بازدید 34884
سه هزار و دویست‌ و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حکم اعدام «ماهان صدرات» از بازداشت شدگان حوادث اخیر فعلا متوقف شد / جانشین فرمانده سپاه: رستم قاسمی برای سفر کاری به چین رفته بود / بازیکن سابق تراکتورسازی عضو گروه مسلحانه بود، ولی حکم اعدام نگرفته / آیفون ۱۴ نخرید، رجیستر نمی‌شود / ریال دیجیتال راه اندازی شده

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش یک مقام مسئول در بانک مرکزی به توقف پرداخت وام در شعب بانکی / اگر بنزین را گران کنیم باید خودروی هیبریدی وارد بازار کنیم /ایرنا: یارکشی چین از عربستان علیه اقتصاد آمریکا / پلمب یک فروشگاه به دلیل ''کشف حجاب'' فروشندگان ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ 11 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حکم اعدام «ماهان صدارت» از بازداشت شدگان حوادث اخیر فعلا متوقف شد
محمدرضا قنبرطلب، یکی از شاکیان پرونده «ماهان صدرات»، جوانی که در جریان حوادث اخیر بازداشت و به محاربه متهم شد، از توقف اجرای جکم او خبر داد. او نوشت؛
ملت شریف ایران
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ های ماهان و مردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه های بیگانه از آیت الله اژه ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد. ۴۸ ساعت وقت داریم تا فارغ از جناح بندی های سیاسی و اعتقادی با همدلی و وفاق ملی از قوه قضاییه بخواهیم که در خصوص حکم ماهان صدرات با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام برخورد شود.

جانشین فرمانده سپاه: رستم قاسمی برای انجام کار به چین رفته بود؛ قبل از اینکه به آی‌سی‌یو برود، جلسات کاری را برگزار کرد
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر رستم قاسمی با اشاره به سفر قاسمی به چین و درگذشت او در این کشور، افزود: او برای کار و ملاقات با برخی متخصصان جهانی چین به این ‌کشور سفر کرده بود و قبل از اینکه به بیمارستان و آی‌سی‌یو برود، جلسات کاری را برگزار کرد؛ آن‌ هم در شرایطی که تمام بدنش را بیماری گرفته بود اما به دلیل غیرت پاسداری، اجازه نداد حتی یک جلسه هم تعطیل شود.

خبرگزاری وزارت ورزش: محکومیت امیر نصر آزادانی، بازیکن سابق تراکتور به اعدام صحت ندارد
برنا نوشت: «علیرغم خبرهایی که در رسانه‌های خارج‌نشین درباره حکم اعدام امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز منتشر شده، پیگیری‌ها حاکی است که هیچ حکمی برای امیر نصر آزادانی صادر نشده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهند تحقیقات پرونده امیر نصر آزادانی در دادسرا انجام و کیفرخواست برای وی صادر شده؛ اما هیچ حکمی برای وی صادر نشده است. رسانه‌های خارج‌نشین مدعی شده بودند که امیر نصر آزادانی به اعدام محکوم شده و در پی آن، برخی چهره‌های ورزشی خواستار لغو اعدام وی شده بودند.»

رئیس دادگستری اصفهان: امیر نصر آزادانی، فوتبالیست عضو یک گروه مسلحانه است
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با ادعاهای مطرح در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم محاربه برای فردی با نام امیر نصر آزادانی اظهار کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌های در اصفهان سه تن از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصر آزادانی براساس کیفرخواست صادره متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: براساس کیفرخواست صادره این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه شبکه‌ای و سازمان‌یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با سه نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه کرده است که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه سه تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: عناوین اتهامی دیگر امیر نصر آزادانی، عضویت در دسته‌های غیر قانونی به قصد بر هم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت که معاونت در محاربه محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری گفت: کیفرخواست برای متهمان پرونده صادر شده و هنوز حکمی برای متهمان پرونده صادر نشده است.

ذوالنور: مسئولان چینی خود را در مسیر کج صهیونیست‌ها قرار ندهند
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مسئولان چینی تذکر داد تا در مسیر طراحی شده از سوی صهیونیست ها گام برندارند. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، بیان کرد: رحلت جانسوز برادر عزیزم رستم قاسمی را که زحمات و خدمات زیادی بر جای گذاشت تسلیت می گویم و برای بازماندگان آرزوی سلامت و طول عمر دارم. وی در ادامه اظهار کرد: به مسئولان چینی تذکر می دهم که خود را در مسیر کجی که صهیونیست ها و محور عبری - عربی طراحی کردند، قرار نداده و به مسیر درست باز گردند.

امام جمعه شیراز: نسبت به وضعیت حجاب نگرانی‌هایی داریم
امام جمعه شیراز گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مساله حجاب دریغ نکنند. آیت‌الله دژکام با تاکید بر اینکه قرارگاه فرهنگی با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داده و تقسیم کار کند، بیان کرد: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مساله حجاب دریغ نکنند. نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص اینکه چگونه می‌توان کار تاثیرگذار انجام داد، بیان کرد: اقدامات نتیجه بخش باید با هماهنگی در سطح ملی دنبال شود. مثلا دادستان کل کشور مطرح کرده بود که مردم اقدام در رابطه با حجاب را از ما بخواهند. اینکه نظرسنجی‌ها نشان داده که بیش از 80 درصد مردم طرفدار حجاب هستند، باید نمود پیدا کند که در این بخش خوب عمل نکرده‌ایم، چرا که مطالبه را باید عمومی کرد.

سلیمی، نماینده مجلس: رئیس جمهور چین نشان داد بیش از حد تصور ساده است
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ای کاش رئیس جمهور چین با مشاوران خود مشورت می‌کرد تا متوجه می‌شد در پیمان شانگهای چه مواردی گنجانده شده است. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به مسئولان چینی و رئیس جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عکس‌های کوکی کشورهای حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هر کسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. وی در ادامه اظهار کرد: دولت چین به پیمان شانگهای پایبند باشد؛ در بند دو پیمان شانگهای به تمامیت ارضی ایران اشاره شده است. ای کاش رئیس جمهور چین با مشاوران خود مشورت می‌کرد و متوجه می‌شد در اساسنامه پیمان شانگهای چه مواردی گنجانده شده است.

پلمب یک فروشگاه به دلیل ''کشف حجاب'' فروشندگان
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد. حسین رجبی اظهار داشت: حسب گزارش های به دست آمده برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

رئیس کل بانک مرکزی: ریال دیجیتال راه اندازی شده است
صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره وضعیت رمز ارز ملی گفت: ریال دیجیتال راه اندازی شده و در مرحله پیش آزمایشی است. وی در خصوص بانک های عامل بحث ریال دیجیتال گفت: فعلا بانک های ملی و ملت به عنوان بانک های عامل بحث ریال دیجیتال انتخاب شده اند و دو فروشگاه نیز امور این موضوع را انجام می دهند و بعد از طی شدن مرحله پیش آزمایشی وارد مرحله آزمایشی می شویم. وی درباره اینکه چه زمانی مردم می توانند از ریال دیجیتال استفاده کنند، گفت: استفاده از ریال دیجیتال به شکل عمومی بعد از مرحله آزمایشی خواهد بود. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بحث های کلان و بین المللی برای بحث ریال دیجیتال مدنظر بانک مرکزی است؟ گفت: سپیدنامه این موضوع در سایت بانک مرکزی منتشر شده که بیانگر شرایط اوراق، آینده و مباحث فنی موضوع است.

یارانه یلدایی امشب واریز می شود
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۲ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است؛ بنابراین، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

آیفون ۱۴ نخرید، رجیستر نمی‌شود
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: دولت قولی فعلاً برای ریجستر شدن ایفون ۱۴ نداده است، مردم باید مراقب سوءاستفاده گران باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید کالای قاچاق نکنند.

ایرنا: یارکشی چین از عربستان علیه اقتصاد آمریکا
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گزارشی با عنوان یوان به جای دلار نوشت: اختلاف آمریکا و عربستان در سال‌های اخیر از پشت درهای بسته به سرخط خبرها رسیده است؛ از تهدید روسای جمهور آمریکا برای افزایش تولید نفت و کاهش قیمت‌ها گرفته تا بی تفاوتی عربستان به پیام‌های آمریکا در بازار نفت همگی باعث شده تا ادامه حیات پترودلار در هاله‌ای از ابهام باشد.با توجه  به این اختلافات در سال‌های اخیر، همواره چین از عربستان خواسته تا یوان را به عنوان ارز مرجع برای صادرات نفت به چین در دستور کار قرار دهد. سال گذشته نیز عربستان و چین اعلام کردند که بخشی از صادرات نفت این کشور به چین با ارز یوان انجام خواهد شد. حالا با سفر رییس جمهوری چین به عربستان، به نظر می‌رسد این توافق گام به گام به اجرا نزدیک می‌شود. شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز جمعه به رهبران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت که چین خواستار خرید نفت و گاز با استفاده از ارز یوان است. پکن به دنبال افزایش اعتبار واحد پولی خود در سطح بین‌المللی است و با این اقدام می‌تواند تسلط دلار آمریکا بر تجارت جهانی را تضعیف کند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که می‌تواند سایر مشتریان آسیایی نفت عربستان را هم به سمت فاصله گرفتن از دلار در معاملات هدایت کند که به معنای حذف دلار از حدود ۳۰ درصد معاملات نفتی جهان خواهد بود."

اگر بنزین را گران کنیم باید خودروی هیبریدی وارد بازار کنیم
حسین حسین‌زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برنامه تغییر نحوه توزیع و نرخ بنزین اظهار داشت: در طرح توزیع بنزین به افراد که در جزایر کیش و قشم اجرا شد و همچنین تغییر سهمیه بنزین در برخی مناطق مرزی به نتایجی رسیدند که همه این‌ها روی میز دولت و وزارت نفت قرار دارد، اما تاکنون هیچ تصمیمی برای تغییر سهمیه و یا افزایش قیمت گرفته نشده است. وی با بیان اینکه امسال قیمت بنزین ثابت خواهد بود، افزود: نکته‌ای که وجود دارد بحث تولید و مصرف بنزین است، اکنون ۹۵ تا ۱۰۵ میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم، اما با توجه به افزایش سالانه ۴ تا ۶ درصدی و همچنین افزایش سفر‌ها به دنبال پایان کرونا و افزایش سفر‌ها به بنزین بیشتری نیاز است؛ بنابراین، به نظر می‌رسد یکی از راه‌حل‌ها در مورد رشد تقاضای بنزین، بهینه‌سازی مصرف سوخت و یکی از روش‌ها هم توسعه مخازن سی‌ان‌جی است. این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر بخواهیم طرح خاصی ارائه و بنزین را گران کنیم و روی یک دلار فوب خلیج‌فارس ببریم، باید چند میلیون خودروی فرسوده را هم از رده خارج و خودروی هیبریدی را وارد بازار کنیم و از محل مابه‌التفاوت قیمت ۳ هزار تومان فعلی تا ۳۰ هزار تومان فوب اجرا شود که فعلا به هیچ‌وجه بستر برای این کار فراهم نیست.  

واکنش یک مقام مسئول در بانک مرکزی به توقف پرداخت وام در شعب بانکی
‌‌علی اکبر میرعمادی مدیر اداره ارزیابی سلامت نظام بانکی بانک مرکزی در پاسخ به این که پیگیری‌ها نشان می‌هد در دو تا سه ماه اخیر، میزان تسهیلات اعطایی در برخی بانک‌های کشور کاهش قابل توجهی داشته و یا حتی در برخی بانک‌ها به همه شعب دستور توقف پرداخت تسهیلات داده شده است، علت چیست؟‌ اظهار داشت: اساساً محدودیت و یا توقف اعطای تسهیلات جزو سیاست‌های بانک مرکزی نیست و آنچه بانک مرکزی به شبکه بانکی الزام کرده است، ضرورت رعایت حدود مقرر و نیز اعطای تسهیلات در چارچوب ضوابط قانونی و مقرراتی است. وی افزود: هر یک از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری می‌توانند در چارچوب مقررات و ضوابط ابلاغی و با توجه به شاخص‌های عملکردی خود، تسهیلات اعطا کنند و مهم آن است که بانک نباید بدون ‌توجه به وضعیت کفایت سرمایه و نقدینگی‌ خود تسهیلات بدهد، زیرا بی‌توجهی به شاخص‌های مزبور ضمن این‌که ثبات و سلامت آن بانک و شبکه بانکی را به مخاطره می‌اندازد، موجب خلق نقدینگی بی‌ضابطه در اقتصاد و افزایش تورم می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۳۷
ماهان صدارت کیو کشته بوده ؟!!!
زنده باد رستم .رفته برای درمان بعد میگن غیرت کاری اجازه نداد.مگه قحط الرجال که کس دیگر نبود کسی که حالش آنقدر بعد بود را فرستادید ماموریتv
ای کاش رستم قاسمی تحریم نبود و برای درمانش به جای اینکه بره چین میرفت آمریکا و اروپا
آقای نماینده سلیمی خان مردم رو به تمسخر گرفتی نخست وزیر چین ساده ست؟
امروز هم در خیابان قدم می زدم دختران و پسران با پوشش آزادانه و با نشاط قدم می زدند و از اینکه احکام معترضین متوقف شده است خوشحال بودند من هم مقداری وسایل شکار و کوه نوردی خریده و به خانه بر گشتم
و در راه فکر اینه چرا رستم در اوج بیماری به چین و ماچین سفر کرده آزارم می داد
از توقف حکم اعدام معترضین استقبال می کنم
آقای رییسی بد جوری به عزت و آرامش کشور لطمه زدی ، متاسفانه کاملا مشخص هست که عنان کار از دست تو خارج شده و سپاه داره برای تو تصمیم میگیره ؟؟ نابودی برجام بدون شک به نابودی خیلی از چیزها ختم خواهدشد ؟؟ روحانی که توانسته بود امریکا رو در جهان منزوی کنه و اروپا رو در مقابل آمریکا قرار داده بود ولی دولت افراطی شما که بیش از ۸۰ درصد آن کاملا در اختیار یه نهاد خاص قرار دار د دوباره باعث شد ائتلاف ضد ایرانی در دنیا فعال بشه به طوری که چین هم ,....
رستم برای سفر کاری چین رفته بوده یا مالزی ؟
برای چی حکم این اغتشاشگر را متوقف کردید ؟
وقتی همه تخم‌مرغ ها توی سبد چین باشه ،دیگه کاری از دستان ساخته نیست
شاخه آهن تو یه هفته یک میلیون کشیده بالا واقعا تو این کشور نظارت و حساب و کتابی هست سکه یک روزه یک میلیون گرون میشه اخم به آبروی کسی نمیاد ؟؟ نکنه دولت خودش سلطان سکه و دلار هست ، آقای عام الهدی در مورد معیشت ملت رگ گردنت متورم نمیشه؟؟ در مورد شکم های گرسنه غیرتی نمیشی ؟؟؟
طبق قانون هرکس سلاح سرد یا گرم به دست بگیرد و مردم را تهدید کند و یا ضربه بزند حتی بدون فوتی حکم محارب دارد و اعدام باید شود و ربطی هم به رضایت شاکی دادن و یا ندادن ندارد
و شماهم لطف کن از طرف مردم حرف نزن مردم اتفاقا با کسانی که امنیت شهر را به هم می‌ریزند خواهان برخورد هستند
آقایان چرا به فکر سرمایه ملت تو بورس نیستید ،؟؟ به خدا قسم اگه پول رو بجای بورس وارد دلالی مسکن و سکه کرده بودم تا حالا سه برابر شده بود تو این مدت کوتاه ولی سرمایه ملت تو بورس یک سوم شد ؟؟ ، چطوری شبها این قدر راحت می‌خوابید، ؟‌
به این ذوالنور بگید که چینی ها خودشون رو در مسیر کج صهیونیستا قرار دادن و راست هم نمیشن !
با جوی گیری از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی کشف حجاب کنند فکر کردن قسر در می‌روند و کسی با آنها کاری ندارد نخیر این خبرها نیست و الان هم دادگاهی می شوید و هم کارتان را برای مدتی از دست دادید
رستم قاسمی خدا رحمتش کنه لطفا دیگه در موردش دروغ سازی نکنید ایشون چکاره بود که برای مذاکره به چین رفت؟!
رستم قاسمی را خدا بیامرزه ولی هر چه بوده خادم ملت نبوده

با زدن بنرش با عنوان خادم ملت به چه هدفی می خواهید برسید؟
تا دیروز میگفتید رستم قاسمی بخاطر بیماریش استعفا داد حالا میگید برای امور کاری رفته بود چین؟!!!
چه طور کسی که در حال موت هست برای سفر کاری میره چین ؟!!
تو رفتی با چینی قرارداد ۲۵ ساله بستی که جزایر کشورت رو خاک تو نمیدونه اونوقت به رئیس جمهور چین میگی : ساده ؟!
b
خبرگزاری ایرنا در حال" جهاد توجیه" برای رفتار چین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
:))))
نصیحت کردن دبیر کل حزب کمونیست چین توسط یکی از روحانیون نماینده مجلس در نوع خودش جالب است چطور ممکن است رییس جمهور چین ساده باشد و ایشان فرد پیچیده حتما نشان سادگی رییس جمهور چین همین قرارداد ۲۵ میلیاردی نفت و گاز با قطر است که در واقع قرارداد سرکشیدن منابع نفت و گاز خلیج فارس سهم ایران است ساده نیست نه چین نه قطر امیر قطر
این محمد رضا قنبر طلب بابت چی رضایت داده تا صدارت اعدام نشه ؟
رستم قاسمی از مدیران موفق و کارنامه درخشان داشت و به نوعی هم فردی تحریم شکن بود
سوال این هست که بیماری چی بوده؟ آیا در قبلا بیماری داشته یا اخیرا بوده قصیه کاملا مشکوک هست
خدا رحمت ش کنه . یعنی در حالت بیماری کارهای نیازمند هوشیاری مذموم و حتی رد نیست : شهادت وصیت قرار داد .....
آقای امام جمعه شیراز کدام نظرسنجی نشان داده 80 درصد مردم طرفدار حجاب اجباری هستند؟؟؟ چرا رفراندوم نمی گذارید تا آمار دقیقی بدست آید؟
آقای ذوالنور چینیها در مسیر منافع ملی شان عمل میکنند
سفر کاری؟ اونم با این وضعیت سلامتی؟!
رییس جمهوری که یک میلیارد بشر را هدایت می کنه و نان می‌ده ساده است ؟
از دو دولت قبل درس بگیرید و سرکوب نکنید تا بعدا مجبور شوید یکباره چند برابر کنید حداقل در مورد دلار سرکوب نکرده در این یک سال ، بنزین هم باید هر سال یک درصد کم افزایش دهید آن وقت دیگر نیازی به یارانه و چاپ پول آن هم نیست که تورم ایجاد کنید و مصرف بی دلیل و قاچاق هم کمتر می شود
می گم افزایش سالیانه مصرف بنزین به دلیل افزایش جمعیت مردم و خودروسازی یه یا کهنه شدن خودروها و پایین اومدن کیفیت این النگ دولنگهای سایپا و ایران خودرو ...؟
شاکیان ماهان صدارت که هیچکدوم صدمه جانی ندیده اند
زحمت کشیدن رضایت دادن که ماهان اعدام نشه !
سلیمی، نماینده مجلس: رئیس جمهور چین نشان داد بیش از حد تصور ساده است.
سادگی رو تا چند ماه دیگر خواهید دید. رهبری باهوش است. قطعا با شماها قابل قیاس نیست.

ساده ملت ایران هستند که هر روز در گرانی مسکن و ... دست و پا می زنند
بذارید گرد و خاکای فتنه بخوابه و بعدا دادگاهها رو تشکیل بدید بلکه این احکام اعدام ها یه خورده کاهش پیدا کنه
آخه از این همه دروغی که یه عده میگن چه هدفی دارن ؟؟ شما ملت رو چی فرض کردین ؟؟ اخه کسی مریض هست چه معنی داره سفر کاری بره آنهم وقتی قبلش استعفا داده بود ؟؟ اخه نمیدونید دروغ چز گناهان کبیره هست ؟؟
به جای ماهان صدارت ؛ چین رو اعدام کنید که حکم محارب داره با ما و شمشیر رو از رو بسته
یعنی سردار قاسمی رفته چین مسکن و راه بسازه؟
سردار رستم قاسمی رفته چین چینی ها را در باره ساخت مسکن راهنمایی کنه؟
یعنی سردار پاسدار رستم قاسمی رفته چین ماموریت؟
ظاهرا ایرنا این قدر از خرید نفت با یوان توسط چین ذوق زده است که فراموش کرده قطعا عربهای منطقه این درخواست را در ازای تایید اماراتی بودن جزایر سه گانه ایران توسط چین قبول کرده اند !!
جناب سلیمی ساده مسئولین ما هستند که فکر می کنند چین به پیمانهای خود پایبند است !!
چین هم بدنبال دوشیدن کشورهای عربی است، حال باید دید آمریکا که رقیب تجاری چین است این اجازه را به چین می دهد که هر دو بدوشند یا نه.
غرب و شرق، چین و آمریکا، فقط به فکر بردن نفت و گاز اعراب هستند. چین هیچ فرقی با آمریکا ندارد هر دو به فکر منافع خود هستند، چین بیش از یک میلیارد جمعیت دارد و نه نفت دارد و نه گاز و برای سیر نگه داشتن شکم مردمش چشم طمع به نفت و گاز کشورهای عربی دوخته و جای تاسف است که چرا کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تمایل به پیشرفت و بومی سازی ندارند تا خودشان از نفت و گازشان در حوزه پتروشیمی و ... استفاده کنند؟! کارشان شده خام فروشی و این خام فروشی آنها، از یک طرف اهرم فشاری بر سر سایر کشورهای منطقه که مستقل و خودکفا هستند و تمایل به پیشرفت و بومی سازی دارند (ایران بزرگ)، توسط قدرت های شرق و غرب شده و از سوی دیگر غافل از این هستند که فردای آینده که منابع زیر زمینی شان تمام شد، همین قدرت های شرق و غرب که امروز برای دوشیدنشان، عکس یادگاری می گیرند و سیاسی کاری می کنند، رهایشان خواهند کرد و خودشان هم در آینده از کارهای امروزشان متضرر خواهند شد در حالی که اگر به جای خام فروشی، مسیر ایران را در پیش می گرفتند و بومی سازی می کردند، امروز خود تولید کننده و صادر کننده بودند و منطقه خاورمیانه منت شرق و غرب را نداشت.
ای اعراب، دنیای امروز دنیای پیشرفت و حرکت به سمت تکنولوژی های نو از قبیل صلح آمیز هسته ای، انرژی خورشیدی، نانو ذرات و ... است نه دنیای خام فروشی و شما که راه خام فروشی را در پیش گرفته اید در آینده چنان از علم روز دنیا عقب خواهید ماند که هیچ جوابی برای آیندگانتان نخواهید داشت.
در مورد جزایر سه گانه هم این جزایر جزء لاینفک ایران بزرگ است و کشور امارت که به اندازه کل این جزایر مساحت ندارد نباید ادعای پوچ و واهی گذشته را تکرار کند و چین هم اگر جانبداری کرده، سیاسی کاری کرده تا شاید بتواند بیشتر بدوشد.
ایفون 14 اگه چینی باشه چطور ؟ ریجستر میشه ؟
# موبایل - سیاسی :-)
عجب سردرگمی و گیجی بین نماینده ها و مسئولین افتاده!
اگر اجازه می دادید معترضان آزادانه وبدون حضور نیروهای بسیج اعتراض کنند این رویا رویی ها بین معترضین وبسیج پیش نمی آمد وهیچ خونی از هیچ کدام از طرفین ریخته نمیشد
به ذوالنور بگید توی مجلس اگه کاری از دستش برمیاد ( که بعید میدونم ) قرار داد ۲۵ ساله رو به قرارداد ۲۵ روزه کاهش بده علی برکت الله
هه ....بله رئیس جمهور یک کشور یک میلیارد و هفتصد میلون و...... که اون چند نقطه جمعیت ایرانه! و دومین اقتصاد تیران با آن گردش مالی کذایی از نظر نماینده ساده لوحه!!!!
به عنوان یک‌ مادر بزرگ خواهش می کنم اگر کسی قتل نفس انجام نداده اعدام نکنید.
حیف و صد فروش که کشور که بدست امثال رییسی افتاد ،
ای یک درصد به وصیت نامه امام راحل عمل میشد ولله قسم این وضعیت ملت و کشور نیود ؟؟ یادمان نرفته که یه عده در زمان صلح چقدر به امام فشار آوردن که قطعنامه رو امضا نکند . چه بسا اگه امضا نمیشد نا حالا مسلمان کشی بین دو کشور ایران و عراق ادامه داشت
اعلام توقف حکم اعدام ماهان عملی خداپسندانه و درست است از تمام بانیان آن تشکر می کنیم
بعضی ازنمایندگان محترم فرمایشاتی میفرمایند که نمیدانیم باید ناراحت شویم یانشنیده بگیریم میفرمایند اگربخواهیم بنزین راگران کنیم چون جامعه توان پرداخت قیمت بالای بنزین راندارد بایدماشین هیبریدی برای ثروتمندان واردکنیم چون کسی که نمیتواندبرای اضافه فرضی قیمت بنزین بپردازد چگونه میتواند خودروفوق العاده گران قیمت هیبریدی بخرد بهتر نیست پیشنهاددهید راه حل دیگری برای مردم کشوری که روی دریای ازنفت زندگی میکنندارائه کنیداگربادلسوزان واقتصاد دانان باسودوصادق مشورت کنید وجلورانت رابکیرید همه چیز حل میشود
رییس جمهور چین ساده نیست فقط به فکر منافع کشورش هست. در ضمن یارانه آذر چه ربطی به یلدا داره یارانه یلدا جداگانه هست که 2روز قبل شب یلدا واریز میشه
آقای ذوالنور شوخی نکن، یکم جدی تر صحبت کن ، مثلا بفرمائید برای تنبیه چین را از یک قرارداد 500 میلیارد دلاری محروم میکنید ، یا اینکه اگر چین باز هم تکرار کند دیگر یک نوع خاص از تکنولوژی را در اختیارش قرار نمیدهید که باعث زیان 1000 میلیارد دلاری چین میشود ، یا به عنوان مثال دیگر بازار 4000 هزار میلیارد دلاری خود را به روی چین میبندید. (البته اینها همه آرزو بود که من ازشون صحبت کردم که اگر داشتیم چه میشد) اینها ادبیات مذاکره جهانی است ، نه راه کج و راست صهوینیسم ، این استدلال ها دیگر مصرف داخی هم ندارد. لطفا کمی یاد بگیرید، مطمئن باشید از یادگیری زیان نمیکنید.
اقاي ذالنور به همراه تعدادي از نمايندگان مجلس از تايوان ديدن كنيد
جناب سلیم نمين اگر ایشون ساده میخواست باشه الان ریس جمهور قوی ترین اقتصاد دنیا نبود.اتفاقا بسیار باهوش ست که هر جا منافع کشورش باشد همانجا خواهد بود.ما خیلی ساده هستیم که به چین و روسیه همواره اعتماد کردیم و برای بار هزارم ضربه خوردیم
خداروشكر.
جناب تابناک من به عنوان یک مسلمان شیعه حق دارم نظر مراجع عظام رو در مورد محارب و اعدام بدانم سانسور نکن
«جانشین فرمانده سپاه: رستم قاسمی برای انجام کار به چین رفته بود؛ قبل از اینکه به آی‌سی‌یو برود، جلسات کاری را برگزار کرد»
فدوی می خواهد بگوید که قبل از مرگش آخرین تویت را زد.
یعنی جوری شده، مایی که طرفدار نظام و رهبری هستیم این خبرهای فارس و ایرنا و ... رو می خونیم نه تنها باور نمی کنیم بلکه عصبانی هم میشیم.
چین هم بازیچه و عمال صهیونیست شد! این صهیونیست چه قدرتی داره! اینجور پیش بره چند روز دیگه روسیه هم عمال صهیونیست میشه و ما تنها کشور مستقل دنیا می مونیم.
سلیمی ریس جمهور چین ساده نیست تو سردر نمیاوری
اعدام هیچ کمکی نمی کنه و مشکلات را بیشتر می کنه. ب
جناب اقای اژ ه ای فعلا دوستان این اراذل واوباش در تاریکی شب ودر کانال های ضد انقلاب عربده کشی می کنند دفتر بسیج اتش می زنن تهدید می کنند اونوقت شما از مجازات این عناصر مفسد عقب نشینی می کنید به نتایج واثار ان فکر کردهاید چرا ماموران حافظ امنیت را بدون سلاح به خیابانها اعزام کردید تا در دفاع خود از سلاح استفاده کنند
هرکس عربی را به عنوان زبان مادری بلد باشد میفهمد کلمه محاربه که از "حرب" یا همون جنگ است کجا به و به چه کسانی اطلاق می شود

در زبانی که برای "شیر" حدود هزار کلمه منحصر به فرد هست و هرکدام برای مکانی استفاده میشود ، نشان دهنده این هست که ما نمیتوانیم در هرکجا از لفظ محارب استفاده کنیم

اولاً باید نزاع یا جنگ باشد در بین دو سپاه یا گروه که از خیلی از جنبه ها مساوی باشند مثلا حنگ بین دو کشور ، جنگ بین دو ارتش و ... مهم نیست کدام قوی تر یا ضعیف تر باشد مهم این هست از جنبه هایی مثل هم باشند

و اما برای این اشخاص که در حکم معترض است که در زبان عربی در بدترین حالت میتوان به آنها "مشاغب" گفت اصلا نمیتوان از محارب استفاده کرد

مثلا در یک سمت یک ارتش ( همان نیروی انتظامی یا بسیج) که به شکل کلاسیک دارای ساختار نظامی هست و در یک طرف عده ای دیگر ( مهم نیست که بر حق باشند یا نباشند) که نهایت دارای یک تفنگ باشند ، حالا اینکه طرف با قمه باشد یا چاغو که اصلا دیگر معنایی اینحا ندارد ، پس از لحاظ شباهت اصلا باهم یکی نیستند و نمیتوان اصلا و ابدا به این واقعه "حرب" یا جنگ گفت پس نمیتواند یک طرف محارب باشد

بزرگترین دلیل این هست که در تلوزیون رسمی و روزنامه ها از کلمه اغتشاشات ، اعتراضات و ... استفاده می شود و نه از کلمه جنگ که مثلا در هشت سال جنگ ایران و عراق به آن اطلاق میشد
فدوی جان شما راست میگی ما هم قبول کردیم.ممنون که موضوع شفاف کردی
عجبا داشتیم !!! هنوز دوستان این جنایتکاران در تاریکی شب عربده کشی می کنند ودفتر بسیج اتش می زنن ورجز خوانی می کنند اقایا ن مسیول چرا عقب نشینی در خصوص نتایج این تصمیمات فکر کرده اید که فردا روز ناامنی و مزاحمت ها و عربده کشی زیادتر خواهد شد وکسی دیگر جوابگو نخواهد بود سوال من اینه چرا نیروهای حافظ امنیت را مسلح نکردید که از خودشان ومردم دفاع کنند ودر همان محل جرم انهارا بدرک واصل کنند
ماهان صدرات باید اعدام شود فقط اعدام
چین هم رکب زد
همه اش اخبار فرافکنانه
مطمئن باش دروغ افشا و دروغگو رسوا خواهد شد حقیقت چون خورشید تابناک عیان خواهد گردید. سرانجام کار با مستضعفان است و استکبار آمریکا و امپراتوری رسانه ای و نفوذی ها همه و همه رسوا و نابود خواهند شد. این وعده قطعی پروردگار عالم است.
ذوالنور به چین تذکر داد .خ
مردم ایران الکی افتادن به جون هم و دشمن واقعی کشور داره فیض میبره
خدا را شكر كه حكم اعدام متوقف شد. خدايا ممنونتم. انشالله كه هيچ حكم اعدام نداشته باشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
خدا را برای عدم اعدام یک قاتل شکر می‌کنی ؟ چقدر کوته فکر هستی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
وقتی که این جانیان ملت بی گناه را می کشتند انوقت هم اینجوری ناراحت و غمگین بودید؟
براي اختلاص و دزدي از بيت المال هم كمي احساس نگراني مي گرديد. امر به معروف و نهي از منكر يك فريضه واجب بر هر مسلمان است ولي بايد از خودتان شروع كنيد تا موثر بيافتد. در زمان مولي علي ع مرد نامحرم بر زن يهود تعرض كردند. امام علي ع فرمودند اگر يك مسلمان تعرض را ببيند و دق كند بهتر است. اما در جامعه ما براي امر به معروف و نهي از منكر يك مرد نامحرم دختر و زن مردم را بغل مي كند تا بندازد داخل ماشين و ما فقط بي حجابي را ديديم و عمل مرد نامحرم را نديديم. به كجا مي رويم فقط خدا به ما رحم كند.
آیفون ۱۴
این نیز نمونه ای از پیشرفت کشور است. با این اقدام عملاً خود دستگاه موبایل فیلتر وارد فیلترینگ شده
آره چین رفته بود برای درمان چون کشور دیگری نمیتونست بره و راش نمیدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
اون کشورها آرزوی تو و هم پیاله هات هست . از المانتون چه خبر
مگه آقای رستم قاسمی از سمتش استفعفا نداده بود پس سفر کاری چیه که مثلا ایشان رفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چرا دروغ گفتن جزو گناهان کبیره است ؟؟

چون وقتی یک دروغ گفتی ، باید دهها دروغ دیگر هم

بگویی ، تا آن دروغ اول را ثابت کنید !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
از وزارت استعفا داده بود اما بی کار و علاف که نبوده
این جمله (در شرایطی که تمام بدنش را بیماری گرفته بود اما به دلیل غیرت پاسداری، اجازه نداد حتی یک جلسه هم تعطیل شود.) قابل دفاع نیست اگر کسی بیماری به این شدت داره باید پستش و سنگر بده تحویل کسی که تنی سالم داره و میتونه کار کنه کسی که بیمار است نمیتونه درست کار کنه و این حق الناسه نه پاسداری
تا دم مرگ از پست و سمت دست بمیکشد
پس ایشان‌ را عشق به خدمت کشته!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
عشق به تفریح و سفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
عشق به خدمت باعث شده بود در طول یک سال گذشته ، ۱ دونه مسکن هم ساخته نشه از اون وعده ساخت ۴ نیلیون مسکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
خجالت بکشید ، بابا طرف مرده، چه ملتی هستید شما، یه صلوات بفرستید،، خدا حکم کننده هستش،
یعنی الان به نظرتون رییس جمهور چین از ترس این همه انتقادات و تهدیداتی که مسئولین ما به خاطر اظهاراتش در مورد جزایر سه گاه و یمن و ... علیه اون انجام دادند شب ها خوابش می بره؟
شنیده می خواد پناهنده بشه به آمریکا
شاید درست نباشه اینقدر محکم علیه اش صحبت کردید!
خیلی جالبه که طرف هر غلطی خواست بکنه مثلاً بسیجی ما را هفتاد نفر بریزن سرش و بکشن و بعد طلب بخشش کنند و از رءفت اسلامی دم بزنن ،خانوده اون بسیجی هم هیچ . این رئیفت اسلامی همیچین جاهایی خودش رو نشون میدهد.عجببببببببببببببب
شما فکر کن چقدر در ایران قحط الرجال هست که بیمار سرطانی رو‌ به موت هم باید برود سفر کاری!!!
14 تا تیتر زدی تابناک جان توی این صفحه، دو کلمه حرف حساب تو هیچکدومشون نیست خداییش.
اره سفر کاری رفته رفته بود حسابای بانکیشو سروسامون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
از چین تا مالزی راهی نیست
منم مدتی است دچار افسردگی شدم.اگه میشه بفرستینم،چین سفر کاری،،احتمالا شفا بگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
میخوای شفا بگیری مثل زن و بچه های مسئولا برو کانادا
کی درست میگه اولش گفتید برای درمان رفته حالا میگید رستم خان سفر کاری رفته وزیری که استفعا داده مسئولیت نداشته اینکارها که به گفته هایتان شک میکنند وگوش به سخنان شبکه های معاند میدهند
به گزارش اکوایران، این روز‌ها آگهی فروش خانه به دلیل مهاجرت در تهران زیاد شده است.
اکثر این خانه‌ها در محله‌های جردن، پونک، جنت آباد، نیاوران، بلوار فردوس شرق و غرب، باغ فیض، سعادت آباد و شهرک غرب و... قرار دارند؛ یعنی مناطق ۱تا ۵ و محدوده شمال، شمال شرق و شمال غرب تهران.
چند روز قبل خبری منتشر شد که: «مهارت ساختن و نواختن عود» به طور مشترک به نام ایران و سوریه در یونسکو ثبت شد. ضرغامی و وزارت تحت امرش ساز ایرانی را که در تلویزیون قابل پخش نیست در یونسکو ثبت کرد! جالب است که یونسکو این موضوع را موقع ثبت از ایران سوال نکرد!
بسته پیشنهادی برای نجات ایران به ج.ا
از آنجا اشخاص رده بلای ج.ا مانند آقایان رئیسی و قالیباف و غیره، وعده حکمرانی نوین و تحول داده اند اگر اعتراضات فروکش کند، برای تضمین اینکه دوباره بدعهدی و بدقولی نباشد، این اقدامت فورا ظرف ده روز گروه الف تا پایان سال گروه ب انجام شود.
گروه الف: ظرف ده روز آینده

1- احیای فوری برجام.
2- پایان دادن به شریعت اجباری.
3- پایان دادن به غرب‌ستیزی و متحدانش از جمله امریکا.
4- پایان دادن به هرگونه قطع رابطه کشورهای جهان، و بویژه برقراری فوری ورابط عادی دیپلماتیک با امریکا. و ایجاد روابط عادی تجاری و جذب سرمایه گذاری همه کشورها از غربی تا شرقی و...
5- پایان دادن عملی به جولان مفسدان اقتصادی بویژه مافیای نفوذی در نهادها و مراکز اقتصادی از خودروسازی تا قاچاق کالا و ارز از ایران به خارج.
6- وضع مالیات و عوارض منصفانه بر کسب و کارها، واردات و صادرات به طوری که تجار مجموع 20% و سایر افراد عادی کشور کمتر از 10% و لغو کامل مالیات بر ارزش افزوده بر کالاهای مصرفی عمومی در داخل.
7- لغو تمام ممنوعیت واردات کالاها، و لغو تمام مالیات و عوارض واردات کالاها بالای 10%، به طوری مثلا هیچ کالای کامل وارداتی نباید از زمان ورود تا به دست مصرف کننده برسد بیشتر 10% افزایش قیمت داشته باشد. از جمله تصیح فوری اشکالات قانونی رانتزا و تورمزا مانند برقراری ازادی کامل واردات مانند خودرو و لوازم خانگی و موبایل و لپتاپ و دیگر لوازم ضروری مردم
8- یکسان‌سازی تمام یارانه نقدی برابر 400 هزار تومان و شامل شدن همه مردم ایران و اعلام و عملی واگذاری سهام عدالت به تمام ایرانیانی که تا اکنون سهام نگرفتند.
9- فورا تا پایان اذر ماه قیمت دلار آزاد به زیر 30 هزار تومان و توافی زیر 28 هزار تومان و نیمایی به 22 هزار تومان برگردد
10 - تثبیت قیمت ها و ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کالاها
11- ممنوعیت هرگونه اعدام تا لااقل یک سال،تا شرایط جایگزینی مانند حبس ابد و سایر مجازت جایگزینی فراهم، تا برای همیشه اعدام لغو شود

گروه ب:
1- تا پایان سال 1401 به طور کامل شرایط حذف فساد آموزشی بویژه در مراکز خصوصی مهیا شود از جمله مدرک‌گرایی و مدرک‌فروشی و پارتی‌بازی و سهمیه تبعیضی در استخدام و معیار شایستگی علمی و مهارتی برای استخدام مشاغل
2- قیمت دلار آزاد به زیر 25 هزار تومان، توافقی به زیر 22 هزار تومان و نیمایی زیر 20 هزار تومان برای چند سال ثبیت شود
3- ایجاد شرایط انتخابات آزاد برای مشارکت حداکثری از جمله اقشار محروم شده و رد صلاحیت شده و پایان دادن به خودی و غیر خودی مانند انتخابات مجلس سال آینده
ایرنا جان‌ این یارکشی علیه امریکا تعبیر و تفسیر شماست. مسئله جزایر سه گانه چه ربطی به امریکا دارد؟ همین برداشت هاو دلخوش کردن به ان هاست که کشور ما‌ را سال ها عقب نگه داشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دشمن اصلی آمریکاست
سلیمی، نماینده مجلس؟و سایر نمایندگان فعلا که شما ساده اید(بیش از حد ساده و ...)و بنا بر وصایای علی ع آدم ساده لوح نباید عهده دار امور جامعه باشد...معلوم استکه هر کشوری فکر منافع خود و مردمش است
رئیس جمهور چین نشان داد بیش از حد تصور ساده است

ولی بنظر می رسد مسئولین ما بیش از حد تصور ساده و خوشخیال هستند و حاضر نیستند واقعیت های جهان واقعیت را قبول کنند
مجمع مدرسین حوزه علمیه قم اصلاح طلب هستن و
مرگ بر چین مادر کرونا
جالب است امام جمعه نگران فساد مسولین نیست امام جمعه نگران فقر مردم نیست امام جمعه چشم روی اختلاسگرها بسته فقط حجاب
لطفا به قانون عمل بشه و شرایط سیاسی تاثیرگذار نباشه، اینطور نیست که مردم خودشون رو بجای متهم بذارن و دلشون بسوزه، گاهی خودشون رو بجای شاکی پرونده هم میذارن، پس باید به قانون عمل بشه
عنوان سفر کاری داده شده که هزینه اش از جیب ملت باشد. نگاهی به قیمت بلیط چین بیندازید.
توی این بخش به نقل از امام جمعه شیراز نوشته بودید که توی نظرسنجی ای که انجام شده 80 درصد موافق حجاب هستن، بیزحمت توی یک گزارش بگید که این نظرسنجی کجا انجام شده و مستنداتشم قرار بدید، ممنونم
جالبه میگن اونقدر حالش وخیم بوده که باید میرفته icu ولی اول رفته و در جلسه کاری شرکت کرده تا کار روی زمین نمونه!!!!
خداییش مردم چی فرض کردید؟ طرف نه سمتی داشته نه منسبی پس جلسه رفتنش لابد برای منافع شخصی بوده. اگر هم حالش خوب نبوده معمولا کسی برای درمان به چین سفر نمی کنه.اصل ماجرا چیز دیگه ایه که بعدا گندش درمیاد.
«ذوالنور: مسئولان چینی خود را در مسیر کج صهیونیست‌ها قرار ندهند»
معلوم نیست آقای ذوالنور در چه جایگاهی این توصیه ی پدرانه را به رهبران چین می کنند. گمان می کنند همه جا ایران است که حرفشان برو داشته باشد.
اگه مینونست کار کند که برکنار نمیشد
الان می آیند و می گویند همه تخم مرغ در سبد چین گذاشتند!!!
مادر بزرگهای ماهان باید قبلا مواظب بچه شون بودن که اغتشاشو نشه. قوه قضاییه اگر با رفعت با این جانیان برخورد کنه دوباره یک سال دیگه باید مردم منتظر این جانیان در خیابانها با اسلحه های اسراییلی باشند ترحم بر اغتشاشو تیز چاقو در رو کند در آینده
سلام آقای سلیمی رئیس جمهور چین ساده نیست بلکه شما و امثال شما فوق‌العاده ساده هستید که فکر می‌کنید همه کشور هایی که با ما بده بستان دارند باید از منافع ما حمایت کنند نه آقا جان هر کشوری دنبال منافع ملی خودش است
لطفا به سردار علی فدوی بفرمایید که گوش ما از این فرمایشات پر شده
ایشان به حکم پاسدار بونشان در سمت وزارت تا آخرین لحظه خدمت میکردند نه بعداز یک سال و اندی وزارت ایشان، وضعیت مسکن بحرانی تر از قبل و وضعیت راه و راه آهن به حالت هشدار رسیده باشد
ایشان برا معالجه رفته بودند چین و بیمارستان ها و پزشکان ایرانی را برای مردم عادی ایران گذاشتند
سلام آقای دژکام قبول بفرمائید مسئله حجاب یک مقوله فرهنگی میباشد لطفا شما بعنوان امام جمعه یکی از شهر های بزرگ کشور تا بحال برای گسترش فرهنگ حجاب چه کاری کرده اید عزیزم با بگیر و ببند و دستور دادستان موضوع ختم بخیر نمی شود در ضمن مطمئن باشید آمار ۸۰ درصد هم مثل بیشتر آمارهای رسمی خیلی درست نیست
فک نکنم برای سفررفته باشه چین چون وزیر مستعجل بوده
اگر راست بگين و مرحوم قاسمي رو براي سفر كاري فرستادين اين نشونه كم خردي است كه يه نفر كه به شدت مريضه رو براي ماموريت كاري به يه كشور خارجي فرستادين و باعث مرگش شدين. -
اقای فدوی مسئولین اگر تا دم مرگ کار می کنند پس چرا وضع کشور این هست
اگر بخواهید بنزین را گران کنید باید خودرو را ارزان کنید. نمیشود که هر بلائی دلتان خواست سر مردم بیاورید و مردم هم سکوت کنند.
تیم تراکتور سازی نداریم لطفا شیطنت نکنید. اسم تیم تراکتور است.
همه برای معالجه میان ایران چرا باید قاسمی برای سرطان پیشرفته ش رفته باشه چین؟
رستم قاسمی از طرف سپاه رفته بوده یا وزارت خونه شما خبر دارید ؟
ما ایرانی ها عادت کردیم بدون اطلاعات قضاوت کنیم وببوریم وبدوزیم و به زورهم تن طرف کنیم
سفر رستم قاسمی به چین برای ماموریت کاری !! او که دیگر وزیر نبود و مسئولیتی نداشت.
مرگ بر امریکا اسرائیل انگلیس منافق آشوبگر و تمام حامیاشون و ضد انقلاب
به امید مرگ یا اعدام تمام اراذل
حالا اونقدر منفی بزن تا جونت در بره
ببین عاقبت کار رستم را که رفتنش هم داستان شده ودر کلام یا نوشته احدی از بازدیدگنندگان ..خدا بیامرزی .. نیست
چرا یه مسیول باید اینقدر با حاشیه کار کند وغیر شفاف
شفافیت اصل قانون اساسی ماست
چون مقران شفاف است
اسلام شفاف است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل