بازدید 28688
سه هزار و دویست و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نظر رئیس صداوسیما درباره بازگشت هنرمندان به تلویزیون با توجه به عفو عمومی/وعده سخنگوی دولت برای سهمیه بنزین نوروزی/وعده قالیباف به زلزله‌‌زدگان: ۶ ماه آینده خانه های تخریب شده خوی بازسازی می شود/خبرگزاری قوه قضاییه : گروهک منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سعیدی، نماینده مجلس: آنچه در قالب طرح صیانت مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد / امام جمعه اهواز: ممکن است برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آمده باشیم، اما ... / صدیقی: ما قدرت بزرگی هستیم؛ کشور‌های همسایه در سایه ما امنیت دارند /آل اسحاق: قبل از انقلاب درآمد نفت ده برابر شد، اما مردم خیری ندیدند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 10 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امیرعبداللهیان: برای بحث تبادل زندانی، با امریکا توافق کردیم
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با رادیو ان‌پی‌آر آمریکا، در باره این که «ایران «باقر نمازی» تبعه آمریکایی را که در ایران زندانی بود، آزاد کرد. پسرش سیامک همچنان در زندان است. آیا امیدی برای آزادی او و سایر شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران وجود دارد؟»، بیان کرد: بله، ما ماه‌هاست (از ماه مارس) در این رابطه با آمریکایی ها توافق کرده‌ایم. تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است. حتی در ماه مارس آمریکایی‌ها نماینده خود را که از کشور انگلیس بود، به ایران فرستادند. کم‌تر از دو ماه قبل هم نماینده‌شان مجددا به ایران آمد.

نظر رئیس صداوسیما درباره بازگشت هنرمندان به تلویزیون با توجه به عفو عمومی
رئیس صداوسیما درباره بازگشت هنرمندان به تلویزیون با توجه به عفو عمومی رهبر انقلاب و سرانجام برنامه «دورهمی» توضیحاتی داد. او در پاسخ به این سؤال تسنیم که عفو عمومی رهبر انقلاب با واکنش‌های خیلی مثبتی همراه شد آیا تأثیری بر بازگشت هنرمندانی که در آن دوره چند ماهه اعتراضاتی داشتند، دارد تصریح کرد: در این فضای چند ماهه گذشته و فتنه‌ای که در پاییز امسال رخ داد بسیاری از چهره‌ها و هنرمندان با خویشتن‌داری تلاش کردند نسبت به واقعیت اطلاع و اشراف کافی پیدا کنند و وارد اظهارنظرهای فوری، عجله‌ای، احساسی و هیجانی نشدند. جبلی تأکید کرد: یک تعدادی شاید با استناد به اطلاعات غلط و یا تحلیل نادرست و ناقص وارد فضاهای هیجانی و احساسی شدند. در نتیجه اظهارنظرهایی داشتند که به هر حال شاید بسیاری منطبق با واقعیت‌ها و و در واقع آن کنهِ تحولات اجتماعی در ایران نبود. رئیس صداوسیما با اشاره به اینکه آغوش رسانه ملّی برای تمام هنرمندانی که برای مردم و کشور می‌خواهند فعالیت کنند باز است، گفت: ما در صداوسیما تفکیک قائل می‌شویم بین چهره‌ها و در واقع هنرمندانی که از قسمِ دوم‌اند. به هر حال افرادی که در جایگاه سردمداری یک حرکت اجتماعی یا رسانه‌ای قرار گرفتند. ما در واقع آغوش سازمان صداوسیما را برای تمام هنرمندانی که برای مردم و کشور می‌خواهند فعالیت کنند، باز است و هیچ وقت ممنوعیتی را قائل نشدیم.

معاون عملیات سپاه: در اغتشاشات اخیر با مماشات برخورد کردیم
معاون عملیات سپاه پاسداران با ابراز اینکه "در اغتشاشات اخیر دشمن روی ذهن برخی از جوانان ما کار کرده بود و چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم، با مماشات برخورد کردیم"، اضافه کرد: اگر می‌خواستیم مثل آنها برخورد کنیم، این جریانات خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید جمع می‌شد، در اغتشاشات اخیر با قمه و قداره سر می‌بریدند اما به ما می‌گفتند دیکتاتور، کشیدن چادر از سر زن‌ مسلمان با کدام‌یک از اصول دموکراسی هم‌خوانی دارد؟ وی اضافه کرد: در کردستان خانواده و همه زندگی یک شکلات‌فروش را به‌جرم تعارف کردن شکلات به رئیس جمهور تهدید کردند، خودروهایی که مایحتاج مردم را جابه‌جا می‌کرد با تیراندازی متوقف کردند و به‌زور مغازه‌های مردم را بستند، ما دیکتاتور هستیم یا شما؟ شما که روی داعش را سفید کردید اما با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و حضور پرشور مردم اوضاع به‌شکلی کنترل شد که خودی‌ها آسیب کمتری ببینند‌. نیلفروشان با تأکید بر اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری نقطه اوج عطوفت، مهربانی و اخلاق اسلامی را به دنیا نشان داد، گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از کشورهای اروپایی نقش‌آفرینی داشتند و برخی از کوتوله‌های سیاسی در پارلمان اروپا دست به کار خطرناکی زدند و قصد داشتند سپاه پاسداران را در لیست به‌اصلاح تروریستی خودشان قرار دهند‌.

سعیدی، نماینده مجلس: آنچه در قالب طرح صیانت مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد
معین‌الدین سعیدی با اشاره به این‌که طرح صیانت از دستور کار مجلس الحمدالله خارج شد، خاطر نشان کرد: اما آنچه در قالب آن طرح مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد و اصل نهم قانون اساسی درباره این موضوع صراحت دارد که باید برداشته شود وی گفت:ایشان می‌گویند این‌ها مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و بهانه‌ای است که ایشان دارند، اما به هر حال مصوبات شورای عالی امنیت ملی مربوط به یک شرایط خاص بوده است که در یک فضای ملتهبی تصمیم گرفته شد و درحال حاضر با رفع این شرایط قطعا موظف هستند نسبت به این رفع محدویت‌ها اقدام کنند.

سخنگوی قوه قضاییه: متهمان‌ و محکومان مشمول عفو گسترده اخیر تا پایان بهمن ماه آزاد خواهند شد
ستایشی افزود: کسانی که در اغتشاشات اخیر از ۲۵ شهریور به بعد بازداشت‌شده و یا محاکمه شدند تا ۲۲ بهمن یا اواخر بهمن ماه سال جاری مشمول عفو گسترده و نگاه پدرانه نظام اسلامی قرار می گیرند و آزاد می شوند. وی ادامه داد: از طرف دیگر علیرغم گستردگی عفو اخیر که بخش های گسترده ای از محکومان و حتی متهمان را شامل می شود؛ اما استثنائاتی هم دارد. چنانکه در این بین کسانی که مباشرت، مشارکت و معاونت در ارتقای جرایمی همچون محاربه و افساد فی الارض و بغی داشته باشند، مشمول عفو قرار نمی گیرند. همچنین کسانی که مرتکب قتل و جرح عمدی شده باشند، جاسوسان و کسانی که اموال عمومی را آتش زدند و یا با سرویس های جاسوسی معاند همکاری داشتند و یا کسانی که بیش از دو فقره محکومیت کیفری موثر داشتند و نیز کسانی که شاکی خصوصی دارند، طبیعی است که مشمول عفو قرار نمی گیرند. وی درباره این‌که آیا سلبریتی ها و هنرمندان و روزنامه‌نگاران مشمول این عفو قرار می‌گیرند؟ گفت: اگر این افراد شرایط عفو را داشته باشند حتما در روزهای آتی و تا ۲۲ بهمن آزاد خواهند شد. مشمول شدگان عفو گسترده تعداد قابل توجهی هستند البته چون مسوولان مختلف قضایی همچنان در حال بررسی معیارها هستند فعلا اعلام آمار قبل از نهایی شدن درست نیست. اما ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان بهمن ماه قسمت زیادی از بازداشت شدگان حوادث اخیر آزاد شوند.

امام جمعه اهواز: ممکن است برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آمده باشیم، اما ...
موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر: به دنبال ساخت یک ناسای شیعه هستیم
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: ما یک دانشگاه استثنایی هستیم و دنبال این نیستیم که صرفاً در رتبه اول قرار بگیریم بلکه می‌خواهیم با آنچه در دسترس داریم از همین دانشگاه یک ناسای شیعه بسازیم. سردار قاسم تقی‌زاده رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه خطاب به زوج‌های جوان گفت: به همه شما عزیزان تبریک می گویم و آرزوی خوشبختی برای همه شما دارم. رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با بیان اینکه ما امسال در طرح تحول اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم، بیان کرد: ما امسال پروژه‌های بزرگی را در راستای پاسخگویی به نیاز نیروهای مسلح انجام داده‌ایم و‌ توفیق پیدا کردیم تا از مجموعه ای از دانش‌آموختگان همین دانشگاه را در بهترین سازمان‌های صنعتی نظامی جذب کنیم. سردار تقی‌زاده گفت: ما یک دانشگاه استثنایی هستیم و دنبال این نیستیم که صرفاً در رتبه اول قرار بگیریم بلکه می‌خواهیم به کمک شما عزیزان با آنچه در دسترس داریم از همین دانشگاه یک ناسای شیعه ولایت آقا امیرالمومنین علی ابن ابی طالب(ع) بسازیم. وی با بیان اینکه بسیاری از کارمندان ناسا ایرانی هستند، افزود: اگر نگاهی به مجموعه ناسا بیندازید بیشتر کارمندان آن اهل ایران، چین، کره جنوبی و یا هندوستان هستند.

نظر علم‌الهدی درباره عفو رهبری
علم الهدی امام جمعه مشهد تأکید کرد: این نوجوانان دستگیرشده همان کسانی بودند که حداقل جرم آن‌ها، توهین به مقام معظم رهبری در جریان اغتشاشات اخیر بود، اما عفو خردمندانه و حکیمانه رهبر عزیز ما، این نوجوانان را به دامن توحید و نهضت الله‌اکبر بازگرداند.

صدیقی: ما قدرت بزرگی هستیم؛ کشور‌های همسایه در سایه ما امنیت دارند
کاظم صدیقی با بیان اینکه سطح زندگی مردم نسبت به قبل از انقلاب بالا رفته است، تاکید کرد: این نوع پیشرفت در مقابل فشار آمریکا و اروپا بسیار چشم‌گیر و معجزه است زیرا کشورمان در این ۴۴ سال زیر توطئه‌های شدید دشمنان بوده‌ است. وی با توضیح اینکه ما قدرت بزرگی هستیم که هم خودمان و هم کشورهای همسایه در سایه ما امنیت دارند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب دیکتاتوری نیست بلکه انقلاب دینی و اسلامی است؛ لذا معجزه‌وار در برابر این فشارها ایستادگی کرده است. امام‌جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مردم ما روح دینی و معنوی بالایی دارند تا جایی که همواره در سختی‌ها پشت همدیگر هستند، گفت: نمونه بارز این موضوع نیز کمک‌های مومنانه در دوران کرونا و همچنین کمک به آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی است.

کارگردان «گل‌های باوارده»: فیلم به نمایش درآمده مزخرف است
مهرداد خوشبخت در نشست خبری بعد از نمایش «گل‌های باوارده» در جشنواره فجر، فیلم به نمایش درآمده را مزخرف توصیف کرد. او افزود: تقصیر ما نبود که فیلم دو شب قبل نرسید یک اتفاق بین آدم‌های فنی و جشنواره بود. من هیچی نمی‌خواهم بگویم، چون حوصله ندارم. فقط بگویم که من از این نسخه ناراضی‌ام و اصرار سبب شد شما یک نسخه مزخرف را روی پرده ببینید. فیلم قطعا دو تا سه ماه کار دارد.

خبرگزاری قوه قضاییه : گروهک منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته
میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه نوشت: طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است. یک منبع مطلع امنیتی به شرط عدم افشای نامش گفت: اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود. این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد. منبع مطلع فوق الذکر افزود: برادر اردشیر امیرارجمند به نام منصور از سران سازمان تروریستی منافقین است که اکنون نمایندگی آن سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را به عهده دارد. این فرد عامل وصل اردشیر به گروهک نفاق و سرپل بعدی اردشیر با گروهک است. از آنجا که منافقین برای اردشیر ماموریت مهمی را طراحی کرده و اصرار داشتند که عضویت وی در گروهک آشکار نشود لذا نامبرده را پس از مدت کوتاهی با هماهنگی سرویس اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل و برادرش منصور را به عنوان رابط وی با سازمان قرار دادند.

وعده سخنگوی دولت برای سهمیه بنزین نوروزی
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت:‌ فعلا صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.

نماینده مجلس: قیمت‌ها واقعی شوند تا خودروساز ضرر نکند
جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد دستورالعمل خودرویی شورای رقابت اعلام کرد: شورای رقابت در این زمینه اشتباه فاحشی را مرتکب شد، زیرا عرضه خودرو نسبت به تقاضا کمتر است و امروز خودرو یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود. وی معتقد است که ادامه قرعه‌کشی به هر نحوی حاصلی جز صف‌های خرید طولانی و ادامه شرایط ملتهب بازار ندارد. قادری با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد، راهی جز عرضه خودرو از طریق بورس برای برقراری عدالت وجود ندارد، بیان داشت: نکته‌ای که در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا وجود دارد، نخست واقعی شدن قیمت‌ها است تا تولیدکننده نیز بتواند بر توسعه و رشد تولید تمرکز کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: موضوع بعدی، مابه‌التفاوت قیمت در رقابت است که باید جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان که در بخش خودرو فعالیت می‌کنند، هزینه شده یا به نوعی به اقشار مرحوم جامعه برگردد. برای اینکه خودروساز ضرر نکند، باید قیمت‌ها واقعی شوند و در ادامه مابه‌التفاوت قیمت در بخش سود حاصله در اختیار دولت قرار گیرد و برای مصارف عمومی کشور هزینه شود. قادری گفت: شورای رقابت باید مصوبه اخیر خود را اصلاح کند؛ زیرا منطقی‌ترین شکل این است که خودرو از طریق بورس عرضه شود و قرعه‌کشی هیچ یک از شرایط رقابتی و مطلوب را برای بازیگران بازار خودرو از جمله خودروساز و مصرف‌کننده ندارد.

رئیس مجلس: ۶ ماه آینده خانه های تخریب شده خوی بازسازی می شود
محمدباقر قالیباف بعد از ظهر جمعه در جمع مردم زلزله زده کمپ شهید سلیمانی شهر فیرورق خوی اظهار کرد: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا هفت ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت و ضمن تعمیر سریع منازل کمتر آسیب دیده، به آنانی همه که مستأجر بوده‌اند، کمک شود که در جای دیگری ساکن شوند. وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس با همه توان در کنار زلزله‌زدگان خوی هستند و تمام تلاش خود را برای کمک به مردم منطقه به کار می‌گیریم، افزود: اعتبارات و تسهیلات خوبی برای کمک به ساخت و ساز مناطق زلزله زده در خوی از سوی دولت تمهید شده که طبق اخباری که دارم، تخصیص نیز داده شده است.

تصمیمی که ظرف ۲ روز لغو شد
با بخشنامه جدید وزارت جهاد کشاورزی، عوارض ۷۰ درصدی صادرات گوجه فرنگی که ۱۷ بهمن ابلاغ شده بود، طی دو روز ابطال شد و عوارض به نیم درصد قبل برگشت. /تسنیم

شایعه تغییر مدیرعامل سایپا تکذیب شد
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیرعامل در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور چین، به منظور توسعه همکاری ها به چین سفر کرده و برخی مخالفین شایعه جابجایی مدیرعامل گروه را مطرح کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد .

شناسایی ۱۴ میلیارد دلار ذخایر جدید معدنی در کشور
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ۱۴ میلیارد دلار ذخایر قطعی معدنی جدید، که بیشتر شامل ذخایر فلزی مانند مس، طلا و آهن است، ۲ سال گذشته در کشور کشف و شناسایی شده است.

وزیر اقتصاد: برای ابربدهکاران بانکی خبر خوش نداریم
احسان خاندوزی درباره بخشودگی جرایم بانکی که از ابتدای اسفند آغاز می‌شود اظهار کرد: این مصوبه با هدف حمایت از فعالان اقتصادی که به علت شرایط اقتصادی خاصی نتوانستند، تعهدات بانکی خود را عمل کنند و دچار معوقات و بدهی شدند و نتوانستند اقساط خود را به شکل کامل پرداخت کنند. وزیر اقتصاد درباره اینکه آیا این بخشودگی جرایم شامل ابربدهکاران هم خواهد شد یا خیر، گفت: مسئله ابر بدهکاران بانکی به علت این که دارای توانایی مالی هستند و هم دارای شرکت‌های با اندازه اقتصادی بزرگ هستند که توانایی بازپرداخت اقساط را داشتند و توانستند تسهیلات بزرگی را دریافت کنند همچنان بر اساس مصوبه مجلس و طبق رویه بانک مرکزی هم مشمول شفافیت و هم جریمه خواهند بود، اما حساب بیشتر فعالان اقتصادی کشور را باید از ابربدهکاران جدا کرد و به محض مراجعه به بانک‌ها در اسفند و پرداخت اصل سود و بدهی خود از باقی جرایم بانکی معاف خواهند شد و می‌توانند با پرونده سبک‌تری برای سال مالی آینده به فعالیت خود ادامه دهند.

آل اسحاق: قبل از انقلاب درآمد نفت ده برابر شد، اما مردم خیری ندیدند
یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: مدل اداره اقتصاد کشور در گذشته (قبل از انقلاب) مدل تبعیت از استکبار جهانی و قدرت‌های غربی که بر اقتصاد مسلط بودند است. آنچه دراین موضوع حائز اهمیت است اینکه عمدتا مدل اقتصادی ایران خارج از ایران تدوین و ابلاغ می‌شد و نهایتا در داخل براساس اعمال نفوذ و نظر شاه در حوزه اقتصاد به مرحله اجرا در می‌آمد. ضمن اینکه شاه  فرمانبر، مطیع زیر نظر و مجری سیاست‌های اقتصادی قدرت‌های استکباری بود. ایران مامور تحقق اهداف آمریکا بود بنابراین شاه و اقتصاد ایران باید در مسیر اهداف آن‌ها هدایت و حرکت می‌کردند. وی افزود: با توجه به اینکه درآمد نفت ده برابر شد، اما اقتصاد ایران و مردم از این درآمد خیری ندیدند چرا که درآمد‌های نفتی به خواست آمریکا و دولت‌های غربی باید صرف  خرید سلاح و اسلحه می‌شد و سرمایه گذاری در شکل و مدلی که غرب مد نظر داشت نه در صنعت و تجارت بین الملل.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰۸
میر حسین تحت کنترله
منافقین کجا بود
راست میگه دیگه اصلاح کنید خودتون را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
من هم برام سواله این که تحت حصر خانگی هست چطوری منافقین باهاش ارتباط گرفتند؟
آقای جبلی خوانواده شما، برادرانتان الان کجا هستن؟
میر حسین هیچ ارتباطی با بیگانه ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آقای جبلی شما فردی غیر مفید و مضر هستی
حتی برای خانواده خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
احتمالا برادر شما ممکنه برادر شما جای دیگری باشند که شما دوست ندارید بعد چه ربطی به شما داره . بعد قبل از اینکه برادر ایشون کجا باشند شما مشکلی نداشتی
آقای ریس مجلس .
وعده بیجا و غیر منطقی و محال نده . امکان ندارد بتوانید خانه های زلزله زدگان خوی را تا شش ماه دیگر بسازید . چرا وعده توخالی می دهی این همه وعدهای سالهای قبل برای شما تجربه نشد .
تا شش ماه دیگر حتا نمی توانید آوار برداری کنید .
مگه شما باید هنر پیشه ها رو دعوت کنید ! اونا خودشون نمیان ! چرا دروغ می گید . کسی نگفته ازکارش پشیمان ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آقا مهران اینا با خودشون فکر میکنن چون ما تو خونه هامون هستیم خبر از هیچ جا نداریم.یا غافلند یا خودشون و به اون راه میزنند
میرحسین همچنان مورد قبول و احترام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شرمنده اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
درست منفی دادم
علی اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ببخشید دستم خورد رو منفی نظرم مثبت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
احترام ارى
قبول نه
اقای خاندوز ی شما تایید کنید که درامد بیشتر شد اوضاع بهتر شد یا نه را ازپدران مان پرسیده ایم . دولت تماشاچی !
اقای ال اسحاق پدر و مادر معلم من قبل از انقلاب و در سال 55 یک پژوی 504 نو خریدند.شوهرخاله من در روستا بقالی داشت و 2 پسر و 2 دخترش را سر و سامان داد و جهیزیه خوب برای دختران و ماشین برای پسرانش خرید.دو سوم قیمت یک منزل معقول را وام بانکی میدادند که قابل خرید برای کارمندان بود.یک مسافرت خانواده 4 نفره به شمال برای 2 روز اخر هفته حداکثر 200 تومان با هزینه پلاژ و خورد و خوراک بود.اینا رو دیگه ما به چشم دیدیم که.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
احسنت
زمان احمدی نژاد نفت شد بشکه ای صد و بیست دلار ، مردم خیری ندیدند
ولی مسئولین تا دلت بخواد دیدند
مگر میر حسین موسوی در سال ۸۸ به تایید شورای نگهبان نرسیده بود؟ پس در انزمان دارای صلاحیت بوده است.
پس چنانچه فرض کنیم که احتمالا او تحت اغفال و مدیریت منافقین خائن قرار گرفته است !!!!!؟؟؟
باید پس از ۸۸ باشد !!!؟؟
که او و همسرش از ۸۸ تا بحال در انزوا و حصر خانگی قرار داشتند
که حتی دیدار فرزندان شان نیز با محدودیت بوده است ؟
پس منافقین چگونه با او که انسانی مومن به اسلام و انقلاب بوده توانستند در زمان حصر با او ارتباط برقرار کردند !!!؟
چگونه میتوان ابن فرضیه را با امکان یک در هرار میلیارد واقعی و مقرون به صحت دانست ؟؟؟
لطفا با طرح این موضوعات، اولا : به شعور مخاطبین که مردم هستند بیشتر توهین نکنید .
ثانیا : قدرت نفوذ منافقین خائن را بیش از آنچه هستند تبلیغ نکنید که نفوذ موثر آنها؟ ، نشان دهنده ضعف و سستی بیشتر مقامات و مراجع امنیتی و دفاعی و اطلاعاتی محسوب می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آفرین به این تحلیل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
قدرت نفوذ منافقین تا حد پسر میرسلیم بیشتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عجیب است قبل از انقلاب عموم مردم زندگی سختی داشتند شرایط زندگی ما بسیار سخت بود البته فامیل بنده که کارمند
ارشد دولت بودند وضع بسیار مناسبی داشتند حتی یادم هست با کفش وارد اتاق منزل ما می شدند ولی الان در شرایط متعادل قرار داریم. موسوی علمی گرفتاری هایمردم پس از 88است کمی منصف باشید
هفته گذشته برای بیماری پدر یکی از دوستان به مطب یک پزشک ارتوپد که خانم بودند مراجعه کردیم که متوجه شدیم ایشان بیمارانی که مشکل ارتوپدی دارند را ویزیت نمی کنند و فقط کارهای زیبایی نظیر بوتاکس، تزریق فیلر لب ، هایفو ، مزونیدلینگ ، لیزر و ..... را انجام می دهند لازم است مسوولین وزارت بهداشت وارد عمل شده و پروانه این گونه پزشکان را که با بودجه بیت المال درس خوانده اند و کار آرایشگری انجام باطل کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
تازه شده مثل مسئولان کشور که بسیاریشان سرجای خود نیستند!!!
ناشناس
| Ireland |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اتفاقا خیلی از دندانپزشکان و متخصصین پوست هم بیمار ویزیت نمی کنند و فقط کار آرایشگری و زیبایی انجام می دهند لازم است ارگان های نظارتی پروانه پزشکان زیر ۵۰ سال که کار آرایشگری انجام می دهند باطل کنند و این افراد فقط بتوانند در مراکز دولتی بیمار ویزیت کنند
خودرو ساز شما اگر به قیمت پورشه و بنز پراید و روا بدهد باز ضرر می دهد شما در مورد خودرو هر دلا را سیصد هزار تومن حساب می کنید مردم چکار کنند که مدیران نالایق بر سر کارها هستند و با عدم مدیریت صحیح هزاران نفر نیروی سربار بر کارخانه های خودرو ساز تحمیل شده اند وپولش را مردم باید بدهند
دلار460000ریال
پسته کیلویی 5000000 ریال
گوشت با استخوان 4000000 ریال
پراید اسباب بازی3000000000ریال
تخم مرغ دونه ای 40000ریال
نون سنگک100000ریال
یک متر آپارتمان 500000000ریال
حقوق کارمند و کا رگر معمولی
67000000ریال
با تشکر از دولت جهادی انقلابی رئیسی و دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
معلومه که خیلی وقته از قیمت پسته خبر نداری.پسته کله قوچی و اکبری حدود 900 تومنه دوست عزیز!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
قیمت ها از چند روز قبل هست
امروز دیکه به این قیمت نیست حداقل ۱۵ درصد اضافه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
الله اکبر. واقعا قطار حرکت پیشرفت ترمز بریده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
من سال 1367 شیر می خریدم یک لیتری 10 ریال الان می خرم 240000 ریال. توی 34 سال شده 24000 برابر بزار با حروف بنویسم بیست و چهار هزار برابر!
آل اسحاق: قبل از انقلاب درآمد نفت ده برابر شد، اما مردم خیری ندیدند
اولین خیرش این بود که دلار 70ریال بود و مردم با ریال اونموقع همه چیز می تونستند بخرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
از زمان کشف نفت در ایران تا سال 57 درامد حکومت البته شاهی حدود 60 میلیارد دلار بود و فقط در دوران اجمدی نژاد 400 میلیارد دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
من درزمان شاه زندگی کردم فقر بسیاری از مردم مشهود بود نه تحریم بود و نه مانعی برای پیشرفت فساد حکومت خیلی زیاد بود خاطرات نزدیکان شاه را مطالعه کنید شاه گاها خودش از زیاده خواهی های مادر و خواهرش عصبانی می شد کسی جرات اعتراض نداشت هیچ دولتی مصون نیست
پول نفت کجاست؟
انقدر تو حسرت امریکا شدن هستید که از اسم امریکایی استفاده می کنید؟ ناسای شیعه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مگر علوم شیعه و سنی دارند
میرحسین به آخر خط رسیده و نظراتش را کاملا شفاف بیان می کند. مطمئنا به دنبال تغییر رژیم است. در نتیجه هر کس به صورت مستقیم یا غیرمستقیم طرفدار ایشان است باید از مسئولیت ها کنار گذاشته شود و در صورت شرکت در انتخابات ها رد صلاحیت شود.
ناسای شیعه چه جور ناسایی هست؟ بیشتر توضیح می دادین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مدیریتش ایشالا،ماشالاییه!
بنزین عید پیشکش همان دروغی که گفتند کارتهای سوخت تا آخر دی ماه صادر خواهد شد و ما چهار کارت سوحت دزدیده شده را چهار ماه هست منتظریم بدهند کافی است یا بیایند مردانه این دروغ را درست کنند و بگویند تا چه تاریخی این دروغ را اجرایی خواهند کرد؟
آقای نوری این انقلاب توسط همین معلمان به پیروزی رسید بروید آماری از شهدای معلم و دانش آموز بگیر ، لطفا اینقدر با آبروی معلمان بازی نکن ، تعلل یکساله تو در اجرای رتبه بندی لکه ننگی خواهد بود بر کارنامه سراسر تجدیدی تو ؟؟ چرا نمایندگان مجلس اینقدر منفعل و بی غیرت هستند .
مدیر عامل سایپا داره خوب کار میکنه مافیا بزارید یکم این خودرو سازی پیشرفت کنه شرف داشته باشید
قیمت خودرو واقعی شود تا خودرو ساز ضرر نکند!
هر روز خودرو ها بصورت سرسام آور بالا می رود و میلیاردی می شود، بازهم خودرو ساز ضرر می کند نه مردم! آنهم چه خودروهایی!
امام جمعه اهواز غیرت مرد ایرانی فقط برای حجاب لازمه؟برو اقا،کشور رو اختلاس و فقر و بدبختی و بی تدبیری برداشته و تو به عنوان یک مسلمون غیرتت این وضعیت رو قبول میکنه؟
یعنی منافقین از اون سر دنیا موسوی رو کنترل میکنه اما شما توانایی کنترل این پیرمرد 85 ساله رو ندارید؟
عزیز من این آقای میرحسین ۱۲ ساله تو حصر میشه بگید چطور منافقین کنترلش می کنن.دیگه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
از طریق بلوتوث و وای فای
جناب آقای قادری فرمودند منطقی تری شکل فروش خودرو از طریق بورس میباشد. اولا جناب قادری در هیچ یک از کشورهای دنیا به این روش خودرو فروخته نمیشود. دوما جناب قادری خودرو را به چندین برابر قیمت واقعی در بورس فروختن کدام شرایط مطلوب را برای خریدار دارد؟ سوما جناب قادری اگه خودرو سازان در وضعیت کنونی دچار ضرر وزیان میباشند چرا تولید خود را متوقف نمیکنند تا مردم ما نیز مثل سایر کشورها از خودروهای باکیفیت استفاده نمایند؟
من موندم با این ۴۰ دلار عیدی رییسی رو چطور خرج کنم ، فقط یه جفت کفش تبریز میشه ، واقعا شرم کنید ، تو جدت قسم اگه نمیتونی وضعیت رو سامان بدهی بخاطر نظام انقلاب و ملت استعفا بده ، قیمت قبر رسیده به قیمت خونه ۱۵ سال پیش ؟؟آیا فکر هم میکنی بخاطر این اوضاعی که درست کردی یا هنوز نور پیشرفت میبنی مثل هاله نور محمود ؟؟؟ بالا ولله ، بالله تاللله همه که مثل خانواده شما نیستند که حداقل ماهی ۱۶۰ میلیون دریافتی دارید ، ولله معلم با ۲۸ سال سابقه خدمت مجبورم بخاطر تهیه جهیزیه خونه بفروشم حالیتون هست ؟؟
بازگشت هنرمندان با توجه به عفو؟
آقای وزیر اقتصاد، قرار بود برای ابر بدهکاران بانکی خبر خوش داشته باشین که الان ندارین؟
ای کاش الان زیر آوار زلزله ترکیه بودم ولی توی ایران زندگی نمی‌کردم.
آقای صدا سیما وارونه گویی نفرمایید شما باید از هنرمندان خواهش کنید تا شما وسازمانتان را ببخشند ودوباره با شما کار کنند.
بنازم به این همه توهم دولتمردان . ذره ای شما عوض نشده اید
سخنگوی محترم قوه ی قضائیه اطلاع ندارن وزیر امور خارجه گفتن روزنامه نگاری بازداشت نشده؟؟ پس کی رو میخوان آزاد کنن. الان باید قسم حضرت عباس امیرعبداللهیان رو باور کنیم یا دم خروس سخنگوی دستگاه قضا رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان چی درآمد نفت چند برابر شده و چقدر آن به مردم و چقدر از کشور خارج میشه
اون بالا به نقل از نماینده مجلس در مورد خودرو نوشته بودید اختلاف قیمت بازار و کارخانه به دست دانش بنیانها برسه و دسته دیگر که خیلی هم جالب بود بجای نوشتن افراد محروم جامعه نوشتن مرحوم جامعه که واقعا همین درستر هستش
آل اسحاق: قبل از انقلاب درآمد نفت ده برابر شد، اما مردم خیری ندیدند !!!!
درمورد جهش بیسابقه قیمت نفت در دوران احمدی نژاد که بیش از کل فروش تا قبل از آن بود پولها چگونه خرج شد ؟!!!!
ناسای شیعه.... خدایا خودت کمک کن سکته نکنم تا صبح....
اره مثل زلزله زد گان کرمان و کرمانشاه.
خدایا مپسند که جمعه ایی بر من بگذرد و بایانات گهربار ائمه جمعه،خصوصا اعلم الهدی و صدیقی،خاتمی و... را به گوش جان،نشنوم!
آل اسحاق مگه الان مردم خیری دیدن ، بخصوص زمان احمدی نژاد به اندازه سی سال درآمد نفتی نفت فروخته شد مگه مردم خیری دیدن
اینکه یک شخصی چندین سال تحت حفاظت کامل امنیتی باشه ، در حصر کامل باشه وتمام آمد وشدها و تلفن های او کنترل بشه اما بازم بگن توسط گروهک منافقین هدایت میشه واقعا نوبره !! اونهم یک گروهک یعنی یک گروه کوچک ونا چیز وناتوان !!
تابناک جان! زحمت بکش دقیقا شش ماه دیگه (۱۴۰۲/۵/۲۱) گزارش بگیر ببینیم چند خونه در این مدت ساخته شده و چقدر از مشکلات مردم خوی مرتفع شده است
آل‌اسحاق الان نه تنها مردم خیری نمیبینند بلکه ضرر هم میبینند
امیر عبداللهیان : هیچ دانشجو و خبرنگاری در اعتراضات دستگیر نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب ما هنوز مستعان رو هضم نکرده شگفتانه ناسای شیعه را به ما نوید ندهید که دچار سوء هاضمه میشیم.
تا الان چهار یا پنج تا هواپیما پر از مواد غذایی و لوازم واسه سوریه فرستاده شده با توجه به کمبودهای داخل کشور
میرحسین در حصر اونوقت چه جوری منافقین اداره اش می کنند؟؟؟؟
این زندانیان فقط شعار داده بودند و دستگیر شدند چون ازادیشون بر اساس شروط ده گانه بوده. درست نبوده که به دلیل شعار دادن دستگیر شدن
از دلار 47 هزار تومنی چه خبر؟!
آل اسحاق مردم یه جور دیگه ای فکر میکنن ، کاملا برعکس شما
آل اسحاق الان هم مردم از اختلاس هایی از جمله اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومنی خیری نمیبینند و ناراضی هستند
آمریکا اگر بد است اگر شیطان جنایتکار است پس زودتر عاقازاده هاتون رو از آمریکا برگردانید تا در همین ایران به زندگی ادامه بدن
وزير اقتصاد : براي اَبَر بدهكاران بانكي خبر خوشي نداريم !!
------------------------------------------------
سؤال : كدام گزينه صحيح است ؟
الف ) -- براي آبَر بدهكاران بانكي خبر خوشي نداريم !!

ب ) -- براي ابر بدهكاران بانكي خبر بسيار بسيار بدي داريم !

جواب در پايين !


گزينه صحيح گزينه ( ب ) !!!
بد بخت رییس صدا سیما حاضر است تن به همه چیزی بدهد فقط و فقط مردم روزی پنج دقیقه یکی از کانال های داخلی را ببینند
نمی داند که سالیان است که قافیه را بدجور باخته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عزیزم ما داریم نگاه میکنیم
اقای صدیقی کشور های همسایه چشم دیدن ما را ندارند.
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر: به دنبال ساخت یک ناسای شیعه هستیم...
لااقل در نامش تقلید نکن...
خبرگزاری قوه قضاییه : گروهک منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته..
اگر بیانیه او در تایید وضعیت کنونی بود اما او را می‌ستودید.
استاد اون ناسای شیعه رو‌ که داری می سازی بی زحمت بنز و ب ام و شیعه هم درست کنید.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس: ۶ ماه آینده خانه های تخریب شده خوی بازسازی می شود..
یک وعده دیگر...
یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق: قبل از انقلاب درآمد نفت ده برابر شد، اما مردم خیری ندیدند..
برادر گرامی با مردم رو راست باشید و حرفهای نادرست(غلط) نگویید.
۶ ماه؟ هروقت خونه زلزله زده های سالهای قبل رو تحویل دادین به این بندگان خدا هم خونه تحویل میدین. فقط دروغ میگین
نماینده مجلس: قیمت‌ها واقعی شوند تا خودروساز ضرر نکند
قیمت و ارزش همه چیز باید واقعی شود الی حقوق ودستمزد کارگران و کارمندان و بازنستگان
ناسای شیعه این نظریه استثنایی باید ثبت بشه به اسم همین دانشگاه استثنایی در سال های آینده باید منتظر نبردمانور فضایی باشیم . باید ردیف بودجه استثنایی لحاظ بشه در سال آینده برای دانشمندان استثنایی این پروژه
خیلی خبر جامع و کامل بود در خصوص سهمیه بنزین عید!!! تابناک متشکریم!!!
"ما در واقع آغوش سازمان صداوسیما را برای تمام هنرمندانی که برای مردم و کشور می‌خواهند فعالیت کنند، باز است و هیچ وقت ممنوعیتی را قائل نشدیم."
احسنت. مانند تعطیلی برنامه کتاب باز که کلا قبل از اتفاقات بود.
اقای قالیباف فکر نکن فقط یک چیزی گفتی من شش ماه دیگه خبرش بهت میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اونوقت نیست
شناسایی ۱۴ میلیارد دلار ذخایر جدید معدنی در کشور
این پول ها کجا هزینه می شوند شفاف سازی کنید فقط شفاف سازی جلوی رانت و هزاران مشکل دیگر را می گیرد ....
چشممان روشن ! نخست وزیر دفاع مقدس عامل منافقین شده است!! بکجا داریم میریم؟!
آقای قالیباف
۶ ماه که هیچ، تا ۶ سال دیگه هم کاری نمیکنین.
یه زمانی لاریجانی در جایگاه تو قول داد ایران تبدیل به ژاپن اسلامی بشه. از اون زمان حدود ۲۰ سال گذشته. نه ژاپن شدیم، نه عیار مسلمونی مون بالا رفت!
خودتان می گویید وعده؟ پس از الان معلوم است در همان حد وعده می ماند؟امکان ندارد که در عرض شش ماه خانه ها ساخته و باسازی شود؟ فقط وعده؟؟؟؟
بعداز انقلاب درامد نفت چندین برابر قبل ازانقلاب شد ، بازهم مردم ایران ( بجز چند کشور مظلوم منطقه) خیری ندیدند
هر پدیده ای را براساس نتیجه اش بررسی میکنند.۴۴ سال دولتها آمدند وگفتند قبلیها ناکارآمد بوده اند کسری بودجه داشته ند دزدیها ی همدیگر را افشا کرده اند.وحالا ارزش پول ملی از دلار۷ تومان به ۴۴ هزار تومان وفقر وفساد ورانت ودزدیها وبیکاری و....را کار دشمن معرفی میکنند.مردم ایران میفهمتد.نیاز به آمارسازی نیست.
آقای جعفر نادری نماینده مجلس افاضه فرمودند برای این که خودرو ساز ضرر نکند قیمتها واقعی شود !
قیمتها وقتی واقعی میشود که واردات خودرو با تعرفه فوب خلیج فارس آزاد شود.
هر چه بیشتر از آن خودرو گرانتر باشد دزدی از جیب مردم است.
آخرش نگفتید مردم برای بیان اعتراض چه کنند؟؟؟؟
اگر موسوی که محصور است در دام منافقین افتاده خدا بخیر کنه بقیه مردم را..
امام جمعه اهواز، بنظر شما غیرت مرد ایرانی اگر محدود به حجاب است،غیرت مسئولان محدود به چیست، شما که تریبون در اختیارتون هست چرا فقط برای بد حجابی اولتیماتوم صادر میکنید، یکبار هم که شده بگوئید اگر کسی بی خانمان باشد باید وزیر را شلاق زد و عزلش کنیم، یا مسئول فقر مردم را باید برکنار کرد، یا اینکه علت اینهمه دزد و بیکار و معتاد چیست؟
امام جمعه اهواز میدانید چرا فقط بحث حجاب را داغ میکنید ،چون یک بحث تئوری و زبانی است و برایتان خرجی ندارد،اما اگر قرار باشد وارد بحث های عملی شوید چون هزینه بر است از کنارشان به راحتی میگذرید ،مثل بانکداری اسلامی ،اما بانکها اسلامی که نشدند هیچ ربوی تر هم شدند،امروزه بانکها با انواع قراردادها که حکم کلاه شرعی را دارد با بهره های نجومی مردم را به خاک سیاه نشانده اند اما صدای کسی در نمی اید،
جناب قالیباف منازل تخریب شده مردم سوریه را کی بازسازی میفرمایید ؟؟؟
"رئیس مجلس: ۶ ماه آینده خانه های تخریب شده خوی بازسازی می شود"
رسم است که بعد از هر زلزله، این جمله را بگویند.
ما هم عادتمان شده!
نشنویم مریض می شویم!
دولت شده شیر یک طرفه. هر چی دوست دارن میگن با امار دروغ و ساختگی کسی هم نه جرات نقد داره و نه سوال جواب. با همین فرمون همه ته دره ایم.
اقای قادری نماینده خودروسازان ، پراید را با جه قیمتی بفروشند به صرفه است پیشنهاد میکنم به خودرو سازان فشار بیاورید که تولیداتشان را به سقف نیاز جامعه برسانند بعد پراید و سمند و غیره را بالای یک میلیارد قیمت کذاری کنند نه اینکه عمدا ۲۰ تا ۳۰ درصد نیاز حامعه تولید کنند و این وسط همه جوره ملت را غارت کنند
صرف نظر از مسایل سیاسی، من و خیلی های دیگه که با من هم نظر بوده اند حالمون از هنر های آبکی، تکراری و خسته کننده برخی از هنرمندان به هم میخوره. خواهشمندیم دوباره اینها را به تلویزیون حاکم نکنید. بزارید دیگه استراحت کنن، و نیروهایی خلاق و جذاب و ایده های نو و واقعا هنرمندانه پیدا کنید.
از ۵ سال پیش که مفتخر به خرید تیبا شدم به غیر از شر از این ماشین چیزی ندیدیم.....این اشغال چیه که تولیدش برای کارخونه ضرر ده هست؟!!! بیکیفیت ترین قطعات بازار روی ماشین نصب میشه و با قیمت کلان فروخته میشه ...باز هم ضرر ده هست!! اگر اینطوره چرا سه دستی بهش چسبیدین!!!.خجالت.
با همه نفرتی که از گروهک رجویهای ملعون دارم با این مطلبی که شما در مورد تحت کنترل بودن موسوی توسط آنها نوشتید وافعا باید به اونها دست مریزاد گفت که چطور فردی را که تحت حصر خانگی است تحت کنترل خود درآورده اند!!!!!!!!
مردم ميدانند كه دولت چند مرتبه حلاج أست
من کشته مرده کلمات قصار صدیقی هستم، عالیه!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست