بازدید 34813
سه هزار و دویست و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزارت خارجه: دو دیپلمات سفارت آلمان در تهران اخراج شدند / فیروزآبادی: شدیدترین حملات سایبری به ایران را در ماه‌های اخیر داشتیم / محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است / چرا وزرای اقتصادی در جمع خبرنگاران حاضر نشدند؟/معاون وزیر جهاد کشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مطهری: مشکلات برجام و جنگ اوکراین را حل کنیم، گشایش اقتصادی ایجاد خواهد شد /فارس: عامل سرویس‌های جاسوسی در سیستان و بلوچستان به خارج از کشور متواری شد / ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر به صحن مجلس کشیده شد / تجمع گروهی از دانشجویان تهرانی در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس / ‏رئیس اتحادیه قنادان: شیرینی کالای سوپرلوکس شده و مردم دانه‌ای می‌خرند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 01 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مطهری: مشکلات برجام و جنگ اوکراین را حل کنیم، گشایش اقتصادی ایجاد خواهد شد
علی مطهری گفت: ما باید در سیاست خارجی خود مقداری تغییرات ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم. اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد. علی مطهری در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این که با توجه به شرایط موجود در وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور، راهکار جدی شما برای برون رفت از مشکلات فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. بالاخره غربی‌ها بر سر همین که ما در موضوع اوکراین، غیرمستقیم به روسیه کمک کردیم حساس هستند. وی در پاسخ به این سوال، در جریان اعتراضات اخیر اصلاح قوانین در برخی موارد مانند موضوع حجاب مطرح شد؛ به نظر شما ظرفیت این کار وجود دارد، گفت: خیر. مردم دیگر خودشان رعایت می‌کنند. این مقداری هم که اخیرا در گاهی موارد دیده می‌شود که درست رعایت نمی‌کنند، به مرور زمان خود به خود اصلاح خواهد شد و اقدام جدیدی لازم نیست. 


واکنش یک نماینده به ادعای واگذاری مذاکرات احیای برجام به لاریجانی، خرازی و عراقچی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای شورای راهبردی و شخصیت‌هایی که نامشان در خبر‌ها آمده می‌توانند به مساله مذاکرات کمک کنند؛ هم در قالب نقش مشورتی و همفکری و هم در قالب مسئولان اجرایی و مذاکره‌کننده؛ منتها اینکه چه تصمیمی گرفته و مسئولیتی به فرد یا افرادی محول شده یا رهبری از این دوستان مشورت خواسته باشند، من اطلاع دقیقی ندارم. حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با برخی اخبار مطرح در رسانه‌ها مبنی بر واگذاری مذاکرات احیای برجام به علی لاریجانی، کمال خرازی و عباس عراقچی (رئیس و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی)، گفت: شورای راهبردی روابط خارجی، یکی از شورا‌های مشورتی رهبر انقلاب هستند و حتما در بحث‌های کلان ملی و مسائل بین المللی می‌توانند صاحب نقش باشند؛ به این معنا که نظر مشورتی ارائه داده و همفکری کنند در مسائلی که به آن محول می‌شود و یا اینکه در توسعه روابط راهبری کمک کنند.

وی ادامه داد: مساله برجام و احیای توافق برای رفع تحریم‌ها هم می‌تواند یکی از موضوعاتی باشد که این عزیزان به آن بپردازند یا از آن‌ها نظر مشورتی و کمک گرفته شود. بالاخره این یک ظرفیت دیپلماتیک است که در کشور ما وجود دارد و افرادی هم که در این شورا عضو هستند، افراد باتجربه، مجرب و صالحی هستند و می‌توانند کمک کنند. سفیر تهران در مسقط در زمان مذاکرات سال ۹۰ میان ایران و آمریکا درخصوص مقایسه میان احتمال پیش‌برد مذاکرات توسط این گروه سه نفره به جای نهاد‌های دیگر و مقایسه با مذاکرات سال ۹۰، عنوان کرد: من خبر رسمی و دقیق از این مساله نشنیده‌ام، در همین فضای مجازی در خبر‌ها دیدم، اما به شخصه اعتقاد دارم که از همه ظرفیت‌ها باید استفاده شود. ببینید اعضای شورای راهبردی و شخصیت‌هایی که اسامی‌شان در خبر‌ها آمده می‌توانند به مساله مذاکرات کمک کنند هم در قالب نقش مشورتی و همفکری و هم در قالب مسئولان اجرایی و مذاکره‌کننده، منتها اینکه چه تصمیمی گرفته شده است و مسئولیتی به فرد یا افرادی محول شده یا رهبری از این دوستان مشورت خواسته باشند، من اطلاع دقیقی ندارم.


فارس: عامل سرویس‌های جاسوسی در سیستان و بلوچستان به خارج از کشور متواری شد
یک منبع آگاه گفت: عبدالغفار نقشبندی یکی از عاملان دخیل در آشوب‌های اخیر سیستان و بلوچستان به خارج از کشور متواری شده است. یک منبع آگاه در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در زاهدان اظهار کرد: عبدالغفار نقشبندی پس از صدور حکم دستگیری و از بیم افشا شدن ارتباطش با سرویس‌های جاسوسی، پس از مدتی زندگی مخفیانه، به یکی از کشور‌های همسایه منتقل شده است. این منبع آگاه بیان کرد: نقشبندی مدتهاست نقش سرباز پیاده سرویس‌های جاسوسی را در این استان ایفا می‌کرد و نقش مهمی در برهم زدن امنیت سیستان و بلوچستان و ایجاد آشوب‌های اخیر داشت، حالا که عرصه را برای جولان بیشتر تنگ دید و مردم شیعه و سنی به افکار و اهداف وی پی بردند، توسط اربابان خود متواری شد. وی تاکید کرد: مشارکت در ترور مولوی جنگی‌زهی یکی از منادیان وحدت در استان نیز از سوابق نقشبندی است که ارتباط او را با شبکه‌های معاند بهتر نمایان می‌کند.

محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است
محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود. محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در واکنش به مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: متاًسفانه مردم این روز‌ها زیر فشار هستند. به همین دلیل همِ و غم دولت باید این باشد که فشار معیشتی را از روی مردم بردارد. البته همه مشکلات زیر سرِ دلار لعنتیِ آمریکایی است. مجلس، دولت، دلسوزان و مشاوران باید تلاش‌شان را به کار بگیرند تا مردمی که در ۲۲ بهمن آن راهپیمایی عظیم را برگزار کردند، بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. البته دولت سعی می‌کند، اما کافی نیست. در واقع دولتی‌ها باید با کارشناسان مشورت کند تا راهکار‌های حل معیشت مردم پیدا شود. عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: ملت ایران خیلی خوبند، خیلی خوبند. به طوری‌که امام فرمودند، هیچ پیغمبری امتی مثل مردم ما نداشته است. اینکه مردم مشکل دارند، خیلی بد است و به همین دلیل باید مسئولان کار کنند و خدا هم کمک کند تا جامعه به لحاظ اقتصادی به راحتی خیال برسد. او می‌گوید: مشکل، مشکل است. حالا فرقی نمی‌کند، معیشت باشد یا حجاب. شئون اسلامی باید رعایت شود. مادران شهدا و همسران شهدا از دهان‌کجی عده‌ای ناراحت می‌شوند و باید راهی برای حل این مشکل پیدا کرد و هرچه سریع‌تر مشکل مالی مردم رفع شود. برخی می‌گویند مسئولان نسبت به حجاب حساسیت بیشتری دارند تا معیشت؛ حرف درستی نیست. من معتقدم اگر مساًله اقتصادی حل شود، مشکل بی بند و باری هم حل خواهد شد.


علت غیبت وزرای اقتصادی در جمع خبرنگاران از زبان سخنگوی دولت
سخنگوی دولت در خصوص غیبت وزرای اقتصادی توضیح داد. علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در این باره گفت:، چون وزرا مدام رفت و آمد به نهاد ریاست جمهوری دارند باعث می‌شود به کار‌های جاری خود در وزارتخانه نرسند سعی می‌شود جلسات موجود در نهاد با جلسات هیات دولت و یا جلسات مختلف دیگر تجمیع شود. وی افزود: همین الان با توجه به اینکه موضوعات اقتصادی داغ و نیازمند تمرکز بیشتری است بلافاصله بعد از جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور که فرمانده تیم اقتصادی دولت هستند تیم اقتصادی دولت وارد جلسه می‌شوند. بهادری جهرمی گفت: الحمدالله در جلسات مختلف در حیاط دولت می‌آیند و جواب می‌دهند و زمانی که جلسه کاری باشد جلسه زودتر تمام شود و بیرون می آیند. دیروز خودم در جلسه بودم و بسیاری از سوالات اقتصادی بود و رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصادی و تیم اقتصادی هم پاسخگو و در دسترس هستند. ترجیح مردم این است که هر چه زودتر حل مسائل اقتصادی مردم صورت بگیرد. 


واکنش دلخوش به «تحریم» خود؛ اروپایی‌ها، خیلی احمق و جیره‌خوار آمریکا هستند
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آن کسی موفق است و حرف دین و ائمه را گوش کرده که بتواند برای مردم تعادل ایجاد کند. سید کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: معلوم است که اروپایی‌ها خیلی احمق و جیره خوار آمریکا هستند. من سالانه دو تا سه بار برای کل خبرنگاران استان جلسه می‌گذارم. همه هم مرام من را می‌دانند؛ فرق نمی‌کند از جناح چپ یا راست، یک جلسه تقدیر و تشکر می‌گذارم. در این چهار دوره حضور در مجلس در عرصه کاری خود تا حالا به کسی جسارت نکردم. در مجلس هم علی رغم اینکه اصولگرا هستم، معتقدم ما بر اساس قرآن باید بین مردم تعادل ایجاد کنیم. آن کسی موفق است و حرف دین و ائمه را گوش کرده که بتواند برای مردم تعادل ایجاد کند.

او افزود: شاید یکی از دلایلی که من را تحریم کردند این است که من در عرصه دفاع از حقوق مردم، از کسانی هستم که بیشترین وقت را می‌گذارم و دلیلی غیر از این‌ها نمی‌تواند باشد. همه می‌دانند که من در مجلس یکی از کسانی هستم که همیشه چهره بشاش دارم ضمن اینکه حرف خود را هم به موقع می‌زنم. بر اساس اصول متعدد قانون اساسی وظیفه‌ام را در دفاع از حق مردم انجام می‌دهم. برای مثال در حال حاضر علیه بعضی از دستگاه‌های اجرایی در دولت نقد دارم که این را صراحتا پشت تریبون می‌گویم. اخیرا گفتم همه امور ارز در دست دولت است. چرا آدم‌های بی‌عرضه در بانک مرکزی منصوب می‌شوند و اقتصاد کشور را در دست می‌گیرند تا ما به این وضعیت برسیم؟ دلخوش در پاسخ به اینکه آیا اموالی در اروپا دارید یا به آنجا رفت و آمد می‌کنید که تحریم شدید، تصریح کرد: خیر به عنوان شوخی باید بگویم که اروپایی‌ها از طریق تحریم جلوی من را گرفتند تا نتوانم به کلیسا بروم. من در ایران نه از بانکی وام گرفته‌ام، نه به مغازه‌دار یا جای دیگری بدهی دارم. هر چه مردم عادی دارند، من هم اموالی مثل خانه شخصی دارم، مغازه ندارم، کارخانه ندارم، یک زندگی ساده و طبق معمول جامعه دارم. /منیبان

ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر به صحن مجلس کشیده شد
موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در شهر‌های مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد. مرتضی محمودوند، نماینده خرم آباد و چگنی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: ما اکنون در حال بررسی بودجه در مجلس هستیم، اما حقیقتا با دو بحران ملی و فراملی مواجه هستیم. تحقیر سرباز ایرانی به دنبال واگذاری سفارت افغانستان به طالبان رخ داد. چه کسی پاسخگوی این همه اهانت و گستاخی با سرباز ایران است؟ به کجا چنین شتابان؟

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر دختربچه‌های مظلوم و معصوم در دبستان‌ها در حال پرپر شدن هستند. چه کسی پاسخگو است؟ چرا فقط تمرکز روی بودجه است؟ ما امروز مشکل امنیتی داریم. اگر در بحث بودجه نیز بخواهم صحبت کنم اکنون سه همت برای گازرسانی به برخی از استان‌ها تخصیص داده شد. چه می‌شد یک همت بیشتر تخصیص می‌دادید و در لرستان که در بخش شورآباد مردم در زیر برف دچار مشکل هستند نیز گازرسانی صورت می‌گرفت؟ اما موضوع مهم این است که دختربچه‌های مظلوم ما در حال پرپر شدن هستند. اگر دختر خود ما بود نیز اینگونه رفتار می‌کردید؟ چرا باید مجلس هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندهد. پس از اتمام تذکر محمودوند، محمدتقی نقدعلی با حضور در مقابل وی تذکری را به وی در این خصوص اعلام کرد و سپس محمودوند با صدایی بلند خطاب به وی گفت: شما که معلم اخلاق هستید، اگر این اتفاق برای دختر شما می‌افتاد چه کاری می‌کردید؟ در حالی که محمودوند بلند بلند مطالبی را خطاب به نقدعلی مطرح می‌کرد، گروهی از نمایندگان دور وی جمع شده و سعی داشتند وی را آرام کنند. /ایسنا

اولیانوف: بایدن و ترامپ عامل پیشروی برنامه هسته‌ای ایران هستند
میخائیل اولیانوف رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، با طعنه به ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در حین خروج از برجام مبنی بر دستیابی به توافق بهتر نوشت: سیاست ترامپ و بایدن در قبال تهران محرک اصلی توسعه سریع برنامه هسته‌ای ایران است. /ایرنا

فیروزآبادی: شدیدترین حملات سایبری به ایران را در ماه‌های اخیر داشتیم
«ابوالحسن فیروزآبادی»، رئیس سابق مرکز ملی فضای مجازی و دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی در مراسم تودیعش با اشاره به حملات سایبری صورت‌گرفته در چند ماه اخیر، آن‌ها را شدیدترین حملات در سال‌های اخیر معرفی کرد و اعتقاد دارد شدیدتر از حملات سایبری اوکراین به روسیه است: «عربستان سعودی، اسرائیل، گروه‌های ضدانقلاب و برخی عوامل داخل کشور در این زمینه تلاش داشتند و ما خوشبختانه در هیچ زمینه‌ای شاهد اختلال نبودیم.»

نماینده مجلس: تاکنون ۹۰۰ دانش آموز دچار مسمویت شدند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. شهریار حیدری درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان، اظهار داشت: پیشنهاد بنده آن است که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مأموریت دهد تا به همراه مسئولان نهاد‌های اطلاعاتی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و با فوریت این موضوع را بررسی کنیم. وی بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی و دولت و مسئولان حوزه بهداشت کشور باید این موضوع را با حساسیت پیگیری کنند و نباید از کنار این قضیه به سادگی گذشت. ممکن است افراد ضدنظام در این موضوع نقش داشته باشند، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و نمی‌توان بدون بررسی دقیق گروهی را متهم به این کار کرد. نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و بهداشتی باید این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی کنند و زودتر به نتیجه برسند. باید منشأ این موضوع زودتر مشخص شود تا مردم از نگرانی درآیند. حیدری توضیح داد: تا الان نزدیک ۹۰۰ دانش آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. درباره شمار کشته شدگان این حادثه آماری ندارم و باید وزارت آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کند.

دادسرای فرهنگ و رسانه: قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی صادر شد 
دادسرای فرهنگ و رسانه با اعلام صدور قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی، تصریح کرد: در مورد مطلب مرتبط با گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی گزارش نشده بود. اول اسفند سال جاری بود که هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (۵) و بند ۱۱ ماده (۶) قانون مطبوعات توقیف کرد. پس از انتشار این خبر و توقیف روزنامه سازندگی، پرونده این روزنامه به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده و به یکی از شعب بازپرسی رفت. پس از بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده از پرونده تشکیل شده، بازپرس برای روزنامه سازندگی قرار منع تعقیب صادر کرد. در قرار صادر شده بازپرس پرونده عنوان شده است: در گزارش روزنامه سازندگی با موضوع گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی مشاهده نشده است./ایرنا

تجمع گروهی از دانشجویان تهرانی در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس
 دانشجویان هشت دانشگاه بزدگ تهران تجمعی اعتراضی در مقابل مجلس شورای اسلامی پیرامون مصوبه مولد سازی برگزار کردند. گروهی از دانشجویان هشت دانشگاه تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و اعتراض خود را به مصوبه مولدسازی اموال دولتی اعلام کرد. این تجمع حالت کنفرانس خبری داشته و تعدادی از دانشجویان پشت تریبون رفته و نظریات خود را پیرامون این مصوبه مطرح کردند. روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز در بین این دانشجویان حضور پیدا کرد. این دانشجویان پلاکارد هایی داشتند که روی آن ها شعارهایی نظیر «مولدسازی را از ساختمان بهارستان آغاز کنید»، «فساد احتمالی تبعیض حتمی»، «مولدسازی؛ تکرار یک تراژدی» و ... نوشته شده بود./ایسنا

وزیر آموزش و پروش همچنان از «تاثیر جو روانی» در ماجرای مسمومیت‌ها می‌گوید
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با دستور رییس‌جمهور مرجع واحدی برای همگرایی این اتفاق ایجاد شد و مسئولیت امر به وزیر کشور سپرده شد و جلسه امروز با حضور دست‌اندرکاران را داشتیم. وی افزود: بخش اعظم این موضوع ناشی از زمینه‌های ایجاد جو روانی در دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان بوده و رسانه‌ها در تلطیف این فضا و آرامش بیشتر شرایط کمک کنند تا جریان تعلیم و تربیت را پیش ببریم و دانش‌آموزان که دوران کرونا جامانده بودند، این جاماندگی را دنبال کنیم./انتخاب

«پیروز» قربانی اشتباه دامپزشکی شده؟
یک دامپزشک عامل مرگ پیروز را تجویز داروی اشتباه عنوان کرد که در همان روز‌های اولیه تولدش باعت ایجاد نارسایی کلیه شده و سازمان محیط زیست از اعلام این مساله خودداری کرده است. در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی، فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی نشست ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مربوطه و بررسی اقدامات صورت گرفته با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست، و جمعی از دامپزشکان و کارشناسان برگزار کرد. «دکتر پیام محبی» رئیس سابق جامعه دامپزشکان ایران در این جلسه با اشاره به اینکه در پروژه انتقال یوز‌ها به سمنان مشارکت داشته است، گفت: اگر یوز‌ها به سمنان منتقل نمی‌شدند، زایشی اتفاق نمی‌افتاد اما بعد از فشار روانی که در سمنان به دلیل نحوه انجام سزارین و مرگ دو توله یوز اتفاق افتاد، معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست تاکید کرد که باید کارشناس خارجی بیاوریم که من انتقاد کردم ما تمام امکانات را در ایران داریم و نیازی به این هزینه نیست.این دامپزشک به نقل از «دکتر بهرنگ اکرامی» دامپزشک مقیم در سایت سمنان که عمل سزارین ایران را انجام داده است، گفت: دارویی برای این حیوان از سوی دامپزشکی ایرانی و مقیم خارج تجویز شده که کلیه حیوان را بین برده است و دلیل این بیماری همین بوده و به همین دلیل دکتر کالدون گفته تمام داروهایش را قطع کنند و اصلی‌ترین عامل تلف شدن حیوان همین مساله بوده است. وی کالبدگشایی را مهم دانست و درخواست کرد: این مساله تحت نظر مجلس و شفاف انجام شود.

وزارت خارجه: دو دیپلمات سفارت آلمان در تهران اخراج شدند
سخنگوی دستگاه دیپلماسی از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد. ناصر کنعانی از اخراج دو دیپلمات آلمانی به عنوان عنصر نامطلوب در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد. سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به احضار سفیر آلمان توسط مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه و ابلاغ تصمیم اتخاذ شده، افزود: جمهوری اسلامی ایران در قبال زیاده خواهی‌ها، مقتدرانه عمل خواهد کرد. کنعانی خاطرنشان نمود: اولویت جمهوری اسلامی ایران همواره حفظ تعامل در فضای احترام است، اما چنانچه برخی طرف‌ها بخواهند موازین اصولی و حاکمیت ملی کشورمان را نادیده بگیرند، تعریف گزینه‌های جایگزین اجتناب ناپذیر است.

واکنش آلمان به اخراج دو کارمندش از ایران: انتظار داشتیم؛ اقدامی «بی‌مورد» بود
 وزارت امور خارجه آلمان به اخراج دو کارمندش در سفارت این کشور در تهران واکنش نشان داد. وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به اخراج دو نفر از کارمندانش در سفارت این کشور در تهران، گفت که پس از اخراج کارمندان سفارت ایران در برلین در ۲۲ فوریه، انتظار این واکنش می‌رفت اما دولت آلمان در هر حال، این اقدام را تصدیق نمی‌کند. وزارت امور خارجه آلمان در ادامه اخراج کارمندان سفارت آلمان در تهران را اقدامی «بی‌مورد» تلقی کرد و گفت که از آن‌ها و خانواده‌هایشان حمایت خواهد کرد.

‏رئیس اتحادیه قنادان: شیرینی کالای سوپرلوکس شده و مردم دانه‌ای می‌خرند
علی بهره‌مند درخصوص خرید دانه‌ای شیرینی توسط مردم و این که خرید کیلویی کم شده است، گفت: سال‌های قبل سفارشات جعبه‌ای ما حداقل از ۲ کیلو و ۳ کیلو شروع می‌شد. امسال اکثر سفارشات قنادی‌ها نیم کیلو و یک کیلو است و خرید شیرینی دیگر مانند سابق نیست. کیک‌های موجود در قنادی‌ها دو نفره است. چاره‌ای نداریم، زیرا مردم قدرت خرید ندارند. برای اینکه مشتری خود را حفظ کنیم مجبور هستیم کیک‌های دو نفره پخت کنیم که ۲۰۰ گرم هم وزن ندارد. این به معنی خرید دانه‌ای شیرینی توسط مردم است. /رکنا

مرگ مرموز بلاگر اینستاگرامی
دختر بلاگر پس از گذاشتن یک لایو عجیب با فالوئرهایش، به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و جسدش در خیابان کشف شد. صبح دیروز به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری ۲۴ساله به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. این دختر در اینستاگرام فعال بود و فالوئر‌های زیادی داشت، اما حالا جسدش در یکی از خیابان‌های تهران کشف شده بود. پزشکان علت اولیه مرگ وی را مسمومیت اعلام کردند و از سوی دیگر مأموران با انجام تحقیقات متوجه شدند که دختر جوان ساعتی قبل از مرگش لایوی از خودش منتشر و در آن عنوان کرده که قصد دارد با سم به زندگی خودش پایان بدهد. در این شرایط تحقیقات در این پرونده برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر ادامه دارد./همشهری

رئیس سازمان مالیات: برخی ۱۰۰ خانه خالی دارند
رییس سازمان امور مالیاتی در ادامه درمورد آخرین وضعیت شناسایی خانه‌های خالی عنوان کرد: آخرین نسخه تعداد خانه‌های خالی را وزارت راه و شهرسازی در مرداد سال جاری در اختیار سازمان قرار داد. به طور کلی ۵۲۰ هزار رکورد معرفی شد؛ اما بالغ بر ۲۰۰ هزار اعتراض وجود داشت. منظور ادامه داد: وزارت راه باید اطلاعات را دوباره پالایش و به تدریج ارسال کند. در این راستا چند بسته اطلاعات تکمیلی ارسال شد و سازمان بر اساس آن مطالبات را انجام می‌دهد. برخی اطلاعات مربوط به مالکانی است که بیش از ۲۰ تا ۱۰۰ خانه خالی دارند و وزارت راه اطلاعات آن را در اختیار سازمان قرار می‌دهد. طبق قانون مالیات مستقیم وزارت راه تا تیر ماه سال آینده فرصت دارد اطلاعات را در اختیار سازمان قرار دهد.

معاون وزیر جهادکشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده
علایی‌مقدم معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: اینکه در فضای مجازی مطرح شود که قیمت گوشت قرمز ۵۰۰ هزار تومان شده است واقعیت ندارد زیرا متوسط لاشه گوسفندی در کشور ۲۵۰ هزار تومان است و معیار قیمت نیز لاشه است. باید توجه داشت‌، ما گرانی قیمت نداریم بلکه قدرت خرید مردم کاهش یافته و برای این موضوع نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وزیر جهاد کشاورزی: دو میلیون رأس دام اضافه وجود دارد
ساداتی نژاد با بیان اینکه امروز دچار مشکلات آماری هستیم تصریح کرد: این امر منجر به کمبود و پیشبرد تولید در کشور شده است. داده‌ها و اطلاعات تخمینی و برآوردی است؛ مثلا اطلاعات به وزارت جهاد کشاورزی می‌رسد که در کشور دو میلیون رأس دام اضافه وجود دارد. دستور صادرات داده می‌شود اما دو ماه بعد با کمبود گوشت در بازار مواجه می‌شویم. در طیور و محصولات کشاورزی هم همین گونه است. عنوان می‌شود فلان هکتار زیر کشت گوجه فرنگی است که در آمار تولیدی وزارت جهاد کشاورزی نیامده است. اعلام می‌شود ۸ هکتار زمین زیر کشت پیاز است و با مازاد تولید رو به رو هستیم. مجوز صادرات داده می‌شود اما در ادامه با کمبود در داخل مواجه می‌شویم.

خودرو‌های فرانسوی و آمریکایی وارد نمی کنیم
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: در آینده نزدیک پنج مدل خودرو عرضه خواهد شد. به جز خودرو‌هایی که ممنوعیت واردات دارند که خودرو‌های فرانسوی و آمریکایی هستند، وزارت صمت هیچ محدودیتی برای واردات ندارد.

رئیس کانون صرافان: فعلا وارد بازار ارز نشوید
رئیس کانون صرافان اعلام کرد: با توجه به ادامه دار بودن کاهش قیمت ارز در بازار طی روزهای آتی، به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: کاهش قیمت دلار چشمگیر خواهد بود
مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ ارز و راهکارهای جلوگیری از آن، بیان کرد:اگر دولتمردان برنامه ارزی خود را که در مجلس هم مطرح کردند با یک حرکت جدی و مقتدر پیش ببرند،کاهش قیمت دلار در بازار چشم گیر خواهد بود. وی تاکید کرد: اگر بانک مرکزی نتواند آن بازیگری و مدیریت خود را در بازار ارز و براساس قوانینی که پیش بینی شده، انجام دهد، بهبودی در بازار ارز رخ نخواهد داد.حتی این اعتقاد وجود دارد که اگر حرکت دولت در زمینه ساماندهی بازار ارز جدی و سریع انجام شود فرو ریختن قیمت ارز دور از انتظار نیست. طغیانی با بیان اینکه بانک مرکزی اختیارات لازم را برای مدیریت بازار ارز دارد، بیان کرد: بانک مرکزی مقداری روی ارزهایی صادراتی که بیشتر هم برای شرکت های نیمه دولتی و خصولتی بوده و در حساب های تراستی این شرکت هاست، حاکمیت ضعیفی دارد و اغلب این شرکت ها هم  در زیر مجموعه وزارت نفت، رفاه و صمت است.

وزیر رفاه: آمادگی کامل داریم اما اقبال به کالابرگ کم است
سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح کالابرگ را به سراسر کشور تعمیم می‌دهیم، گفت: آمادگی کامل برای اجرای کالابرگ الکترونیکی داریم، اما اقبال عمومی یک مقدار کم است، بستر کاملا فراهم است که باید برنامه ریزی شده و مشوق هایی در نظر گرفته شود تا این اقبال بیشتر شود.

سخنگوی وزارت صمت: کنترل تورم با مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در رابطه با طرح واردات خودرو، اظهار کرد: شایعاتی در رابطه با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی مطرح شده است. دولت نمی‌تواند به این مبالغ در حساب‌ها دسترسی داشته باشد و شایعات در این باره نادرست است اما این طرح می‌تواند در کنترل تورم و کاهش تورم در ماه‌های آخر سال موثر باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۳۵
محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است!!!!
این حرف بسیار بی معنیه
مگه فقط دلار رفته بالا؟! قیمت همه ارزها جهش پیدا کرده
درواقع قیمت ارزها افزایش پیدا نکرده پول ملی ما بی ارزش شده
حالا چرا ؟ دلیلش را باید عمدتا در مدیریت داخلی جستجو کنید نه عوامل بیرون از مرزها
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
پایین آمدن ارزش ریال ارتباطی با دلار ندارد وقتی در کشوری نقدینگی ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد در سال افزایش پیدا می‌کند و در کنار آن رشد اقتصادی نزدیک به صفر است ارزش پول ملی کاهش پیدا میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دانشمند خب اول دلار گران میشه که بقیه چیزها گران میشه دیگه
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اجازه داده نمیشود ارز متناسب با تورم افزایش پیدا کند و با سرکوب قیمت ارز باعث میشوند ارز در برخی زمانها بصورت جهشی رشد کند و عقب ماندگی خود را از تورم جبران کند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
هنوز نفهمیدی جنگ اقتصادی یعنی چی . پس اظهار نظر ممنوع
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
نکته
مهمتر از نتیجه سفر گروسی و مذاکره قطعا الزام شدید قانونی برای اظهار و فروش دلار و درهم صادر کنندگان قدر حتی دولتی مثل پتروشیمی و فولاد و... در مرکز مبادلاته .
پس قطعا قیمتها حتی اگر مذاکرات احیای برجام مثل قبل بی نتیجه بمونه هم مدت‌های زیادی نزولیه و نباید برخی افراد مردم رو اینجا یا جای دیگه گول بزنن که الکی خرید کنن و به ضرر بفروشن و بدبختشون کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ایشون میخواسته بگه همه مشکلات زیر سر آمریکایی هاست زورش نرسیده، غیرمستقیم گفته زیر سر دلار آمریکایی هست
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جراید: فرار قانونی لوکس نشینان از مالیات
بازهم جراید : برخی بیشتر از ۱۰۰ واحد اپارتمان در تهران دارند
نتیجه اخلاقی: ایران بهشت روی زمین برای پولدارها وسرمایه دارهاست
تریلیاردر باش به اندازه یک حقوق بگیر مالیات بده !!!!
ببخشید که امریکا دلار را به قیمت هزارتومان به مسولین تحویل نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
قرار نیست چیزی بدهند ،امریکایی های تروریست چیزی ندزدند کفایت میکند
فقط یک سوال چرا سارق خودروی سردار رادان چند ساعت بعد از سرقت کشف و سارق ان دستگیر شد ولی به گفته شما بالای 1000 دانش اموز مسموم شده و تاکنون کسی دستگیر نشده شاید این هم توطعه امریکا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
همه ی مدارس هم دزدگیر دارند وهم دوربین حتی مدارس روستایی. در بعضی مدارس بیرون مدرسه و داخل محوطه و پارکینگ و سالن ها ده ها دوربین نصب شده و دائما در حال ضبط هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اگر حمله تروریستی شیمیایی فقط در یک مدرسه در آمریکا شده بود
و فقط یک دانش آموز بستری شده بود
سیمای میلی و کیهان رفیق شریعتمداری و تریبون داران بزرگ و کوچک و متوسط؟
چنان گزارش و خبر و تجزیه و تحلیل میکردند
که وقتی برای هیچ کاری نمی ماند

این حملات تروریستی شیمیایی در سطح کشوری قطعا کاری تشکیلاتی و با برنامه و سازمان یافته و دقیق و گسترده و باید باشد!!؟؟
جمع توابع !!!!!!!!
آقای محمد تقی رهبر همه مشکلات زیر سر امثال شما است که مدیریت بلد نیستید و نمی خواهید قبول کنید، دلار چه بخواهید چه نخواهید با ارزش ترین پول دنیاست که کل معاملات دنیا بر مبنای آن گردش می کند.
به جای حرفهایی که در این روزگار خریداری ندارد اجازه دهید کسانی که بلد هستند مستند امور را در جمهوری اسلامی به دست گیرند تا دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
حتما توی شیفته امریکا یکی از ان کاربلدها هستی . مثل ربع پهلوی بهش قول دادند که مثل بابات برات کودتا جور میکنیم از الان داره همه جیزو می بخشه
ناشناس
| Poland |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ساندیسی تو بازم با پرچم سوریه پیدات شد که
علایی مقدم میگه گرانی نداریم بلکه قدرت خرید مردم کم شده.اقاجون.....که اینا از مغزت تراوش میکنه؟!
مهدی طغیانی بپا کاهش دلار طغیانی نشه!
حاج تقی رهبر هم افاضات فرمودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
شماها شیفته های غرب هم افاضات بایدن هاف هافو را به گوش جان بخرید
لابد میخواهی بگی شدیدترین حملات سایبری رو دفع کردی تا حقوقت از نجومی به فوق نجومی ارتقاء پیدا کنه !
محمد تقی رهبر: مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.

همه مشکلات از زمانی آغاز شد که مردم را گروهبندی کردید و حقوق شهروندی را پایمال کردید. دیگه توهین به مردم بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جالب است برادر این آقا و در همین لباس و با همین افکار استاد معارف دانشگاه صنعتی اصفهان است دانشجویان او را بخوبی می شناسند
ادب داشته باش و راجع به دلار درست حرف بزن
روسیه یکی به میخ میزنه یکی به نعل
برای پیروز و انقراضش
مشکلات تقصیر دلار نیست تقصیر ناتوانی دولت و تحریم اقتصادی شدید کوچک انگار شده از طرف دولت و محاسبات غلط سیاسی است چشمتون رو رو حقایق نبندید
کارآمدی داره در کشور موج میزنه به ارتفاع ۸۰ متر :-) فقط نمیددنم چرا همه دانش آموزا دارن مسموم میشن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ارتفاع 80 متر از دو روز قبل بود
این ارتفاع امروز به 110 متر رسیده
زندگی داره غیر ممکن میشه
ماحرای مسمومیت در مدارس بدون شک کار سرویسهای خارجی و جاسوسان در راس انها اسراییل است بعد از 22 بهمن و حضور میلیونی مردم و حمایت ایشان از نظام و انقلاب با این حرکات مذبوحانه میخواهند جنازه مرده اغتشاشات را به باور خام و بیمار خودشان احیا کنند برای نظام اسلامی و مردم جالش ایحاد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
بعد از چهار ماه انکار تازه مسئولین بفکر افتادن . کار سرویس بیگانس ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
پروفسورر از 2 ماه قبل از 22 بهمن این مسمومیت ها کلید خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
صدا و سيما كمتر ببين و كيهان نخون روت اثر گذاشته
واقعا خنده داره
لابد میخوان بگن : " پیروز " هم قربانی جنگ ترکیبی دشمن شد !!!
دلار لعنتی؟؟؟؟در دولت قبل میگفتید بی عرضگی روحانی!!چیکار کردید با سفره ی مردم؟؟؟منافع ملی در سیاستهای شما،کجا تعریف شده؟؟
باید یه پارک های بسازیم مخصوص این موجودات غرب پرست برن توش کاملا لخت مادرزادی بشن راه برن شاید عقده هاشون فروکش کرد دنبال تایلند سازی کشوری مثل ایران نباشن دیگه؟ هان؟ فکر خوبیه؟ جامعه هم از شرشون در امان میمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خدا شفات بده خودتان را به دکتر نشان بدهی هم برای خودت هم برای اجتماع بهتر است زندگی که همش امیال حیوانی نیست که شما اینقدر دنبالش هستید مردم ایران می خواهند زندگی کنند
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جامعه باید از شر چی در امان باشه؟
درسته جامعه باید از شر تفکرات پوچ و بی معنی در امان باشه
پارک مورد نظر شما هم باشه برای خودت.
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اولا از صدقه سر بعضی ها کشور تایلند شده و برای همینه که سیل اعراب از کشورهای دور و بر میان برای خوشگذرانی به شمال و مشهد و...در ثانی بهتر نیست دور شهر قم را دیوار کشید و شما افراطی ها را برد آنجا
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
۰۶۵۱ناشناس
پس به خداوشفا اعتقادداری؟اگه اعتقادداری بایدقانونشم قبول داشته باشی ،قبول داشتن خداکه فقط لفظ نیست بایدباکسی که خداروفبول نداره فرق داشته باشی،این نیست که من فقط به مشکلی خوردم خداروازگوشه ذهنم بیارم بیرون بگم توکمکم کن.بعدگفتی مردم میخوان زندگی کنن یعنی ۱۰۰سال پیش که مردم حتی توااروپاانگلیس حجاب داشتن باکلاه ودامنهای بلندزندگی نمیکردن؟اونموقع آرامش داشتن وجرم وجنایت کمتربودیاالان؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
نمونه کامل و توسعه یافته یک بیماری جنسی
فقط دلار نیست
در یک سال گذشته پول ایران در برابر پول افغانستان بیش از ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داشته است
اون دنیا : چرا باعث مرگ صدها نفر شدی؟ میخواستم لخت شم! اهان اون در سمت چپو میبینی؟ آره چطور؟ لخت شو همونو وارد شد جهنمه همه اونجا لخت تو آتیشن خخخخخخ
همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است

این "ریال" است که ارزش خود را از دست میدهد، ربطی به "دلار" و "یورو" و "درهم" و "دینار" ندارد!
حال که همه مشکلات زیر سر دلار آمریکایی است چطور است از این به بعد با دلار ایرانی کار کنیم شاید مشکلات برطرف شود
چرا مسئولان درباره مسمویت دانش آموزان درست اطلاع رسانی نمیکنند؟ چرا دایم کنفرانس خبری برگزار نمیشه؟ مثلا باید بگن تا حالا چه کارهایی کردن و چه تحقیقاتی انجام دادن. آیا از دوربینهای مدار بسته هیچ چیزی تا حالا مشخص نشده؟ آیا صحبتهایی که درباره صدای انفجار قبل از مسمویت هست درسته؟ اگر اینچنینه آیا این بمبها با دست پرتاب شدن یا مثلا از طریق آسمان؟ مثلا ممکنه از طریق پهپاد یا وسیله دیگه باشه؟ و کلی سئوال دیگه.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
چون باید من و شما اینجا در این مورد بحث کنیم
ذهنمون درگیر باشه
و کاری به چیزه دیگه ای نداشته باشیم.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کار داعشه.
بالاخره آمریکا هسچ غلطی نمی تواند بکند یا میتواند ؟!
یه ترانه گانگستر در کلاس و مدرسه ای درقائمشهر خوانده شده و همان روز وزیر و پلیس و قوه قضائیه و.... اشد موضع و برخورد را داشتند و اخراج معلم و تعطیلی مدرسه و عذر خواهی از امت حزب الله و !!!! را به همراه داشت!!!!!
سه ماه است ۹۰۰ دختر و در ۱۵ شهر علنا و روز روشن و در حین تحصیل و در مدرسه مسموم میشن و بهشون حمله شیمیائی میشه هیچکس صداش در نمیاد!!!!
این برخوردها دوگانه یعنی چه؟؟؟؟
واکنش دلخوش به «تحریم» خود؛ اروپایی‌ها، خیلی احمق و جیره‌خوار آمریکا هستند


این ادبیات عضو حقوقی و قضایی مجلس است یک کلمه نه حقوقی حرف زده است نه قضایی ببینید چه کسانی بر صندلی های مجلس به نام نماینده تکیه زده اند حتی یک کودک پنج کلاس سواد از این افراد بهتر می تواند حرف بزند حرف زدن که بلد نیستید اقلا حرف نزدن را یاد بگیرید. در ضمن چرا فرزندانتان اینقدر شیفته زندگی در این کشورهای جیره خوار هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این دلخوش بدجوری دلخوشه
تابى جون

مهمترين معظل ايران سمپاشى مدارس است نه قيمت دلار
چرا ريس جمهور مملكت در قبال اين موضوع سكوت اختيار كرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
معضل
برای منافع عمومی گاهی اوقات بکار بردن زور لازم است " اما نه منافع شخصی " دولت باید در مورد افرادی که خانه های زیادی دارند وارد عمل شده و با استفاده از زمینهای کشور، آبیاری صنعتی ، ماشین آلات جدید و بروز کشاورزی آنها را از داشتن املاک زیاد بسمت و سوی کشاورزی صنعتی سوق دهد تا بسیاری از مشکلات حل شود
"البته همه مشکلات زیر سرِ دلار لعنتیِ آمریکایی است." آی ی ی ی ی خدا چکار کنیم با این افراد بی سواد
که اخراج کردید وای به این اقتدار دلار راهم به روند قبلیش برگردونید
آقای رهبر مشکل دلار لعنتی آمریکا نیست. مشکل اصلی بی کفایتی مسئولان است که با ندانم کاری اقتصاد ایران را به ورشکستگی کامل کشانده اند.
آقای رهبر!
بسیاری از کشورها از دلار بعنوان پول بین‌المللی استفاده می‌کنند، چرا بقیه مشکل ندارند؟
پس ایراد جای دیگه است
آقای محمد تقی رهبر مشکل بی بند و باری رو از اقتصاد باید پیگیری کنید.وقتی در دخل و خرج کشور بی بندوباری باشد قطعا در همه پارامترهای جامعه بی بند و باری منتشر میشود.در ضمن دلار وقتی در جیب فرزندان مسئولین پشتک وارو میزنه لعنتی نیست اما موقعی که باید در خدمت مردم باشد لعنتی میشود؟
اقای وزیر شما مثل اینکه توی جریان نیستید یا خودتان را به ان راه میزنید 900نفر دانش اموز در ند شهرستان کشور مسموم شدند شما میگویید جو روانی درست نکنند بچه جنابعال اگر مسموم میشد انوقت خودت را به اب اتش می زدید ببینید چه شد ولی بچه های مردم برای شما مهم نیست عجب بفرما شما عرضه اینکار را ندارید. از ان طرف محمدتقی رهبر میگوید همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است همه مشکلات خودتان را ادت کردید بگردن این و ان بندازید ساده ترین راه همین است ( وزیر اموزش و پرورش گفت: بخش اعظم این موضوع ناشی از زمینه‌های ایجاد جو روانی در دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان بوده)
دلیل این همه انفعال در مقابل مسمومیت دانش اموزان را درک نمی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
یک دلیل بیشتر نمیتواند داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دلیلش واسه همه ی مردم روشنه
برای نجات کشور و حتی نظام هم که شده تیم وزارت خارجه را عوض کنید.
محمد تقي رهبر : همه مشكلات زير سر دلار لعنتي امريكاست !!
-------------------------------
مثل اين كه نظر جناب محمد تقي رهبر با نظر عيال ما تقريباً يكي است ، عيال ما هم ميگه : نابود بشه دلار ،
آتيش بگيره دلار ... دودش برود به آسمون هفتم !!
رئیس سازمان مالیات: برخی ۱۰۰ خانه خالی دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفاً کلاهتان را بالاتر بگذارید !
سلام ،چرا کسی جرات نداره رک و راست به مردم بگه : اولا تورم جهانیه فقط ایران نیست ، ثانیا توی ایران آب،نان ،برق،گاز،بنزین،گازوئیل ،مالیات ،عوارض مختلف شهرداری ، بهداشت و درمان و .... تقریبا داره به همه رایگان داده میشه ، اگه قراره حقوق واقعی یه کارمند رو تو ایران حساب کنیم باید این همه یارانه و تخفیف رو به اون اضافه کنیم تا حقوق واقعی محاسبه بشه . هرکس قبول نداره می تونه بره کشورهای دیگه بررسی کنه . اما لطفا منصفانه بررسی کنید و نتایج واقعی رو اعلام کنید .ثالثا ما هم شدیدا تحریم هستیم هم تا دلتون بخواد خائن و منافق نفوذی داخلی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
تو باهوش کی بودی
چه ربطی به دلار داره؟!اقتصاد ایران با توجه به انزوای جهانی و تحریم‌ها فشل شده، ریال ایران بی ارزش شده نه فقط در برابر دلار، در برابر همه ارزهای جهان.شما برو اقتصاد و سیاست و مبارزه با رانت خودتو درست کن بقیش درست میشه
آقای معاون وزیر کشاورزی بی زحمت برای من یه ۱۰ لاشه گوسفند کیلویی ۲۵۰ هماهنگ کن من کیلویی ۱۰۰ بالا میخرم !!!! بلد نیستین که بازار رو درست کنین حداقل مردم رو با دروغ هاتون بیشتر از این اونم شب عید رنجیده خاطر نکنین . اگر نمی‌تونین حرف خوبی بزنین بهتره سکوت کنین . برای همین پیشنهاد میکنم آقای معاون تو حرف نزن !!!!!!
محمد تقی رهبر درک خوبی از مقاله پول و ارزش ندارد نه؟
جای تاسف داره یه تیر کوچولو در بخش اصلی سایت درباره مسمومیت دخترها ندارید.
حاجی بهتره دولت این دلار لعنتی امریکا رو جمع کنه و آتش بزنه تا دلت خنک شه!
رئیس کانون صرافان: فعلا وارد بازار ارز نشوید...... حتما منظورش برای فروشه!
با دنیا صلح کنید همه چی درست میشه
معاون وزیر جهادکشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده...... ناراست گویی در بین دولتی ها موج میزنه!!!
معاون وزیر جهادکشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده ==> هیچوقت گرانی نداشتیم تقصیر مردمه که قدرت خریدشون رو کم کردن!!!!!! این مسئول میخواد برای مردم کاری بکنه؟؟!!!
معاون وزير جهاد كشاوري : گراني نداريم ، قدرت خريد مردم كم شده !!
---------------------
--- حتماً اكبر آقا سوپري گفته ،مگه نه ؟ .. آخه او با خريد مردم سرو كار داره ! . پيش خودمان باشه ، اكبر آقا خودش را در همه مقوله ها صاحب نظر مي داند در صورتي كه كلمه « ًاسماعيلي » كه فاميلي ماست اسماايلي » مي نويسه !!
--- بابا جان ! گناه اكبر آقا را نشوريم ! اين را معاون وزير گفته ! ....اين طور نگاهم نكن آقاي اسماعيلي ،!
بخدا شوخي نمي كنم ، معاون وزير گفته !! ... باشه ! ....باور نكن شما ... مجبور نيستي !!
جو روانی در این مسئله کهدانش آموزان مسموم می شوند و پلیس هم کاری نمی توتند بکند چه نقشی دارد؟!!!!! این وزیر در مورد صحبتهاش توضیح بدهد تا مر دم بدانند چکار باید بکنند!
این دانشجویان که تجمع کردند مجوز داشتند؟ آیا بقیه دانشجویان هم می توانند برای خواسته هایشان مقابل مجلس تجمع کنند؟!
رییسی به خدا قسم برگرد بع همون استان قدس ،
مملکت رو بیش از این دچار اختناق ،، دو دستگی ، تفرقه و آشوب نکن
تا دیروز کسی رضا پهلوی رو نمیشناخت ، علی کریمی ، میسح و... رو کسی به حساب نمی آورد حالا تمام دنیا برای آنها فرش قرمز پهن می‌کنند ولی وزی خارجه ات رو رو نمی‌پذیرند؟؟ تو فاتحه اقتصاد کشور رو خواندی ، ویران کردن یه خانه یک روز تمام میشه ولی ساختن خانه سالها طول میکشه ،، حالا درست ‌ کردن این اقتصاد حداقل دو دهه نابود می‌شوند، دهه ۴۰ رو که پیر کردی ، دهه ۵۰ رو سوزانید، دهه ۶۰ رو فقط توسری زدیدن ، دهه ۷۰ و ۸۰ رو که معتاد دهه ۹۰ معلوم نیست چه بلایی سرشون بیا د فعلا که دارن یکی یکی مسموم میشن .
جنایتکار رو به نسبت به دختران دانش آموز سرزمینم رو شناسایی کنید تا بحرانی دیگر کشور رو فرا نگرفته
اقلی وزیر نه رتبه بندی میخواهم ، نه پول ۷۰۰هزار تومانی اختلاف هر رتبه ، ماهی دو کیلو کمتر گوشت مصرف خواهم کردولی منت انسانهای بی وجدانی رو نخواهم کشید ۲۲ سال کامل در حوزه برگه تصیح کردم و یکسال بعد که ارزشش نصف میشد پول واریز میشد ، دیگه حاضر نیستم یک ساعت برگه تصیح کنم ، هر کس هم اینکا رو انجام بده خیانتددر حق همکاران کرده
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
شما تقصیری ندارید کسی که 8 ماه کار کنه و 12 ماه حقوق بگیره و بچه را از مدرسه به کلاس خصوصی بفرسته حرفی غیر از این نمی تواند بزند
آقای رییسی فقط محض آگاهی شما که بدانید در کشور چه فاجعه ای رخ داده
حقوق کارمندان که روزی حداقل ۲ سکه بوده حالا ربع نمیشه
قیمت خیلی از کالاها تو یکسال اخیر تا ۸ برابر شده
سرمایه گذاران بورس ارزش دارایی آنها دقیقا نسبت به تورم یک دهم شده ، روزی که سکه ۳ میلیون بود شاخص همین بود سکه شده ۳۰ میلیون سرمایه گذار در تولید پودر شد ؟ دلال مسکن و حکمروایی و طلا سوپر میلیارد شد ، این نتیجه کشور در تحریم و بهشت دلالان و کاسبان تحریم هست ؟؟ میدونی چرا یه عده نمیخان برجام به نتیجه برسه؟؟ چون اونوقت راحت سه ماهه سرمایه خودشون رو دوبله نمیکنند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ثمره آشوب های جنسی و فحشای شماست به رئیسی چه ربطی داره
ایلان ماسک، با انتشار ویدیویی در توییتر نوشت: اولین ماهواره نسل دوم استارلینک در مدار زمین قرار گرفت. مهم‌ترین مزیت نسل دوم ماهواره‌های اینترنت استارلینک، اتصال مستقیم گوشی‌های تلفن همراه به اینترنت استارلینک است.
دلار لعنتی نه، ریال لعنتی. همه اش زیر سر ریال لعنتی بی اعتبار است.
"محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است" به ایشان بفرمایید که چکار کردید با این تحلیل جهانی که دلار در آمریکا هم گران شد......بله
علی مطهری:
1. ما باید در سیاست خارجی خود مقداری تغییرات ایجاد کنیم.
2. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم
3. در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم
.4.اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
جناب مطهری. مردم از عملکرد حکمرانان ناراضی‌اند. برطرف کردن این نارضایتی مهم است.
محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است
در این شرایط سخت بهتر نیست با مردم کشورتان روراست تر باشید. مشکلات از عدم توانایی شما و دیگر حکمرانان در اتخاذ تصمیمات درست است.
علت غیبت وزرای اقتصادی در جمع خبرنگاران از زبان سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی:چون وزرا مدام رفت و آمد به نهاد ریاست جمهوری دارند باعث می‌شود به کار‌های جاری خود در وزارتخانه نرسند...
عذر بدتر از گناه... آن قدر در رفت و آمدن هستند که به کارهای اصلی‌شان نمی‌رسند.
واکنش دلخوش عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به «تحریم» خود: اروپایی‌ها، خیلی احمق و جیره‌خوار آمریکا هستند
با همین سخنان شما و امثال شما، مردم به این روز افتاده‌اند
ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر به صحن مجلس کشیده شد
پس این همه مامور اطلاعاتی و دوربین و سازمان امنیتی چیکار میکنن؟؟؟؟
دادسرای فرهنگ و رسانه: قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی صادر شد
به خاطر واژه طغیان آن هم با رنگ قرمز برای گوشت بود که این روزنامه توقیف شد. ببینید تا کجا، دایره تلقی تنگ و سطحی شده است.
تجمع گروهی از دانشجویان تهرانی در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس
1. طرح مولدسازی دارایی‌های دولتی... نوع شدیدی از رانت است....
2. مخالفین مولدسازی از گشایش در اقتصاد ناراحت نیستند از رانت، ... ناراحت هستند.
3. فروش اموال اسمش مولدسازی نیست. ما با نبود مسئول کاربلد و نداشتن برنامه مناسب روبروئیم و نه با کمبود منابع مالی.
من وظیفه بگم دوست داشتی منتشر کنید =این یه پروژه از پیش طراحی شده توسط سرویس های خارجی هست انها از نقطه ضعفی که در داخل ایجاد کرده ایم وافراط ونگاه متحجرانه ونگاههای متحجرانه دارند استفاده می کنند از اسید پاشیها گرفته تا بقیه اقایانی که نگاه متحجرانه را ترویج می کنندتا درون ایران اشوب کنند ونگزارند مذاکرات برجام به نتیجه برسد واعتماد مردم به حکومت را نشانه گرفتند تا مردم را به جان هم و حکومت بندازند بعد از ماه مهر می خواستند مذاکرات احیای برجام کلید بخورد که مرگ مهسا امینی پروژه بزرگ اول بود که مانع احیای برجام بشه و خرده پروژه های در دل ان بود حالا دوباره با شروع مذاکرات مسمویت ها دختران هر روز داره بیشتر میشه روی زنان کلید کرده اند زن زندگی ازادی توجه شما را به فیلمی جلب می کنم که تازه با بازیگران خارج کشور ساخته شد عنکبوت مقدس که جایزه هم گرفت هدف از پروژه مسمویت دانش اموزان دخترهم اشوب وانقلاب و از بین بردن برجام وهم از نگاه خارجی این نگاه که ایران اگر هسته شود با بمب همه را را نابود می کند و می خواهند ما را به نگاه طالبانی متهم کنند بخاطر همین فیلم عنکبوت مقدس ساخته می شود به تهیه سرویس های غربی وجایزه های فراوان میگیرد ودر فستیوال های اورشلیم کن هامبورگ و..وبازیگر زن جایزه کن رامیگیرد ودرون مدارس دخترانه مسمومیت ایجاد میشود دشمن نقطه ضعف ما را خوب می داند انها از نگاه های متحجرانه داخلی کاملا مطلع هستند وبه نفع خود استفاده می کنند که هم مردم را به حکومت بد بین کنند ودر نتیجه اعتراض و انقلاب راه بیاندازند هم یه نگاه طالبانی از ایران به جهان نشان دهند تا کل جهان را علیه ایران در قضیه هسته ای متحد کنند یاد حرف جو بایدن افتادم که می گفت ما سیاست تحریم هوشمند را برای ایران انتخاب کرده ایم واصولا غرب همیشه اول ذهن های جهان را اماده می کند بعد وارد عمل می شود که فیلم عنکبوت مقدس یکی از انها هست واقعا یه جنگ تمام عیار راه انداختند بعد مسولان ما رو باش
یوسف نوری وزیر آموزش و پروش همچنان از «تاثیر جو روانی» در ماجرای مسمومیت‌ها می‌گوید
این بابا هنوز میگه این مسمومیت‌ها همش حرفه و واقعی نیست...
«پیروز» قربانی اشتباه دامپزشکی شده؟
یه کار رو درست نمیتونید انجام بدین
مرگ مرموز دختر بلاگر اینستاگرامی
نکند میخواهید بگویید مردم معترض او را کشته‌اند؟؟؟؟
علایی‌مقدم معاون وزیر جهادکشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده
گرانی نداریم؟؟؟ دروغ در روز روشن. مریخ زندگی میکنی؟
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت: خودرو‌های فرانسوی و آمریکایی وارد نمی کنیم
منتطر باش تا بهت بدن...
رئیس کانون صرافان: فعلا وارد بازار ارز نشوید
بابا ما وارد شدیم خوب هم درآوردیم....
مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: کاهش قیمت دلار چشمگیر خواهد بود
بیخود وعده نده. از این حرفا بزرگتر از تو هم بارها زدن.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت: کنترل تورم با مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو
پس اینکه میگن با پول مردم دارین خودرو وارد میکنید راسته....
جناب وزیر آموزش و پروش !

شما اگر دختر داشتی امروز مسموم شده بود شاید نظرت چیز دیگه ای بود یا مادر یکی از این بچه ها بودی جور دیگه رسیدگی میکردی ...

با اقتدار مثل یک وزیر کشور ایران اسلامی جلوی این کار کثیف را بگیرید واقعا جای تاسف داره این همه تاخیر در رسیدگی به موضوع حیاتی و مهمی که خانواده ها را درگیر خودش کرده در گستردگی چند استان با این امار بالای مسمومیت در حتی دبستان ها ... شما که بهتر واقف هستید تکرار ما بی دلیل هست ...
واكنش دلخوش به تحريم خود : اروپاييان خيلي احمق و جيره خور امريكاييان هستند !!!
---------------------
شيخ اجل سعدي شيرازي فرموده :
« دلايل قوي بايد و معنوي » !
مولانا هم فرموده : « حرفي از معنا اگر داري بيار » !
محمد تقي رهبر : « همه مشكلات زير سر دلار لعنتي امريكاست » !!
دلخوش عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس : اروپايي ها خيلي احمق و جيره خور امريكاييان هستند !!
معاون وزير جهاد كشاورزي : گراني نداريم ، توان خريد مردم كم شده است !!
----------------------------------
--- خب ؟
--- خوب به جمالت ! فقط و فقط بدون شرح !!
نه نوع خودرو مشخص است نه اینکه میزان کارکرد و سلامت خودرو.
این معامله حرام است.
ای وزیر کشور با بی عرضگی تمام ابرو کشور برده چرا عزل نمیکنند
سه ماه هست اینها دارند مواد شیمیایی را تبدیل به گازهای سمی می‌کنند. از تهیه و توزیع و آزمایشگاه گرفته تا بصورت کپسول پر فشار و جابجایی های آن و براحتی وارد مدارس کردن و آنهم در سطح بسیار وسیع در کل کشور، چه چیزی استنباط می‌شود که وقتی می گویند هنوز کسی دستگیر نشده ؟
این دلار لعنتی خیلی اذیت میکنه.خیلی بیشعوره
این اروپایی‌ها جیره خور آمریکا هستن.باید طرف ما را بگیرن که دنیا و آخرت خود را بسازن
چرا شهرداری بی جهت بدون اطلاع از وضعیت مسکن شهر مجوز ساخت صادر میکنه که اینقدر آپارتمانها چندین طبقه در سطح شهر ساخته می شود که هم نمای شهر را زشت و هم انبوه سازان پرطمع را تطمیع میکند . با توجه به کاهش جمعیت اصلا نیاز به ساخت اینهمه آپارتمان در شهرستانها وجود ندارد .مردم برای فرزندشان برای 20 سال بعد آپارتمان می خرند و تا آن زمان خالی نگه میدارند. هیچ مدیریت و نظارتی برای زیبا سازی شهر وجود ندارد . الان باید خانه های ویلایی یا حداکثر واحدهای دو طبقه اجازه ساخت داده شود
به فول یکی از دوستان آمریکا اینقدر بی عرضه ست که حتی نمتونه جلوی بالا رفتن پول خودش رو بگیره
وزارت جهاد کشاورزی با این همه دستگاههای عریض و طویل مگر کاری به جز جمع آوری آمار دارد و اگر آن را هم به خوبی انجام نمی دهد بهتر است جمع کنند و بروند البته یک کار دیگری هم دارد و به خوبی هم انجام میدهد و آن هم چوب لای چرخ تولید گذاشتن است که شاید ماندنشان را توجیه نماید!
فيروز آبادي راست ميگه هيچ كدوم از حملات سايبري موفق نبوده مثلا حك شدن كل سيستم هاي شهرداري تهران يا مثلا صدا و سيما
خدا كنه بقيه مسئولين هم مثل ايشون راست نگن
من به فکر آلمان هستم بدبخت شدن چون شنیدم تو افغانستانم سفارت ندارند
دلار لعنتی خخخخخخخخ کلی خندیدیم
خودرو‌های فرانسوی و آمریکایی وارد نمی کنیم.

فکر کنم تا فردا خبر خودکشی بعضی از مدیران شرکت های خودروسازی فرانسوی و آمریکایی، به علت این تصمیم ما، منتشر شود.
«پس از بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده از پرونده تشکیل شده، بازپرس برای روزنامه سازندگی قرار منع تعقیب صادر کرد.»

اول توقیف می کنند و بعد بررسی و تحقیق به عمل میآورند؟

لابد خسارت روزنامه هم هیچی.
سلام.طرح کالا برگ الکترونیک در شرایط فعلی و طرح یارانه نقدی مثل دو روی یک سکه هستند.ارزش یارانه نقدی که اول سال پرداخت میشود با یارانه نقدی که تا آخر سال پرداخت میشود تفاوت زیادی دارند و مردم و مخصوصا کارمندان و کارگران و بازنشسته ها که حقوق ثابت دارند احساس افزایش فقر مداوم دارند.اشکال اینجاست که برخی از مسولان ما ضریب هوشی پایینتری از مردمی که آنها را مدیریت میکنند دارندو فکر میکنند با دادن طرحهای جدید میتوان امید را در مردم زنده کردصرف نظر از اینکه نتیجه طرح چقدر مثبت باشد.زمان جنگ هم کالا برگ وجود داشت ولی برای دادن کالا فقط مبلغ ناچیزی در حد کارمزدافراد دخیل در تهیه و توزیع آن کالاها از مردم گرفته میشدوارزش کالایی که داده میشد با مداخلات خارجی ها و اشتباهات داخلی در طول سال تفاوت قابل ملاحظه ای نمیکرد فلذا مردم به حسن نیت مسولان آن زمان اعتماد بیشتری داشتند.
عدم پاسخگویی وزیران اقتصاد و ....
معاون وزیر جهادکشاورزی: گرانی نداریم، توان خرید مردم کم شده!!!!!!!!!
توانایی های لازم برای مدیریت در ایران:
- توانایی بازی با کلمات و گفتار درمانی
- توانایی در معرفی مقصر امورات با شعار کی بود کی بود من نبودم !
- توانایی در کشف رد پای بیگانگان و عوامل داخلی در مشکلات مردم!
- توانایی در مولد سازی بیت المال
.
.
دلار بی تربیت
این به اصطلاح معاون وزیر کجا گوشت می خرد که اینقدر راحت دروغ می گوید؟
ديگ خيلي چيزا دوره ش تموم شده.
منظور معاون وزیر جهاد کشاورزی این هست که این مبالغ در برابر حقوق دریافتی ما بسیار ناچیز هست اگر شما مردم نمیتوانید بخرید مشکل از خود شماست.
همه مشکلات مربوط به عدم استفاده از افراد شایسته و شایسته سالاری است هرکس باید در تخصص خودش کار کند.روضه خوان باید برود روضه خوانی کند ، اقتصاد دادن به کارهای اقتصادی برسدو....
خبرنگار و مجری سی‌ا‌ن‌ا‌ن در حالی در این گفتگو بدون حجاب در مقابل امیرعبداللهیان حاضر شد که پیش‌تر ابراهیم رییسی به خاطر بی‌حجاب بودن این مجری حاضر به گفتگو با او نشده بود.
دلا ۶۰هزار تومانی. گرانی کمرشکن و مسمومیت را در مواجهه با وقایع چهار ماه اخیر جستجو کنید آمدید بیخ و بن مسئولین ریز و درشت را بر ملا کردید حالا نوبت طرف مقابله.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی