بازدید 8707

احضار سفیر آلمان به وزارت خارجه

در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویدادهای اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله‌جویانه و بی‌پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل، سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 28 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی به سفیر این کشور ابلاغ گردید.

همچنین به سفیر آلمان گفته شد قطعنامه اخیر نشست ویژه شورای حقوق بشر گامی اشتباه بر اساس رویکردی کاملا سیاسی و ابزاری نسبت به حقوق بشر می باشد و از اساس مردود است و جمهوری اسلامی ایران با هر ساز و کاری که بر مبنای آن تعریف شده، همکاری نخواهد کرد.

همچنین تصریح گردید همراهی آلمان و سایر کشورهای اروپایی با تحریم های یکجانبه آمریکا که موجب نقض فاحش حقوق بشر مردم ایران گردیده، این کشورها را فاقد هر گونه وجاهت و صلاحیت برای طرح ادعاهای حقوق بشری می سازد.

سفیر آلمان اظهار داشت: مراتب را در اسرع وقت به مقامات کشورش منعکس خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
ببینید می تونید سفارت آلمان را فراری بدید خودتون باشید و خودمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
حالا فرار کنه چه اتفاقی می افته تا حالا که بوده چه گلی به سر ملت زده به غیر از اینکه فتنه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
حالا فرار کنه چه اتفاقی می افته تا حالا که بوده چه گلی به سر ملت زده جز فتنه درست کردن بر علیه ملت یادت رفته تسلیحات شیمیایی جنگ رو
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
چیه ناراحتی آلمان بهش بر بخوره قهر کنه تو بیچاره بشی ! میشه بگی چه آبی از این خبیثها گرم شده ! جز دشمنی و تحریم چیز دیگه ای دیدی !!؟ آلمانها در جهان بی آبرو تر از اونی هستن که بخوان برای ما دم از حقوق بشر بزنند ! اون از تاریخ سیاه در جنگ دوم و بعد هم حمایتشون از صدام و فروش سلاح شیمیائی به صدام وحشی و دشمنی مدام با ایران !! آخرین هنر شان را هم در نمایش بی فرهنگی و توحش و عقب ماندگی کشورشان را در جام جهانی به نمایش گذاشتن و با حمایت مفتضحانه و مسخره از همجنس بازان که هم نمایش غیر انسانی و ضد بشری بود هم با زیر پا گذاشتن قوانین کشور میزبان نمایش خوی نژاد پرستی وخود خواهی و توحش این قوم پر مدعا بود !
درستش اینه که سفیر آلمان رو اخراج کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
نمی دانم واقعا کدام کار درست است. در همی حالت خاکستری هم همکاری هایی در لایه های کارشنایس و فناوری وجود دارد که ممکن است همین یک ذره نوری هم به تاریکی کشیده شود.
سفراشونو اخراج کنین
ما روی پای خودمون هستیم و بودیم
اینها فقط فتنه انگیزند
همین چند ده سال پیش آلمانی ها جنگ جهانی راه انداختند که بیش از پنجاه میلیون انسان تلف شدند این کشتار چه زود یادشان رفته
آنها زمان‌جنگ‌بامادشمنی‌کردن‌الان‌هم‌ازارازل‌واوباش‌حمایت‌میکنند‌چرااخراج‌نمیکنید‌.‌همچنین‌سفارت‌‌شیطان‌انگلیس‌را.
فوری اخراج کنید وگر نه به زودی خودشان فرامیخوانند آبرو داری این ما زودتر اخراج کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل