بازدید 9528

بارش برف مدارس همدان و قزوین را تعطیل کرد

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده است برای صرفه جویی در مصرف انرژی اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 24 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، به علت بارش برف و برودت هوا مدارس استان همدان روز شنبه ۳ دیماه تعطیل اعلام شد.

 روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به اعلام ستاد بحران استان و به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس سراسر استان امروز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد؛ آزمون های داخلی دانش آموزان پایه های دوازدهم و نهم دانش آموزان روزانه نیز به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده است برای صرفه جویی در مصرف انرژی اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

به دلیل بارش برف و سرما تمام مدارس استان قزوین در نوبت بعدازظهر امروز تعطیل اعلام شد.

براساس اطلاعیه صادر شده از آموزش و پرورش استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در تمام مناطق و نواحی استان قزوین، در روز شنبه سوم دی ماه در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

کلاسِ درسِ دانش آموزان در نوبت بعدازظهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی