بازدید 4204

حمایت ستاره انگلیس از فودن: او ترسناک است!

جان استونز، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است در طول دوران فوتبالش بازیکنی شبیه به فیل فودن ندیده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 03 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی سنگال خواهد رفت.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره ترکیب احتمالی گرت ساوت‌گیت در این بازی انجام شده است و بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان از سرمربی سه شیر‌ها خواسته‌اند که از فودن در این بازی در ترکیب اصلی‌اش بهره ببرد.

غیبت این ستاره منچسترسیتی در دو بازی برابر تیم ملی ایران و تیم ملی آمریکا باعث شد که بسیاری از کارشناسان انگلیسی از جمله گری نویل و گرام سونس از او انتقاد کنند و حالا به نظر می‌رسد که استونز نیز نظری مشابه آن‌ها دارد.

این مدافع انگلیسی در نشست خبری شب گذشته در این باره به خبرنگاران گفت: «من هرگز بازیکنی شبیه به فیل فودن را را در زمین ندیدم. توانایی و دانش فوتبالی که او در این سن دارد واقعا برای من باورنکردنی است.»

استونز با تحسین ویژگی‌های این ستاره جوان انگلیس اضافه کرد: «آزادی عمل او در نحوه بازی کردن و همچنین ابراز خودش در زمین باعث شده که او واقعن ترسناک باشد. من علاقه زیادی به او دارم و طرفدارش هستم. خوش شانس هستم که هر روز با او بازی می‌کنم. من خوش شانس هستم، منچسترسیتی خوش شانس است و تیم ملی انگلیس هم خوش شانس است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار