بازدید 43900

احتمال فعال‌سازی مکانیسم ماشه علیه ایران قوت گرفت

«الی کوهن»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نقشه‌راه احتمالی کشورهای غربی در خصوص پرونده برنامه هسته‌ای ایران بعد از ادعاهای ردشده درباره کشف ذرات اورانیوم ۸۴ درصدی در ایران را ترسیم کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 22 February 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با پایگاه آی‌۲۴ با لحنی تجویزی گفته که پیش‌بینی می‌کند که آمریکا و کشورهای اروپایی تحریم‌های چندجانبه سازمان ملل متحد که در زبان عامیانه از آن به تحریم‌های «مکانیسم ماشه» یاد می‌شود را علیه ایران فعال کنند.

کوهن در این مصاحبه همچنین گفت که ایالات متحده و اروپا نمی‌توانند در خصوص برنامه هسته‌ای ایران خودشان را بیش از این کنار بکشند.

او گفت: «طبق برآورد من ایالات متحده و اروپا نمی‌توانند در موضوع ایران بیش از این خودشان را کنار بکشند. ایران در حال غنی‌سازی نزدیک ۹۰ درصد است و در حال ارسال سلاح برای روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین است.»

اشاره الی کوهن به گزارشی از وبگاه شبکه خبری بلومبرگ است که چند روز پیش مدعی شده بود که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ذرات اورانیوم ۸۴ درصد در ایران پیدا کرده‌اند.

الی کوهن مدعی شد: «ایالات متحده و کشورهای اروپایی قبل از نشست مجمع عمومی سازمان ملل درماه سپتامبر تحریم‌های مکانیسم ماشه را علیه ایران اجرا خواهند کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۱۲
براشون این کار منفعتی نداره. این هم یک راه فشار هست و لفاضی ای بیش نیست. الان ایران تحریمه و تحت نظارت آژانسه. اگه برجام اوکی بود که بهش بر میگشتن، اگر هم نبود مکانیزم ماشه رو همون زمان که آمریکا خارج شد یا حداقل اول کار بایدن فعال می کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
نیازی به مکانیزم ماشه باقی نمانده . با فشار اقتصادی چنان بلایی بر سر ایران آوردند که برای بقا شروع به مولد سازی و خام فروشی و خاک فروشی به چین کرده . با فشار اقتصادی بخوبی نتیجه گرفته اند و نیاز هزینه سازی با جنگ نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
گویا متوجه نیستید حمله‌ی نظامی یکی از بندهای مکانیزم ماشه هست، فعلا که در فقر مطلق هستیم و شما هم شعار دهید کاری نمی‌توانند بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
آره مث تحریمهاکه کاغذپاره ای بیش نیستن.
برجام به آتش کشیده شده رفته. از اول هم معلوم بود که سیاست غرب چیست و این مکانیزم هم دیر یا زود فعال میشد. بهتر است در صورت فعال شدن مکانیزم ماشه، ایران از NPT و تمام معاهدات بین المللی که سودی برای ایران نداشته به طور کامل خارج شود. بعد در مورد پذیرش NPT میتوان مذاکره کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
یعنی حداقل یه 20 سال دیگه مذاکره بی فایده کنیم برای NPT
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
جالبه که انقدر نسخه خطرناک تجویز میکنید برای ملت. دوست عزیز بهتره ایران از یکسری سیاستهای غلط دست
برداره و سیاست خارجی درست و دوست و دشمن جدید در سیاست خارجیش معرفی کنه. با این افکار و روشها نمیشه با دنیا جنگید و کشور رو ویران کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
قطعا دلار 50000 تومانی تاثیر منفی روی زندگیت نداشته، چه بسا به نفعتون هم بوده
ماهم از انپتی میاییم بیرون ببینم کت تن کیه
باید5سال جلوتر دولت ما ازnptخارج میشد تعجبم دولت های ماچکارمیکنند بسه دیگه سابقه نداشته هیچ کشوری این همه بازرسی ازانرژی هسته ای داشته باشد به نظرم دیگه بس هست حداقل ازکره شمالی یادبگیرید
هر مکانیزمی با مدیریت ضعیف مملکت ملت را هدف قرار می‌دهد مسئولین هیچ اذیتی نخواهند شد
وقتش رسیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست