بازدید 34727
سه هزار و دویست و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معاون وزیر کشور: برخی «غیر معاندان ارشاد شده» دانش‌آموزان بودند / کوهکن: ادعای دست داشتن نظام در مسمومیت‌ها مضحک است / علم الهدی: مقاومت در عرصه‌های اقتصادی، بزرگ‌ترین مظهر انتظار است / واعظی: چه کسی بهتر از رهبری که پرچم اصلاحات را در دست بگیرند/ نخستین مانور تذکر لسانی امروز در نقاطی از شهر تهران برگزار شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دولت چراغ و آینه خودرو را عوض می‌کند و با نام خودروی جدید می‌فروشد/ پویش مردمی برای شکستن «آقایی دلار»/ عضو کمیسیون امنیت ملی: سفر گروسی بیش از اینکه فنی باشد، سیاسی بود/ دادگستری کردستان: سه لیدر شایعه‌پراکنی درباره بدحالی دانش‌آموزان دستگیر شدند  و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 08 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

معاون وزیر کشور: برخی «غیرمعاندان ارشاد شده» دانش‌آموزان بودند
سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: برخی دانش آموزان به واسطه ماجراجویی و برای تعطیلی کلاس‌هایشان با استفاده از موادی که داخل بازار به راحتی پیدا می‌شود، اقداماتی انجام داده‌اند که این اقدامات معاندانه نبوده و این افراد پس از شناسایی تذکر گرفتند. وی گفت: من از دانش آموزان می‌خواهم هشیار باشند و خودشان را در مسیر افرادی که با قصد و برنامه هدف اقدامات خرابکارانه را دارند قرار ندهند.

سه پیشنهاد باهنر برای دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت
باهنر از همه دلسوزان نظام خواست، بیانیه گام دوم انقلاب را که حاوی مضامین عالی برای پیشرفت کشور و انقلاب است مطالعه کنند. وی اظهار داشت: در این بیانیه مقام معظم رهبری به فاصله میان واقعیت‌ها و آرمان‌ها اشاره کردند و از جوانان خواستند، این فاصله‌ها را پر کنند. باهنر سه پیشنهاد هم برای دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه کرد: اولا راه اندازی محل‌هایی برای دریافت اعتراضات قانونی مردم همانطور که روسای سه قوه گفته اند و مقام معظم رهبری نیز ۲۰ سال پیش کرسی‌های آزاداندیشی را مطالبه کرده اند. ثانیا فضای انتخابات برای انتخابات سال آینده بازتر شود تا شاهد مشارکت بالای مردم انشاءلله در این انتخابات باشیم. ثالثا نیاز به اصلاح برخی ساختار‌ها داریم. البته ساختار‌هایی که متضمن جمهوریت نظام (مثل مجلس) و اسلامیت نظام (مثل شورای نگهبان) هست، قابل حذف نیست و هرگز نخواهد بود، اما مثلا می‌توانیم به جای یک مجلس، دو مجلس برای اداره کشور داشته باشیم یا انتخاباتمان بر مبنای احزاب شکل بگیرد. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، سیاست راهبردی این تشکل را وحدت اصولگرایان دانست و گفت که در این حوزه نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد. /فارس


کوهکن: ادعای دست داشتن نظام در مسمومیت‌ها مضحک است
یک فعال سیاسی همچنین با اشاره به اتهام زنی ضدانقلاب به نظام برای مسموم‌سازی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: این ادعا‌ها مضحک است، ولی به ضدانقلاب حق می‌دهم، چون تلاش‌های چند ساله آن‌ها برای سرنگونی نظام به شکست انجامیده است. نمی‌دانم چه تعبیری در مورد آن‌ها به کار ببرم. فقط می‌توانم بگویم آن‌ها عقل‌شان را از دست داده‌اند. دختران دانش‌آموز مگر چه کاری کرده‌اند که نظام از آن‌ها انتقام بگیرد؟ آن‌ها هیچ دلیل و مدرک محکمه‌پسند ندارند. محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارات در داخل کشور برای ساده‌سازی موضوع مسموم‌سازی دانش آموزان، گفت: جنگ همه‌جانبه یک لایه ندارد. دشمن در این جنگ گاهی یک آدم خودی، ولی بی‌بصیرت را با ده واسطه به کار می‌گیرد تا یک جمله رقیق شده بگوید که به نفع دشمن باشد. در واقع این فرد در زمین دشمن به بازی گرفته می‌شود. گاهی افراد غفلت می‌کنند و وقتی با آن‌ها درباره اظهاراتی که بیان کرده‌اند گفت‌وگو می‌شود، متوجه اشتباه خود می‌شوند که چگونه در زمین دشمن بازی کرده‌اند. صاحبات تریبون در این جنگ چند لایه باید مراقب اظهارات خود باشند تا در راستای اهداف دشمن حرکت نکنند. /ایسنا


وزیر خارجه عربستان: آماده گفت‌وگو با ایران هستیم
وزیر خارجه عربستان امروز سه شنبه گفت، ریاض آماده گفت‌وگو با ایران است. شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی که چند رسانه عربی از جمله روسیه الیوم آن را منتشر کردند، گفت کشور متبوعش برای گفت‌وگو با ایران آماده است. وی در عین حال ادعا کرد که توافق هسته‌ای با ایران، یک توافق ایده آل محسوب نمی‌شود و باید نگرانی کشور‌های همجوار هم در آن مد نظر قرار بگیرد. بن فرحان در ضمن چین را یکی از بزرگترین متحدین تجاری ریاض توصیف کرد و با این حال، روابط ریاض با واشنگتن را هم خیلی خوب دانست. در رابطه با بازگشت سوریه به اتحادیه عرب هم ضمن اذعان به وجود گفت‌وگو و مذاکره در این رابطه ادعا کرد، هنوز زمان برای پرداختن به مسئله بازگشت زود به نظر می‌رسد. /فارس

انتقاد سفیر ایران از رفتار متناقض رهبران اروپا در مورد زنان و دختران ایران
سفیر ایران در اتریش گفت که رهبران کشور‌های اروپایی همواره با تحریم‌های آمریکا علیه زنان و دختران ایران همراهی کردند؛ اما حالا متناقض و غیرصادقانه‌ای برای زنان ایران اشک می‌ریزند. عباس باقرپور در توییتی نوشت: زمانی که زنان و دختران کشورم تحت تأثیر تحریم‌های غیرانسانی ایالات متحده قرار گرفتند، رهبران اروپایی هیچ واکنشی جز اطاعت کامل از آن‌ها نداشتند و در این جنایات علیه بشریت که همچنان ادامه دارد شریک شدند. آن‌ها به طرز متناقضی، امروز اشک‌های غیر صادقانه می‌ریزند!

تحلیل فلاحت‌پیشه از تفاهم ایران و آژانس: به معنای شروع مذاکرات برجامی نیست
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات ایران و آژانس و تفاهم‌های به دست آمده، تنها موجب جلوگیری از تصاعدی شدن بحران هسته‌ای است، اما به معنای شروع مذاکرات برجامی نیست. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: سفر آقای گروسی به ایران در شرایطی شکل گرفت که علاوه بر اختلافات گذشته موضوع جدید پیدا شدن ذره ۸۴ درصدی هم مطرح شده بود که می‌توانست شرایط اضطرار جدیدی را ایجاد کند و ایران برای ابهام زدایی و جلوگیری از گسترش بحران با این سفر موافقت کرد و با صحبت‌هایی که دو طرف در کنفرانس خبری داشتند، نشان داده شد که رویکرد تنش زدایی در پیش گرفته شده است. وی درباره تاثیر این مذاکرات و تفاهم‌ها بر شکستن بن بست مذاکرات احیای برجام اظهار کرد: واقعیت این است که فرصت احیای برجام در شرایط فعلی تا حد زیادی از دست رفته، ولی این سفر می‌تواند بحران را تا حد زیادی کنترل کند. ایران سیاست مذاکره و حل و فصل مسائل با آژانس را به خوبی در پیش گرفته است، به هر حال فضا‌های بحرانی به گونه‌ای اغراق شده و کاذب به سیاست خارجی ایران تحمیل می‌شود؛ آنچه در اوکراین و موضوع هسته‌ای اتفاق افتاده است، این خطر را بیشتر و بیشتر کرد. /ایسنا

دادگستری کردستان: سه لیدر شایعه‌پراکنی درباره بدحالی دانش‌آموزان دستگیر شدند 
حجت‌الاسلام‌ سیدحسین حسینی با اشاره به شایعات مطرح‌ در چند روز اخیر درباره وضعیت دانش‌آموزان در مدارس، ضمن دستور پیگیری قاطع این مساله در استان، از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به این موضوع در شعب بازپرسی دادسرای سنندج و شهرستان‌های کردستان خبر داد. وی گفت: به دستور دادستان مرکز استان، کمیته‌ای شامل پلیس اطلاعات و اداره اطلاعات استان تشکیل شده که مسئول رصد و شناسایی افراد و عواملی هستند که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی می‌کنند. رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: خوشبختانه تاکنون در این خصوص پنج تن از لیدر‌ها و سرشبکه‌های این موضوع شناسایی شده و سه نفر از این افراد دستگیر و روانه زندان شده‌اند. وی بیان کرد: همچنین دستور تعقیب و دستگیری بیش از ده نفر دیگر در استان کردستان صادر شده است.

نخستین مانور تذکر لسانی امروز در نقاطی از شهر تهران برگزار شد
زهره الهیان، نماینده تهران امروز در توئیتی از برگزاری نخستین مانور تذکر لسانی در تهران خبر داد. وی در توئیتی نوشت: ‏اولین مانور تذکر لسانی (امر به معروف و نهی از منکر ) شانزدهم اسفند در زیر باران با حضور مدافعان انقلاب (بسیجیان) در نقاطی از شهر تهران بزرگ انجام شد. الهیان افزود: این اقدام بسیجیان جان برکف بعد از آشوب ها و فتنه های داخلی و خارجی اخیر در کشور بی سابقه است.

علم الهدی: مقاومت در عرصه‌های اقتصادی بزرگ‌ترین مظهر انتظار است
امام جمعه مشهد مقاومت در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی را بزرگ‌ترین مظهر انتظار خواند و گفت: کسی که در اجرای گام دوم انقلاب، مردانه بایستد و مقاومت کند، می‌تواند تصدیق حدیث امام صادق(ع) باشد و خود را منتظر بداند. البته همین برنامه‌های شاخص نظیر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهدالرضا(ع) که با راهپیمایی از میدان شهدا تا حرم مطهر همراه می‌شود، به‌ مثابه یک حرکت غیرتمندانه، بزرگ‌ترین نماد آن است که ما به دنبال حضرت به راه افتاده‌ایم.

هشدار امیرعبداللهیان به کشور‌های منطقه: پای صهیونیست‌ها را در قفقاز باز نکنید
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با همتای ترکیه‌ای با بیان اینکه حضور صهیونیست‌ها در منطقه را تهدید جدی علیه ثبات و صلح در منطقه می‌دانیم، گفت: ایران به همه طرف‌ها هشدار می‌دهد، نسبت به رفتار این رژیم جعلی هوشمندانه رفتار کنند و پای رژیم صهیونیستی را در قفقاز باز نکنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی: سفر گروسی بیش از اینکه فنی باشد، سیاسی بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های داوطلبانه خود با آژانس را ادامه می‌دهد، اظهار داشت: طبق بیانیه اخیر ایران و آژانس، همکاری‌های دوجانبه از منظر بازرسی‌ها و دسترسی‌ها به مراکز هسته‌ای ایران طبق مقررات آژانس و پادمان خواهد بود. جلیل رحیمی جهان آبادی درمورد سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورمان و بیانیه مشترک ایران و آژانس درباره همکاری‌های دوجانبه گفت: این سفر برخی از دغدغه‌های خودساخته و عمده که از سوی غربی‌ها در فضای رسانه‌ای مطرح شده بود را رفع کرد و نشان داد، فضا سازی دشمنان ملت ایران همچون گذشته ناکام مانده است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشور‌های غربی وقتی می‌خواهند کشوری را تحت فشار قرار دهند ابتدا با فضا سازی رسانه‌ای شروع می‌کند و بعد اهداف مورد نظر خود را در مجامع بین المللی دنبال می‌کنند. نماینده مردم تربت جام اضافه کرد: غربی‌ها هجمه سنگینی را علیه ملت ایران به راه انداختند و مدعی شدند که جمهوری اسلامی به غنی سازی بیش از ۸۰ درصد رسیده و چند سالی است که می‌گوید ایران فاصله نزدیکی با تولید بمب اتم دارد، اما اظهارات گروسی پس از این سفر، توطئه آن‌ها را ناکام گذاشت.


واعظی: چه کسی بهتر از رهبری که پرچم اصلاحات را در دست بگیرند
واعظی ضمن تاکید بر انجام اصلاحات در جامعه تصریح کرد: وضعیت مردم ما نسبت به ۴۰ سال قبل تغییر کرده و نیاز داریم که بازنگری صورت بگیرد و چه کسی بهتر از مقام معظم رهبری که پرچم اصلاحات را در دست بگیرند. با توجه به اشرافیت ایشان به همه مسائل، اگر پرچم در دست رهبر انقلاب قرار بگیرد به نحو احسن می‌توانند مسائل را هدایت کنند چراکه اگر گروهی اصلاحات صورت بگیرد، نتیجه کار اصلاحاتی در راستای منافع حزب و گروه می‌شود. واقعیت این است که هیچ‌کس دلسوزتر از مقام معظم رهبری نیست، چون ایشان به مسائل اشراف داشته و قدرت انجام این کار را دارند و از طرفی از ایشان تبعیت می‌شود. در مجموع از نظر بنده وقت آن رسیده که اصلاحاتی با محوریت مقام معظم رهبری انجام شود. رئیس دفتر دولت دوازدهم در واکنش به اینکه در حال حاضر برخی دشمن را سرچشمه هر گونه اعتراضی در کشور قلمداد می‌کنند، اظهار کرد: کشوری مانند ایران، دیدگاهی مانند جمهوری اسلامی و استقلالی که نظام دارد همیشه دشمن دارد لذا دشمن موردی نیست که تازه به وجود آمده باشد. در حقیقت جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۷ تا امروز دشمن داشته است. وقتی مردم ما متحد و وفادار به نظام هستند تا وقتی که مشکلی در کشور وجود نداشته باشد هر اندازه هم که دشمن تلاش کند هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هیچ کاری هم نمی‌تواند انجام دهد. کار دشمن، دشمنی است و این اقدامات را پیش از این هم انجام می‌داده، اما موفق نمی‌شد چرا که همه ما به یکدیگر نزدیک بودیم. /منیبان


نماینده ادوار مجلس: مقصر قیمت دلار، خود مردم هستند
احمد بخشایش اردستانی نماینده ادوار مجلس می‌گوید: مقصر افزایش قیمت دلار مردم هستند، زیرا در صف خرید دلار می‌خواهند سرمایه‌شان افزایش یابد، اما باعث زیاد شدن قیمت ارز می‌شوند. /رویداد ۲۴ 

رییس‌جمهور: کار بزرگ همت بزرگ می خواهد
رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه کار بزرگ همت بزرگ می خواهد، گفت: احداث این بیمارستان نشانه ارزشمندی از یک همت بلند است و از جهت هوشمندی با بقیه بیمارستانها متفاوت است و نشان می دهد که کشور ما ظرفیت کارهای بزرگ را دارد و می تواند بیشتر از این رشد و پیشرفت کند. وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که ده یا پانزده سال نیمه‌کاره رها شده باید ساماندهی شود؛ تمام این پروژه‌های نیمه‌تمام در سبد نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرکس آجر روی آجری گذاشته به مردم خدمت کرده‌است.

پویش مردمی برای شکستن «آقایی دلار»
فارس نوشت: مخاطبان در سامانه فارس من پویشی با نام «پویش مردمی برای شکستن آقایی دلار» به ثبت رسانده اند. در متن این پویش آمده است: «با توجه به دشمنی آمریکا با ایران به پویش خودجوش مردمی برای شکستن «آقایی دلار» برای مطالبه از دولت جهت حذف دلار از مبادلات اقتصادی بپیوندید».

صادرات گازوئیل روسیه به عربستان
حداقل ۳ محموله حامل ۱۹۰ هزار تن گازوئیل که در بندر پریمورسک روسیه در دریای بالتیک در ماه فوریه بارگیری شده به سمت عربستان می‌رود.عربستان احتمالا بخشی از این گازوئیل را پس‌ از پالایش به سایر کشورها صادر می‌کند. /تسنیم

سهام عدالت ۱۰ میلیون تومانی در راه است
اعضای شورای عالی اجرایی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با واگذاری ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به ۳ میلیون و پانصد هزار نفر از مشمولان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ۳ دهک اول ایثارگران موافقت کردند. /صداوسیما

برخورد قاطع با احتکارکنندگان تایر
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام خبر کشف ۱۶۰ هزار حلقه لاستیک در دو روز، از برخورد قاطع با احتکارکنندگان تایر در سراسر کشور خبر داد.

دولت چراغ و آینه خودرو را عوض می‌کند و با نام خودروی جدید می‌فروشد
نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مسائل بازار خودرو دامن می‌زند، زیرا بیشترین وقت خود را به این بحث اختصاص داده است، در حالی که شاید اگر دولت این حساسیت‌ها را ایجاد نمی‌کرد، ما در این حوزه تا این اندازه دچار مشکل نمی‌شدیم و عرضه و تقاضا متناسب بود. مصطفی رضاحسینی قطب آبادی اضافه کرد: دولت بارها و بارها شکل و ظاهر خودروها را در حد عوض کردن چراغ و آینه تغییر داده و فقط نام خودرو را عوض کرده، در حالی که موتور آن‌ها تغییری نکرده و خودروهای جدید با نام خودروی ملی و با قیمت بالاتر به بازار عرضه می‌شود، موضوعی که در هیچ کشوری سابقه ندارد و از آنجا که خودرو به کالایی سرمایه‌ای تبدیل شده، مردم نیز برای خرید آن‌ها صف می‌کشند. /خانه ملت 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۷۳
غیر معاندان ارشاد شده چه صیغه ایه دیگه ؟!
اونا هم جزء دشمن حساب میشن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
معاندل به معنای دشمن است و غیر معاند، یعنی غیر دشمن. قبل از سوال طرح کردن یک فرهنگ لغت بزار کنار دستت
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اقای علم الهدی بد نیست خودش در این مقاومت اقتصادی شریک بشه و یک وزن کم کنه!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اقای فرهنگ لغت، دیگه رسیدن به استفاده از کل مترادف های کلمه دشمن؟
جناب علم الهدی! ایکاش شما و اطرافیان تان هم از منتظرین بودید و فقط از مردم هزینه نمی کردید. البته در دولت قبل این نظرات رو نداشتید و برای کوچک ترین مشکلات کشور یه چیزایی می گفتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
هرجا که نان نباشد از ایمان هم خبری نیست.
"کار خود دانش آموزان بوده. کار دشمن بوده" اگر چیزی بجز اینها را میگفتن باید شک می کردیم.
بعضی اظهار نظرات آقایان مسئول حکم لجبازی را دارد انگار واجب است مسئولان برای هر اتفاقی واکنش نشان دهند آنهم بدون در نظر گرفتن حد و حدود خودشان و آحاد جامعه.
امشب یک نمایشگاه عرضه گل و گیاه و شیرینی و آجیل بودم ، بسیار شلوغ ، آنچه جلب نظر میکرد تعداد زیادی از خانمها بی حجاب یا کم حجاب بودند و همه مردم در کنار هم و بدون مشکل مشغول بازدید و خرید بودند . خوب و بد قضیه را کاری ندارم . این همان لجبازی کردن مسئولین با مردم است فکر نکنم بتوان به وضعیت سابق برگشت مگر با زور که تبعات خودش را دارد و متاسفانه سهوا یا قهرا ارگانهای حکومتی دخیل با عملکرد نابجا ، باعث این اتفاق شدند و اگر میخواستند اینگونه شود چه لزومی داشت حرکتهای قهری و برخوردهای نظامی و امنیتی روی دهد.
جناب سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور
چرا این اتفاق فقط در مدارس دخترانه میافتد؟
اگر شیطنت خود دانش آموزان باشد که پسران باید در اولویت باشند.
از دو حال خارجنیست :
1_ هنوز چیزی از نحوه انجام وعاملین آن نمیدانید .
2_ اطلاعات لازم را بدست آورده اید ولی به سازمان وکسانی مربوط میشود که توان بیان آنرا ندارید وفرا فکنی میکنید.
پرچم اصلاحات چه رنگی است !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
برنگ مشق شب عید و راهپیمایی و شعار و سرود .همه رنگیه
جناب علم الهدی اگر اقتصاد مقاومتی برای عامه مردم به معنای انتظار واقعی است ،چرا مسئولان خود را از این فیض الهی محروم کرده اند،؟
نماینده ادوار سابق مجلس ،مردم دلار نمی‌خرند که سرمایه آنها افزایش یابد،بلکه دلار می‌خرند که سرمایه اندک شان خاکستر نشود.
سید مجید میراحمدی مردم چی فرض کرده است؟
امام جمعه مشهد مقاومت در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی را بزرگ‌ترین مظهر انتظار خواند و گفت: کسی که در اجرای گام دوم انقلاب، مردانه بایستد و مقاومت کند، می‌تواند تصدیق حدیث امام صادق(ع) باشد و خود را منتظر بداند. البته در دوره های ریاست جمهورهای قبلی اینگونه نبود و فقط در دوره داماد جان مظهر انتظار است.
علم الهدا سال ۹۶ هم نظرت همین بود وقتی بر علیه روحانی در مشهد تظاهرات راه انداختی!؟؟

اردستانی نماینده مجلس, چرا مردم که طرفدار شما هستند حرف شما را گوش نمیدن پس؟!!!
«غیرمعاندان ارشاد شده» دانش‌آموزان بودند. چقدر عجیب در کل کشور با هم عمل می کردند.

عجیب تر افرادی که اینکار رو کردند و باعث تعطیلی مدارس و فشار روحی خانواده شدند، فقط ارشاد شدند. محاربه با انقلاب نبود؟

ولی اون افرادی که اخبار رو منتشر کردند، محاکمه.

مواد شیمیایی رو از کجای بازار میشه تهیه کرد؟؟؟ کی بهشون فروخته؟؟؟
عجب

تبریک
جناب علم الهدی...در دولت قبل،تنگناهای اقتصادی، به واسطه بی عرضگی دولت بود، در دولت داماد جان،،مقصر عوامل خارجی و معاندین هستند و دعا و توسل ،راهگشا است؟؟؟
آیا اینگونه رفتارهای دوگانه،،در حکومت اسلامی،شایسته است؟
کمی به آخرت و عاقبت خود فکر کنید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
آخرت؟؟!!!!!!!!!! جل الخالق
این مقاومت در عرصه های اقتصادی در زمان داماد ایشان مظهر انتظار است .....در زمان روحانی مظهر چه بود؟؟؟/
اقاي نماينده مجلس مشكل شما اينه كه نماينده مردم نيستيد اگه نماينده مردم بوديد اين همه بدبختي و فلاكت مردم ميديد نمي گقتيد مقصر گروني دلار مردم مقصر هستند مقصر شما و دولت بي عرضه شما هست كه ارزش ريال به گند كشيديد
20 سال آزگار
کشور به خاطر چند کیلو کیک زرد و اورانیوم
تعطیل
و بازارها دچار التهاب وزندگی مردم رو هواست.
تصمیم گیری اگر با بنده بود
همه ی سایت های هسته ای را شخم می زدم
یا تبدیل به مزرعه می کردم
یا اصطبل
سود‌ش برا ملت چندین برابر هسته ای بود
عراق اشغال شده، سوریه جنگزده و افغانستان بدون زیرساختار هیچکدام تورمی را که ما داریم را ندارند ، چرا؟
یکی دلیل را تحریم ها اعلام میکند، دیگر مدعی صادرات عمده نفت و پتروشیمی و بی اثری تحریم ها
یکی چاپ پول بی پشتوانه را عامل میداند و دیگر اصل موضوع را رد میکند
یکی دزدی و اختلاس را عامل میداند و دیگر میزان آنرا اندک
و…..
چیزی که مردم میبینند کوچک شدن سفره خالیشان هست و بزرگ تر شدن سفر کسانیکه مردم را به مقاومت و سکوت دعوت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اشتباه منفی دادم
معذرت
مسئولان کشور سرمایه اجتماعی را به خاطر مافیای خودروسازان به حراج گذاشتند باید درب صنعت خودرو سازی را گل گرفت
احمد بخشایش اردستانی ، بشکند قلمی که ترا تائید کرد و بشکند قلمی که اسم ترا روی برگه های خز خزی کردند. به تو عاقل میشه گفت؟ مردم برای سود دلار نمی خردند بلکه برای حفط ارزش دارای شان دلار یا طلا میخرند . بانک ها ریال را به مردم وام دادند و از ان طرف دلار خود بانک را به مردم روی 50 هزار تومان فروختند و مردم با وام بانکی دلار بانک را خریدند
وقتی هدف دشمن از فراخوان ها مشخص شد که تعطیلی مدارس است باید آموزش و پرورش رسما اعلام کند از شنبه تمام مدارس کشور حضوری است و شاد فعال نمی شود.
باید با مسئولین مدارس و والدین خاطی هم برخورد شود.
و الا سنگ روی سنگ بند نمیشود و آموزش و آینده فرزندان ایران مختل میشود
قابل توجه آقای باهنر حدود ۴۵ سال از انقلاب گذشته برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت هم مال گذشته هاست بهتره برنامه های الابد و بی پایان بدهید
مير احمدى فكر ميكند مردم ايران به اندازه خودش فكر ميكند
هرگز از نظر منطقی مسمومیت دانش آموزان از طریق هم کلاسیهایشان و عوامل دیگری که اعلام سده پذیرفتنی نیست. اینکار به تشکل بسیار بزرگی نیاز دارد و دسترسی نامحدود به سم مورد استفاده، که فقط آموزش و پرورش و یا با همکاری آن وزارتخانه قادر به انجام آن است. آنچنان که مسئولان تصور می کنند، مردم ساده لوح نیستند !!!!
واعظی میتونه به عنوان یه کمدین هم فعالیت کنه.
بهترین جواب رو به اونایی که میگن این گاز ها کار دشمنه اون جوانی داد کهه به جلیلی گفت اگه کار دشمنهه پس خیلی بی عرضه اید!
دولت ورود کند و فقط سرمربی ایرانی انتخاب شود تا یک‌ ویلموتس و آبروریزی دیگر این بار برای دولت مردمی بجای نماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
با انتخاب یک مفسد مثل تاج و ادرو دسته اش حتما جلویش را میگیرد!!!!!!!!!!1
ریییس نابود کردی زندگی ما رو ؟ به امام حسین قسم ۱۵ میلیون بعلاوه یارانه تا ۱۵ ماه دوام نیاورد ؟؟؟ خیانت کردی به آرمان‌های انقلاب و شهدا ؟؟ آیا این همه شهید دادیم که چنین فلاکتی نصیب ملت بشه ؟؟
عجب !!! جناب علم الهدی در مورد مسمومیت دانش آموزان و موضع گیری رهبری در این مورد هیچ نظری نداشتند !!!!
جناب علم الهدي : مقاومت در عرصه هاي اقتصادي بزرگ ترين مظهر انتظار است !
-----------------------------
--- نظر شما چيه آميرزا محمد ؟ ... امام جمعه مشهد گفته كه مقاومت در عرصه هاي اقتصادي برزگ ترين مظهر
انتظار است ! ... بفرما !
-- البته جعفر خان ، در اين مقوله بايد تفكر كنم ! ... اما خب ! ... از آن طرف هم در آموزه ديني ما آمده است كه : « من لا معاش له ، لا معادله » !! ... بايد پناه ببريم به خدا اول از شر شيطان رجيم ، و دوم از شرايط بد اقتصادي ! ... شرايط خيلي سخت اقتصادي ايمان فلك را هم بر باد دهد ! چه برسه به آقا لطفي بازنشسته ! .. پيش خودمون بمونه ... به كسي نگو ... روز شنبه بود كه آقا لطفي در مغازه اكبر آقا سوپري خيلي محرمانه به من گفت : « آميرزا ، ديگه بايد هر شب جمعه دمِ امامزاده دستمالي پهن كنم تا مردم محضً لله و قربتاً الي الله يك چيزي كمكم كنن » !!خدا كمك آقا لطفي بكنه ! يك حقوق بازنشستگي و چهار تا نون خور !!.. نون خور پر توقع ... كه پيتزا ، ميتزا هم ميخوان ! ... خود آقا لطفي به خودم گفت ! مي گفت : ما اوْ پيازي و اشكنه مي خورديم و شكر خدا مي كرديم اما بچه هاي حالا بيتزا مي خوان كه همه اش هم چٓك و چربيه !! بهر حال جعفر خان ، بنده شخصاً از يكي مثل امام جمعه محترم مشهد و يا امام جمعه هايي در سن و سال ايشان توقع دارم كه از مباحث سنگين و ثقيل صحبت كنن ... مثل حركت جوهري ملا صدرا تا يكي مثل بنده ملتفت شوم كه جناب ملا صدرا چه فرمايشي كرده است ! و يا ايشان بايد كمونيسم و ماركسيسم و سوسياليسم و ديگر « ايسم » ها به چالش بكشند و روي آنها را كم كنند و خجالت شان بدهند و آن نظريه هاي الكي را بفرستند به آنجا كه عرب ني انداخت ! حالا ممكنه يك بنده خدايي كه تازه معمم شده ، يك چيزي بگويد كه بشود آن را نقد كرد ! اما ، يكي مثل امام جمعه ... جعفر خان ... دارن اذان ميگن ؟ ... عجب ! امروز چه زود ظهر شد ! ... امروز قراره من اذان بگم ... دنباله مبحث بمونه براي فرصتي ديگر ... فعلاً التماس دعا ... يا خود خدا !!
جناب آقای معاون وزیر کشور
وقتی یه دانش آموز میتونه با مواد موجود در بازار یه گاز خطرناکی تو این حد رو بسازه نخبه است
و باید بهش جایزه نوبل داد.دهه 90و80 خطرناک تر از تون چیزی هستن که بشه تصور کرد به همشون تبریک میگم
بزرگ‌ترین مظهر انتظار حل مشکات اقتصادی است
تنها راه حل کاهش قیمت دلار عرضه آن بجای صرافی ها در بورس است که با ایجاد صف های فروش چند میلیونی به زیر 20 هزارتومان می رسد
چرا‌ اینقدر ملت و دسته بندی و دهکبندی‌ میکنید‌ ؟!
قادر نیستید‌ اقتصاد‌ کشور را هدایت کنید‌ مردمو دسته بندی می کنید تا حق و حقوق ملی و شهروندی یک عده را به عده ای خاص بدید‌ تا دور شما جمع بشوند‌ و براتون‌ به به‌ و چه چه‌ بگن‌ ؟!
یارانه‌ پول نفت کشوره‌ مال همه است‌ چرا‌ به عده ای میدید عده ای را محروم‌ می کنید؟!
مردم از اصلاحات و اصولگرایی عبور کردن، شما تازه بفکر پرچم افتادین؟
کدام اصلاحات بابا مردم در دربدر کردید پول ها رو خوردید با کدام سرمایه امید بهبودی اوضاع ممکن هست
آقای علم الهدی تصورکرده واینکونه القاء میکندکه نعوذبالله امام زنان (عج) ازاینکه پیروانشان ازنظراقتصادی ویامعبشتی درسختی وتنگنا باشند خوشحال میشوند که گفتن این صحبتها برای دینداران اثر منفی نداردولی برای جوانان وناآگاهان به مسائل دینی باعث دین گریزی خواهدشد آخرچه کسی باورمیکندکه ناجی بشریت چنین بخواهد مشکل مابیشترآنستکه بعضی وقتها بعضی بزرگان هرچه خودشان فکرمیکنند درست است میفرمایندبدون توجه به عواقب فرمایشاتشان
دادگستری کردستان: سه لیدر شایعه‌پراکنی درباره بدحالی دانش‌آموزان دستگیر شدند

کاش این سرعت عمل در دستگیری را در دستگیری " عوامل مسمومیت ها و حملات شیمیایی " داشتید !
الان این همت با اون همت و اون یکی همت فرق داره؟
علم الهدی ملت چطور باید سایز بدنی شما رو با گفته هاتون قیاس کنند؟
مگر در اسلام نگفتند با عمل خود به مردم یاد دهید و نه تنها زبان؟
در دولتهای راستگرا ملت باید تمرین صبر و انتظار انجام بدهند و در دولتهای
چپگرا مشکل نگاه مسُولین به غرب است که نباید باشد
بانک مرکزی سلطان سکه و دلار ، چرا قیمتها رابا عرضه سکه و دلار کاهش نمیدهی؟ از جان مردم چه میخواهید؟
تذکر باید یدی باشه لسانی حال نمیده
بیمارستان ساختن افتخار نیست
مردمی را که سالم هستند و خودمان با عواملی بیمار میکنیم و برایشان بیمارستان میسازیم !!!!
لبنیات و گوشت و مرغ و میوه جات و تغذیه آنها را گران میکنیم و محروم از تغذیه مناسب و به همین دلیل و بر اثر سوء تغذیه مناسب بیمار میشوند
آقایی وسروری دلار منطقه ای نیست.جهانی ست شما باید ریال را آقا کنید.ریال هم وقتی اقا میشود که معادل ارزش آن کالا وخدمات در بازار وجود داشته باشد.یعنی تورم.ثابت باشد.
از فرمایشات محصولین متوجه شدیم که تقصیر کلیه نابسامانی های سیاسی و اقتصادی و حوادث مردم هستند. بنده به نوبه خودم از محصولین عذر خواهی می کنم.
چرا باید به مردم توهین بشود ؟ چندین هزار سال مردم ایران می دانستند که چگونه لباس بپوشند. آنوقت زهره الهیان با افتخار از تذکر به مردم در مورد لباس صحبت میکنند. واقعا” چرا ؟
به هیچ وجه توضیحات روشن کننده و قانع کننده نیست ،مسمومیت دانش آموزان یک کار سازماندهی شده است که اجرایی شد .
آقای علم الهدی در مورد حزب باد چیزی شنیده اند؟
آقای علم الهدی، ما امام های جمعه بسیاری داریم که خیلی هاشون هم اکثرا سکوت اختیار میکنن و نزد ملت هم خیلی محترم هستن. شما هم یکبار اینکارو بکنین و از فواید گزیده حرف زدن استفاده ببرین. مطمئن باشین مردم اینطوری خیلی بیشتر از شما راضی خواهند بود
من اگر مدرک تحصیلی ابتدایی داشتم به خودم اجازه نمیدادم بیمارستان تخصصی رو افتتاح کنم و برای متخصصان و پزشکان سخن برانم
سئوال : انواع و اقسام زیر مجموعه های دشمن را نام ببیرید .

جواب : غیر معاندان ارشاد شده - غیر معاندان ارشاد نشده
معاندان ارشاد نشده - معاندان ارشاد شده
معاندان ارشاد ناپذیر - معاندان پذیرای ارشاد
پویش مردمی شکستن آقایی دلار .
مضحک تر از این نمی شود . نیاز به توضیح هم ندارد .
این هم یک شاهکار دیگر از فارسیون.
جناب باهنر آنروز که احمدی نژاد را گذاشتید در آب نمک و بعد بیرون آوردید باید فکر امروز را می کردید . یکبار یکدست کردید نتیجه اش را دیدید دوباره تکرار کردید .اگر می خواهی کاری کنی دنبال استعفای این دولت باش .
آیا تحمل بیکفایتی مسولین هم بزرگ‌ترین مظهر انتظار است ؟
درست یادمه که چند سال پیش که من در ایران بودم ،بعضی از خریداران واقعی تولیدات ایران خودرو و سایپا، به یکباره تصمیم گرفتند که این تولیدات را نخرند تا بعضی از درخواستهایشان در مورد بالا رفتن کیفیت اتومبیلها و بعضا در مورد پائین امدن قیمت قابل دسترس آن اتومبیلها برای عموم مردم ، تا حد امکان ، بطور کامل عملی گردد
در حال حاضر :
نمیدانم که:
برسر همان مردم چه امده است که در مقابل بیش از ده برابر شدن قیمت همان اتومبیلها با همان کیفیت قبلی ، ضمن اینکه هیچ مقاومتی از خود نشان نمیدهند ،،خیلی خوشحال هم میشوند که نهایتا ، نام انها در بین خریدارن قطعی ، با این قیمتهای فوق نجومی ، توسط مراجع ذیربط هم اعلام بگردد !!!!؟؟؟؟
پیرو فرمایشات آقای اردستانی :مردم مقصر افزایش نرخ ارز هستند.آخه مسلمون اگه چارچوب های اقتصادی ثبات داشتند و نقش تعدیل گر دولت به خوبی ایفا میشدو امنیت اقتصادی در مملکت بود دیگر کسی دنبال تبدیل ریال به دلار نبود.شما به جای نقد برگ دنبال ریشه باش.
آقای علم الهدی چرا در دولت قبل تحمل فشار اقتصادی بد بود حالا مقدس شد.
یعنی معاون وزیر کشور خودش اینجیزی که گفته باور دارد؟
جناب علم الهدی، این مقاومت عرصه اقتصاد اگر زمان غیر از این میبود هم مظهر انتظار بود؟؟؟
پویش مردمی برای شکستن «آقایی دلار»
لطفا از خودتان مایه بگذارید و اول فرزندان و دلبنداتان را از آمریکا به ایران بیاورید.
نماینده ادوار مجلس: مقصر قیمت دلار، خود مردم هستند
و شماها چکاره هستید؟!! ارز پول میلی را به کجا رساندین خبر دارید یا اصلا نمی دانید ارزش پول ملی یعنی چه!! راستی عیدی چند گرفتی برادر!! 1800!! شرمنده خانواده شدن می دانی یعنی چه!! سر افکندگی مرد در جلو زن و فرزند می دانی یعنی چه!! شما اینها را اصلا نمیتوانید درک کنید.
حاج آقا علم الهدی تو رو خدا وضعیت الان ایران رو به انتظار فرج آقا گره نزن ! یعنی مردم اگه دارین سختی می کشین به نوعی فرج امام زمان رو دارین مهیا می کنین ؟!! مضحک نیست این صحبت ؟ تابناک راست می گی بزار نظرم رو
مانور تذکر لسانی (امر به معروف و نهی از منکر )
باسلام تا زمانی که سرمایه ها ودرامد ها به دلار ویورو تبدیل شده وبه خارج می‌رود نباید هیچ امیدی به باارزش شدن پول ملی ورفاه داشت چون ثروتمندان وکسانی که فرزندی درخارج دارند درآمد خود ومستغلات وکارخانه وسهامدار آن بیمارستان و... همواره به ارز تبدیل کرده وتقاضا با میزان درآمد دلاری کشور برابر نیست واین چرخه چهل سال است ادامه دارد وهیچ دولتی در جهان اجازه چنین تقاضای پیوسته ومدامی را نمیدهد انشاالله خردمندانه زندگی کنیم
علمالهدى كى استعفا ميدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
چه حرفا. وا
شما به ملت می گوئید مقاومت کنند در حالیکه نه تنها تحریم ها را به مردم تحمیل می کنید بلکه با عدم تدبیر مشکلات زیادی دیگری را با عملکرد نادرستان به مردم تحمیل می کنید و سپس با شعار انتظار مقاومت از جانب مردم را دارید!!!
زهی خیال باطل
تمام مطالب دولت در مورد ارز نیمایی دروغ محض است . من تولید کننده با 38 سال سابقه تولید برای 33500 یورو 4 ماهه علافم . بله سی و سه هزار و پانصد یورو . دولت یا ارزی نداره که بده یا داره و نمیده اما در هر دو صورت نتیجه یکی است. کارخانه خوابیده مواد اولیه ندارم.
با این اوضاع بزودی اعلام تعطیلی کامل میکنم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار