بازدید 30114
سه هزار و دویست‌ و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توییت امیرعبداللهیان به زبان چینی: با هیچ طرفی تعارف نداریم / سردار سلامی: علمی که سپاه با آن اقدامات خود را انجام می‌دهد، الزاما دانش‌های موجود در کتب نیست / رحیم‌پور ازغدی: ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر گریه می‌کنند تا آزاد شوند / رئیس کل بانک مرکزی: قهر نکرده ام/فاطمی امین: هفته آینده منتظر ورود خودروهای خارجی باشید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نائب رئیس مجلس: شاید چین متوجه این مباحث نبوده / زهره الهیان، نماینده مجلس: هفت هزار نیروی امنیتی در حوادث اخیر مجروح شدند /شروط جدید برای واریز سود سهام عدالت / فارس: قیمت چوب در اتریش دو برابر شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 12 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار سلامی: علمی که سپاه با آن اقدامات خود را انجام می‌دهد، الزاما دانش‌های موجود در کتب نیست
فرمانده کل سپاه: اگر ما با فرهنگ ملت‌ها و جامعه شناسی رفتار و ارزش‌ها آشنایی نداشته باشیم، نمی‌توانیم بسیاری از مراودات خود با سایر ملت‌ها و کشور‌ها را به درستی تنظیم کنیم و این شناخت علوم مختلف به ما در به کارگیری سیاست‌ها کمک شایانی می‌کند. وی دانش را ثروت اصلی این نهاد پیش رونده و پیش برنده خواند و گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد، الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست، بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است. این مقام مسئول افزود: اگر در دوران دفاع مقدس می‌خواستیم به اصول و قواعد رایج نظامی دنیا عمل کنیم، آن علوم هرگز نمی‌توانست نظام دفاعی ما را برای موفقیت همراهی کند، بلکه سپاه و نیرو‌های مسلح ما دانشی را از دل تجربه و تولید کردند که امروز نیز به عنوان الگویی الهام بخش از آن نام برده می‌شود.

توییت امیرعبداللهیان به زبان چینی: با هیچ طرفی تعارف نداریم
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی به زبان چینی بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران تاکید کرد و گفت: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم. حسین امیر عبداللهیان صبح روز دوشنبه در توییتی به زبان چینی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعاهای مطرح در آن بیانیه نسبت به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ نوشت: «جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.» امیر عبداللهیان پیش از این، توییت مورد اشاره را به زبان فارسی منتشر کرده بود. در روز شنبه نیز در واکنش به این بیانیه، سفیر چین در تهران به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فراخوانده شده بود.

اخباری از آزادی دانشجویان بازداشتی
سه تن از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسئولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند. براساس اطلاعیه انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف، یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) دو دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند. مسئولان دانشگاه خواجه نصیر وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی این دانشگاه را در حال پیگیری هستند.

نائب رئیس مجلس : شاید چین متوجه این مباحث نبوده
نیکزاد: اینکه چین بخواهد با کشورهای همسایه‌ کار کند، هیچ اشکالی ندارد. شخصا اعتقادی ندارم که چین بخواهد پشت پا به قراردادهای منعقده اش با جمهوری اسلامی ایران بزند. حرف ما با کشور عربستان است که به هیچ وجه حق دخالت در مباحث داخلی جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نباید از مباحث تجاری و قراردادهای اقتصادی جهت مباحث منطقه‌ای سوء استفاده کند. نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی مجددا گفت: چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود؛ پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است. نباید در بین قراردادهای تجاری، میزبان سوء استفاده کرده و مباحث دیگری را بگنجاند که شاید چین هم متوجه آن مباحث نباشد اما ما و همسایه‌مان این مباحث را می‌دانیم. مواردی که برای امروز و دیروز هم نیست و همه عالم و آدم می دانند که جزایر سه‌گانه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

زهره الهیان، نماینده مجلس: هفت هزار نیروی امنیتی در حوادث اخیر مجروح شدند
زهره الهیان درباره اینکه جمهوری اسلامی برای تصویب نشدن قطع‌نامه ضد ایرانی شورای حقوق‌بشر سازمان ملل چه اقداماتی انجام داده، گفت: در سفری که اخیراً به نیویورک داشتیم به بیان حرکت‌های گروه‌های تجزیه طلب به عنوان طرح کلان آمریکا به ارائه آمار و ارقام به کشورها پرداختیم. همچنین این مسائل را با گروه‌های بین‌المللی و کشورهای گوناگون مطرح کردیم. برخی از کشورها می‌گفتند این توضیحاتی که می‌دهید برای ما هم آشناست، چون آمریکا این سناریو را در کشور ما نیز مطرح کرده است. رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی افزود: در این مباحث به کردستان عراق و نشست‌های گروه‌های تجزیه‌طلب و کشورهای غربی اشاره و مساله تجهیز نیرو در کردستان عراق و پیشبرد هدف تجزیه ایران مطرح شد. در آنجا اعلام کردیم که نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷۰۰۰ نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.

رحیم‌پور ازغدی: ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر گریه می‌کنند تا آزاد شوند
رحیم‌پور ازعدی: در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.

رئیس کل بانک مرکزی: قهر نکرده ام
صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به شایعه برکناری و عدم حضور در بانک مرکزی تاکید کرد: این شایعات اساساً تکذیب می‌شود و بنده با قدرت در بانک مرکزی در حال انجام وظیفه هستم و هیچ گونه قهری نیز وجود ندارد. این اظهارات در حالی است که پیشتر در برخی رسانه ها گفته شد بود،  او در سه روز گذشته به بانک مرکزی نیامده و این نیامدن به معنی قهر و برکناری احتمالی اوست.

فاطمی امین: هفته آینده منتظر ورود خودروهای خارجی باشید
وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه اولویت ما واردات خودروهای اقتصادی است، گفت: ثبت سفارش خودرو در هفته‌های گذشته انجام شده و نخستین خودروهای وارداتی هفته آینده وارد کشور می‌شود.

شروط جدید برای واریز سود سهام عدالت
در حالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود، آخرین اخبار از تعویق این فرایند حکایت دارد و زمان پرداخت آن مشروط به زمان پرداخت سود از سوی شرکت‌ها شده است. رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مجامع شرکت‌های سهام عدالتی اظهار کرد: مجامع شرکت‌ها در زمان‌های مختلف برگزار شد، مجمع برخی شرکت‌ها در خرداد، برخی دیگر در تیر و تعدادی از آن‌ها نیز در شهریورماه برگزار شد. طبق قانون تجارت شرکت‌ها تا هشت ماه بعد از برگزاری مجمع، برای پرداخت سود فرصت دارند. وی افزود: بنابراین شرکت‌هایی که مهلت قانونی آن‌ها تمام شده است، باید به تکلیف خود عمل و سود را واریز کنند؛ اما برخی شرکت‌ها که طبق قانون مهلت دارند می‌توانند واریز نکنند. به طور کلی برآوردها این بود که از ۶۰ هزار میلیارد تومان سودی که باید از سوی شرکت‌ها پرداخت شود، ۳۰ هزار میلیارد تومان تا پایان پاییز وصول شود؛ اما تا کنون بخشی از آن محقق شده است. شرکت سپرده گذاری باید باقی مانده سود را از شرکت‌ها وصول کند.

فارس: قیمت چوب در اتریش دو برابر شد
خبرگزاری فارس نوشت: از آنجا که بسیاری از خانوار‌ها در اتریش به دنبال یافتن سوخت‌های دیگر برای گرم کردن خانه‌های خود هستند، قیمت پالت‌های چوبی هم در ماه اکتبر نسبت به سال گذشته ۱۶۳ درصد بالا رفته است. قیمت هیزم هم ۸۱.۷ درصد در یک سال رشد کرده است. آژانس انرژی اتریش اعلام کرده که هم اکنون قیمت گازوئیل در این کشور از قیمت بنزین هم گران‌تر شده و در ماه اکتبر مردم این کشور برای پر کردن یک باک ۵۰ لیتری خودرو با بنزین مجبور بوده‌اند، نزدیک ۸۵ یورو معادل ۹۰ دلار پول بدهند و این در حالی است که یک ماه قبل از آن هزینه پرکردن این باک ۲۰ یورو کمتر تمام می‌شد. از سوی دیگر هزینه همین مقدار گازوئیل در ماه اکتبر ۱۰۰ یورو بوده است.

قیمت یورو توافقی از ۴۰ هزار تومان عبور کرد
در پایان معاملات امروز بازار توافقی ارز، هر اسکناس یورو در صرافی‌های مجاز به رقم ۴۰۱۹۸ تومان رسید که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۳.۲۲ درصد افزایش دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۷۵
آقا رحیم، شما هم اگه زیر بازجوای اینا بیافتی اشکتو درمیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
ادای آدمای روشنفکر رو درمیاره
مثلا من خیلی حالیمه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
خواهشمندم پیامم رو منتشر کنید شاید یک درصد هم که شده آقای رحیم پور ببینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
آقا رحیم خودش بازجو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دلار در یک قدمی 40 هزار تومان
سکه در یک قدمی 20 هزار تومان
مسئولان هم در حال شعار دادن و بهبه و چهچه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
چرا محاکمات مانند دادگاه خسرو گلسرخی به طور مستقیم از رادیو تلویزیون پخش نمی شوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دادگاه مردم، معتبرترین و عادلانه ترین دادگاهها است.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
.این آقا این درصد رو از کجا آورده حتما جز اقرار گیرهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
ازغدی تنها نگرانیش اون قسمت از تاسی سرش هست که از
سمت چپ موهاشو کشیده تا انتهای سمت راست حرف مفت میزنه پولشم میگیره شما چه توقعی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
قطره قطره آن اشکها یک دنیا معنا و ارزش دارد تا چه کسی بفهمد .
آنها ار عدم درک گریه می کنند .
این آقایی که خودشو متفکر می دونه انگار بیشتر با بازداشت و بازجویی و بازجو در ارتباط هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
از حرف زدنش معلومه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
با سلام خدمت شما
برادر عزیز ، آگاهی بخشی در عصر حاضر که تنیده شده به تکنولوژی کار ساده ای هست، ولی آگاهی بخشی و تفکیک راست از دروغ کار شما و سایر عزیزان در این دوره خطیر هست، البته پیشنهاد بنده این است شما هم تشریف ببرید گلاب هاوس مانند دکتر ظریف صادقانه با ملت سخن بگویید!همانطور که وی راست و حسینی گفتند روسیه با امضای برجام مخالف هستند و یا میدان اجازه دیپلماسی به ما نمی دهد و هزینه میکنیم به ندانم کارهای میدان! و من الله توفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
ایکاش همان نوع برخورد و ادبیاتی که مسولان در نرمش با چین در خصوص موضعگیری خلافشان و ابراز تردید در مالکیت جزایر سه گانه ایرانی کرده اند

را در مورد غرب نیز بکار میبردند !!!؟
البته اگر روسیه و چین اجازه میدادند !!؟
رییس بانک مرکزی با قدرت کامل ادامه بده احتمالا یورو تو دی ماه ۵۰ هزار تومن بشه
داداش یکم قدرتتو کم کن کمر ملت شکست
امروز در خیابان تعدادی از جوانان آزاد شده بازداشتی در حالی که گریه می کردند را ديدم که نادم شده بودند من هم گریه کردم و به خانه برگشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
خیلی باحال بود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
سلام زینال. خودتی؟ نگرانت بودیم. گفتیم شاید بازم رفتی محموله رو از زاهدان تحویل بگیری بیاری تهران. ولی گذشته از شوخی خیلی دیگه پیدات نیست. جات خالیه اینجا
کامنتت هم مثل همیشه باحال بود. دمت گرم
حالا منظور ازغدی چیست می خواهد به بازداشت شدگان درس مقاومت بدهد یا اینکه آنها را بزدل می بیند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
منظور اینکه بیشتر این افراد جوگیر و احساساتی هستند. وقتی چهار نفر سوت و کف بزنند اینها جوگیر میشن و اربده کشی و چاقوکشی می کنند و یک جایی را آتیش می زنند بعد که سر عقل میان از کار خودشون پشیمون میشن و البته ممکنه بخشی شون هم اشک تمساح بریزن و در فرصت بعدی دوباره همین اقدامات را انجام بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
نه بابا می خواد برای کسانی که نمی دانند بگوید من هم زندان رفته بودم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
آیا این آگاهی دقیق ازغدی نشانه بازجو بودنش نیست؟
این که چیزی نیست بعضی ها اگه بفهمن قراره اعدامشون کنن تا شلوارشون رو خیس می کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
شما چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اونایی که منفی دادن منظور منو نگرفتن
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بله همه جا به نوبت
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خوبه اینجا نظرات رو میخونی با تجربه افراد هم آشنا میشی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
چند هزار نفر دستگیر شدند، ولی فقط چند نفر اینکارو کردند
حالا بشینید و ببینید چندتا از این جوان ها داخل ایران می میاند و کشور را بسرعت بسیار زیاد بسمت پیری میبرید، وقتی نیروی کار نداشتید اون موقع وقت گریه شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تو از كجا ميدوني ؟نكنه بازجو هستي
اقای استاد امیر عبدل لله هیان چند بار کل نخبگان و ریش سفیدان مملکت گفتن همه تخم مرغ هاتو نو ی جا نذارید بزودی روسیه هم مثل گذشته ها دستشو واستون رو میکنه ..... بسه انقدر بی خردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
عبدل لاهیان در حد مسئول تاسیسات وزارتخونه میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
روسیه با مخالفت و سنگ اندازی در توافق برجام

و افشا کردن عمدی تحویل پهپادهای ایرانی

خباثت و دشمنی خودش به ما را نشان داده است

ولی متاسفانه مسولان ما نمی خواهند و یا نمیتوانند

اعتراضی قانونی در قبال چین و روسیه داشته باشند
آخر سال میلادی هست و تسویه حساب های شرکتی و تعطیلات در پیش است دلار را بالا می برد به خاطر شناوری کردن نرخ ارز توسط این دولت به جای سرکوب آن و دی ماه بر می گردد به نرخ حدودا 35 هزار تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اگر این حرفتون درست باشه تابناک منتشرش نمی کنه
داشتن آرزوهای بزرگ هزینه داره
قیمت یورو به بالای چهل هزار تومان رسید و فارس همچنان نگران مردم اروپا و اتریش بعلت دو برابر شدن قیمت چوب است.
پاسخ ها
ربنا
| Brazil |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
قرار نیست تمام خبرگذاری ها واقعیت را بیان کنند . خبرگذاری هم مانند موزیک است هر کس تنوعی میپسندت
از قدی ؛ گریه ۹۷ درصد بازداشت شدگان رو دیده ؟!!!
آقای ازغدی تا زمان انقلاب تو سیزده سالت بود بفرمائید کجا بازداشت شده بودی همچین نوشتی زمان ما که انگار کل رژیم را تو سرنگون کرده ای .
با یه زبانی نوشته که هیچ کس نمیتونه بخونه احتمالا چینی هم نیست
سکه ۱۹ میلیون
دلار ۳۷ تومن
۶ کلاسه کجایی دقیقا کجایی ؟
خیلی از اینها بچه سوسول هستند که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای جریان راه انداخته بودن جو گیر شده بودن و فکر کردن بازی هست و می آیند و می روند ولی قانون شوخی بردار نیست و باید مجازات بشوند و افرادی که کم خطرناک تر هستند آزاد شدن
دفاع تمام قد نیکزاد ار چین !
الان می آیند می گویند همه تخم مرغ ها در سبد چین گذاشته شده و یا سیاست در قبال غرب یک طور دیگر هست این هم نتیجه اش
سردار بدانید که مردم ایران چشمشان به مواضع سپاه در شرایط فعلی دوخته شده است نگذارید با تفرقه بین مردم آنها را روبروی هم قرار دهند
مردم بدانید این آقا رحیم پور سال ۵۷سیزده سالش بود دیپلمه و درس حوزوی خوانده است
مردم بدانید این آقا رحیم پور سال ۵۷سیزده سالش بود دیپلمه و درس حوزوی خوانده است
آقای ازغدی
الان بقول علما و اما بعد ، حالا یعنی چی تاثیر این حرف شما چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
حرفشان کاملا درست است یعنی ایدئولوژی مستحکمی پشت این حرکات ناپخته نیست. اما دوران انقلاب انقلابیون براساس تعهد دینی و ایدئولوژی مقاومت می کردند. سخن کاملا درستی است
آقا ازغدی تو در این مقطع در بازداشتگاهها چکار می کنی ؟ضمنا بگوئید شما در کدام بازداشتگاه رژیم سابق بودی و چند سالت بود.
رییس بانک مرکزی قهر نکرده، بنده خدا بیش از این کاری از دستش بر نمیاد. چون سواد اقتصادی نداره. اینها با حفظ کردن دروس معارف، خودشان را اقتصاددان جا زدند.
بله من آزاده هشت سال دفاع مقدسم ..بسیاری از آزاده های عزیز زیر سخترین شکنجه ها بودن ولی سر خم نکردن چون به هدف و نظا مشون ایمان داشتن ولی اونهائی که جزو حزب باد بودن سریع میشدن یه بعثی .حتی دو آتیشه تر از بعثی‌ها ایمان به هدف تولید نیرو میکنه که البته این اغتشاش گرا هدف مقدسی ندارن پس محکوم به شکستن
فيمت يورو ٤٠ هزار به بالا،اقاي ريسي دستور نميدي بياد پايين ديگه زيادي داره ميره بالا .تو رو خدا دستور بده بياد پايين
یعنی فارس دیگه خجالت نمیکشه اینقدر خزعبلات در مورد سرد شدن اروپا جاپ میکنه.. نه جانم مزخرف نگوو....
مستعان چی شد؟
آقای ازغدی مجموع سخنرانیهای تو در ده صفحه خلاصه می شود که با مهارت سی سال آن ده صفحه را تکرار کرده آید
وای چه مصیبتی گرفتار شدیم دلار ۳۸ هزاری سکه ۲۰ میلیونی ؟؟ خدا خورت نجاتمون بده
هفته آينده منتظر ورود خود روهاي خارجي باشيد !!
----------------
برادر ما كه منتظر ورود خود روهاي خارجي نيستيم ، چرا كه در خريد خود روهاي داخلي مانده ايم چه برسه به خودروي هاي خارجي !!
-- آقا هاشم ! بالاخره دل آقا زاده را به دست آوردي ؟ اون طفلك به پرايد رسيد ؟
-- نه برادر ! نتوانستم !... شرمنده اش شدم ! خدا كنه هيچ بني آدمي ، هيچ تنابنده اي شرمنده زن و بچه اش نشه ! ...پرايد خريدن كه شوخي بازي نيست ! ... خودت كه ميدوني ! گنج قارون مي خواد كه بنده ندارم ! مگه در ماه چه قدر حقوق مي گيرم ؟ از پس شكم مان برآييم كلي هنر كرده ايم ! ... تا آخر برج ب به قرض و قوله نيفتيم كلي هنر كرده ايم ! طفلك پسرم يك عكس ماشيني پيدا كرده زده به ديوار اتاقش ، مادرش ميگه روزها كلي وقت به اين عكس زل ميزنه ! ... پريشب شنيدم كه براي دو تا رفيقش از مشخصات اون ماشين مي گفت كه اسمش پوشه بود -- يك همچنين اسمي -- پوشه ماشيني ، نه پوشه اداري ! بعد از سرعتش مي گفت ، از مقدار مصرف سوختش ، از لاستيكش ... دنده هاش ... از قيمتش ...طفلك چنان از اون ماشين داد سخن ميداد كه انگاري سازنده اش بوده ! انگاري مخترع و مهندسش بوده ! همه مشخصاتش از حفظ بود ! ... اونقدر توضيح داد كه وقتي برايشان چاي بردم از بس حرف زده بود دهانش كلي كف كرده بود ! ... نه برادر ! ... پرايددار نشديم ! ... به نظرم اون بچه اونقدر تو نخ اون ماشين رو ديوار رفته كه ديگه پرايد از چشمش افتاده !! ... به هر حال برادر دعا كنيم كه خدا سلامتي ازمون نگيره ! مريض نشويم ! دنبال دوا ودارو رفتن و پيدا كردن ، خودش درد بزرگيه ! ... اونم گنج قارون ميخواد ! ... قيمت دارو به فلك رسيده ، بلكه به فلك الافلاك ! حالا پرايد هم نداشته باشيم ، عيب نداره ! ... مگه همه پرايد دارن ؟ ... بله ؟ ...فعلاً كه عباس هم چيزي نميگه !! شما چه طوري برادر ؟ شما هم كه پرايد نداري ! ... درسته ! شما ٢٠٦ داري ! گفتم كه پرايد نداري ! ميگم جعفر آقا حتماً مهمون زيادي داري كه اين قدر ميوه خريده اي آخه ميوه خريدن هم به اين آسوني نيست ! ... چهار پنج تا دونه موز ، پنجاه هزار تومن ! ... چه خبره ! درست حدس زدم كه مهمون داري جعفر آقا ؟!
جناب امیر عبدالهیان می خواهم از شما زبان چینی یاد بگیرم. بفرمایید "سلام" به زبان چینی چه می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تو مترجم گوگل بزن، وزیر محترم هم همین کارو میکنه
你好
آقای سلامی یه جستجو تو اینترنت داشته باشین مردم دارن وسیله های زندگیشون رو بابت یک کیسه برنج یا روغن دان معاوضه میکنن.یادتون باشه شماها کشور رو به اینجا رسوندین.فردای قیامت کدومتون جوابگو هستین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
قیامت مال من و امثال شما است سردار همین الان هم در بالاترین طبقات بهشت جاش رزرو شده است
نائب رئیس مجلس : شاید چین متوجه این مباحث نبوده



کلی خندیدم, نه از کاری که چین کرده ، بلکه از سردرگمی و دلائل آسمون ریسمونی که حضرات می تراشند. یعنی چین اومده در مورد مسائل هسته ای و تمامیت ارضی کشور ما پای بیانیه ای رو امضا کرده، خود شخص رئیس جمهورش هم بوده، حالا ماله کشی میکنید که شاید متوجه نبوده؟ ببینم شما سرمایه هاتون رو‌ تو کدوم بانک چینی گذاشته آید که اینقدر محتاطانه حرف میزنید. اگر یک کشور غربی فقط و فقط خلیج فارس رو با اسم عربی اش خوانده بود که الان از فریادهای شما گوش ملت پاره شده بود!!!!
اقلی رییسی بدان و آگاه باش که چه ظلمی داری در حق این مردم مظلوم میکنی ؟؟
سکه رو به ۱۹ میلیون رسوندی یعنی ۹ میلیون افزایش قیمت
هر وعده غذایی مرغ ساده برای خانواده ۵ نفری شده ۴۸۰ هزاررتومان
یعنی یک خانواده فقط روزی یه وعده غذا ا بخوره حداقل ماهی باید ۱۵ میلیون هزینه کنه ، صبحانه و شام پیشکش ، حالا فکر کردی با ۳۰۰ هزار یارانه که بدبختانه خانواده های فقیر بجای خرج خانه خرج مواد می‌کنند چه تو کشور میگذره ؟؟ خانواده هایی هستند که قادر به خوردن نان خالی نیستند؟؟ جامعه فرهنگی کشور رو خوار و ذلیل کردی ، خانه دار شدن رو رویا کردی ؟ ازدواج جوانان رو محال کردی ، ولله قسم ۶ ماه پیش گفتم هر روز ریاست جمهوری تو کشور ده سال ویران میکنه ؟؟ هنوز دیر نشده دست ا این ملت میخان چند سال بدون استرس زندگی کنند ،
مجلس انقلابی دولت انقلابی شورای نگهبان انقلابی تمامی فرماندارها انقلابی وووو قیمت دلار و سکه هم انقلابی !!! کو منتقدین دولت قبل و چهار ساله اجرای برجام ؟؟؟ اگر انقلابی این است که ...............
خبرگزاری فارس نظری در مورد یوروی ۴۰ هزارتومنی نداره؟؟؟؟؟
جناب رحیم پور ان شاء الله که شما مشاور یا چیزی شبیه آن در جایی نباشید چون خیلی فاجعه است طرز فکر شما برادر ببخشید البته
جناب رحیم پور ان شاء الله که شما مشاور یا چیزی شبیه آن در جایی نباشید چون خیلی فاجعه است طرز فکر شما برادر ببخشید البته
آقای ازغدی، چه آمار دقیقی را از تمام شهرها ارائه می دهی ! ابه نظر می رسد بقیه حرفات مثل آمارت باشد.
آقای امیر عبداللهیان زبان چینی هم بلده چه خوب ، زبان عربی هم مثل زبان مادریش خیلی خوب صحبت می کرد ما شاالله
زهره الهیان تو حساب و کتاب بلدی؟7000 هزار نیرو امنیتی مجروح شدن؟ظاهرا تو فرق ریال و تومان را هم نمیدانی!!
درک نیکزاد از کار چین رو کجای دلمون بذاریم؟
حالا مطمئنی به زبان چینی بوده.چون الف بای چینی ها وژاپنی ها وکره ای ها تایوانی ها ویتنامی هاوووشبیه همه خخخخخخ
چین متوجه نبوده؟
توجیه بهتر از این پیدا نکردی؟
اگر این کارها در زمان روحانی انجام می شد، بعنوان خیانت! پیراهن عثمانش نمی کردید؟
در عجبم از نحوه وزیر شدن عمیر ابدولایان !!!!!!
كسی كه زیاد دروغ می‌گوید شخصیت و شایستگی خود را از دست داده است.
استعفای این وزیر خارجه از نون شب واجبتره
مرد حسابی !!!!
بیانیه پایانی ریاض + پکن ؛ قیمت سکه رو به ۱۹ میلیون و دلار رو به ۳۸ تومن رسونده
کجایی تو ؟
استعفای این وزیر خارجه از نون شب واجبتره
مرد حسابی !!!!
بیانیه پایانی ریاض + پکن ؛ قیمت سکه رو به ۱۹ میلیون و دلار رو به ۳۸ تومن رسونده
کجایی تو ؟
جدی یه نگار به آمار کردین چناب رحیم خان نامدار؟ همین آمار اعلام شده رسمی رو عرض میکنم. قریب به اتفاق اینایی که گرفتین و تحت بازجوییهای آنچنانی حضرات، به گریه می افتن نوجوان و کودک هستن! انتظار دیگه ای دارین قربان؟؟
اقای پور ازغدی شما بازجویی هم میکنید!
آبرو و اعتبار خودت را آماج تیرهای حرف مردم قرار مده. حیثیّت تو در دست خودنوشت.
(مولی امیرالمومنین علی علیه السلام)
هیچ‌وقت به كاری كه باعث بدنامی و لطمه زدن به حیثیت تو می‌شود اقدام مكن.
جناب ازغدی اگه خودت هم اونجا بودی گریه و ناله میکردی.در ضمن مگر شما سری به آنجا زدید؟ محبت کنید به چه عنوانی شما آنجا حضور داشتید؟!
دانش های موجود در کتب؟ یعنی کتب دارای دانش ها هستند؟ و اینکه دانش هایی هم هستند که در کتب نیستند؟ و اینکه آیا علم همان دانش هست؟
آقای پور ازغدی ،
۹۷ درصد رو چطور بدست آوردی ؟
واقعا در علم شیمی هم اینقدر نمیشه دقیق گفت !! خخ
فردا سکه با قدرت میره واسه ۲۰ میلیون
دلار هم ۳۸ رو که رد کرد
خودرو هم که فاتحه اش خوندس
از استاد رائفی پور چه خبر راستی
چقدر دلمون برای مردم اتریش با این تورم بنزین سوخت مگه میشه ۳۰ درصد تورم؟ باید از،مسیولان ایران اقتصاد رو یاد بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اتفاقا زنگ زدن پرسیدن که “چطور شما اقتصاد ایران رو انقدر خوب مدیریت کردید؟” بس این دوستان محجوب هستن نمیگن
افزایش قیمت چوب در اتریش بهتره یا یورو در ایران؟
استاد کی بودی
جندتا ازین اخبار مثبت خودردیی منتشر کتید البته نه شعاری . اینکه وعده هفته ایی دادید عالیه .مطمن باشید ریزش قیمت خودرو بنفع خانواده ها و بعد ایجاد رضایتمندی بویژه برای قشر ضعیف بسیار بسیار در کاهش بدبینی وناامیدی ها میتونه موثر باشه که نتیجه اش کاهش اعتراض و شلوغی میشه جوانان دل بستن که ماشین ارزان بخرن تخلیه بشن و...
سردار‌ سلامی بزرگوار‌ !
چرا‌ جنگ دفاع‌ ایران در مقابل‌ صدام مبتنی بر دانشهای‌ موجود در کتب‌ نبود‌ ؟
اگر‌ ۱۴۰‌ فروند فانتوم‌ نیروی هوایی با خلبانان‌ شجاع و ورزیده‌ این نیرو روی بغدا‌ سایه‌ نینداخته‌ بودند‌ و ته دل صدام را خالی نمیکردند‌ و لرزه بر ارتش عراق نمی انداختند‌ فکر میکردی چه میشد‌ ؟!
امروزه‌ همه‌ ابعاد زندگی بشر‌ متکی و وابسته‌ به علم است‌ .
مگر زمان شاه چند ساله بودی.اون موقع شما داشتی تیله بازی میکردی .قهرمان
ما که چینی بلد نیبستیم که بفهمیم چی نوشتی !
سردار با قدرت ادامه بده مثل مستعان تولید کنید ....
سرکار خانم نماینده والله گفتن چیزی نبودن اختشاش گر ها ... ولی ظاهرا خیلی قوی بودن که ! 7000 هزار تا زخمی ؟
چینی این اقا شبیه عربیشه؟
آقای عبداللهیان،
اگر جرات دارید همین متن را بطور رسمی به سفیر چین در تهران ابلاغ فرمایید. bb
با خودت که هیچ لااقل بگو با انقلاب و مردم چند چندی ؟ مجبوری خزعبلات این آلبانی نشینها رو منتشر کنی .
«توییت امیرعبداللهیان به زبان چینی: با هیچ طرفی تعارف نداریم»
جناب امیر عبداللهیان نخندان مارا تورا خدا. چه تعارفی یارو سند را امضا کرده حالا شما می فرمایید تعارف نداریم. یادمان نمی رود با طالبان هم بر سر آب هیرمند تعارف نداشتید، آخرش مشخص شد حتی سرریز مسیر سد را هم هنگام سیلاب منحرف نموده و به شوره زار هدایت کرده اند.
این روش پست گذاشتن قدیمی را تغییر دهید. برای هر خبر یک پست بگذارید شما یک سایت خبری هستید نه یک روزنامه
آقای رحیم پور ازغدی شاید هم رفتار مامورین ساواک چنین تاثیری روی زندانیان داشته.
رحیم‌پور ازعدی: در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
1. این مقایسه شما ممکن است، بیانگر چیز دیگری باشد، خشونت شدیدتر در بازداشتگاه‌های کنونی.
2. خود شما، که زاده 1343 یا 1344 هستید چرا خودتان را وسط این دعوا، به عنوان زندانی سیاسی زمان شاه جا زده‌اید؟ سال 1357 سن شما 13 یا 14 سال بیشتر نبود.
3. توهین به بازداشت شدگان که اغلب نوجوانان و جوانان این کشورند، اصلاً کار درستی نیست.
وزیر خارجه و برگ چغندر
و ایرانی که در رفع تحریمها عاجزترین است.
خدارو شکر که به ۸ تا زبون دنیا تسلط داره !!!
باعث افتخاره !!!
اگه تعارف نداشتی سفیر چین رو احضار می کردی و اعتراض می کردی نه اینکه معاونت باهاش در دیدار با ایشان مراتب نارخسندی خودش را ابراز بکنه!
سردار سلامی با همین علومی که در کتابها نیست دستگاه کرکنا یاب را اختراع کردند
آقای ارغدی ؛ نکنه بازجو هم هستی که از اندرونی خبر داری ؟!
دلار ۳۹ هزار تومان شد و تا آخر هفته ۴۲ هزار تومان را می زنه. ارغدی گریه کن بحال اقتصاد نابود شده ی ایران. جانم فدای دلار
پراید ۲۲۲ میلیون تومان و تابناک همچنان بی توجه به مسائل اقتصادی مثل اینکه تابناک هم پذیرفته که ایران دارد میرود به جایی که هر کس نمیتواند نیاید اگر پراید شد یک میلیارد و حقوق شما ۵ ۶ میلیون اصلا تعجب نکنید
امیرعبدالهیان مقابله به مثل با محکوم کردن فرق داره فردا حاکمیت تایوان رو پشتیبانی کنید و در اسرع وقت دعوت کنید بیایند یا برید تایوان ، چین حساب کار دستش میاد ،
سهراب سپهری گفته است: "چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید" اما گاهی وقتی همه جا را غبار فراگرفته و شهر دوداندود است نیز چاره‌ای نیست که جور دیگر ببینیم. هم به امضای چینی ها پای بیانیه ضد ایرانی، هم به خالی بودن سدها و توصیف آن با پُری و هم به تیم ملی فوتبال کشوری که با ایران رابطه ندارد اما پرچم فلسطین را بعد از هر برد به دست می گیرد به جای مرگ بر این و مرگ بر آن. عجالتا ناچاریم جور دیگر ببینیم!
جناب سردار کرونایابی که در تلویزیون نشان دادی را فراموش نمی کنیم.
توییت امیرعبداللهیان به زبان چینی: با هیچ طرفی تعارف نداریم
یک توییت دیر و بی خاصیت
چین به صورت سنتی بسیار محافظه کار عمل میکنه ولی اینقدر از منافع خود و بی رقیب بودن آن تو ایران اطمینان دارد که حتی با این فضاحت هم کسی نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو
مشکل مملکت همین افراد امثال ازغدی ها هستند . چقدر در طول این سالها حرف زدی نتیجه چه شد
روز بخیر ، در مورد سرکار علیه خانم زهره الهیان یا ( الاهیان ) در جستجوی سوابق مشخص شد ایشان
۱- متولد ۱۳۴۷ هستند یعنی حداقل ۵۳ سال دارند
۲- اصلا مشخص نیست که ایشان از چه دانشگاهی درس خوانده ، پزشک عمومی هستند یا تخصص خاصی دارند؟
۳- در مورد ایشان جز پیشنهاد آقای احمدی نژاد برای وزارت رفاه هیچ سابقه کاری نه در پزشکی نه سیاسی
و اداری دیده نمی شود جناب احمدی نژاد چه نسبتی با ایشان داشته اند که بدون هیچ سابقه مرتبط ایشان برای اقتصادی ترین و مهم‌ترین وزارتخانه در ارتباط مستقیم با میلیونها شاغل و بازنشسته
میخواستم معرفی کنند
۴- در مجامع بین المللی معمولا صورتجلسه تهیه میشود چرا آن صورتجلسه را در اختیار نمی گذارند
خلاصه حرف یکطرفه زدن و مثل سایر مسئولان ربط دادن به دشمن خارجی و بدتر از آن مطرح کردن تجزیه طلبی و نقل قول از دیگران که در سازمان ملل براحتی از ایشان طرفداری کرده و تائید کردن که امریکا در کشور آنها هم همین خواسته را داشته !!!!!!
در نهایت ادعای نماینده تهران ۱۵ میلیونی با ۷۰۰ هزار رای !!!!!!!! خداوند این مملکت را از شر تمامی بدخواهان نجات می‌دهد
"توییت امیرعبداللهیان به زبان چینی: با هیچ طرفی تعارف نداریم" امیدوارم همین گونه که می گویید باشد.
"زهره الهیان، نماینده مجلس: هفت هزار نیروی امنیتی در حوادث اخیر مجروح شدند" لطفاً به حاشیه نپردازید بلکه به دنبال خواست معترضین به سیستم اقتصادی کشور و علت های این بحران اجتماعی و رفع آنها بپردازید.
"رحیم‌پور ازغدی: ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر گریه می‌کنند تا آزاد شوند" شما داخل زندان چکار می کنی؟
آقای امیر عبداللهیان :شما قاچ زین رو بچسب سواری پیشکشت !! شما همون فارسی حرف زدن رو درست یاد بگیر ،توییت به زبان چینی گذاشتن رو نمیخوایم!!
امیر جون کشتی چین رو ولش کن
چیکارش داری
ترکوندی چین رو ای بابا
اقتدار ایران رو نشون دادی ولش کن
متاسفانه تابناک سراغ خبرهای بی ارزشی می رود که از دید مردم مهم نیست و غالبا خارجی است و بیشتر گمان می کند مخاطبانش خارجی هستند
یکی از موضوعات مهم برای مردم الان خودرو است که وارد بورس کالا شده است
وقتی سیستمی دچار فساد شد شما هر راه حلی ایجاد کنید به شکست ختم می شود و اول باید فساد را برطرف و بعد سراغ راه حل رفت
وقتی سیستم خودروسازی ما دچار رانت استخدامی مدیران دولتی و مجلسی است مسلما دچار فساد تخصص و مدیریت می شود
سئوال خوب پرسیدن نیمی از جواب است
باید از خودرو سازی پرسید که چرا نمی تواند با اینهمه کمک های دولتی و انحصارها خودرو خوب تحویل و ارزان تحویل جامعه بدهد
پاسخ کاملا واضح است:
تا وقتی برای خودروهای بی کیفیت مشتری و متقاضی در صف وجود دارد مگر خودروساز ما دیوانه است که برای کیفیت بیشتر هزینه اضافی آنهم در شرایط زیان دهی انجام دهد
اساسا خودروسازهای ما دچار زیان ناشی از ریخت و پاش و ندانم کاری هستند وگرنه زیانده نیستند
مجلسیان و دولتیان ما خودشان را مسخره کرده اند یا نمی فهمند که واردات محدود و قطره چکانی و انحصارگرایانه چیزی را حل نمی کند و باعث فساد بیشتر می شود
کشور نیاز به یک تیم اقتصادی مستقل و قدرت مندی دارد که جریان رانت و انحصار نتواند مانع تصمیمات آنها شود تا مشکلات اقتصادی کشور که شامل خودرو هم می شود بطور اساسی و ریشه ای حل شود که یکی از آنها نظام پولی پایدار و تثبیت شده است که متاسفانه اعتبار آن به شدت در جامعه کاهش و اعتمادی به آن نیست و باعث بحران های ارزی و سرمایه گذاری ها شده است
گریه می کنند چون خواسته های کوجکی دارند که حتی به این خواسته های کوچک هم نرسیده اند
فاطمی امین: هفته آینده منتظر ورود خودروهای خارجی باشید
اگر فرض کنیم که شاهد وعده های توخالی نیستیم خودروهای خارجیت هم مثل خودت هستند
مردم چهل سال است که منتظر حل مشکل خودرو هستند این یک هفته هم روی آن
نگرانی من از این نیست که جرا چینی ها مارا کنار گذاشته اند بلکه از این است که اتاقهای فکر آنها به این نتیجه رسیده اند که ایران بطور استراتژیک بی ثبات خواهد بود
«علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد، الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست...»

مسلماً نیست. معجزه ای مثل مستعان 110 را در کدام کتاب می توان پیدا کرد؟
اقا یکی جلوی امیر رو بگیره چین رو نابود کرد
ولش کن
اقتدار ایران رو فهمید
آقای رحیم پور ازغدی شما از کجا میدانید معترضین در بازداشت گریه میکنند مگه شما بودی و دیدی؟ از دو حال خارج نیست یا شما خودتان در زمره معترضین بوده اید و این صحنه ها را دیدید که حساب مشخص است یا در قامت بازجو گریه های این افراد را از نزدیک دیده اید که آنهم باید برای مردم مشخص شود. لطفا بی خردانه حرف نزنین شما نه به اصطلاح یک فیلسوف و یک دانشگاهی هستید
جناب امیر عبدالهیان اگر جنابعالی یک ذره از تاریخ ایران را مطالعه میکردید که نکردید و چگونه شما درس خوندید و به عنوان وزیر خارجه انتخاب شدید. به همین عدم مطلع از تاریخ ایران دست به گریبان روس ها و چینی ها شدید. چین مه ماهیت خودش را با آن همه خدمات وافر نشان داد. و منتظر ماهیت روس ها هم در آینده نه چندان دورباشید. به والله قسم اگر از این بی دین ها و دغل بازان دست بکشید این کشور به ثبات نسبی میرسدو والا نه.
زهره الهیان، نماینده مجلس: هفت هزار نیروی امنیتی در حوادث اخیر مجروح شدند?!! خانم الهیان باید یکبار دیگه بره اکابر و ریاضی را مرور کنه
آقای نظریه پرداز و فیلسوف خود خوانده جمهوری اسلامی آقای حسن ازغندی شما سال 57 هنوز 14 سال داشتی از کجا میدونستی که داخل زندانی های زمان شاه چه می گذشت جوری صحبت میکنی انگار سال های سال توی زندانهای زمان شاه بوده ای
رحیم‌پور ازغدی: ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر گریه می‌کنند تا آزاد شوند. جناب ازغدی شما هم یکبار بازداشتیها را همراهی کن ببینیم چه میکنی. اگه منظورت بزدلی بازداشتیها است که باز هم دست گل خود شمایند.
صاحب منصبان ایرانی اصلآ در دنیای دیگری سیر می کنند یکی بیارشون رو زمین اونم ایران
حالا که تعارف نداری بفرما ببینم چکار از دستت برمیاد؟نگاه به شرق که جواب نداد دیگه جهتی نمونده که بسمتش نگاه کنی البته نگاه بسمت آسمان مونده
معاندین و آشوبگران و متعرضان به نوامیس مردم و محاربان هیچ‌گونه مماشاتی با آنها نباید صورت گیرد.وباید به اشد مجازت برسند.
امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار دفاعی، امنیتی و سیاسی ایستاده و دشمنان این را برنمی‌تابند و علیه ما توطئه می‌کنند و افرادی که امروز بازیچه شده اند، بدانند ایران عرصه جولان آنها نیست و نخواهیم گذاشت خون شهدای مقدس پایمال شود و در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهداست، دشمن قدم بگذارد.
رحیم‌پور ازغدی: ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر گریه می‌کنند تا آزاد شوند:
به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا.
جناب امیر عبدالهیان وقتی مردم فریاد میزدند نه شرقی نه غربی منظورشان این بود که فقط به یک طرف اعتماد نکنید ولی شما بر خلاف شعار مردم همیشه کنار بلوک کمونیستی شرق قرار گرفتید و این شد که نباید میشد .
" نائب رئیس مجلس : شاید چین متوجه این مباحث نبوده "

ماله کشی تو روز روشن و در ملا عام !!!!!
برادر سردار سلامی من به عنوان یک رزمنده بسیجی دفاع مقدس اگر در آن زمان از تجربیات جنگهای گذشته و علم و آگاهی براداران عزیز ارتشی و صاحب نظران سیاسی و دیپلمات با سابقه دلسوز استفاده میشد شاهد پیروزیهای بیشتر
سریعتر، جانبازان و شهدای بسیار کمتری بودیم.
رئیسی جان چیکار میکنی یورو از ۴۰ تومن بیشتر شد تو که روحانی را مسخره میکردی حالا خودت ترکونی همچیییود
راستی علم ساخت مستعان توی چه کتابی هست؟ کرونا تموم شد ولی مستعان این ثروت ملی به قوت خودش باقی هست.
اصلا چینی ها برای تعارف لغت معادلی دارن؟؟؟!!
آقای نیک زاد نایب رییس مجلس واقعا که آدم میخواد سرشو بزنه به دیوار شما ها کجا سیر میکنین می‌خواین با این نخبه ها کشور پیشرفت هم بکنه میگه شاید چین نمی دونسته ای خدا بهمه عقل بده به داد مون برس
ازغدي تو بازجوي معترضين هستي ؟
من وقتی اخبار این صفحه رو میخونم ناراحت میشم، شما هم اینطوری میشید یا من مشکل دارم؟
او وقت ها وقتی بحرین از ایران جدا شد مالکیت این سه جزیره به ایران داده شدو بخاطر این سه تا جزیره هست که مالکیت خلیج فارس رو تو دست داریم. این سه تا جزیره خیلی برای ما مهمن. آقای امیرعبدالهیان به جای چینی توئیت کردن که اون هم نشان دهنده عجز هست باید انگلیسی توئیت بزنی که کل دنیا بدونن نه فقط چین جونمون.
آقای امیر عبدالهیان، به زبان چینی؟ حالا چرا به زبان چینی پیام دادی؟ من ندیده بودم یک مقام رسمی به زبان کشور مقابل پاسخ بی احترامی او را بدهد. بابا یکم پروتکل ها رعایت کنید. شما باید طی یک بیانیه رسمی به زبان سلیس فارسی خیلی محکم به چین پاسخ میدادی و اتفاقا الان زمانیه که باید برای جبران یک سفر تشریف ببرید تایوان.
نائب رئیس مجلس : شاید چین متوجه این مباحث نبود
چرا حتی شهامت این را ندارید بگویید در محاسبات ارتباطات خارجی مان اشتباه کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟/
اختراع دست آورد عظیم مستعان به خوبی نشان داد که از علم های موجود در کتاب ها استفاده نشده است
امیر جان بهتر است زبان روسی را هم یاد بگیری که عنقریب لازمت خواهد شد
اگر زبان چيني اميرعبداللهيان بخوبي عربي و انگليسيش باشد مطمئنا چينيها هيچي از تويتش به زبان چيني فهميدند!
جناب عبداللهیان چرا مستقیم اسم چین رو نمیاری
آقای سلامی علم شما همان علمی است که کرونا یاب مستعان را تولید کرد . بله این علم درهیچ کتابی پیدا نمی شود
متاسفانه آمارهای کیفی بدون مبنا و توصیفات عجیب و بعضا تحقیر آمیز در خصوص افراد معترض هیچ گاه شایسته نبوده و فقط عامل گمراهی مسئولان و مردم میشه.
تریبون و مسیولیت ها رو به دست نمایندگان واقعی مردم و افرادی از تفکرهای مختلف بدهیم مشکلات حل میشن. آقای رحیم پور فاصله سال ۴۲ تا ۵۷ رو حساب نکردن که چقدر طول کشید تا جریان مردم پیروز شد. جناب رحیم پور این فرمایشات فقط پاک کردن صورت اصلی مساله یعنی فساد اداری، اقتصادی و تجاری ریشه دوانده در کشور است، لطفا بیشتر تامل و تعمق بفرمایید و برای رضای خدا کار کنید.
رحیم‌پور ازغدی
اهای نمیخوای بگی که تو هم در زمان پهلوی در زندان بودی و خودتون رو با اقا خمینی مقایسه نکنید شما انگشت کوچیکه اون هم نمیشید
همون علمی که باهاش مستعان رو ساختید ؟؟؟؟؟؟
سردار سلامی: علمی که سپاه با آن اقدامات خود را انجام می‌دهد، الزاما دانش‌های موجود در کتب نیست.

آره درسته لزوما درکتب نیست مثل همون مثلثی که چهارضلع داشت.
چین نمی دونسته این عربستان و آمریکان که بد و اخ و بی ادبند و.... مثل یه مادر که از بچه لوسش حمایت می کنه در مورد چین حرف می زنه . بابا گند زدید اشتباه کردید بپذیرید . اگه قبول نکنید به اشتباهتون ادامه می دید و کاربه جایی می رسه که دیگه اسمش اشتباه نیست و خدای نکرده می شه خیانت . بیدار شید
علمی که از توکتابها در نیومده از کجا درآومده؟؟؟
الان سالها هست که مردم می گن چین و روسیه شریک های قابل اعتمادی نستند . ولی مسوولین تا نبینند . قبول نمی کنند !!!!!!!!!!!!
آقاي عبداللهیان چرا زبان چيني ؟
مگر شما برايتان سخت است به فارسي صحبت كنيد ؟
خوب عبداللهیان خیلی هم اشتباه کرد. یه ادم سیاسی عمل میکنه واین حرکت بچه بازی را نمیکنه
مستعان هم نتیجه علم شما بود !!!!!!!!!
اين زهره خانم هم خيلي رو مخه ! خودش هم نميدونه چي ميگه !
یکبار در صدا و سیما این آقا رحیم آخر بحثش اشاره ای کرد به فردوسی ، و گفت میشد فردوسی با این همه استعداد و پشتکار برای شاهنامه انرژیش را صرف کار و کتاب دیگری میکرد . اون روز من این آقا را شناختم .
۹۷ درصد !!!؟؟؟
خیلی دقیق هم حساب کرده
اطلاعاتش از روسای تمام زندانها در سراسر کشور و همچنینن ،اطلاعاتش از روسای سایر سازمانهای مختلف امنیتی و اطلاعاتی در سراسر کشور هم بیشتر بوده
اصلا ایشون رو در اینجور جاها راه میدن تا بتونه سر فرصت به چنین اطلاعات دقیق و دست نیافتنی ، اونم در عرض چند ساعت وقوف پیدا کنه
ادعای ،،،،اطلاعات دقیق و دست نیافتنی،،،، از این جهت عنوان شد ، که یک نفر که باید مثلا ،،جزو گریه کنندگان دقیق ۹۷ درصدی بحساب بیاد
استثنائا ؛
در زمان تهیه امار توسط آقای ازغدی فرض براین میتونه باشه که بصورت موردی ، گریه نمیکرده!!؟؟
جناب ازغدی عزیزکه اگر لازم باشه ،با رسیس جمهور مملکت هم حاضری سرشاخ بشی
این رو بدون ،،موقعیتی شده ،،شما، عمدتا بخاطر پدرتون تریبون دار هم شدی،،، الهی شکر
دیگه قرارنیست که در مورد همه چی اظهار نظر کنی
خدا شاهده که :
مسئولان ذیربط در قوه قضائیه هم ، اگر لازم باشه که در این مورد اظهار نظر کنند
فوقش اظهار میکنند که ؛
بازداشتی های اغتشاشات اخیر، عمدتا گریان و نادم هستند
امکان نداره:
هیچ مقامی در هیچ سازمانی بتونه به ادعای دقیق ۹۷ درصدی شما ، جامه حقیقت بپوشونه
ضمنا:
،الهی شکر ،، شما جاتون محکم تر از اونه که لازم باشه در هر موردی ، برای استقرار بیشتر خودت ، بیخودی ،،اونم به این دقیقی ،، اظهار وجود کنی
ازما گفتن بود
یا علی
بله ۹۷ درصد بازداشتی ها گریه میکنند . ۹۷ در صد کسانی هم که دراعتراضات شرکت نکردن بخاطر دلار ۳۸ هزار تومنی گریه میکنند
چین باید به تمامیت ارضی ایران احترام بگذارد و برای این که عربستان و امارات را بیشتر بدوشد، سیاسی کاری نکند.
البته قدرت های بزرگ به فکر منافع خود هستند و همان طور که آیت ا... رفسنجانی خاطره جالبی از بدعهدی چینی ها و آمریکایی ها روایت کرده که از نظر دیپلماتیک واقعا پندآموز است، باید از این خاطرات درس گرفت که وقتی پای منافع ملی در میان باشد هیچ فرقی بین چین و آمریکا، شرق و غرب نیست.
نکته دیگر این که با توجه به این که چین هم بزرگترین شریک تجاری آمریکا و هم بزرگترین رقیب تجاری آمریکا است و باز شدن پای آن به نفت و گاز عربستان و امارات که بزرگترین تامین کننده نفت آمریکا هستند، در آینده با چه واکنشی از سوی آمریکا همراه خواهد بود؟ آیا آمریکا اجازه شیردوشی مشترک به بزرگترین رقیب تجاری اش را خواهد داد؟ سوالی است که تاریخ جواب آن را خواهد داد.
فقط خدا کند که این رقابت تجاری از طریق دیپلماتیک حل شود نه از طریق ایجاد تنش و درگیری بین چین و آمریکا که اگر درگیری در منطقه ایجاد شود تنها دودش نصیب کشورهای خاورمیانه خواهد شد.
در پایان باید گفت ای کاش عربستان و امارات به جای این همه خام فروشی در زمینه بومی سازی تکنولوژی های نو قدم برمی داشتند و مانند ایران بزرگ که در زمینه نانو، پرتاب ماهواره، سلول های بنیادین، صلح آمیز هسته ای و ... به پیشرفت های قابل توجه ای دست یافته که خود غربی ها هم از این پیشرفت ها ابراز تعجب کرده اند، خود تولید کننده و صادرکننده بودند تا منطقه منت شرق و غرب را نداشت و از این بابت هم باید گفت مشکل اصلی آمریکایی ها هستند که با گماردن افراد وابسته در این کشورها مجال رشد و بالندگی در زمینه تکنولوژی های نو را از جوانان این کشورها گرفته اند و آنها را وابسته یا به عبارت خودشان گاو شیرده نگاه داشته اند تا راه بر چیاول و غارتگری نفت و گاز این کشورها برایشان هموارتر باشد و کشورهایی را که مستقل و خودکفا هستند به دلایل واهی و با ابزار تحریم و ... در مضیقه قرار می دهند و متاسفانه چون اروپا هم از این سیاست ذی نفع است، حمایت می کند
آقا رحیم .
آن موقع که انقلاب شد شما چند سال داشتی چقدر درس خوانده بودی جوری حرف زدی که انگار یک فرهیخته مطرح بوده ای .
حقیقت همیشه تابناک است . تابناک بستن مثبت و منفی نظرات با شعارت نمی خونه .
در مورد چین:
وزیر امور خارجه باید یه سفر به تایوان داشته باشه و در مورد مسائل نظامی پشت درهای بسته یه جلسه باهاشون داشته باشه و در آخر هم با هم یه بیانیه بدن...این کار دقیقا میشه کاری که چین با ما کرد نه توییت کردن به زبان چینی
خدا کند چینی نوشتن وزیر خارجه مثل انگلیسی و عربی حرف زدنش نباشد
آقا رحیم توی کوچه بازجوها چه کار داری؟
حالا باید وزیر محترم امور خارجه فن مذاکره را بکار گیرند و بپرسند از چینیها که هر سه تا جزیره با هم چند؟ حاضریم پولشو بگیریم
اینها ناز کردن برای بالا بردن قیمت فروش جزیره هاست دیگه ماشالا به اینهمه درایت
جناب ازغدی اشک جوونا اشک شوق بوده برای شغل،مسکن ازدواج، ... ، امید به زندگی و بخت و آینده روشنی که شما براشون رغم زدی. شوق آزادی برای زندگی!!!!!!!!!!!!!!! میفهمی؟ نه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل