیه ایران

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با درخواست برای محاکمه رئیس جمهور اسلامی ایران، گفت که باید یک رژیم سکولار و بدون دانش هسته‌ای در این کشور مستقر شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 12 March 2023

گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز شنبه مدعی شد که احیای توافق هسته‌ای ایران، مسیر دستیابی به سلاح اتمی را برای تهران هموار می‌کند.

پنس طی سخنرانی در جمع اعضای گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب در واشنگتن گفت که خواستار یک جمهوری سکولار و بدون دانش هسته‌ای در ایران است.

به نوشته وبگاه «فاکس‌نیوز»، وی با مفید دانستن سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد: «روزی که ما از قدرت خارج شدیم، رژیم ایران بیش از هر زمان دیگری منزوی شده بود».

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هرگونه تلاش برای بازگشت به برجام و چشم‌پوشی از تحریم‌ها علیه ایران را «بی‌خردی و حماقت» توصیف کرده و مدعی شد که توافق جدید، مشکل بی‌ثباتی در خاورمیانه را حل نخواهد کرد.

طبق این گزارش، پنس در ادامه ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نماشده خود گفت: «احیای توافق هسته‌ای به صلح و ثبات منجر نمی‌شود، بلکه منجر به تروریسم، مرگ و ویرانی بیشتر و بی‌ثباتی منطقه خواهد شد. احیای توافق، راه ایران را به سمت بمب هسته‌ای مسدود نمی‌کند، بلکه آن را مُطلا می‌کند».

وی همچنین به خیال‌بافی متوهمانه خود پرداخته و با گستاخی نسبت به ریاست جمهوری اسلامی ایران افزود: «رژیم ایران ضعیف‌تر از همیشه است، اعتراضات هم موتوری برای تغییر از درون است. او (آیت‌الله رئیسی) باید توسط مردم ایران از سمت خود برکنار شود و به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود».

این سیاستمدار آمریکایی پیش از این نیز با تاکید بر لزوم آماده‌شدن ارتش آمریکا برای مقابله با ایران، مدعی شده بود که مماشات با تهران فایده‌ای ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
مرگ و ننگ ابدی بر منافقین روسیاه باد
خف بابا.
با پنس خودت چیزی که توو قلب و گلوت گیر کرده درار شاید حالت بهتر شد.
پنس یک مشت دلار و چند پنس گرفته که بیان سخنرانی کنه. دلشون خوشه. بولتون از این حرفها تندتر می زد یا اون مردک جولیانی. گفتند ایران 40 امین سالش رو نمی بینه. الشتر نمیر البهار میاد الکمبزه با الخیار میاد.
غلط کرد همراه با منافقین کوردل
سخنران پولی. این معاون جان حتی یک سالن کرایه ای با مخاطب پولی هم نمی تونست برای خودش فراهم کنه. منافقین بدبخت برای کسب مشروعیت پول خرج کردند براس
آمریکا حامی اصلی منافقین است که هزاران ایرانی را به قتل رسانده اند.
جالبه که اخیرا این گرگ ها لباس میش پوشیده اند و در فضای مجازی و شاید هم نظرات همین سایت تابناک مشغول به مظلوم نمائی هستند.
صدالبته بی اعتمادی به مسئولین، بزرگ نمائی ضعف های ایران و ندیدن اتفاقات مشابه در سایر کشورها جزو قعالیت هاشون هست.
بنابراین مردم عزیز ایران سعی کنید تحت تاثیر رسانه های مجازی و ماهواره ای درباره اتفاقات قضاوت نکنید. خیلی مواقع یک بخش کوچک موضوع را که به نفعشون هست رو بزرگ می کنند و به کل موضوع نمی پردازند تا ذهن ها را به اهداف خودشون معطوف کنند. واقع بینی و استفاده از عقل و قضاوت شخص خود به جای چیزی که از سوی دیگران القا می شود خیلی مهم است در این جنگ رسانه ای.
زرشك! منتظر انتقام باشيد.
ضمنا انزواي دولت ترامپ در دنيا تا كنون در بين دولتهاي آمريكا سابقه نداشته بهتر است يك سوزن به خود بزنيد يك جوالدوز به ديگران
آخه کی مجاهدین را آدم حساب میکنه که بخاد سخنرانشون را حساب کنه....یه مشت منگل عقب افتاده سخران دعوت میکنن
این را باید منگنه کرد پنس فایده نداره
بدون دانش هسته ای که شکر خوری محض هست.
الباقی هم به ایشون ربطی نداره .
یذهب
معلومه خیلی ترس ورت داشته جناب پنس
به قول ما گورخیدی
اینا همشون توهم زدن ! دانش هسته ای بومی شده و مستقل ایران رو مگه میشه حذف کرد ؟ قدرت ایران عزیز همشون رو دیوانه کرده . افتادن به چرت و پرت گویی. انشاالله که نابودی استکبار جهانی و ظهور منجی عالم بشریت را شاهد باشیم . به امید خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی