بازدید 3311
۱

پوتین: قصد نداریم هیچ کشوری را به سلطه خود در آوریم

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه هیچ نفعی در سیطره بر هیچ کشوری ندارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 20 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مشترک خبری با الکساندر لوکاشینکو در مینسک گفت: موفق به مقابله با چالش‌های پیش رو خواهیم شد و به همکاری خود با بلاروس ادامه خواهیم داد.

پوتین گفت: تا پایان سال جاری، حجم تبادل تجاری بین روسیه و بلاروس از مرز ۴۰ میلیارد دلار عبور خواهد کرد. در زمینه‌های اقتصادی، انرژی، فضایی و آموزش با بلاروس هماهنگ هستیم. سال آینده ریاست سازمان امنیت گروهی به بلاروس منتقل خواهد شد.

وی افزود: با همکاری مشترک با بلاروس، برای تولید سلاح جدیدی اقدام خواهیم کرد و با آموزش‌ها و تمرینات مشترک برای ارتقاء سطح توان دفاعی کشور‌های خود تلاش می‌کنیم. روسیه هیچ نفعی در سیطره بر هیچ کشوری ندارد.

رئیس جمهور بلاروس نیز گفت: در گفتگو با رئیس جمهور روسیه، راه‌های توسعه همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی را بررسی کردیم. همچنین، درباره تحولات مربوط به بازار انرژی و توسعه فناوری دیجیتالی در کشورهایمان گفتگو کردیم.

وی گفت: تحریم‌های غربی بر کشور‌های تحریم کننده ما تأثیر منفی گذاشت. عقب نشینی غرب از بلاروس سبب افزایش همکاری ما با روسیه می‌شود. دشمنان نتوانستند روابط ما را با روسیه قطع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
پوتین: قصد نداریم هیچ کشوری را به سلطه خود در آوریم
دروغ به این واضحی واقعا پوتین سخنان خنده داری بیان فرمودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار