بازدید 6350

آقاتهرانی: قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است

آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 08 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند، از قرائت گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن خبر داد.

مرتضی آقا تهرانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری امری بی‌سابقه‌ای نیست، آن‌ها مدعی آزادی هستند، اما به همه مقدسات ملت‌ها توهین می‌کنند که اشتباه بزرگی است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام (ره) به ما یاد داد که هدف از ایجاد حکومت اسلامی برقراری، برپا شدن و حیات یافتن دین اسلام است. یکی از احکام جدی اسلام نیز حجاب است، خواهران ما الحمدالله مراعات می‌کنند بنابراین قبل از اینکه موضوع حجاب در جامعه ما مطرح شود باید در دستگاه‌ها مطرح شود لذا دستگاه‌های دولتی به این موضوع ورود کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود. ان‌شاء الله در گزارشی که در مجلس قرائت خواهیم کرد میزان ورود مسئولان مختلف به این موضوع را مطرح خواهیم کرد. امیدواریم بیشتر و بهتر به این موضوع توجه شود، از مردم نیز برای نوشتن طومار به مجلس تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
عجببببب.قانون احتکار و سوداگری مسکن و خودرو هم تصویب شده ...اگه راست میگی برو دنبال اونا
اقای که به عنوان نماینده به مجلس راه یافتی . ایا واقعا شما مسلمان هستی . شما به جای بهبود زندگی مردم و رفاه مردم تلاش کنید فقط فکر تصویب گرفتن مالیات از مردم و مبارزه با حجاب هستید . کشور در فساد اقازادها و مردمی که از گرانی کمرشان شکسته فقط حجاب
عملکرد شما را در دفاع از اسلام دیدیم
این اقا در چند ساله اخیر غیر از حجاب در مورد دیگری هم صحبت کرده مثل گرانی ها و اختلاس ها و معیشت مردم و ....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
اینترنت رو هم همینها دنبال مسدود کردنش بودن
هفت شهر عشق را عطار گشت
مسئولین مملکت ما هنوز اندر خم یک کوچه اند
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی
آقا تهرانی: نماینده مردم تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه حجاب از احکام جدی هست. خوب دروغ گناه کبیره هست... شما تمام مسئولانی که دروغ می گن و رو محاکمه کنید و بیرون بندازید بعد برید دنبال اجرای احکام جدی !!!!!!
اقای اقای تهرانی از قانون دو تابعیتی ها چه خبر؟ گرین کارت امریکایی در جیب تان مشکلی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، (((((((( بنده خدا !!!!!!خیلی از قانون ها از اول انقلاب در قانون اساسی آمده و یا تصویب شده که یا اجرا نشده یا نیمه کاره مانده چرا شما دارید مغلطه میکنید!!!!!!!!!! یکی از دلایل بحران و اعتراصات مملکت همین برادشت!!!!!!!!!!!! سحوی و سلیقه ای مسئولانی همچون شما از قانون ها که باب دل شماست میباشد)))))))))))
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار