بازدید 11956
۱

بالاخره تبریز سفیدپوش شد

با گذشت ۱۵ روز از فصل زمستان، بالاخره انتظار مردم تبریز به سر آمد و بارش رحمت الهی سراسر این شهر را سفید پوش کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 05 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، بارش برف اغلب نقاط آذربایجان شرقی را دربرگرفته و ضمن خوشحالی مردم، نگرانی‌ها از احتمال خشکسالی و کم آبی گسترده در سال آینده را تا حدی رفع نمود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از لغزنده بودن جاده‌های استان خبر داد و از رانندگان خواست ضمن رعایت احتیاط، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ "رضا کریمی نژاد" اظهار داشت: در پی بارش برف که از دیشب آغاز شده است، کلیه محور‌های استان، لغزنده و رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌های استان به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودرو‌ها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

سرهنگ "کریمی نژاد" اضافه کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئن از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

در همین حال مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال کشور گفت: با توجه به بارش برف در تهران و تبریز وضعیت دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

سهیل مهدی در واکنش به این سئوال که آیا با وجود سرمای هوا و بارش برف در تبریز و تهران دیدار‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: هنوز برای تصمیم نهایی زود است و این مساله تا ساعاتی دیگر تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران شاهد برف هستیم و گزارش‌های رسیده از تبریز هم حکایت از این موضوع دارد، در اقدام اول از سازمان هواشناسی درخواست وضعیت هوا را کردیم و در گام‌بعدی منتظر هستیم تا بعد از تمهیدات و اقدامات لازم، در این خصوص تصمیم‌گیری شود، اما تاکید و هدف ما بر برگزاری این دو دیدار است.

او در مورد سایر دیدار‌های هفته پانزدهم گفت: در سایر استان‌ها مشکلی اعلام نشده و سایر بازی‌ها قرار است طبق برنامه و در ساعت خود برگزار شود.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران قرار است از ساعت ۱۴ در تبریز و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در تهران به ترتیب برابر تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران به میدان بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
حالا چند میلیمتره؟
مارو چی فرض کردن ، با این بارش خشکسالی رفع میشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار