چه میزان پول حقیقی از بورس خارج شد؟

امروز شاخص وزن به عبارتی برخی از تک سهم‌ها وضعیت مطلوب تری داشتند و ۴۳۲ میلیارد تومان خروج پول افراد حقیقی از بازار رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 11 January 2023

به گزارش بورس تابناک آقای محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: در خصوص روند امروز شاخص کل باید گفت از ابتدای بازار، شاخص روند منفی را سپری کرد و بعد از چند دقیقه به سمت سهام رو به مثبت رفت، اما بعد از نیمه بازار رنج‌های منفی در بازار شروع و در انتها نیز شاخص با کاهش بیش از ۱۶ هزار واحد به کار خود خاتمه داد و ۸۵ درصد بازار منفی بسته شدند.

او در ادامه افزود: امروز شاخص وزن به عبارتی برخی از تک سهم‌ها وضعیت مطلوب تری داشتند ارزش معاملات امروز حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان ثبت شده است و ۴۳۲ میلیارد تومان خروج پول افراد حقیقی از بازار رقم خورد.

به گفته غفوری، در کل امروز بازار در بازه منفی بود و برخی سهام نوسانات بیشتری را تجربه کردند گروه صنعت خودرو نیز بعد از مدت‌ها به سمت صف‌های فروش حرکت کرد.

او می‌گوید: از جمله اخبار حوالی بازار لایحه بودجه سال آینده بود که در آن نرخ خوراک ۷ هزار تومانی برای پتروشیمی‌ها لحاظ شده و همچنین برای گواهی سپرده کالایی مالیات صفر و پرداخت تنها یکبار مالیات هنگام تحویل کالا در نظر گرفته شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی