بازدید 31518
سه هزار و دویست‌ و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور/روایت جواد لاریجانی از علاقه هیلاری کلینتون برای ارتباط گرفتن با جامعه روحانیت/مهران مدیری ممنوع‌الکار شده؟ /عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: می‌شود نام سفارت انگلیس را «لانه جاسوسی ۲» گذاشت/نماینده مجلس: چرا باید ۸۵ میلیون ایرانی را گروگان دو خودروساز بی کیفیت کنیم؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دولت نفت ۶۰ دلاری را ۹۰ دلار فروخت، این دلار‌ها را دولت چه کرد؟ /ربع سکه‌های بورسی چقدر قیمت خورد؟ / فارس: نروژی‌ها برای دوش گرفتن به باشگاه ورزشی می‌روند / امام جمعه رشت: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، مظهر شیطان هستند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 14 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حقوق ۳۳ میلیونی دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر تهران معوقه بود
اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر شد و همین خبر جنجال‌های زیادی را به همراه داشت. در همین زمینه «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد. به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است؛ اما براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند. وقتی خبر حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق معوقه داشته و به همین دلیل، این میزان حقوق را دریافت کرده است، حالا اینکه چرا این فرد حقوق معوقه داشته باید بررسی شود.

تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور
سیدعلی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از امضای تفاهم نامه ای بین این ستاد و قوه قضاییه و بسیج خبر داده تا در هر محله «مساجد» محور اقدامات در حوزه «آسیب‌های اجتماعی» قرار گیرند. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: «بی حجابی» یک «تخلف» است که «شورای عالی انقلاب فرهنگی» وظایفی را برای ستاد تعیین کرده که بنا به این استناد قانونی، فعالیت های ستاد امر به معروف ونهی از منکر، جهت گیری خواهد داشت. نمی توانیم بخاطر حرف عده ای که دنبال بحث های رسانه ای و انتخاباتی هستند، از انجام وظایفمان صرف نظر کنیم و در حوزه های مختلف آمادگی مناظره با افراد مختلف را داریم. برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده‌ایم.

مخالفان جدی برجام در ایران سه دسته هستند
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: تیم مذاکره‌کننده جدید در ابتدای کار شرایطی را روی میز مذاکره گذاشت و فرصت طلایی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و احیای توافق هسته‌ای از بین رفت. آقای رییسی به من گفت من دستور دادم که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد، اما واقعیت این است که برجام، مخالفان جدی در داخل دارد. می‌توان مخالفان را سه گروه دانست: برخی نیروهای امنیتی، کسانی که از تحریم‌ها سود می‌برند و سومین گروه افرادی که فهم درستی از سیاست خارجی و روابط بین‌الملل ندارند. وضعیت بسیار خطرناکی به خصوص پس از اعدام‌هایی که صورت گرفته برای موقعیت ایران در سطح بین‌المللی ایجاد شده است. فشار افکار عمومی باعث شده که دولت‌های آمریکا و اروپا جرات نمی‌کنند حتی از مذاکره با ایران درباره برجام سخن بگویند. روسیه به دنبال شریک جرم بود و ما را شریک جرم خود کرد. اصل بی‌طرفی ايران در جنگ اوكراين زير سوال رفته است./ اعتماد

عضو هیات رییسه مجلس: بخش‌هایی از طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسیده
احمد نادری، عضو هیات رییسه مجلس می گوید: چیزی به اسم طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس وجود ندارد؛ با توجه به اختلاف نظر در مجلس ترجیح داده شد که این طرح کنار گذاشته شود لذا به شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده شد. بخش‌هایی از این طرح در این شورا به تصویب رسید و قاعدتا وارد مرحله اجرا می شود.

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: می‌شود نام سفارت انگلیس را «لانه جاسوسی ۲» گذاشت
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اعدام علیرضا اکبری و واکنش انگلیس به آن نوشت: «سفارت انگلیس جاسوس اکبری را جذب و برای خروجش از کشور سناریو سکته را طراحی و اسرار وزارت دفاع را... حالا بستن سفارت یا اخراج سفیر هیچ، لااقل بچه حزب اللهی ها اینجا تاریخ را به هم پیوند دهند که این سفارت کارکردش در امتداد سفارت آمریکا است و می شود نام آن را همیشه لانه جاسوسی٢ گذاشت.»

عضو هیات رئیسه مجلس: این بار، کلاه سرمان نمی‌رود!
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به بودجه امسال و همچنین شفافیت بودجه سال آینده اظهار کرد: باید گفت که هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال ۱۴۰۲ زود است و باید طی هفته‌های آینده‌های و بعد از بررسی‌های تخصصی درباره آن نظر داد؛ اما به طور کلی تمامی مجموعه‌ها به سمت شفافیت بیشتر پیش می‌روند و بودجه سال آینده نیز از این قاعده مستنثی نیست. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این که موضوع کالابرگ و بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ در قانون بودجه نیز بر آن تاکید شده بود، عملا این اتفاق نیفتاد و مردم از این موضوع گلایه‌مند هستند که البته گلایه مردم نیز درست است. به همین دلیل در جریان بررسی لایحه بودجه امسال تلاش خواهیم کرد این کلاه مجددا بر مجلس و مردم نرود.

وکیل سامان صیدی، خواننده رپ: حکم اعدام موکلم، لغو شد
حسین سرتیپی وکیل سامان صیدی (یاسین) خواننده رپ کرمانشاهی نوشت: پرونده موکل سامان صیدی (یاسین)برای رسیدگی مجدد به ایرادات هفتگانه دیوان عالی کشور به دادستانی ارجاع شد. به فرض انتساب رفتار ادعایی، مجازات وی اعدام تشخیص داده نشده است.

 

روزنامه دولت ادعا کرد: سرمایه گذاری CIA روی مولوی عبدالحمید
ایران نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی، زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که از ابتدای شروع اغتشاشات تلاش کرده تا نقش رهبری آشوب‌ها در این شهر را برعهده بگیرد با وجود پایان یافتن آشوب‌ها همچنان با سخنان تفرقه برانگیز خود به نقش مخربش علیه امنیت و وحدت ملی ادامه می‌دهد. سخنان تحریک‌کننده اسماعیل زهی البته مورد حمایت و توجه رسانه‌های سعودی، صهیونیستی و امریکایی قرار گرفته است. به عنوان نمونه کانال تلگرامی رادیو فردا، ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی امریکا تا عصر روز گذشته ۱۱ خبر و مطلب از خطبه‌های عبدالحمید و همچنین عناصر ضدانقلاب حاضر در اطراف مسجد مکی که به شعارهای تحریک آمیز و اهانت مشغول بودند منتشر کرده است. در حالی که آرامش در سراسر کشور حاکم بوده و رسانه‌های ضدانقلاب و ضدایران از محتوا تهی شده‌اند، جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.

روایت جواد لاریجانی از علاقه هیلاری کلینتون برای ارتباط گرفتن با جامعه روحانیت
محمدجواد لاریجانی می گوید: چهار هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکاست در اظهارات اخیرش گفته است، باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.

روایت کیهان از زمستان سخت در اروپا
روزنامه‌ی کیهان نوشت: در انگلیس اعلام شده مردم باید بین غذا و گرما یکی را انتخاب کنند! و از خاک مدفوع گربه به‌عنوان سوخت استفاده کنند! در فرانسه هیزم هم سهمیه‌بندی شده است! در آلمان زغال‌سنگ و شمع نایاب شده! در سوئیس توصیه شده مردم گروهی استحمام کنند! در سوئد کارمندان باید از پتو برای گرم کردن خود استفاده کنند!

امام جمعه رشت: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، مظهر شیطان هستند
رسول فلاحتی امروز، ۲۴ دی ماه در همایش پاسداشت «مقام مادر و روز زن» که با حضور بانوان نخبه، فعالان دینی و حوزه‌های علمیه، زنان جهادگر و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: انسانی که غصه‌دار است همواره با درد و دل کردن نزد یک اهل معرفت، آرامش می‌یابد و در این زمینه، روانشناسان دینی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. وی با اشاره به مشکلات و سختی‌های زندگی که پیش روی انسان‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: انسانی که در فراز و نشیب‌های مختلف زندگی دچار خود فراموشی نشده و در دنیا مردود نشود، هنرمند است. نماینده ولی فقیه در گیلان جایگاه باعظمت زنان در جامعه اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مادر شهیدی که سه جوان دلاور خود را فدای راه خدا کرده می‌گوید «برای من دعا کنید» مایه افتخار و هنرمند است؛ این بانوان، هنرمندان تاریخ هستند که به فکر آینده خود بوده‌اند. امام جمعه رشت با اشاره به تذکرات آموزه‌های دینی و قرآنی درباره عقوبت کشف حجاب زنان در دنیا و آخرت، اظهار کرد: آن دسته از بانوان که با آرایش و کشف حجاب خودنمایی می‌کنند، متوجه نیستند که مظهر شیطان شده‌اند و این اشخاص در ابتدا خود و سپس جامعه را گرفتار می‌کنند.

مهران مدیری ممنوع‌الکار شده؟
خبرگزاری دولتی برنا نوشت: مهران مدیری در فیلمی به کارگردانی محمود کلاری مدیر فیلمبرداری نامدار سینمای ایران و به تهیه‌کنندگی علی اوجی، مشغول بازی است. بر خلاف آنچه این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست و اعلام می‌شود که مهران مدیری بعد از ویدیویی که در آن توضیح کامل در خصوص برنامه دورهمی داد کماکان ممنوع کار است باید گفت مهران مدیری ممنوع کار نیست و این روزها مشغول بازی در یک فیلم سینمایی است. طبیعی است که تلویزیون شرایط کار را کم کم برای ستاره ها و سرمایه هایش مهیا کند تا به تولیداتی غنی تر از آنچه امروز در تلویزیون روی آنتن است، برسیم. با توجه به اینکه تعدادی از چهره‌های محبوب و معروف و کاربلد تلویزیون این روزها از رسانه ملی فاصله گرفتند و این مساله روی کیفیت تولیدات تلویزیون هم موثر بوده است، مهران مدیری هم می تواند یکی از گزینه های رسانه ملی برای ادامه فعالیت باشد.

فارس: نروژی‌ها برای دوش گرفتن به باشگاه‌ ورزشی می‌روند
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: اکنون با وقوع بحران گاز نروژی‌های بیشتری اکنون برای دوش گرفتن به باشگاه‌های ورزشی می‌روند. حتی برخی از آموزش‌های خود را رها می‌کنند و با پول کمتری به کار‌هایی می‌پردازند تا تمیز شوند. قیمت برق در برخی نقاط نروژ به ۸ کرون (۸۰ سنت) بر کیلووات رسیده و یک دوش ده دقیقه‌ای در خانه برای هر نروژی هزینه‌ای بیش از ۴۲ کرون خواهد داشت. طبق محاسبات، اگر یک بار در روز دوش بگیرید، ۱۲۴۲ کرون در ماه خواهد بود (۱۲۵ دلار)، بسیار گرانتر از عضویت ماهانه در یکی از زنجیره‌های تناسب اندام کشور که به طور معمول حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ کرون هزینه دارد. رودی مک‌لئود که صاحب پنج مرکز تناسب اندام در ویکن است، متوجه شد که افراد بیشتری اکنون در آن‌ها دوش می‌گیرند. او می‌گوید که همه‌چیز روشن و چالش اصلی دیگر گرم نگه داشتن محل و تامین تهویه است. نروژ بزرگترین دارنده گاز در اتحادیه اروپاست که نیازی به گاز روسیه نداشته، اما اکنون هزینه‌های بالای گاز برای این کشور اروپایی هم مشکل‌آفرین شده است.

بازار مبادله ارزی در راه است
رئیس‌کل بانک مرکزی اجرای سیاست تثبیت نرخ ۲۸۵۰۰ تومانی در سامانه نیما برای واردات کالا‌های اساسی، مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات تولید را به منظور ثبات بخشی به بازار ارز و کاهش انتظارات تورمی مورد تاکید قرار داد و گفت: این سیاست که ابعاد گوناگون آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است با جدیت تمام در بخش‌های مختلف دنبال خواهد شد.  فرزین ادامه داد: با رفع برخی نواقص بازار متشکل ارزی، آن را در قالب بازار مبادله ارزی تقویت می‌کنیم. در تلاشیم علاوه بر تامین نیاز‌های ارزی بخش کالا‌های اساسی و مواد اولیه و تجهیزات تولید که از طریق سامانه نیما تامین می‌شود دیگر نیاز‌های ارزی مردم را که مشتمل بر ۴۰ ردیف است در بازار مبادله ارزی تامین شود.

ربع سکه های بورسی چقدر قیمت خورد؟
در اولین روز عرضه ربع سکه در بورس کالا، قیمت هر قطعه ربع سکه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بورس کالا قیمت خورد.

عرضه دنا فردا انجام می‌شود؟
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: وزارت صمت به همراه وزارت امور اقتصادی و دارایی به هیچ عنوان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف نیستند. وی افزود: با اتمام مهلت قانونی مصوبه سران قوا در تعیین قیمت خودرو توسط ستاد تنظیم بازار، شورای رقابت به حوزه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو ورود پیدا کرده که همین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا را با ابهاماتی همراه ساخته است. وی در مورد عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، گفت: فرآیند عرضه خودروهای جدید در بورس کالا در چارچوب نظر شورای رقابت و وزارت صنعت صورت خواهد گرفت. قالیباف در رابطه با عرضه خودروی دنا پلاس در بورس کالا، تصریح کرد: مدیرعامل ایران خودرو در مکاتبه‌ای با سازمان بورس، خواستار لغو عرضه دنا در بورس کالا شده بود که امروز اعلام شد بورس کالا با فروش دنا پلاس موافق است و این موضوع اجرایی خواهد شد. در همین راستا اگر ایران خودرو مشکلی نداشته باشد عرضه دنا فردا انجام می‌شود.

نماینده مجلس: چرا باید ۸۵ میلیون ایرانی را گروگان دو خودروساز بی کیفیت کنیم؟
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی وجود نهاد اعتراضی در کشور را ضروری و لازم دانست و گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران به نهاد اعتراض نیاز داریم؛ نهاد اعتراض شامل فراهم کردن شرایط کنش اعتراضی برای شهروندان معترضی است که می‌خواهند در چارچوب نظام اعتراض خود را بیان کنند. نماینده تهران در مجلس همچنین با انتقاد از کیفیت خودروهای تولید داخل گفت: ملت را قربانی ناکارآمدی دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا کرده ایم که زیان انباشته وحشتناکی ناشی از سوء مدیریت نسل های متمادی مدیران این دوشرکت داشته و همواره مورد حمایت بی‌جای حاکمیتی و دولتی بوده‌اند؛ چرا باید ۸۵ میلیون ایرانی را گروگان دو خودرو ساز بی کیفیت، ضعیف و ناکارآمد کنیم؟ آیا فردای قیامت می توان پاسخی داد؟

دولت نفت ۶۰ دلاری را ۹۰ دلار فروخت، این دلارها را دولت چه کرد؟
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره میزان صحت گزارش‌های دولت به مردم گفت: واقعا این گزارش‌ها جای تأمل دارد. دولت آقای رئیسی می‌گوید چند برابر دولت آقای روحانی نفت می‌فروشد، خوب سوال این است که پول نفت را چه کار کرد؟ چرا مجلس بالای سر دولت نمی‌ایستد و نمی‌پرسد پول نفت کجاست؟ وی با اشاره به قیمت نفت در قانون بودجه ۱۴۰۱ افزود: دولت نفت ۶۰ دلاری را ۹۰ دلار فروخت، این دلار‌ها را دولت چه کرد؟ پول‌هایی که دولت می‌گوید از سایر کشور‌ها وصول کرده است چه شدند؟ محل هزینه هیچ یک از این‌ها در بودجه نیامده است. از مجلس انتظار داشتیم که به وظیفه نظارتی خود عمل کند، اما این کار را انجام نداد. این فعال سیاسی یادآور شد: چرا مجلس با دولت تعارف می‌کند؟ ادعا می‌کنند مجلس و دولت انقلابی هستند، اما با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. مردم از این دولت و مجلس ناراضی هستند. ما مجلس را ستون انقلاب می‌دانیم و نمی‌خواهیم جایگاه مجلس تضعیف شود. مجلس باید نماینده مردم باشد، اما سران سه وقوه با هم می‌نشینند و هرچه مجلس تصویب کرده را باطل می‌کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۸
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۵۳
همین، تشکیل پرونده برای بی حجابی؟!

باید پرونده تشکیل شود که پدر مادرهایشان چطور با خروج فرزندانشان راضی بوده، چطور برای خروج و مهاجرت آنان به آنها کمک کرده ، چقدر ارز از کشور برای آنها خارج شده و منابع ثروت و دارایی های آنها در بلاد کفر از چه راههایی تامین شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
هم خودشان وهم ما وشما میدانیم که این حرفها مصرف داخلی دارد!کدام پرونده؟کدام کشک؟
تشکیل پرونده حجاب برای آقا زاده ها در خارج به انحراف بردن واقعیات است.

مردم می خواهند بدانند که آقازاده ها از کجا آورده اند که اینچنین در ناز و نعمت در آمریکا و کانادا و انگلیس و استرالیا زندگی می کنند. یک آقا زاده فسقلی از کجا آورده که در خانه چند میلیون دلاری زندگی می کند؟
بازی با کلمات برای سفارتخانه ها مدتهای مدیدی است که برای مردم جذاب نیست.
والا اگر دروغ گفتن به روش کیهان کنتور داشته باشد
در مورد ایران هم خیلی چیزها می شود کفت
بی حجابان و بد پوششان نه تنها دستور خدا را نادیده می گیرند بلکه وقتی در جامعه این طور بیرون می آیند مردان متاهل را هم سرد خواهند کرد نسبت به همسرانشان و حتی باعث رقابت بین زنان می شود برای خود نمایی
بر فرض هر آنچه علیه علیرضا اکبری گفته شد راست بود به احترام جنگ تحمیلی و همرزمانش نباید اعدام می شد با تخفیف حبس ابد می دادید.
مهران مدیری از اول هم منوع الکار نشده بود.

مسئله این جاست که مردم دیگر به ادا اصولهای امثال مهران مدیری، رامبد جوان و البته مهران رجبی نه توجه می کنند و نه می خندند.
کار از بی حجابی آقازاده ها گذشته است.
باید آقایان خودشان پاسخگو باشند که چرا سبک زندگی و افکار فرزندانشان با آنچه از خودشان نشان می دهند، متفاوت است.
بی حجابی خارج از کشور مگر جرم است به حق چیزها ندیده و نشنیده
آ بارک الله! 4 دهه بعد از بالا از دیوار سفارت آمریکا، حالا ظاهراً سفارت انگلیس دوباره تارگت شده است.
"در انگلیس اعلام شده مردم باید بین غذا و گرما یکی را انتخاب کنند! و از خاک مدفوع گربه به‌عنوان سوخت استفاده کنند! در فرانسه هیزم هم سهمیه‌بندی شده است! در آلمان زغال‌سنگ و شمع نایاب شده! در سوئیس توصیه شده مردم به صورت گروهی استحمام کنند! در سوئد کارمندان باید از پتو برای گرم کردن خود استفاده کنند!"

از جلد دوم رمانِ «آرزوهای بزرگ»

نویسنده: سردار قلم
متخصصان و کارشناسان علوم اقتصاد و جامعه شناسی باید مشخصه ها و تعاریف فلاکت و ورشکستگی اقتصادی و اجتماعی را برای مسئولان بازگو و یاد آوری کنند. البته بهتر است برای این کار تا آنجا که ممکن است به گوشها و چشم های آنها نزدیک شوند!
دولت شش کلاسی
تشکیل پرونده برای بچه مسئولا :-)
جواد لاریجانی جدیدا خیلی حرف میزنه !
چرا ؟
اوضاع تنفس هوا فشل
اوضاع گاز فشل
اوضاع برق فشل
اوضاع آب فشل
اوضاع اینترنت فشل
اوضاع دارو و درمان فشل
اوضاع تولید و صنعت فشل
اوضاع کیفیت آموزش در مدارش و دانشگاه فشل
اوضاع تقوا و صداقت فشل
اوضاع تغذیه فشل
اوضاع مسکن فشل
اوضاع خفتگیری و سرقت فشل
اوضاع تحریم ها و روابط خارجی فشل
اوضاع ارزش پول ملی فشل
اوضاع......
.....
این جواد لاریجانی میخواد دیده شه با حرفاش
خیلی وقته که کسی نگاش نکرده
مهران مدیری سلبریتی به درد نخور نون به نرخ روز خور
کالابرگ و یارانه را جمع کنید فقط افراد چند دهک پایین بدهید و اینقدر هم اقتصاد را دستکاری نکنید و هر سال مقداری افزایش دهید نه اینکه چند سال سرکوب کنید و بعد چند برابری کنید که مجبور شوید یارانه بدهید هیچ تورم هم بالا ببرید
جناب سخنگوی ستاد امر به معروف ....بگذارید مساجد هویت اصیل خود را حفظ کنند با تصمیمات احساسی و غیر اصولی مساجد را در گیر مسائل غیر که ربطی به شرح وظائف دینی برای مساجد بر اساس شرع و عرف و رسوم جامعه ندارد نکنید متاسفانه با این کارها باعث دین گریزی جوانان می شوید برای مساجد باید جاذبه ایجاد کرد نه دافعه با تعریف جنابغالی مساجد باید تبدیل به بگیر و ببند و برخورد با احاد جامعه که از نظر شما متخلف هستند بشود برای دستگاه های ذی ربط وظائف تعیین شده که انها باید در مسائل بر اساس قانون ورود کنند .بگذارید اصالت مساجد و تقدس ان حفظ شود . .
تقریبا تمامی فرزندان مسئولان خارج نشین اصلاح طلب هستن
دولت آرام آرام دارد از رقبای خود انتقام گیری می کند
برادران لاریجانی مدتها است که به حاشیه رانده شده و از چشم افتاده اند.
روزنامه ایران که،،زیر نظر دولت است..اخبار هم مثل اکثر اخبارهای سال ۱۴۰۰ تا کنون،،کذب و فاقد اعتباره..
نظر دادن در خصوص عبدالحمید،در صلاحیت روزنامه ای که با بودجه بیت المال اداره میشود،،نیست
اینکه نماینده مجلس بگوید دولت پول نفت ۹۰ دلاری را چکار کرد اساسا به این معنی است که گویی در فعالیت های دولت حساب و کتابی وجود ندارد و ظاهرا نهادهای نظارتی باید دم خودشان را روی کولشان بگزارند و بند و بساط خود را جمع کنند

تک تک ریالی که در دولت خرج می شود باید شفاف و واضح باشد
یا اینکه این نماینده سواد کافی ندارد و مستقیم از سر جالیز وارد مجلس شده است و یا اینکه واقعا حساب و کتاب دولت یلخی است
تشکیل پرونده برای فرزندان بی حجاب مسئولین؟ پدر بیت المال رو در اوردن و رفتن‌ بلاد کفر عشق و حال. چکار می تونید بکنید؟
مجلس باید برای خودش دانشگاه باشد نه اینکه هیاتی به مسائل رسیدگی کند
هنر یک مجلس خوب این است که بر اساس علم و تخصص چه در زمینه مالی و چه در زمینه حسابرسی و ... جلو برود
اینکه یک نفر دغدغه انقلاب و دین را داشته باشد اما دانش و تخصص کافی نداشته باشد کافی نیست و چنین فردی بدرد گره گشایی از کار مردم نمی خورد چون آدم بی سواد هر چند هم که انقلابی و دوآتشه باشد خرابکاری های او بیشتر از درست کردن کارها است دین و دیانت حکم کاتالیزر را دارد و حکم عددی را دارد که باید ضرب در ضریب دانش شود و اگر دانش و تخصص در وجود کسی نباشد حکم عدد صفر است و عدد صفر در هر عددی ضرب شود همچنان صفر است
تعطیلی بجای نظارت؟
متاسفانه استانداریها با استفاده از اختیارات خود بجای نظارت بر رعایت دمای ادارات، تصمیم به تعطیلی ادارات میگیرند که باعث تمسخر و زیرسوال رفتن نزدمعاندان شد.
#تنبلی_اجتماعی_ممنوع
اینکه مسئولان ژست ضد آمریکا و اروپا بگیرند و برای مردم کشور مشکلات فراوانی درست کنند ولی فرزندانشان را اغلب با پول بیت المال به همان کشورها بفرستند، ظاهرا ایراد محسوب نمی شود، فقط حساسیت در مورد حجاب آنها وجود دارد !!!!!
بررسی شود پول مساجدی که ساخته چه ارتباطی با آل سعود دارد
این تشکیل پرونده برای فرزندان خارج نشین مسئولان خیلی خیلی آدم رو به خنده میندازه ببخشید یه کم مسئولین باخرد به شعور مردم توهین نکنن دیگه دهه ۵۰ نیست
این چمران ماستمالی هم بلد نیست و موضوع رو بدتر میکنه!!
فارس ،فعلا که دومین کشور دارای ذخایر گاز داره از ترکمنستان گاز وارد میکنه و کل صنعتش تعطیل شده به خاطر کمبود گاز و سوخت
دولت نفت ۶۰ دلاری را ۹۰ دلار فروخت، این دلارها را دولت چه کرد؟) هیچی ارز ۴۲۰۰ را هم حذف کرد فیمت اجناس را یک شبه چند برابر کرد انواع و اقسام مالیاتها را به جیب مردم بست در اخر هم نورم همانطور بالاتر رفت قرض ار بانک مرکزی هم سرجاش موند نقدینگی هم اضافه شد
عبدالله جان بارها خودتون اعتراف کردین که مقامات رده بالای کشورهای دیگه رو جذب کردین.بالاخره جاسوسی که یکطرفه نیست.اونا دارن،ما هم داریم!
با توجه به برداشتن تحریم های اینترنت و شبکه های اجتماعی توسط آمریکا برای مردم ایران که اخیرا انجام شده ، و ورود سریع اینترنت ماهواره ای به زودی اینترنت بدون محدودیت و بدون فیلترینگ در دسترس مردم قرار میگیره
روزنامه ایران واقعا داری نفت روی اتش میریزی.حواست نیست یا عمدا اینکار رو میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
وقتی از چیزی خبر نداری هیس!
با مجوز‌های تازه آمریکا ،نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرم‌افزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشه‌های آنلاین و مبتنی وب،‌ بازی‌های کامپیوتری، پلتفرم‌های آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروس‌ها، تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفن‌های ماهواره‌ای، گجت‌های دیجیتال، سیم‌کارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکت‌های بزرگ، تاثیرگذاری مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکت‌های مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود.
جواد لاریجانی باید بداند که عمر سیاسی روسای جمهور حزب دموکرات در امریکا رو به پایان است و بزودی ترامپ در کاخ سفید مستقر خواهد شد پس بنابراین بهتر است تا هیلاری خانم را فراموش کنید
عراق اشغال شده، سوریه جنگزده و افغانستان بدون زیرساختار هیچکدام تورمی را که ما داریم را ندارند ، چرا؟
یکی دلیل را تحریم ها اعلام میکند، دیگر مدعی صادرات عمده نفت و پتروشیمی و بی اثری تحریم ها
یکی چاپ پول بی پشتوانه را عامل میداند و دیگر اصل موضوع را رد میکند
یکی دزدی و اختلاس را عامل میداند و دیگر میزان آنرا اندک
و…..
چیزی که مردم میبینند کوچک شدن سفره خالیشان هست و بزرگ تر شدن سفر کسانیکه مردم را به مقاومت و سکوت دعوت میکنند
آمریکا تحریم های اینترنتی را برای مردم ایران لغو کرد
برای اینکه خیال خودتان را راحت کنید بهتر است تمام سفارتخانه های موجود را رسما به عنوان " لانه های جاسوسی اجانب" اعلام نمایید
ضمنا دلار دوباره به قیمت ۴۲ تومان برگشت
کل مملکت به خاطر کمبود گاز و سوخت تعطیل شده و این ضرر هزاران میلیاردی به اقتصاد ورشکسته مملکت خواهد زد
این بابا تو امر به معروف تمام وظیفه اش رو در حجاب خلاصه کرده.ایا توانایی امر به معروف درباره فساد و رانت و اختلاس های کهکشانی را هم داری
زمستان سرد اروپا نتیجش شد تعطیلی مراکز آموزشی و کارخانه ها و صنعت ایران و ضرر اقتصادی هزاران میلیاردی
پرونده سازي براي فرزندان مسئولان در خارج از كشور ، چه دردي از جامعه را حل مي كنه ؟ چرا كمي فكر گراني و اختلاس و فساد اداري و دولتي نيستيد ؟ چرا براي رفع بيكاري و مهاجرت نخبگان و سرمايه هاي مملكت فكري نمي كنيد ؟
ظاهراً تا الي ما ابد شما مي خواهيد دنبال همين مسائل حاشيه ايي باشيد و از موضوعات و مشكلات اصلي و اساسي جامعه فرار كنيد
خبرگزاری فارس به خاطر خراب شدن تحلیل هاش درمورد زمستان سرد اروپا و کمبود گاز در ایران، بدجوری فشاری شده
مگه خودتون نمیگین قانونه؟ خب قانون ایران رو باید خارج از کشور اجرا کنن؟
فیلترینگ اینترنت به زودی به تاریخ میپیونده، چون همین الان هزارتا دستگاه اینترنت استارلینک در کشور فعاله، و اینترنت ماهواره ای به زودی در کل کشور در دسترس مردم قرار میگیره
اون آدم ها دارن در یک کشور دیگه و با یک قوانین دیگه زندگی میکنن که حجاب در اونجا قانون نیست b
مردم ایران گاز و سوخت ندارن بعد اینها دارن به لبنان گاز صادر میکنن
"برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده‌ایم."
آنها در خارج هستند و تحت قوانین آنجا.
کیهان .. نزن!دو تا بچم از چهارشنبه نمیرن مدرسه،اونم کجا؟؟؟اصفهان نصف جهان،هموطنانم در استانهای سرد سیر چه میکنند؟زمستان سرد اروپا چه زود به ایران رسید؟
با سوزاندن روزنامه کیهان نیز میشود گرم شد.
ماست مالی و ماله کشی برا حقوق 33 میلیونی شروع شد.
چند ساعت دیگه می گویند دختر دهه هشتاد ی 200 میلیون تومان به شورای شهر کمک مالی کرده بود و شورای شهر قسط قسط این پول را تسویه می کند!!!!
بر و بچه های مسوولین تو خارج چکار می کنند؟
ما نگران بی حجابی فرزندان مسوولین‌در خارج نیستیم ،ولی نگران پولی که پدرانشان از بیت المال به جیب زده و توسط آقازاده ها در خارج سرمایه گذاری شده و هرگز هم بر نمی گرده ،چرا
نتیجه:
اینها ریزش طبیعی هستند
مسول امر به معروف چقدر خشن شده!!!!
مگه حق دارید کسی را بابت کشف حجاب و شرب خمر و .... در خارج از مرربکیرید . اینها مزخرف ه. یک دفعه بگید بی حجابی در همه ی مناطق دنیا جرم است ! واقعا ما رو دست انداختید ! قاچ زین رو بچسب اسب دوانی پیشکش .
نمی دونم چرا کیهان چند کشور دیگر اروپایی که زیر برف و یخ مدفون شدند و الان چند روز گروه های امدادی برای یافتن تنها بازمانده این کشور ها در تلاش هستند را ننوشته برای مثال از دانمارک و فنلاند تنها 25 نفر زنده یافت شدند که حال 24 نفر آنها به علت یخ زدگی وخیم گزارش شده
امدادگران از یافتن انسان زنده در نروژ ناامید شده و دست از کار کشیدند.
این سخنرانی خانم کلینتون علنی بوده یا محتوای آن به طور اختصاصی برای آقای لاریجانی ارسال شده؟
در حالیکه نصف مملکت به علت برودت هوا تعطیل شده
گاز گلخانه ها برای تولید فلفل دلمه و کدو که محصولات راهبردی هستند قطع نشده
از اینجا می توان پی به اهمیت تنگه ها برد.
و اثر بی حجابی بر قطع گاز را ملموس تر و واقعی تر دید. که قطار پیشرفت سوت زنان به پیش می رود.
این آقای لاریجانی از روزی که از سیاست دور شدند کم کم دارند سیاست می بافند. خدا عاقبت به خیر کنه.
آقای شریعتمداری ما فهمیدیم که تمام دنیا دچار بدبختی و بیچارگی شدند و فقط و فقط ایران همه چیز آرام است و مردم در رفاه و آسایش. این تعطیلی ها هم فقط به خاطر همدردی با اروپاییان است. تا توی کشور این تفکرات و این قبیل افراد باشند کشور از این بهتر نخواهد شد. گاهی باید سرمان را از زیر برف بیاریم بیرون و واقعیت ها رو ببینیم.هر چند جناب شریعتمداری حنای شما دیگه برای همون همفکرانتان هم رنگی ندارن.
عبدالله گنجی چکاره است که در مورد سیاست خارجی بخواهد تعیین تکلیف کند؟!!!!!
اقای چمران یک نگاه به فیش بندازند،خودشان میتوانن بخوانن(سواد دارند).اصلا موضوع معوقه نیست،حقوق و مزایای خانم است،اینقدر که میتونن برای مرد وقت بگذارند
روی اقیانوس گاز قرارداریم و به دلیل تحریم ها قابلیت و
توان استحصال اون رو نداریم و داریم منجمد میشیم !
# سوء مدیریت
این دروغها که روزنامه کیهان و فارس نوشته عوام فریبی بیش نیست در آلمان هزینه برق کاهشی بوده و بلیط یکماهه مترو به همراه قطار عادی 9/90 یورو برای همه حتی خارجیها و مسافرین وجود دارد در ضمن آلمان اعلام کرد وابستگی به گاز روسیه را به صفر رسانده ، در نروژ و فنلاند استفاده از سونا و بعد حوض آب سرد و یا پریدن در استخرهای یخ زده یک سنت و تقریبا" عادت است اینقدر بی تدبیری و بی برنامه گی خودتان که کاری کرده اید که این مملکت با داشتن بزرگترین ذخائر گازی جهان فقط با چند درجه کاهش دما تبدیل به یک کشور بحران زده شود با این ها توجیه نکنید
خبرگزاری فارس با پول بیت المال دنبال میگرده کدوم کشور اروپایی برای تامین سوخت مشکل داره!!!! برو توی شهرهای استان خراسان شمالی و گلستان ببین گازشون قطع شد چطوری گذروندن؟!!
آقای امام جمعه رشت در خارج از کشور خانمها کلی بی حجابند و آرایش هم می کنند و هیچ کس هم فکر نمی کنه مظهر شیطانند!! چه تصور عجیب و غیرعادی داری!!!
استحمام گروهی؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟ نکند حمامهای سوئیس عقب مانده هنوز مثل حمام قین کاشان حمام خزینه ست.:):):):):)باز خوب است مردم این اخبار را از صدا وسیما نمیشنوند والله توی این سرما سر به کوه وبیابان میزنندخخخخخ.
فردا شریعتنداری تیتر میزنه :
چون اروپا یخ نزد باید تنگه هرمز رو ببندیم :-)
مولوی عبدالحمید فرد بسیار مورد احترام شیعه و سنی است و اخیرا هم درخواست کرد که بگویند کدام بخش صحبتهایش دروغ است یا ایراد دارد.
با توجه به اینکه قرار شد مولوی عبدالحمید دستگیر نشه ولی آبرویش ریخته شود! برخی مثل جواد لاریجانی و خبرگزاری دولتی در این جهت تلاش می کنند!!
این حجاب هم شده داستان .
حجاب رو بیخیال شید بچسبید به اقتصاد و معیشت و تامین گاز مردم بدبخت
بعید است حقوق معوقه باشد!!! احتمالا پیش پرداخت است.اقای چمران واقعا راجع به مردم چه فکر میکنید؟؟
باید به کیهان گفت در کشور ما در برخی روستاها سالهاست که از مدفوع چهارپایان برای سوخت استفاده می شود چه اشکالی داره؟!!!
وقتی بانوان حجاب خود را حفظ کنند گاز هم قطع نمی شود.
ما که دومین منابع گازی دنیا را داریم این روزها بخاطر سوءمدبریت، برای جبران کمبود گاز ادارات را تعطیل می کنیم!! چرا کشورهای اروپایی که منابع گاز ندارند را باید سرزنش کنیم؟!!
فرزندان مسئولین در خارج کشور چکار میکنند؟؟؟؟؟!!!!!!!
چرا ستاد امر به معروف فقط در مورد حجاب مسئولیت دارد و در مورد دروغگویی و تهمت زنی و ... تا کنون اقدام نکرده؟ اینها از صف منکرات خارج شده اند؟!!!!
حجاب اجباری بی فایده است .
حجاب باید اختیاری باشه نه از روی اجبار
بابا ولمون کنید توره حضرت عباس
نه آب داریم نه برق نه گاز نه هوا نه معیشت نه اقتصاد نه شغل
چسبیدید به حجاب
افاده ها وجب وجب!
می گویند چند برابر دولت روحانی نفت فروختیم
بجای بشکه ۶۰ دلاری ۹۰ دلاری فروختیم
دلار ها را هم برگشت دادیم
اما کجا رفته؟
والله اعلم.
اگر به فرزندان بی‌حجاب مسئولین در خارج از کشور گیر بدین، برمی‌گردن حقوق 33 میلیونی میگیرن،
جالبه وقتی عراق میریم زیارت ماشینهای خوب و با کیفیت می بینیم.واقعا ما لیاقت سوار شدن به این ماشینها رو نداریم؟؟؟؟؟
آنگونه خانمها مظهر شیطان هستند خب میشه یکبار هم در رابطه با بهره بانک‌ها که جنگ با خداست هم صحبت کنید و از دروغ و تهمت وغیبت آبرو بردن از مومن واز رشوه و فساد و اختلاس که همه جا مخصوصا در دوایر دولتی و لشکر رسانه ای بیداد می‌کند
سلام آقای جواد آقا لاریجانی چند وقت بود از فیو ضات شما بی بهره بودیم کاندیدای چه پستی شده اید که سر تیتر خبر ها شده اید مبارک باشه اظهار خوش خدمتی
یعنی واقعا نمیدونید پول نفت کجا میره؟؟!!!!!!!!!
بسیار عالی که دنبال بی حجابی هستید
لطف کنید به آقایان مسوول بگویید اول که ورزش زنان با لباس چسبان یا حجاب سر و دست بد که ورزش می کنند فیلم نگیرند یا به مسابقات بین المللی که فیلم برداری می شود و یا مردان نامحرم هم هستند حضور نیابند تا به مردم برسیم
آشفتگی آشفتگی خجالت بکشید
به اون سازمان بورس cبگيد
فردا بورس رو باز بذارن
اخه بورس چه ربطي به مصرف انرژي داره
وقتي بانكها باز هستن
عوض این کارای چیپ و بی ارزش فکری به حال نیازهای اولیه هر انسان بکنید

زمستون گاز و هوا نداریم

تابستون آب و برق

کار و ازدواج و اقتصاد که کلا به فراموشی سپرده شده c
کیهان جان ایران نیاز به تغییرات کسترده از جمله در روزنامه کیهان داذه
اندر حكايت زمستان سخت اروپا به روايت كيهان !
-----------------
يادش بخير ، زماني بود كه براي به دست دادن انبساط خاطر و تفريح و نشاندن تبسم و خنده اي بر لبها كتاب بهلول عاقل و ماجراهاي ملا نصرالدين مي خوانديم و مي خنديديم ! و حتي براي ديگران هم نقل مي كرديم و در جمع بازهم خنده مي كرديم !! اما حالا كه كتاب هاي ملانصرالين و بهلول چاپ نمي شود مي توانيم سري به مطالب برخي روزنامه بزنيم و بخوانيم و بخنديم و تفريح كنيم كه مثلا در انگليس از فضولات گربه براي گرم كردن خانه در سرماي زمستان استفاده مي شود ،در فرانسه هيزم سهميه بندي شده است ، در آلمان زغال سنگ و شمع ناياب شده ، در سوئيس توصيه شده مردم به صورت دسته جمعي استحمام كنند و در سوئد كارمندان براي گرم كردن خود از پتو استفاده نمايند !! .. اين يكي خيلي جالبه . در انگليس براي گرم شدن از فضولات گربه استفاده مي شود !!
-- خنده دار نيست محمود آقا ؟
-- چرا ! خيلي خنده داره به اندازه بيست ، تا وشايد هم سي تا از ماجراهاي بهلول عاقل و ملا نصرالدين خنده آوره ! بيچاره انگلستان و اروپا به چه روزي و چه شبي و چه زمستاني افتاده اند ! فضولات گربه براي گرم شدن ! واقعاً خنده آوره ، به اندازه چند ده تا تا جوك دست اول !!
اقای‌ علی خان‌
اگر میتونی‌ کاری برای استانهایی‌ که توی چله زمستون‌ بی گاز موندم بکن‌
بیخود‌ بحران‌ اجتماعی‌ ایجاد نکن بزور نمی تونی چادر سر ملت بکنی‌ !
باحجاب اشکال نداره.......فقط مهم این هستش که بی حجاب نباشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من آلمان زندگی می کنم این خبرها از کجا دارید که ما با شمع زندگی می کنیم
برای برون رفت از همه مشکلات فقط و فقط یک کار باید انجام بدیم و اون هم بستم تنگه هرمز هست ولاغیر.
در ایران کسانی که روسری و یا شالشان را برداشتن می گویید لخت شدن و فرزندان مسٸولین که لخت عکس انداختن و لخت می گردند می گویید بی حجاب؟جالب است؟این هم توی دین امده است؟؟
کسی موند که ممنوعالکار نکنید؟
آفرین به وزارت صمت و وزارت اقتصاد دولت انقلابی که در مقابل کارشکنی دلالان خودرو و متاسفانه عوامل آنها در میان نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی ایستادند و به عرضه خودرو در بورس ادامه دادند
اين همه جوون و صغير و كبير دنبال كارند با يه حقوق بخور و نمير اونوقت اين نور چشمي راحت حقوق چند ماه را يه جا ميگيره
اين چه قانونيه كه هر كي رئيس دفترش را خودش بياره پس شايسته سالاري چي ميشه بيخود نيس با تغيير رياست ها اتوبوسي عوض ميشه همه چيز
قانون چه كلمه غريبي
خب خوبه، بالاخره ممکنه چند تا سفر خارجی هم برن برای پیگیری حجاب فرزندان خارج نشین مسیولان، کمک خواستین منم بیام؟
خخخخ
آقای جعفر زاده ایمن آبادی!
شما جانبازی ! برادر بیشتر به فکر اخرتت باش و کمتر سیاسی حرف بزن! حیف اون پاهایی هست که شما دادی و معلول شدی
اگر در جای قانون مداري بوديم كيهان و خبرگزاري فارس به خاطر اين دروغهاي شاخدار قطعا مجازات سختي ميشدند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
واقعا اصلاح طلبان عجب پر رو اند تمام این بد بختی ها ناشی ازعملکرد این جماعت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اینها دروغ نیست توهین به شعور مردمه
این آرامشی که میگویید حاکمه مثل این می ماند که مریض یهوش شده چیزی نمیفهمعه اثر بیهوشی از بین بره درد را احساس میکند.اعتراض مردم وجوانها از استیصال وعصبانیت از نداشتن آینده بیکاری و...میباشد آیا شعار درمانی جواب داده..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اگر استیصال از این چیزهاست چرا شعار اغتشاشگرها یا به قول شما معترضین به جای اعترض به وضعیت بد اقتصادی شعار برهنگی زنان بود؟ و اکثر دستگیر شدن از قشری بودند که مشکل مالی نداشتند
احساس ميكنم تو عصر يخبدان گير افتادم
منقرض نشيم يه وقت با اين همه سرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خیلی هم سرد نیست اصلاح طلبان توی فضای مجازی بهش ضریب دادند تا کسی متوجه بدبختی های اروپاییها نشه
مگر چند سال حل تمام مشکلات را به برجام گره نزدند؟
مگر برجام یکبار از سوی همه اعضا امضا نشد؟
و مگر ایران به صورت یکطرفه چند سال تعهدات آن را مو به مو اجرا نکرد؟
آیا طرف مقابل طی این چند سال به تعهداتش عمل کرد؟
برجام در این سالها واقعا چه دستاوردی برای ایران داشت؟
مگر دانه درشت های سینه چاک برجام رسماً دستاورد آن را تقریباً هیچ توصیف نکردند؟
واقعا درمورد کسانی که هنوز برجام برجام میکنند چه میتوان گفت؟
یکی پیدا بشه به جعفرزاده بگه تو دیگه نماینده مردم نیستی که از درآمد دولت حساب کشی کنی؛وقتی هم که بودی سرگرم نامزد بازی حزبی سیاسی بودی و حقوق مردم برای تو فقط لقلقه زبان بود!
اقای چمران از کارمند کارش زیاد است معنی کار را نمیدانی
نماینده مجلس 85 میلیون گروگان رو خوب اومدی ولی قبل از اینکه گروگان خودروسازها باشن گروگان مسولینی مثل خودت هستند که با رای 5 درصدی شدین نماینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
ارادتمندم
آقای ایمن آبادی جلسه سران قوا دستاورد روحانی هست درمورد نداشتن اختیارات آنقدر نق زد تا این اختیارات را گرفت حالا شما که طرفدارش بوری چرا شاکی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خدایا به خاط وجود روحانی هزاران شکر!!!!اگه این بیچاره نبود مشکلات را از پیدایش بشر تا حالا گردن کی میئنداختند؟؟؟
محمد حسین
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
مگر هرکس توی این مملکت نق بزنه باید هدفش برسه، باید جلوی اشتباه ایستاد، اگر چنین شورایی اشتباه است نباید اختیارات فراقانونی داشته باشد و هرکس چنین اختیارتی به آنها داده باید مسئولیت تصمیمات اشتباه آنها را بپذیرد.
دولت نفت ۶۰ دلاری را ۹۰ دلار فروخت بعد دلار ۲۰ تومانی را۴۰ تومان فروخت میخاستی چه کار کنه؟ همون کاری که احمدی نژاد بانفت ۱۱۰ دلاری کرد
"آقای رییسی به من(صدر) گفت من دستور دادم که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد،" خدا به آقای رییسی خیر بدهند با دستوراتشان.
آقای صدر با مدرک داروسازی که سالها مشاور ظریف بوده (در چه چیزی!!!!!؟؟؟؟؟) نفهمیده که برجام را زمان حسن خان خود آمریکاییها پاره کردند؟این آقا اخبار کشور را نمیخواند؟ آشوبهای خونین که باعث قتل و جنایت شد را ندید؟ ایشان از اعدام تروریست انتقاد میکند؟ حامی تروریست طبق قوانین آمریکا تروریست است و علت بی فایده بودن بازگشت به برجام هم همین است
این روزها جناب کیهان خیلی با هیجان از فلاکت هائی که اروپایی ها برای مقابله با سرما تجربه می کنند می نویسه و مقایسه می کنه با کشور عزیزمون که به لطف درایت مسئولین چنین مشکلاتی رو ندارند. ممنون جناب کیهان فقط خواهشا اینم اضافه کنید که دولت ما با شهامت و بدون اینکه ککش هم بگزه، کل ادارات و صنایع رو تعطیل می کنه که مردم ما هم یه وقت مجبور نشند پشکل گوسفند بسوزونند در حالی که دول اروپایی حتی اختیار اینو رو هم ندارند!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خراسان رضوی و شمالی و چند استان دیگر نه گاز و نه برق کامل و درست دارند
این روزها جناب کیهان خیلی با هیجان از فلاکت هائی که اروپایی ها برای مقابله با سرما تجربه می کنند می نویسه و مقایسه می کنه با کشور عزیزمون که به لطف درایت مسئولین چنین مشکلاتی رو ندارند. ممنون جناب کیهان فقط خواهشا اینم اضافه کنید که دولت ما با شهامت و بدون اینکه ککش هم بگزه، کل ادارات و صنایع رو تعطیل می کنه که مردم ما هم یه وقت مجبور نشند پشکل گوسفند بسوزونند در حالی که دول اروپایی بدبخت حتی اختیار اینو رو هم ندارند!!!!!!!!!!!
همه اختلاس ها یک طرف، همه ناکارامدی ها یک طرف، فقط مونده پرونده برای فرزندان بی حجاب آقا زاده ها در خارج از کشور! من فقط میخوام اون مغزهای متفکر را بشناسم....
دروغ جزو گناهان کبیره است و ماله کشی هم یک نوع دروغه

جهت اطلاع کسی که حقوق ۳۳ میلیون تومانی دختر عضو شورای شهر تهران را ماله کشی کرد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کار دولت قبله چرا نمی‌فهمی
ببینم این خبرنگار ناشی فارس کیه که نمیدونه نروژ خودش صادر کننده ی انرژیه!؟ همینطوری یکی یکی کشورهای اروپایی رو انتخاب میکنه و براشون یه داستان مینویسه!؟
نماینده مجلس که میدانیم دنبال چه اهدافی هستی، وقتی نامه میزنی به وزیر صمت و درخواست استخدام 100 نفر در ایران خودرو و سایپا میکنی، میخواهی خودروسازها با آن نیروهای رانتی و بنجلی که تو معرفی میکنی برایت آپولو هوا کنند؟؟؟
ای کاش
پدر ماه هم عضو یا رئیس شورای شهری چیزی بود
تا ما را هم با خودش به دفتر کارش می برد
و حقوق 33 میلیون و خورده ای بشمان میداد
فعلا که 85 ملیون ایرانی گروگان دو خودرو ساز هستند
17 ملیون جوان در کشور وجود داره، نمیشه از بین اینها ده تا کاربلد بهتر از هنرپیشه های میلیاردیِ تکراری تربیت کنید؟! صرف نظر از مشکل سیاسی این افراد، آیا منحصر سازی هنر به یک عده خاص، سبب نمیشه که اینها هم هنر ضعیفی ارائه کنند هم باج گیری قوی ای بکنند؟ لطفا منتشر کنید.
آقای گنجی خیلی دیر فهمیدی که انگلیس شیطان است این را بدان که انگلیس از شیطان هم بدتر است چند کشور مثل انگلیس وفرانسه و...باید از ایران بروند تا ما ارام زندگی کنیم .
روسیه به دنبال شریک جرم بود و ما را شریک جرم خود کرد. اصل بی‌طرفی ايران در جنگ اوكراين زير سوال رفته است.چرا اینقدر دیرمتوجه می شوند؟
همه ما سرکار هستیم فقط حقوق نمیگیریم
فارس ، كيهان ، جوان و ساير روزنامه هاي وابسته فقط دنبال تطهير دولت ، ماست مالي كردن اوضاع ، و اتهام زنيهاي بي اساس هستن غافل از اينكه اين روشهاي كهنه ديگه جواب نميده ،
۴۴ ساله یه خبر از ایجاد کارخانه های تولیدی و صنعتی و امثال آن نشنیدیم / اقتصاد ملت ایران روی دلالی و واردات از چین و ترکیه میچرخه و بسیار ویرانگر / ینوع توهین به هوش و استعداد شکفته نشده جوانان و ملت ایران هست
اگه سفارت انگليس بقول اين گنجي لانه جاسوسيه پس چرا قطع رابطه نميكنيد ؟ نكنه نگران سرنوشت فرزندان مسيولين در انگليس و اروپا و امريكا هستيد !
عبدالله گنجی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: می‌شود نام سفارت انگلیس را «لانه جاسوسی ۲» گذاشت..
کی ایشاالله قراره از دیوارش برید بالا؟ تا زودتر سفیرشو ببره(که البته برده) و سفیرمونو بفرسته.
روزنامه دولت ادعا کرد: سرمایه گذاری CIA روی مولوی عبدالحمید..
خجالت بکش روزنامه دولت.
روایت جواد لاریجانی از علاقه هیلاری کلینتون برای ارتباط گرفتن با جامعه روحانیت..
جناب لاریجانی چرا شما اصرار دارید اغلب سخنان شاذ(غیرعادی) بگویید؟؟؟
خبرگزاری فارس: نروژی‌ها برای دوش گرفتن به باشگاه‌ ورزشی می‌روند
حالا تو چرا این قدر خوشحالی؟؟؟؟؟ با این خبرای غیر مستندت.
رئیس‌کل بانک مرکزی: بازار مبادله ارزی در راه است..
رانتی جدید برای بیچاره‌تر شدن مردم
عضو هیات رییسه مجلس چرا باید ۸۵ میلیون ایرانی را گروگان دو خودروساز بی کیفیت کنیم؟
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟
پــــــــــــــــس چجوریاست من با مدرک فوق لیسانس با بیش از 26 سال سابقه با 2 دانشجو و 2 دانش اموز و همسرم جمعا 6 نفر ، 10 میلیون زیر حکمم باشد و دریافتی ام ماهانه حدود 7 میلیون . کجای اسلام در کدام احکامش امده یک دختر بچه 33 میلیون و من 7 میلیون دریافتی داشته باشم . پس عدالت اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!
جناب چمران اخیرا در پستی به شوخی نوشته بودم اگر حقوق دختر اینقدر است حقوق خودشان چقدر است!!! دقت بفرمایید که مشکل در سیستمی است که چنین بی عدالتی هایی را به نام قانون یا هر چیز دیگری عادی سازی کرده و برخی را نسبت به سایرین محق می سازد...
چرا برای برخی فرزندان بی جچاب مسئولین در خارج از کشور پزونده تشکیل شده ؟
اثبات شد نزولات آسمانی ارتباطی به حجاب ندارد .
باز کار غیر قانونی دبیر ستاد امر به معروف:تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور!!!1 به جای این کار وضعیت پدر و مادر رو زیر ذره بین بگذارید که چرا اینگونه شده و هزینه زندگی فرزندانشان از کجا هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل