بازدید 4502

۱۱ میلیون فرانسوی از تنهایی رنج می‌برند

براساس یک بررسی جدید، حدود ۱۱ میلیون نفر یعنی ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال فرانسه احساس تنهایی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 28 January 2023


به گزارش تابناک به نقل از اسکای نیوز، محققان «بنیاد فرانسه» اظهار کردند: «میزان افرادی که احساس تنهایی می‌کنند، با وجود پایان دوره کرونا کاهش نمی‌یابد.»

آن‌ها عنوان کردند: «حتی با فراهم شدن امکان زندگی اجتماعی، ۱ نفر از هر ۵ فرانسوی بشکل منظم تقریبا یا اغلب هر روز احساس تنهایی می‌کند.»

از بین افرادی که به طور مرتب احساس تنهایی می‌کنند، از هر ۱۰ نفر، ۸ فرانسوی یعنی ۹ میلیون نفر تنهایی را به عنوان یک «رنج» تجربه می‌کنند.

بنا براین بررسی، وضعیت اقتصادی بر میزان احساس تنهایی تأثیر بسیاری دارد، زیرا هرچه فرد فقیرتر باشد، رابطه اجتماعی ضعیف تری دارد؛ به طوری که در میان افراد کم درآمد، ۱۵ درصد از تنهایی رنج می‌برند واین میزان در گروه پردرآمد ۸ درصد است.

درهمین راستا بنیاد فرانسه بر لزوم انگ زدایی از احساس تنهایی و بازنمایی منفی این پدیده و تقویت حضوردر انجمن‌ها برای ایجاد روابط اجتماعی تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
بسمه تعالی
ایرانی ها چند میلیون ، مرغ همسایه غازه
بنده حاضرم از شرایط خوب کشورم بگذرم و رنج غربت را تحمل کنم تا هم نوعانم احساس تنهایی نکنند . هر فرانسوی که احساسا تنهایی می کند درخواست بدهد بنده می روم و تنهایی اش را پر می کنم . ترجیحا اهل موناکو باشد چون مسیرش نزدیکتر است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
ایول منم هستم !!!!!!!!!!! درست نیست که همش در شرایط خوب مملکت زندگی کنیم کمی هم با این بندگان خدا که از کشورشان خیر ندیدن همدردی کنیم بلکه مسلمان شدن
و اما در ایران....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
!!!در ایران چی !!!!!!!! همه چی آرومه !!!من چقدر خوشحالم
فداشون بشم چقدر سخته تنهایی تو فرانسه

میگم میشه اونا را به ایران بیاریم درمانشان کنیم

بخدا گناه دارند دلم کباب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
پیشنهاد خوبی هست!!!!!!!! اروپایی های که زمستان سخت نمیخوان و احساس تنهایی دارن!!! بیان کشور ما که پر از نعمت و برکته و ما بریم اروپا رو براشان محیطی دلگرم و شاد کنیم
اقامت بدن ما میریم از تنهایی درشون میاریم . خودمون هم از تنهایی و بدبختی خارج میشیم . مسئولین هم از دستمون راحت میشن و مرتب نگران افزایش کیفیت زندگیمون نیستن.
یک تیر و صد نشان
تنهایی خیلی عذاب آوره..و بدترین و سریع ترین ضربه ای هم که تنهایی وارد میکنه به انسان .همان مصرف مواد مخدر هستش...انسان نباید در هیچ‌مرحله از زندگی‌تنها‌بمونه...البته تنهایی لذت داره..ولی نه بیش از حد..تنهایی بیش از اندازه یعنی‌یک چیز در زندگی شخص درست نیست و احتیاج‌به مشاور هست تا راهنمایی های لازم انجام بشه.
تو ایران هم ۱۱میلیون ازجفت بودن رنج میکشن.فقط مهریه کنار همشون نگه داشنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل