بازدید 2582

سردار نقدی : ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است

همزمان با سرتاسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم در خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 11 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، همزمان با سرتاسر کشور و در چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم لرستان در خرم آباد برگزار شد.

این مراسم شکوهمند علاوه بر خرم آباد در شهرستان‌های بروجرد، دورود، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر، ازنا، سراب دوره و رومشکان با حضور گسترده مردم در برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم آباد گفت: بعد از پیروزی بزرگی که در ۲۲ بهمن نصیب ما شد، دشمن بیکار ننشست، دشمن سعادت و آزادی ملت ما را نمی‌خواست دشمن ذلت ما را می‌خواست تا همه منابع، نفت و معادن ما را برای پیشرفت خودش غارت کند و ما را عقب مانده نگه دارد.


سردار نقدی گفت : اما ما سختی کشیدیم و پیشرفت کردیم، تحمل مشکلات ارزشش را داشت، کشوری که در رتبه ۵۳ علمی دنیا بود، امروز در رتبه ۱۵ علمی دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به سنگ اندازی دشمنان در مقابل پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: امروز همه ارکان نظام با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، ایران یک کشور آزاد و با اراده مردم است، این برای دشمنان که می‌خواهند ملت‌ها را چپاول کنند، خیلی سخت و غیر قابل تحمل است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد با بیان اینکه رسیدن به این پیشرفت، عظمت و اینکه برای کشورها الهام بخش باشی همراه با سختی است و ما همه این سختی‌ها را تحمل کردیم اظهار داشت : امروز دنیا ناظر پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها است، ایران امروز در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد، در عرصه فرهنگ امروز الهام بخش برای دنیا است، حرف ایران در منطقه و دنیا نافذ است، طبیعی است که دشمنان در مقابل این پیشرفت‌ها فتنه کند، غوغا به پا کند.


سردار نقدی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران، اضافه کرد: این مهم به دلیل این است که ایران حرف برای زدن در دنیا دارد و آنها از این حرف وحشت دارند، ایران الگویی را ارائه کرد که امروز مورد احترام مردم دنیا است و از آن برای ایستادگی در مقابل استکبار الهام می‌گیرند.


وی با اشاره به حضور ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: ملت پشت ولایت را خالی نکرد، در مقابل جنگ روانی عظیم و بی نظیر دشمن با بصیرت و شناخت پشت سر انقلاب ایستاد و این نمایش عظیم مردمی علامت این ایستادگی و مقاومت است.


سردار نقدی گفت: این سختی‌ها بی نتیجه و بی ثمر نبوده و همه پیشرفت‌ها را در عرصه‌های مختلف برای ملت ایران به دنبال داشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سقوط و افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان، ادامه داد: آمریکا در همه چیز در حال افول است و ملت ایران رو به بالا است، این برای آنها قابل تحمل نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست