بازدید 2116

شهادت ۷۴ فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی

وزارت بهداشت فلسطین چهارشنبه شب در گزارشی اعلام کرد، در سال جاری میلادی (۲۰۲۳)، ۷۴ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شدند.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵ 09 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی به ۷۴ شهید رسیده است که در بین شهدا ۱۳ کودک و یک زن وجود دارد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، استان‌های جنین ۲۷ شهید، نابلس ۱۸ شهید، الخلیل ۷ شهید، قدس اشغالی ۶ شهید، اریحا و اغوار ۵ شهید، قلقیلیه ۳ شهید، رام الله و البیره ۲ شهید، غزه ۲ شهید، بیت لحم ۲ شهید، سلفیت ۱ شهید و طوباس ۱ شهید داشته است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشر فلسطین در گزارشی به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد که ۵۹ زن فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

بنا بر اعلام مرکز حقوق بشر فلسطین در سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) ۹ زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی