بازدید 4403
طبق لایحه بودجه ۱۴۰۲؛

سال آینده افزایش قیمت بنزین نداریم

لایحه بودجه ۱۴۰۲ که در دولت تصویب شده است، پنجم دی ماه طی نامه‌ای رسمی به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که بر اساس آن در صورت تصویب مجلس، قیمت بنزین ثابت می‌ماند.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 08 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمد دولت از محل منابع حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی تغییر چندانی نکرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد دولت تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

یکی از نشانه‌های اصلی برای تغییر قیمت بنزین، درآمد دولت حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی است که پیگیری‌های ایسنا از لایحه تصویب شده دولت برای سال آینده نشان می‌دهد این عدد در سال آینده تغییر محسوسی نداشته است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت، دولت قصدی برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۲ ندارد.

گفتنی است؛ لایحه بودجه ۱۴۰۲ که در دولت تصویب شده است، پنجم دی ماه طی نامه‌ای رسمی به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که بر اساس آن در صورت تصویب مجلس، قیمت بنزین ثابت می‌ماند.

لازم به ذکر است در جزئیات منابع بودجه دولت در لایحه ۱۴۰۱ نیز واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای حدود ۴۰۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که نسبت به ۳۹۵ هزار میلیارد تومان بودجه سال گذشته حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش دارد.

این در حالی است که در بخش واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای ۳۸۱ هزار میلیارد تومان مربوط به منابع حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
همیشه جهش قیمتها بااین جمله کلید می خوره و تیک آف می کنه
هرسال باید 500 تومن گران کنید این یعنی برنامه ریزی نکه یهو بکنید پنج تومن
سال آینده افزایش قیمت بنزین نداریم. پس داریم.
پس قطعا داریم. همونطوری که دلار ۳۰ تومن نشد، چهل تومن شد، همونجوری که وضعیت اشتغال، مسکن، بازار ماشین، اینترنت و ... همه حرف های دولت دقیقا برعکسش شد، باید انتظار داشته باشیم خیلی بیش از انتظارمون قیمت می ره بالا. اینم تقصیر هیچ کسی نیست جز دولتی که وعده های تو خالی داد.
بله امسال داریم
60 لیتر برای کسی که معقول مصرف میکندکافی است بهتراست بنزین آزاد راگران کرده به یارانه نقدی اضافه کنند.ازسال 94 که بنزین 1000 تومان بود حداقل 10-15 برابر افزایش قیمت عمومی داشته ایم یعنی الان بنزین 3000 تومنی به حدود یکپنجم سال 94 عرضه میشود که منطقی نیست.با افزایش به میزان معقول بنزین آزاد هم یارانه نقدی مردم ودرنتیجه قدرت خریدشان افزایش میابد هم ازمصرف بیرویه که حاصلش هدررفت سرمایه ملی وآلودگی هوا وترافیک کور توسط عده ای که مهمترین تفریحشان با ماشبن چرخیدن بیهدف درخیابانهاست جلوگیری میشود.
دروغی بیش نیست سال دیگر محال است افزایش قیمت نباشد. دولت روزانه زندگی را سر می کند تا بحال که از عمرش میگذرد تمام دروغ به خورد ملت داده و این هم رویش
یعنی امسال داریم
پس سال دیگه هم آلودگی هوای بیشتری خواهیم داشت
عوضش با افزایش قیمت لوازم یدکی و وسایل نقلیه و مالیات و همچنین طرح های مندراوردی دولت را بی نیاز از افزایش بنزین میکنید.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار