بازدید 6344

باد و باران و برف ۱۵ استان را فرا می گیرد

پیش‌بینی می‌شود که اوایل روز شنبه بارش پراکنده در نوار شرقی کشور ادامه داشته باشد و به تدریج از بعدازظهر در تمامی مناطق کشور آسمان صاف خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 16 November 2023

به گزارش تابناک، سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی نشان می‌دهد در کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان افزایش ابر، بارش باران در برخی مناطق گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود. طی این روز شدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور خواهدبود.

جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود. شدت بارش در این روز در سواحل دریای خزر، شرق و جنوب کشور خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که اوایل روز شنبه بارش پراکنده در نوار شرقی کشور ادامه داشته باشد و به تدریج از بعدازظهر در تمامی مناطق کشور آسمان صاف خواهد شد.

یکشنبه آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود.

از بعدازظهر دوشنبه سامانه دیگری از نوار غربی وارد می‌شود.

امروز تا اواسط روز پنجشنبه در تهران، کرج و اراک غلظت آلاینده‌های جوی بالا خواهد بود که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

پنجشنبه خلیج‌فارس، جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی