بازدید 23763
سه هزار و دویست و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد عضو شورای شهر از مدیریت شهرداری در روز برفی تهران / واکنش همسر انسیه خزعلی به نقشش در تخریب بافت تاریخی شیراز / علم‌الهدی: از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در مناطق آزاد ‌‌ یافت می‌شود / علی باقری: گفت‌وگوی مستقیمی با آمریکا نداریم / اظهارنظر عجیب یک نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حکم دو سال حبس زینب موسوی تایید شد: مشمول عفو نشدم /داستان چرخ خطاطی‌های قدیمی چند میلیونی چیست؟ / علم‌الهدی: از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در مناطق آزاد یافت می‌شود /حمله کیهان به معصومه ابتکار: چرا نظام عذرخواهی کند، شما باید عذرخواهی کنید! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ 12 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حضور زنان در آزادی به تعویق افتاد
به نظر می رسد بازی فردا پرسپولیس مقابل هوادار بدون تماشاگران زن برگزار شود. از هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف هوادار می رود که قرار بود این دیدار با حضور هواداران خانم برگزار شود که تا این لحظه با این مسئله موافقت نشده و به نظر می‌آید فعلا این موضوع منتفی است‌. اگر با حضور بانوان در بازی فردای سرخپوشان موافقت شود امروز صبح هماهنگی‌های لازم با باشگاه پرسپولیس انجام می‌شد. احتمالا در بازی هفته آینده استقلال با ملوان در آزادی این اتفاق رخ دهد.

الناز محمدی با قید وثیقه آزاد شد
النازمحمدی دبیر گروه اجتماعی روزنامه هم‌میهن با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد. این روزنامه‌نگار روز ۱۶ بهمن به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین احضار شده بود که از سوی بازپرس این شعبه دستور بازداشت موقت او صادر و به بند ۲۰۹ اوین منتقل شد. الهه محمدی خواهر اودو خبرنگار روزنامه هم‌میهن که گزارشی از مراسم خاکسپاری مهسا امینی نوشته بود همچنان در بازداشت است. وی در تاریخ ۷ مهر بازداشت شده است.

سریال نا تمام مسمومیت‌ها؛ ۳۷ دختر دانش آموز دیگر در قم مسموم و روانه بیمارستان شدند


مدارس دخترانه قم از نهم آذرماه شاهد حوادث تلخی است؛ حوادثی که تعطیلی چند روز گذشته هم نتوانسته مانع تکرار آن‌ها شود. صبح امروز خبری منتشر شد که طی آن دانش آموزان یک مدرسه دخترانه دیگر در ناحیه ۳ آموزش و پرورش با بوی نامطبوع مواجه شدند. دقایقی بعد و در حالیکه دانش آموزان شیفت عصر راهی مدرسه شده بودند، اعلام گردید که مدارس ابتدایی استان نه به دلیل «حادثه مسمومیت» بلکه به دلیل برودت هوا تعطیل شدند. اما این پایان کار نبود و دانش آموزان مدارس دیگر در سطح استان (شاهد رضویه و اخوان) هم با علائم مسمومیت‌های هفته گذشته مواجه و راهی درمانگاه شدند. دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با رادیو قم اعلام کرد: امروز عوامل اورژانس ۳۷ دانش آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند که از این تعداد، ۱۲ تن ترخیص شدند و تا شب اکثر قریب به اتفاق این‌ها ترخیص خواهند شد. البته تعدادی هم خودشان مراجعه کرده بودند که درمان و ترخیص شدند. وی افزود: علائم مسمومیت این بار بسیار خفیف‌تر از دفعات قبل بوده است و حال عمومی عمده دانش آموزان خوب است و مشکل حادی برای آن‌ها نبود.

تصویر جنجالی از دیپلم افتخاری که جشنواره فجر به هومن برق نورد داد
تصویر منتشر شده از دیپلم افتخار همان برق نورد و بدون امضا بودن و خط خوردگی آن در فضای مجازی خبرساز شده است. محسن تنابنده نوشت:
هومن جان تبریک تو شایسته بهترین‌هایی فقط جان مادرت این دیپلم افتخار به دلایل زیر جایی رو نکن
١-اولا لاک گرفتگی داره
٢-دوما تو هومن برق نوردی نه هومن برق نور تازه اگه همینم قابل خوانش باشه
٣-سوم و مهمتر از همه امضای دبیر جشنواره نداره و به نظر میاد خودت این دیپلم ردی رو جعل کردی.

داستان چرخ خطاطی‌های قدیمی چند میلیونی چیست؟
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شایعه وجود «جیوه قرمز» در چرخ‌ خیاطی‌های قدیمی صحت ندارد. سرهنگ علی کسانی اظهار کرد: پیامی با موضوع «توی این چرخ‌خیاطی‌های خیلی قدیمی ماده‌ای است به اسم جیوه قرمز که هر گرمش ۱۰ میلیارد تومان قیمت داره. این جیوه برای تسلیحات اتمی کاربرد داره و خیلی سمی و خطرناک… این ماده جز چرخ خیاطی، توی بعضی یخچال و تلویزیون و وسایل برقی بالای ۵۰، ۶۰ سال پیشم موجوده» در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است و متأسفانه این خبر موجب تشویش اذهان عمومی در میان کاربران فضای سایبری شده و این احتمال وجود دارد این موضوع دست‌مایه کلاه‌برداری افراد سودجو قرار بگیرد. وی افزود: انتشار آگهی جعلی مبنی فروش چرخ‌خیاطی قدیمی یا معیوب باقیمت پایین از جمله مواردی است که می‌تواند برای کلاه‌برداری مورد استفاده قرار بگیرد. رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود؛ اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد. کسانی بیان کرد: اخبار جعلی، اخباری هستند که‌موجی از ناامنی روانی در بین کاربران فضای سایبری و به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب را رقم می‌زنند و افرادی که این شایعات را ایجاد می‌کنند با نیات مختلف ازجمله افزایش بازدید صفحه یا تخریب رقیب موردنظر یا تشویش اذهان عمومی و غیره اقدام به نشر اخبار کذب و جعلی می‌کنند. وی اعلام کرد: پلیس فتا شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و موارد مشکوک را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتقاد عضو شورای شهر از مدیریت شهرداری در روز برفی تهران
عضو شورای شهر تهران گفت: روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند، چون اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می شویم. ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر ما انتقاد می کنیم به هیچ عنوان بحث ما نادیده گرفتن زحمات خدمات شهری نیست تصمیم سازان را باید از مجریان جدا کرد.وی با اشاره به کامنت هایی که در زیر توییت شخصی او منتشر شده بود، گفت: مردم در زیر کامنت من مواردی نوشته بودند که نمی توانم بخوانم. گفته بودند که شهر را رها کنید خودش اداره می شود همه تان بروید. وی ادامه داد: حرف من این است که آقای زاکانی باید می رفت و معاونان و شهرداران را بسیج می کرد تا آن فاجعه نصفه شب ایجاد نشود. من شش ساعته از سئول به اوین رسیدم و مردم را دیدم که تا نیمه شب یا ماشین هل می دادند و یا ماشین را رها کرده و به خانه می روند. وی تصریح کرد: ما خودمان می گوییم که بودجه برف روبی شهرداری با این روش به هدر می رود. بگذارید ما بگوییم اگر ما تذکری می کنیم ناراحت نشوید. روش اداره شهر و مدیریت شهر باید تعییر کند؛ اگر این نگاه تغییر نکند ما در اداره همه امور شهر با مشکل مواجه می شویم.

حکم دو سال حبس زینب موسوی تایید شد: مشمول عفو نشدم
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود. موسوی که در صفحات مجازی به «امپراتور کوزکو» شناخته می‌شود صبح روز ۲۰ مهر بازداشت شد. او پیش از این در اینستاگرامش خبر داده‌ بود که ۲۵ روز در انفرادی بوده است. موسوی اواخر آبان با تودیع وثیقه آزاد شد. همچنین به گفته این کمدین، دادگاه انقلاب قم او را به دو سال زندان محکوم کرده‌ است.

همسر انسیه خزعلی درمورد بافت تاریخی اطراف حرم شاهچراغ: مامن اتباع بیگانه، معتادان و بزهکاران شده
سیدمحمدرضا رضازاده، عضو هیأت امنای آستان‌های مقدس در شیراز و مشاور تولیت حرم شاهچراغ، درباره اجرای طرح موسوم به ۵۷ هکتار توسعه این حرم، توضیحاتی دادد. سیدمحمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس، مشاور تولیت حرم شاهچراغ و عضو هیأت امناء آستان‌های مقدس شیراز، به دنبال اشارۀ رسانه‌ها به نقش او در اجرای طرح توسعه حرم شاهچراغ و تخریب بافت تاریخی شهر شیراز، توضیحاتی را با این عنوان که «احیای قلب مجروح شیراز؛ با اجرای طرح ساماندهی پیرامون حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)» منتشر کرد: «حدود دو دهه قبل توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری، پروژه‌ای تجاری و اقامتی در حد فاصل حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ و سید علاءالدین حسین علیهماالسلام و در جنوب این دو حرم مطهر تحت عنوان "بین‌الحرمین" اجرا شد. این پروژه بافت تاریخی شیراز در محدوده دو حرم را به دو نیمه تقسیم کرد. ارتباط دو بخش شمالی و جنوبی را محدود کرد و لطمه‌ای جدی به بافت تاریخی مرکز شیراز وارد کرد. آن روزها صدای اعتراض تولیت وقت آستان مقدس شاهچراغ (ع) در مخالفت با این طرح که علاوه‌بر پیگیری موضوع از طرق مختلف، حتی با نصب بنری در ابعاد بزرگ چندین متری در کنار درب ورودی صحن مطهر، مخالفت جدی خود را با اجرای این طرح اعلام می‌کرد، به جایی نرسید. آن‌هایی هم که امروز در مقابله با طرح ساماندهی پیرامون حرم مطهر، که اقدامی است در جهت مناسب‌سازی محیط، احیاء زندگی در بافت پیرامونی، حفظ و مرمت آثار ارزشمند تاریخی و ایجاد محیطی فرهنگی و معنوی در خور سومین حرم اهل‌بیت(ع)، به مخالفت برخاسته‌اند، و با انتشار مطالب خلاف واقع جوسازی می‌کنند، اقدام درخوری برای جلوگیری از اجرای آن پروژه به عمل نیاوردند! همان‌ها که بعضی‌شان آن زمان بر کرسی‌های مسئولیت میراث فرهنگی کشور تکیه زده بودند و امروز طلبکارانه در جایگاه مدعی ایستاده‌اند! سایر بخش‌های بافت پیرامون حرم مطهر نیز طی سال‌های گذشته در چنبره بی‌عملی مسئولین دستگاه‌های مختلف، دیدگاه‌های متنوع، کارشناسان دور و غریبه با محیط و فضاسازی‌های غرض‌آلود گرفتار شده است و روز به روز فرسوده‌تر و زندگی در آن سخت‌تر می‌شود. امروز شیرازی‌های قدیم ساکن قسمت‌هایی از این محدوده، جای خود را به اتباع بیگانه داده‌اند و یا خانه‌هایشان مأمن معتادان و بزهکاران شده است.

علم‌الهدی: از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در مناطق آزاد ‌‌ یافت می‌شود
حجت الاسلام سید‌احمد علم‌الهدی ‌در دیدار با دبیر و مدیران شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اظهارداشت: متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم. وی افزود: مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک‌حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد، اما تصور برخی این بود که مقصود از منطقه آزاد، واردات آزادانه کالا‌های خارجی است که با استفاده از آن، بازار تولید و نظام اقتصادی داخل کشور به‌ سادگی برهم بخورد. علم‌الهدی تصریح کرد: این گلوله‌های آتش در سال‌های اخیر، آسیب‌های زیادی به تولید ملی وارد کرده‌اند و بر همین اساس، از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در این مناطق یافت می‌شد با این حال، باید باور کرد که آزادی فساد و فحشا تنها لازمه رونق گردشگری نیست بلکه در این مناطق به‌قدری جذابیت وجود دارد که می‌توان بدون گناه هم گردشگر جذب کرد.

نامه علی مطهری به رییس صداوسیما
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه‌ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد و نوشت نوشت:
جناب آقای جبلّی
رئیس محترم سازمان صدا و سیما
سلام. در ویژه برنامه شبکه ۱ آن سازمان به مناسبت ۲۲ بهمن، ساعت ۱۰ و ده دقیقه، مجری خوب شما جناب آقای نظام اسلامی قضیه‌ای را درباره اعلام حکومت نظامی در بعدازظهر ۲۱ بهمن ۱۳۵۷ نقل کردند که صحت ندارد. ایشان گفتند بعد از آنکه امام خمینی (ره) اعلام کردند که مردم به حکومت نظامی اعتنا نکنند و به خیابان‌ها بیایند، آیت‌الله طالقانی اظهار نگرانی کرده و خواهان لغو این دستور شدند و امام فرمودند که من از ولیّ عصر علیه‌السلام دستور گرفته‌ام. این قضیه حقیقت ندارد، زیرا در همان ایام این مطلب شایع شده بود و من شخصاً از پدرم شهید آیت‌الله مطهری این موضوع را سؤال کردم. ایشان گفتند «وقتی حکومت نظامی اعلام شد، در اتاق، من بودم و امام. از امام سؤال کردم مردم چه بکنند؟ امام فرمود: اعتنا نکنند و به خیابان‌ها بیایند. گفتم پس این را بنویسید تا بدهیم در خیابان‌ها قرائت کنند. همین کار انجام شد.» بنابراین آن داستان جعلی است و برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی نیازی به نقل این قبیل وقایع جعلی نیست. مستدعی است تذکر لازم داده شود.
با تشکر
علی مطهری

واکنش آذر منصوری به حضور کم حجاب‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آذر منصوری، دبیرکل حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» نوشت: اگر این تفاوت‌ها را در موقعیت‌هایی غیر از این مراسم هم بپذیرید، یعنی حداقلی‌ترین پیام جنبش #زن_زندگی_آزادی را دریافت کرده اید. پوشش زنان ایران برآیندی از عرف و هنجار‌های جامعه است و هر اجباری در این زمینه از طرف حاکمیت به مناقشه های ویرانگر و در نهایت شکست ختم خواهد شد.

کاوه و یاشار دارالشفایی از زندان رجایی‌شهر آزاد شدند
بهمن دارالشفایی، روزنامه‌نگار پیشین و مترجم، از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد. او عصر شنبه ۲۲ بهمن در توییتی نوشت که کاوه و یاشار، در تماس با او خبر آزادی‌شان را تأیید کرده و گفته‌اند که در حال حرکت به سوی خانه خود هستند. به نوشته دارالشفایی، از حکم حبس کاوه حدود دو ماه و از حکم حبس یاشار حدود پنج ماه مانده بود.

حمله کیهان به معصومه ابتکار: چرا نظام عذرخواهی کند، شما باید عذرخواهی کنید!
روزنامه کیهان به ماجرای مناظره معصومه ابتکار و انسیه خزعلی پرداخته است. روزنامه کیهان در ستون خوانندگان خود نوشته است: خانم ابتکار در مناظره خود با خانم خزعلی برای دیگران نسخه پیچید و گفت نظام باید اهل عذرخواهی باشد. بسم‌الله. چرا این جماعت در طول سال‌ها حکومت خود برای یک‌ بار هم بابت سوءمدیریت‌ها و ترک فعل‌های صورت‌گرفته از مردم پوزش نخواستند و رئیس‌جمهور محبوب ایشان بعد از ماجرای بنزین و ناراحتی مردم به جای عذرخواهی با نیش باز گفت خودم صبح جمعه متوجه گران شدن قیمت بنزین شدم؟

گفت‌وگوی مستقیمی با آمریکا نداریم
علی باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ بنابراین ما تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مساله هم وجود دارد. مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در خصوص مرگ توافق هسته‌ای گفت: بعد از صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا برخی مقامات زیربط آمریکایی درباره موضوع توافق و روند مذاکرات با رسانه‌ها صحبت کردند و همین طور در عمل هم تبادل پیام‌ها همچنان ادامه دارد.


محمدرضا باهنر: برای افزایش امید باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند. /جماران

خبر خوش بانک مرکزی فقط چند ساعت دوام داشت
در حالی که صبح امروز روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد، سقف اعطای وام قرض الحسنه به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت، چند ساعت بعد این خبر از سوی بانک مرکزی اصلاح و اعلام شد: سقف اعطای تسهیلات خرد به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شد و نه قرض الحسنه؛ بنابراین خبر خوش وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی فقط برای چند ساعت اعتبار داشت و در نهایت حذف شد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای زلزله زدگان خوی
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به هر واحد روستایی تخریب شده ۲۵۰ میلیون تومان و به هر واحد شهری تخریب شده ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود.

دامنه ۱۵ تا ۲۵ درصدی برای افزایش حقوق کارمندان
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، در سال آینده ضریب حقوق اعلامی در لایحه بودجه، میانگین افزایش حقوق است و بر اساس محاسبات انجام شده میزان افزایش بر اساس پایه احکام حقوقی کارمندان در دامنه ۱۵ تا ۲۵ درصدی خواهد بود؛ لذا میزان افزایش با رویکرد عدالت‌محور و با هدف جبران قدرت خرید در حقوق‌های پایین‌تر خواهد بود.

توقف صادرات ایران به عراق تکذیب شد
یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با تکذیب خبر توقف یا اختلال در صادرات ایران به عراق اظهار کرد: روند صادرات ایران به عراق به رغم مشکلات ارزی اخیر این کشور ادامه دارد و خبر توقف یا اختلال در صادرات دروغ است. وی افزود: البته فدرال رزرو آمریکا در هفته‌های اخیر مشکلاتی را در زمینه مسائل ارزی عراق ایجاد کرده، ولی این موضوع تاثیر خاصی بر تجارت ایران با عراق نداشته و حتی در ماه‌های اخیر نسبت به نیمه اول امسال با افزایش صادرات به این کشور هم رو به رو شده‌ایم. به گفته رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، شرایط صادرات به عراق به شکلی است که حتما به عدد ۱۰ میلیارد دلار هم می‌رسیم.

محسن رضایی: باید ریسک فعالیت‌های رانتی را بالا برد
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور‌ گفت: در واقع مشکل اقتصاد ایران هدایت نقدینگی است؛ یعنی اگر بتوانیم همین نقدینگی موجود را ـ که نسبت به GDP کم است ـ در مسیر درست هدایت کنیم هم مشکل تورم حل می‌شود و هم رشد اقتصادی اتفاق می‌افتد. ولی مهم این است که از طریق شیوه‌ها و ابزار اقتصادی این کار باید صورت گیرد. باید جذابیت فعالیت‌های مولد را زیاد و ریسک فعالیت‌های رانتی را بالا برد؛ این استراتژی کمک می‌کند که نقدینگی کشور به سمت فعالیت‌های مولد برود و بازدهی افزایش پیدا کند. توسعه فقط به معنای افزایش کمّی نیست بلکه همزمان با افزایش تولید باید مؤلفه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه تجارت خارجی را هم پیش ببریم زیرا تولید بدون سرمایه‌گذاری و تجارت به جایی نمی‌رسد و انبارها پر از کالاهایی می‌شود که فروش نمی‌روند.

خاندوزی: امکان مولدسازی اموال سایر قوا را هم داریم‌
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: در مورد اموال مازاد نهادهای انقلابی و یا اموال سایر قوا، در صورتی که رئیس عالی قوه و یا سایر نهادها موافقت کنند، اموال مازاد آنها نیز مولدسازی می‌شود.

اظهارنظر عجیب یک نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین
عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هیچ بحثی برای افزایش قیمت بنزین نداریم و نخواهیم داشت و این مساله اتفاق نخواهد افتاد. وی افزود: ما اگر می‌توانستیم به مردم بگوییم که بابت گران نشدن بنزین چقدر هزینه می‌دهند قطعا خودشان خواهان افزایش قیمت این نوع سوخت می شدند. عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر یک خانوار ۴ نفره مستضعف می‌دانست که به ازای هر نفر شاید بالای ۵۰۰ هزار تومان، پول انرژی این خانوار به قشرهای دارا تعلق می‌گیرد، قطعا موافق گران شدن بنزین بود. وی افزود: شرایط اقتصادی کشور اجازه چنین تصمیماتی شامل افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را نمی‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۲۹
آقای امیر عبداللهیان که گفتند هیچ روزنامه نگاری دستگیر نشده.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
میگن تنگه هرمز هنوز بازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
وزیر خارجه سوگند یاد کرده که اگه خورشید رو در دست راستش و ماه را در دست چپش قرار دهند
هیچ کلام راستی نگوید
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بسلامتی و مبارکی ومیمنت دلار وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد !!!
وقتی یک نفر بدون هیچ تخصصی شهردار یک کلانشهر می شود که جمعیت آن از بسیاری از کشورها بیشتر است ناکارآمدی او
در یک روز برفی عیان می شود
باید کسانی جوابگو باشند که به شهردار شدن این شخص رای داده اند.
خدا نکند زلزله بیاد
که در آنروز قیامت می شود.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
از مردم تهران بپرس چرا به خانم سلمانی رای دادند و چرا به این شورای شهر رای دادند
حاصل این انتخاب اشتباه میشه شهردار اشتاه، دودش هم میره به چشم مردم شهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
چرا ایشون فحاشی کردن به دانشجوها رو خوب بلده
همچنین اخذ مالیات از اموات
آخر تو را به خدا این چه تصمیمی است که مدارس تهران فردا از ساعت نه و سی دقیقه شروع می شود یعنی از ۷ و نیم تا ۹ و نیم یخها آب می شود.تصمیم واقعا خنده دار است
مدیریت که عالی بود!!! مثل همه جا!!!
امروز که خوب شهرداری مسیرها را باز نگه داشته بود . ولی احتمالا فردا به علت یخ زدن جاده ها مشکل ایجاد شود.
ملانصرالدین شاخه ی درختی که روی آن نشسته بود را می برید. شخصی به او تذکر داد و گوش نکرد. دیگری سرش داد کشید و وگوش نکرد. سومی می خواست برود بالای درخت و اره را از او بگیرد ولی ملا نصرالدین مانع او شد. سرانجام ملا با سر بر زمین خورد و ...
حالا برادر من اگر کسی از روی دلسوزی نقدی می کند فارغ از اینکه از چه جناح و گروه و گرایش سیاسی است اول ببین وارد است یا خیر.
مثال همین روز برفی و شهرداری زاکانی. چقدر منتقدین نوشتند و گفتند و داد زدن و لی به گوش شورای شهر نرفت که نرفت.
حالا همان عضو شورای شهر حرفی را می زند که سال قبل
منتقدین می زدند.
متاسفانه مفاسد اخلاقی، بی حجابی و مشروبات الکلی شدت گرفته و دشمن هم داره استفاده میکنه برخی از این نوشیدنی ها میخورند و اغتشاش میکنند و هزینه برای اکثریت می تراشند. این مفاسد باعث هزار تا بلا مثل زلزله میشه باید از ترکیه درس گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شیخ بزرگوار نیاز ی نیست اینقدر دور بروید همین مشهد بغل گوش خودتان ببینید چه خبر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بیشتر ترکیه مسلمان هستن اکثریت خانمها که در میان آوار بودند یا زیر آوار محجبه و باحجاب حتی یک ویدیو نشان داد خانمی تا روسری نگرفت از زیر آوار نیومدبیرون این حرفهای پوچ چی هست دست ازخرافه و خزعبلات بردارید ساختمان که توسط مهندسین ژاپنی ساخته شده کمترین خسارت و تلفات داشته پس ناکارآمدی و سودجویی وپول پرستی انسان نیندازید گردن حجاب و غیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
برف و باران هم الی ماشاءالله
امر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
روسیه بالاترین مصرف مشروبات الکلی رو داره چرا زلزله نمیاد عباس
نتاشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
چه حکیمانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
انوقت چرا در کشورهای غربی که به قول شما غرق در فساد اخلاقی والکل وبی حجابی هستند هیچ اتفاقی نمیفته لطفا رویدادهای طبیعی را به خرافات گره نزنید بلایای طبیعی جزمختصات کره زمین هست حالا هرجا که اتفاق بیفته
زمانی که توافق در دسترس بود کیهان توصیه کرد دو ماه دست نگه دارید حالا از کیهان با بصیرت سوال داریم که نتیجه چی شد ؟حالا ما داریم التماس میکنیم یا اروپا ،کار وزارت خارجه شده التماس به کشورهای دیگه برای وساطت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
احسنت به شما و این همه استدلال علمی و حکیمانه شما واقعا ادم گاهی حرف نزند بهتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
راست میگه و نیاز به استدلال علمی و حکیمانه نداره مثل روز روشنه که زمستان سخت جواب معکوس داده
زاکانی صدای خودی ها را هم دراورده.عجب اصراریه که این شخص در پست شهرداری بماند.مگر اینکه واقعا قصد و غرض خاصی در بین باشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بنده خدا بهش قول داده بودند وزیر بهداشت بشه بدقولی کردن شهردارش کردند
شنیدم همسر انسیه خزعلی ظهور امام زمان را بهانه تخریب و تملیک بافت 57 هکتاری اطراف شاه چراغ قرار داده.شما میخواهید بخورید و از امام زمان مایه میذارید؟شماها دیگه کی هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اشتباه شنیدید. کسه دیگری این حرف را زده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
ایشون پدر آقای فیلتر شکن فروشه؟
ملت در فقر و بدبختی غوطه ور هستند شیخ الرئیس هنوز درگیر مقوله اقناع کردن حجاب هست ؟؟ میدونه که در بحث تورم که تسلیم شده ، شاخه آهن از ۲ میلیون یک ماه پیش رسیده به ۵ میلیون صد ؟؟؟ ولله قسم اگه از ننگ بمیریم رواست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
همه چیز سر جای خودش
حجاب و عفاف به جای خود
گرانی و اقتصاد به جای خود
چرا ماست ها رو تو قیمه ها میریزید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صحبت از عدالت در پرداخت می کنید ولی افزایش حقوق از ما بهترون تقریباً ۹ میلیون تومان میشه ولی برای حداقل بگیران حدود ۲ میلیون تومان
فاصله حقوق داره کهکشانی میشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
داداش شما از اتباع هستی؟
حقوق از ما بهتران بالای 100 میلیون هست تا چند میلیارد
حداقل حقوق هم که مشخصه
دلالان سکه وارز و مسکن و خودرو در این دو ماهه حداقل ۲۰ میلیارد سود کردن ، ننگ براین زندگی سرتاسر کثیف ، ۵ ماهه تو آموزش و پرورش مثل گداها کار می‌کنیم یک ریال حق التدریس نگرفته ایم ، بعد طرف ت یک ماه ۶ میلیارد سود میکنه با خرید ۵ماشین و طلا و ارز ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اون دلال هائی که نون حروم خوردند جواب پس می دهند.
شما هم از اداره بیا بیرون، برو تو کار ماشین و سکه و طلا.
البته بعدا باید جوابش رو هم آماده کنی.
یک روز بعد از پیام مهم رییسی در ۲۲ بهمن
دلار ۱۰۰۰ گرون شد
آهن به شاخه ای ۵میلیون رسید
بورس همچنان دریای خون
خطر فقر به ۲۶میلیون رسید
جمعیت فقیر جامعه ۷۴میلیون پانصد شد
تعداد سکته ها دو برابر شد
شکم خیلی ها گنده تر شد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بنزین زدن تو هر نوبت حداکثر ۳۰ لیتر شد.
انشالله بنزین گرون میشه که دستاوردهای ۲۲ بهمن تکمیل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
جبلی و شریعت مداری با شما هم عقیده نیستند!!
آقای رییسی میری چین از چین کمی دلار بیار چهارراه استانبول ، دلار هزار کشید بالا شاید نرخ رو بشکنی ؟؟ سفرهای خارجی ات هم مثل سفرهای داخلی فقط پول بیت المال رو پایمال کردن هست .
اقای وزیر ارتباطات دو روزه که سایت ها داخلی هم بزور باز میشن.اخه پس تو چکاره هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مردم ترکیه زیرا اوار استوری میگذارن که ما زنده هستیم مردم کشور ما در فضای باز نمیتوانند سایت های داخلی باز کنند
علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد
دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست
به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز
وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست
اگر کسی دنبال خلاف باشه - جسارتا از هر نوع - میتونه همه جا پیدا کنه

یک تخلف منوط به منطقه خاصی نیست و نمیشه یک خصیصه رو به منطقه ای نسبت داد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
من شیراز زندگی می کنم. حرفش کاملا درست هست.
بچه ها شدن بازیچه دست وزیر آموزش و پرورش چرا با این همه برف دوشنبه مدارس تعطیل نشدن یعنی تا ساعت ۹ برفها آب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
آخه این وزیر هم مالی نیست و بدرد این کار و هیچ کار دیگه ای نمیخوره
آقای باقری کنی؟؟؟!!!زمستان سرد اروپا فرا رسید؟
سخنی با رهبری عزیز
۲۲ بهمن فقط بخاطر وطنم حضور پیدا کردم ، ولی شما رو به مقدسات قسم به فکر ملت باشید احساس همه این است که دیگه رئیس جمهور قادر به کنترل اوضاع نیست ، بهبود وضعیت ملت فقط از دست توانای شما بر می آید، قیمتها سر فلک رسیده و دیگه قابل تحمل نیست به امام حسین قسم خرج روزانه یه خانواده ۵ نفره حداقل روزی یه میلیون شده اگه فقط بخاد یه وعده گوشت بخورد که الله اعلم ؟؟ به خدا لیاقت مردم این زندگی مشقت بار نیست ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بیچاره رئیس جمهور کاره ای نیست.
جناب امانی! چرا از مدیریت فعلی شهرداری که فردی متخصص ،کاربلد،کارآزموده با مدرک مرتبط انتقاد می کنید.اینها همه گناه مدیریت قبلی شهر تهرانه! الان اگر یک متر هم تو تهران برف بیاد بعد نیم ساعت تمامی مسیرها باز میشه نمونه اش همین برف دو روز پیش در تهران !!!!!!!!!
کی باید با حضور زنان در ورزشگاه موافقت کند که هنوز نکرده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
منتظر اخطار فیفا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شما که با هوش بودی چرا این دفعه متوجه نشدی کی باید موافقت کنه
همین دیروز یکی از مسئولین قضایی خبر گرفتن تعهد از زندانیان مورد عفو را تکذیب کرد ولی امروز دادستان قم گفته تعهد دادن از الزامات عفو است!! لطفا با هم هماهنگ کنید.
کاش این شریعتمداری کیهان رو دعوت کنن به خط حمله تیم ملی مورد علاقش. خیلی خوب حمله میکنه.
وقتی آدم تصور میکنه که واسطه ما برای مذاکره با امریکا، اروپای متخاصم و یا روسیه متجاوزه خنده اش میگیره که با چه عقلی روی این موضوع اصرار داریم!
شهردار و وزیر ارتباطات در به هم ریختن اعصاب مردم مسابقه گذاشتن؟اون از برف امدن به هم ریختگی شهر و اینم از اینترنتی که هیچ جا رو به هیچ جا وصل نمیکنه حتی سایت های خبری داخلی را.دارین با مردم چکار میکنید؟بالاخره یک روزی باید جواب بدین!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دیشب اینترنت کلاً خوابیده بود یه سرچ گوگل زدم دیدم هیچ جوابی نمیاد اولش فکر کردم‌ فیلتره ولی بعدمتوجه شدم اشکال از اینترنته
كامنتي خارج از محدوده و تنها براي اطلاع مسئولين !!
-----------
همين سرشب حبيب آقا را ديدم مستاصل نشسته روي نميكت خيابان ! حبيب آقا نسخه دكتر دستش است و با بغض مي گويد : در به در از اين داروخانه به آن داروخانه و دريغ از پيدا كردن يك سرم ! بچه ام تو خونه مريض و عليل ! ... برادر شما يك آشنايي نداري تا يك سرم به من بده به هر قيمتي كه شده » ؟
عرض كردم محض اطلاع مسئولين !!
خوبه یه مهران رجبی برای صدا وسیما مونده
خانم‌ابتکار باید بابت گروگان‌گیری سفارت امریکا از تک تک ایرانیان عذرخواهی کند. این خانم‌ نتوانسته فرزند خودش را‌ جوری تربیت کند که عشق امریکا نباشد. شاید هم گروگان‌گیری اهداف دیگری داشته که ما از ان‌ بی خبریم.
چرا اقای علم‌الهدی مستمراً از فساد حرف می زند؟ چرا ایشان هرگز در مورد رانت و اختلاس و تخلفات مالی صحبت نمی کند.
پيش از 22 بهمن خبر از افزايش 25 درصد حقوق ها
يك روز بعد از 22 بهمن شد 15 تا 25 درصد
تا عيد حتماً خواهد شد 10 تا 15 درصد
پس بر اساس گفته هاي آقاي على باقرى كنى رئيس هيات مذكره كننده برجام ما با امريكا با واسطه ارتباط داريم يا بهتر است بگوييم، از دور نزديكى داريم
متاسفانه کاهش سطح خدمات شهری بخصوص نظافت معابر بسیار محسوس است .
النازمحمدی دبیر گروه اجتماعی روزنامه هم‌میهن با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.
امیر عبداللهیان وزیر خارجه: خبرنگار بازداشتی نداریم
جناب علم الهدی در همه جا یافت می شود فقط علنی نیست و قیمتش زیاده
انتقاد عضو شورای شهر از مدیریت شهرداری در روز برفی تهران
شهرداری که به همه مسائل سیاسی ورود می‌کند اما وطیفه اصلی‌اش را نمی‌تواند به درستی انجام دهد.
ازدیروز تا حالا
همه ی سایت ها و حامیان 24 ساعته که راهپیمایی با شکوه بود و دشمن شکن و.....
خب چه مشکلی حل شد.
اگر با راهپیمایی و مرگ بر این و مرگ بر اون گره ای از کار مردم و مملکت حل می شه
ما حاضریم هر روز راهپیمایی کنیم و شعار بدهیم اونم از نوع آبدار
سریال نا تمام مسمومیت‌ها؛ ۳۷ دختر دانش آموز دیگر در قم مسموم و روانه بیمارستان شدند
وزیر آموزش و پرورش پس چیکارس؟
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود.
دمت گرم. به یادتیم.
سیدمحمدرضا رضازاده، عضو هیأت امنای آستان‌های مقدس در شیراز و مشاور تولیت حرم شاهچراغ وهمسر انسیه خزعلی: بافت تاریخی اطراف حرم شاهچراغ مامن اتباع بیگانه، معتادان و بزهکاران شده
1. اما مشاورین شورای شهر، شهرداری، شورایاران محله، متخصصین جغرافیای شهری، اغلب مردم و کسبه و سکنه نظر دیگری دارند.
2. شما نیز مانند همسرتان، تصمیمات و اقدامات غیرمعمول و در مقابل با خواسته‌های منطقی و مردمی را دوست دارید
از آن مقام مسئول استدعا دارم هر چه سریعتر بنزین را گران بنمایید.. با تشکر پدر یک خانواده 4 نفره با حقوق ماهی کمتر از 6 میلیون
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: برای افزایش امید باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت
جناب باهنر: دست‌کم 2 ایراد اساسی به این سخن شما وارد است:
1. آیا کمی دیر لزوم توجه به موضوع مهم گفت و گو و کرسی اعتراض، مطرح نشده است؟
2. برای گفت و گو و کرسی اعتراض، سازو کارهای عملیاتی و مشخص، کاربست و چک لیست کار شده و بررسی شده، مسئولین مورد وثوق مردم(نه از سیاسیون بلکه از محققین و استادان دانشگاهی مورد قبول)، تضمین امنیت منتقدین، بازتاب سخنان و انتقادهای آنان در فضای رسانه‌ای داخل و حتی خارج از کشور، رعایت انصاف و بی‌طرفی دولت و.... لازم است. جناب باهنر: مجموعه حکمرانی کنونی، کدام یک از موارد اشاره شده را داراست؟
استاد دانشگاه
خبر خوش بانک مرکزی فقط چند ساعت دوام داشت
1.اقتصاد یک علم است پس متخصصین علمی و البته با تجربه خواهند توانست آن را راهبری کنند.
2.اما کسانی که بخواهند، ضمن راهبری آن، آن را تحول نیز بدهند، باید خیلی خیلی، عالم، با تجربه و با برنامه باشند
3.مشکلات با وعده و آرزو، برطرف و حل نخواهند شد. عمل منطقی و موثر می‌خواهد. چیزی که متاسفانه دیده نمی‌شود.
محمدرضا فرزین رئیس جدید بانک مرکزی گفت: نرخ ارز را تثبیت و حتما این دغدغه فعالان اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد. برنامه سیاست اقتصادی جدید متمرکز بر این موضوع خواهد بود. دغدغه رئیس جمهور نیز معیشت مردم است که با کنترل نرخ تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد. ...
جناب فرزین: مشکلات ریشه‌دارتر، پیچیده‌تر و وابسته به موضوعات بسیار متنوعی است که نمی‌توان آنها را با عوض کردن رئیس بانک مرکزی، برطرف نمود. حلشان در کوتاه مدت شاید حتی از عهده کابینه دولت نیز خارج باشد. قول‌های بزرگی که تنها حرفشان گفته می‎شود و عملی در موردشان انجام نمی‌شود، نگو. گرچه تو نیز مانند رئیسان پیشین این بانک مادر، باید قول‌های خوش‌آیندی برای آرامش دادن به مردم بدهی که البته کار درستی نیست.
دامنه ۱۵ تا ۲۵ درصدی برای افزایش حقوق کارمندان
آقای رئیس جمهور شما باید قانون را اجرا کنید. سازمان‌های متولی و مورد قبول داخل یعنی بانک مرکزی، سازمان آمار و مرکز پژوهش‌های مجلس، نرخ تورم را بین 38 تا 45 درصد دانسته‌اند. بر اساس قانون، افزایش حقوق هر سال باید به اندازه میزان تورم باشد. چرا از قانون تبعیت نمی‌کنید؟
خاندوزی: امکان مولدسازی اموال سایر قوا را هم داریم‌
فروش اموال اسمش مولدسازی نیست. ما با نبود مسئول کاربلد و نداشتن برنامه مناسب روبروئیم و نه با کمبود منابع مالی.
اقای خاندوزی کاملاًصحیح میفرمایند که میگویند امکان تخریب همه اموراقتصادی را بهراسم ورسمی داریم که کسی بگردماهم نمیرسد
لزومی هم ندارد با آمریکا مذاکره کرد خوشبختانه کشور‌ در ریل پیشرفت قرار دارد
تمام مردم از هفته پیش و از طریق اخبار هواشناسی رسمی میدانستند که ۵ شنبه گذشته بعد از ظهر و امروز از ساعت ۶ صبح برف شدیدی در تهران خواهد بارید .

ولی زاکانی که متاسفانه از نامزد پوششی روکشی به سهم شهرداری تهران رسیده و معاونانش نمیدانستند !!!

چون اگر میدانستند حتما همچون سالهای گذشته با استقرار گریدر ها و کمپرسی های تیغ دار برف روب و پاشیدن نمک و شن در بزرگراهها و خیابانهای اصلی
مردم شاهد این حجم بزرگ از راهبندان و بروز هزاران تصادف و فلج شدن زندگی مردم نبودند
متاسفانه ایشان بیشتر به تهیه جایزه از جیب مردم تهران برای برندگان جشنواره سینمای فجر بودند!!!!
تا رسیدگی به برف روبی و امور جاری شهر تهران که وظیفه اصلی اوست !!!
جناب علم الهدی کسی که مشروب میخوره که البته بد هم هست بخودش ضرر میزنه اون کسی هم که حجابش رو رعایت نمیکنه بخودش مربوطه و آدم عاقل رو به زور نمیشه بهشت برد
اما
من در عجبم شما هیچ وقت از رانت و دزدی و فساد که حق الناس هست و مستقیم به جامعه و امت اسلامی ضرر میزنه صحبت نمیکنی!
چرا؟
در شیراز همسر انسیه خزعلی در حال تخریب بافت تاریخی با ارزش شهر است
و در قم و برای چند مین بار طرف ماههای گذشته ، دانش آموزان بطرز مشکوک و خطرناک گرفتار مسمومیت میشوند

و در تهران شهردار زاکانی بجای مدیریت بر برف روبی و جلوگیری از انسداد راهها ، مشغول خرید و تهیه جوایزی برای برندگان جشنواره سینمای فجر بوده است !!!!؟؟؟

و در حالیکه قیمت دلار به ۴۶ هزار تومان رسیده و به تبع آن تمام قیمتهای ارزاق و خدمات افزایش می یابد
جناب علی باقری کنی از عدم تمایل خود و وزارت امور خارجه برای مذاکره مستقیم با آمریکا میگویند !!!؟؟

ما مردم همچنان گرفتار افزایش گرانی و تورم و بیکاری و مشکلات ریز و درشت مان در حال نابود شدن زندگی هایمان میباشیم و هر روز ناامید تر از قبل میشویم
به نظر ميرسد در شهرداري دچار فروپاشي مديريتي شده ايم و عملا مردم به حال خود رها شده اند ، در اقتصاد هم خيلي وقت است كه ديگر قطار از ريل خارج شده…
کاشکی یکی به علم‌الهدی می‌گفت که الان دیگه مشروبات الکلی رو تو مشهد وو... هم میشه خرید! مناطق آزاد که جای خود دارد...
به یک موجود فحاش بی اخلاق بی سواد میگد کمدییییین؟؟!!
علم‌الهدی: از انواع مفاسد اخلاقی تا حتی مشروبات الکلی هم در مناطق آزاد ‌‌ یافت می‌شود

در مشهد چطور؟
جناب رحیمی مظفری مگر مستضعفین با خر وقاطر جابجا میشوند .در صورت گران شدن بنزین آنها هم ناچار خواهند شد که کرایه بیشتری بپردازند.
خودش زمانی که استاندار شیراز بوده کاری نکرده حالا دل
سوز بافت فرسوده شده ، وقاحت در حد لالیگا ، برعکس مردم سوال و توپ را به زمین دیگران آن انداختن مهارت اصلی این افراد پیشانی پینه بسته است ، به جای جواب، سوال می کنند و دیگران را محکوم و متهم
تقاضا عاجل دارم از مسئولان اقتصادی کشور، هر چه سریع تر تا پایان امسال، حذف چهار صفر از پول ملی(؟!) را انجام دهند، چون دیگر ما مردم عادی درک درستی از اعداد عظیم یا آن همه صفر جلوی رقم های چون بودجه 1402 و برخی نهادهای سربار یا پایه پولی یا حجم نقدینگی نداریم و حتی قادر به درک حقوق و درامد نجومی مسئولان و رانت خوران نداریم، این درخواست اصلا شوخی یا طعنه نیست، واقعا ما مردم عادی (حتی برخی مان مدرک دانشگاهی و اندکی سواد ریاضی داریم) قادر به درک این همه عدد نیستیم.
تقاضا عاجل داریم مسئولان حالا که به دلیلی نتوانستند به دلایل مختلف (از کارشنکنی در احیای برجام خنثی سازی تحریم یا جولان مافیا گرانی و تورم سازی) مبارزه موثر کنند، یک لطف در حق بشریت و مردم ایران بکنند و این چهار صفر بردارند که ظاهرا قانونش تصویب شده و حتی نیازی ندارد به قانون، چون کارهای عجیب تر و فراقانونی تر از اینها با حکم یا با تصمیات یک شبه روئسای قوا میگیرند، واقعا حذف چهات صفر از پول ایران با نام هرچی (تومان، و یا با نام "دریک" و یا نام "زریک" و یا با نام "دِرَم") تا پایان اجرایی و از اول فرودین تمام مقادیر به حذف این چهار صفر شود و واقعا از لحاظ روحی هم فشار و خدشه کمتری به احساس غرور ملی بیاید، واقعا ضمن سخت بودن درک ارقام و گاه اشتباه، موجب سرافکندی و عارضه روحی برای هر شهروند وطن دوست ایرانی و عرق ملی می شود! این درخواست تاکید میکنم جدی و کاملا ارزش کاربردی دارد.
سلام و عرض ادب متاسفانه در چند خبر در همین صفحه غلط املایی وجود دارد که از شما به دور است که دقت نفرمایید . چرخ خیاطی ها ---چرخ خطاطی و تغییر ---تعییر تایپ شده است . دوغلط نمره املا شما می‌شود ۱۸
تابناک عزیز بیشتر دقت کن
بابا جلوی شوتی های بی پلاک رو بگیرین توخوزستان داغون کردن مردم رو
به عضو شورای شهر تهران که بدرستی و با تاخیر از عملکرد ضعیف و نادرست زاکانی انتقاد کرده باید گفت : مگر مردم در انتخاب زاکانی نقشی داسته اند ؟

خودتان دستورات از بالاها را انجام دادید

و خودتان هم اگر شهامت و جرات دارید با زاکانی برخورد
کنید که قطعا ندارید !!!!؟؟؟
اش چقدر شور بود که اشپز هم فهمید

شورای شهر تهران خجالت خوب چیزی است
شورا تذکر ببدهد شهرداری ناراحت می شود؟؟؟؟؟؟؟؟ شهرداری نکنه بالاسر شوراست؟؟؟ هرچند که این شوراهای شهر نبوشان بهتر است و جای رانت و باند بازی و هدر دادن پول شهر است ولی دیگه شورا انقدر حقیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انواع مفاسد در مناطق آزاد یافت میشود
ما رفتیم
گشتیم
ندیدیم
ایرانو دارن درسته قورت میدن ما فکر یه ذره مشروبیم که از خدا بی خبران میخورند مردم نامید شدند من نمیدانم دیگر چگونه میتوان گفت جرقه بعدی کی زده میشود و این بار آیا مردم باز به خانه باز میگردند مدیران شایسته را در راس امور قرار دهید دارایی مدید و اطرافیان قبل و بعد سمت مشخص باشد مردم از انقلاب فاصله نگیرند
طبق اعلام خبرگزاری های رسمی تصویر ارسالی توسط محسن تناینده جعلی و فوتوشاپی بوده!!!!!!!!!!!!
آقای علم الهدی شما بفکر مشکلات فساد اخلاقی در ایالت و دولت خودت باش! هرچی اخبار زرد و تجاوز به زنان و کودکان و نونهالان ورزشکار توسط مربیانشون هست مربوط به بیخ گوش خودته! ها!
همه باید عذر خواهی کنند جز حاج حسین کیهانی .
عجب خانواده یی یکی فیلتر شکن می فروشه یکی در تخربب و ساخت و ساز شاهچراغ دخالت دارد .
خب دیگه چه خبر . باید کمی صبر کرد .
حالا مردم حق اعتراض دارند یا نه ؟
محمدرضا باهنر: برای افزایش امید باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت(((((((((( یکم فکر نمی کنی دیر شده عزیز جان))))))))))))
شهرهای اصلاح طلبم بدتر بودن که بهتر نبودن
کم حجاب‌ها؟!! بدحجاب 22 بهمن شد کم حجاب؟
ما هم اگر می توانسنتیم به شما مسئولین بگوییم فشار اقتصادی و عدم کارایی شما چه بر سر ملت آورده و جامعه در حالت انفجار قرار گرفته، خودتان قبول می کردید با این فرمان به جایی نمی رسید و نیاز به تغییرات اساسی در نظام هست
ما قشر ندار، ترجيح میدیم این به قول شما یارانه پنهان به جیب قشر دارا بره، شما چرا ناراحتید؟
پس این بار به نام مستضعف و به کام دولت رمز گران شدن بنزین است...بیچاره مستضعفین.
من بعنوان بک پیر مذهبی صدماتی که واعظ در زمینه معرفی ناقص و‌عدم کار فرهنگی لازم در عدم جذب جوانان به این منکر هست را بت میگم
اولا میلیاردها تومن پول به طبع اون ارز که مال مات ایران هست صرفا بخاطر صرف این راهی دوبی ترکیه و…. مختلف شد. چرا چون ما نتوانستیم منطقا به جوانانمون بیاموزیم که مصرف الکل صدماتی بیشتر از منافع اون هست
دوما ما نتوانستیم داستان اقتصاد این لعنتی را مدیریت کنیم از یک بازار تولید کننده تبدیل شدیم به بازار مصرف کننده رضا شاه تمام تولید کنندگان فروشندگان را از اقلیت‌های مذهبی انتخاب کرد تا سهم کشور را از منافع این تجارت بزرگ بهره مند کنه و گناهی هم انجام نده
سوما ضعف مدیریت هر سال بسیاری از جوانان ما را یا کور یا راهی قبرستان کرده که این بزرگ‌ترین گناه جامعه در مقابل این اطفال نادان هست که اتفاقا طرف مستقیم این داستان مشخصا دولت هست
سوما راهی که کشورهای اسلامی رفتن با برخورد درست ما نرفتیم سال‌های زیادی اقلیت‌های مذهبی ترمیم کننده این زخم جامعه بودن و ما با بی درایتی و بستن دست اونها وهمچنین عدم تساهل و بخشش زخم عمیق عفونی را ساختیم که اولا انسان‌های بیشماری را گشتیم کور کردیم و منافع این تجارت را به جیب سایر کشورهای مسلمان که تونستن این داستان را مدیریت کنن فرستادیم کتمان یک موضوع دلیل نبودنش نیست وظیفه دولت مدیریت هست که توانش را هم نداشته و‌نداره
زاکانی باید ریاست کنه نمیتونه شهردار باشه. کار اجرایی در کلاسش نیست!!! شما فیلم برخورد ایشان با دانشجویان را ببینید تا متوجه شوید به درد چه کاری می خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
زاکانی برای اعتراف گیری از متهمان جرائم سنگین به درد میخوره ،نه شهرداری تهران
آقای علم الهدی همه اون مواردی که گفتی تو شهر خودت درست بیخ گوشت پیدا می شه نیازی نبود از مناطق آزاد مایع بذاری
اقای مسؤل استان قدس شیراز همه چیز ما نباید فدا بشه تاریخ ما فرهنگ ما اثار ما چرا شما ها همه مردم را از دین گریزان کردین
سلام.
بزرگترين اشتباه اينجاست كه ما خودمون مستقيم با آمريكا گفتگو نميكنيم و نتيجش همين ميشه كه ميبينيم روسيه ما رو دور ميزنه.
ما اگر می‌توانستیم به مردم بگوییم که بابت گران نشدن بنزین چقدر هزینه می‌دهند قطعا خودشان خواهان افزایش قیمت این نوع سوخت می شدند. !!!مردحسابی هزینه افزایش بنزین را مردم ضعیف با تورم ایجادشده ازاین افزایش چندین برابر خواهند پرداخت.به جای این حرف ازکسانیکه چندین ماشین دارن مالیات بگیرن نه اینکه قیمت بنزین راافزایش بدهین
جناب پرفسور، در شهر مشهد که با یک تلفن مشروبات الکلی را درب منزل تحویل میدهند به هر تعداد درخواست و حداکثر نیم ساعت بعد.
یه جوری میگه تومناطق آزاد فسق و فجور زیاد شده
انگاری بقیه جاهای مملکت هیچکس خطا نمی کنه
اون مسئولین پیشونی پینه بسته بیشتر به مملکت خسارت می زنند
زاکانی بسیار مدیر توانمند حزب اللهی خوب و برجسته ای است افراد این چنینی بدرد میخورند نه شخص دیگری
علی باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم!!!!!!!!
چرا ندارین؟؟
مگه جرم است؟؟
مگه میترسین؟؟
آخه چرا مستقیما با کسی که بانی تحریم ها و فشار روی ایران هست گفتگو نمیکنید؟؟؟
آخه مگه تو دیپلماسی از این مسخره بازی ها داریم؟؟؟
مگه خاله بالزی هست که قهر میکنید؟؟
عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس: اگر یک خانوار ۴ نفره مستضعف می‌دانست که به ازای هر نفر شاید بالای ۵۰۰ هزار تومان، پول انرژی این خانوار به قشرهای دارا تعلق می‌گیرد، قطعا موافق گران شدن بنزین بود.!!!!
یعنی باید از این حجم از بیسوادی که در یک مسئول جمع شده سر رو به دیوار کوبید. چطور این آقا نمیفهمه که با گرون شدن بنزین همون قشر مرفه که به قول این آقا به خاطر ارزونی بنزین از جیب قشر کم درامد پول میکنن، با گرون شدن بنزین ده برابر بیشتر از جیب مردم عادی پول کنده میشه. همه چیز گرون تر میشه. اینو اگه یک مسئول نفهمه که باید بره خونه اش یا باید از پشت میز پرتش کرد بیرون.
آقای رضا زاده ما دیگر عادت کردیم که به جای حل مسئله صورت مسئله پاک شود . شما هم زحمت توجیه به خودتان ندهید.
تاحالاشده آقای محسن رضایی بجای کلی گویی یک راهکار عملی برای حل یکی از مشکلات اقتصادی بدهد؟
مردم مخالف تخریب آثار ملی هستند. چگونه اعتراض کنند؟ این همه حجم از بی توجهی به خواست مردم از کجا نشات می گیره؟ چگونه می توان به چنین حکمرانهایی اعتماد کرد؟
همین الان متوقف کنید!!!!
سعيد جليلي
حسين شريعتمداري
احمد خاتمي
ذوالنوري
مصري
و افرادي مثل آنها كنار بگذاريد كارها كم كم درست مي شود
بافت های فرسوده باید بازسازی و احیا بشه.
اگر خونه تاریخی هست باید حفظ و بازسازی بشود و اگر ارزش تاریخی نداره باید تخریب بشه.
شما فکر زمان زلزله را بکنید.
البته باید احیای بافت های فرسوده با دقت و احتیاط لازم باشه تا میراث تاریخی تخریب نشه.
وی افزود: شرایط اقتصادی کشور اجازه چنین تصمیماتی شامل افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را نمی‌دهد.
و چون شما نمیتوانید با مردم صادق باشید در خف قیمت ماشین را سه برابر کرده و به ملت تحمیل میکنید و بی عرضگی خود را در فروش بنزین به قیمت واقعی از جیب ملت بر میدارید
مگر ماشین پراید و دیگر ماشینها چقدر ارزش دارند؟ در بازار جهانی ارزش اینها معلوم است دولت با هزار حیله و حقه مانع واردات خودرو شده و با بالا بردن عمدی قیمت خودرو از جیب مردم بیچاره ...
جالبه که هرآنچه در تمام دنیا عادی هست اینجا فساد محسوب میشه و هرچه در دنیا فساد بحساب میاد اینجا عادیه!!!!
از زمان احمدی نژاد تا امروز با این توجیه که اقشار دارا از ارزان بودن بنزین منتفع می شوند و اقشار ضعیف ضرر می کنند ، پدر قشر فقیر را با گران کردن بنزین در آورده اند ... واقعی شدن قیمت سوخت وقتی به نفع قشر فقیر است که دستمزدها هم واقعی شوند و موتورهای خلق پول بدون پشتوانه خاموش شوند ، همان موتورهایی که باعث تورم و بی ارزش شدن یارانه های پرداختی به فقرا از محل افزایش قیمت سوخت هستند
علم الهدا بهتره سری به هتل عراقیها تو مشهد بزنه
با این توضیحات همسر انسیه خزعلی قبول کرده که خرابی ها کار خودش هست . منتهی می گه چرا به قبلی ها گیر نمی دادید !!!
باقری کنی جلیلی مرندی و سایر دوستان این همه فشار بر مردم حاصل خیالبافیهای شما ست زمستان سرد اروپا تمام شد .......ماند
علم الهدی انگار خبری از شهر خودش ندارد که چه ها در آن میشود.
جمله آقای رحیمی به وضوح نشان میدهد که عامل افزایش تورم و دلار دولت است.
منظورش اینه که بزارید مبلغ بنزین بالا بره که دولت نیاز نداشته باشه هر دم و دقیقه اقلام مختلف رو به بهانه تورم و بالا رفتن دلار ببره بالا (و بدینوسیله درآمد خودشو تامین کنه)
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار