بازدید 16056
۱

بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان

پیروزی شایسته تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشت.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 26 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، پیروزی شایسته تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز بازتاب گسترده ای در رسانه های جهانه داشت.

  تشویق و شادی امیر قطر پس از برد ارزشمند تیم ملی ایران مقابل ولز

امیر قطر که در هنگام بازی تیم ملی ایران در مقابل ولز در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت، در شادی هواداران تیم ملی ایران شریک شد و به تشویق تیم ایران پرداخت.

سانا نوشت تیم ملی ایران در جام جهانی به پیروزی شایسته‌ای مقابل تیم ملی ولز دست یافت.

وبسایت خبرگزاری سوریه (سانا) نوشت تیم ملی ایران در دوحه قطر با عملکرد فنی بالا در برابر ولز توانست در دومین بازی گروه دوم جام جهانی فوتبال، سه امتیاز ارزشمند کسب کند.
در ورزشگاه احمد بن علی، محل برگزاری این دیدار، ایرانی‌ها تا دقیقه هشتم وقت اضافه (دقیقه ۹۸ بازی) منتظر ماندند تا گل اول توسط روزبه چشمی به ثمر برسد و دقیقه دهم وقت اضافه (دقیقه ۱۰۰ بازی) گل دوم توسط رامین رضاییان به ثمر رسید.
داور گل دقیقه ۱۶ ایران را پس از بازبینی به دلیل آفساید نپذیرفت.

 المیادین/ تیم ملی ایران با نمایش متفاوت، پیروزی چشمگیری به دست آورد

شبکه المیادین گزارش داد: تیم ملی ایران در یک نمایش متفاوت، پیروزی چشمگیری در برابر تیم ملی فوتبال ولز به دست آورد.
مجری شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: در ششمین روز رقابت های جام جهانی فوتبال 2022 قطر، تیم ملی فوتبال ایران پیروزی چشمگیری به دست آورد. این بازی، آغاز دومین بازی‌های دور گروهی بود. تیم ملی ایران، در دومین بازی خود در جام جهانی قطر، نمایش متفاوتی داشت و امیدش برای رفتن به مرحله دوم را زنده نگه داشت. ایران نخستین تیمی از آسیا بود که به جام جهانی قطر راه پیدا کرد. دو گل این بازی را در وقت تلف شده به ثمر رساندند تا امید و شانس تیم ایران، برای صعود از دور گروهی، احیا شود. بازی آینده تیم ایران در برابر تیم آمریکا در سومین بازی، سخت خواهد بود. کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی توانست همانطور که پس از شکست در بازی نخست در برابر تیم ملی انگلیس، وعده داده بود تیم ملی ایران را کاملا منسجم کند. کی‌روش تاکید کرد زمانی که بازیکنان فقط بر فوتبال تمرکز کنند و یک دل بازی کنند، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

شبکه المیادین همچنین بخشی از شادی مردم ایران در شهرهای مختلف را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال پوشش داد.

شبکه ب اف ام / شکست دو بر صفر ولز در مقابل ایران

شبکه تلویزیونی ب اف ام گزارش داد: ایران که پاداش عملکرد خوب خود را بدست آورد، در ثانیه‌های پایانی بازی، با گل‌های دقایق ۹۸ و ۱۰۱ پیروز شد و ولزی‌ها که با محرومیت هنسی، دروازه بان خود تضعیف شده بودند، با این باخت در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفتند.

ابراز شگفتی تماشاگران ایرانی از بازی امروز 

تماشاگرانی که امروز در ورزشگاه احمد بن علی قطر، شاهد بازی زیبای تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر ولز در چارچوب رقابت های جام جهانی 2022 قطر بودند، از تفاوت سطح این بازی با بازی قبلی تیم ملی در برابر انگلیس، ابراز شگفتی کردند.

یکی از تماشاگران ایرانی به خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در بیرون ورزشگاه احمد بن علی گفت: «ما ولز را شکست دادیم و قربانی بعدی تیم ملی ما، آمریکاست. این بازی بسیار خوب بود و در بازی بعدی هم پیروز خواهیم شد و از این گروه صعود خواهیم کرد. کارلوس کی‌روش بهترین سرمربی است. نمی دانم در بازی در برابر انگلیس چه اتفاقی رخ داده بود، اما این بازی فوق العاده بود و ما به دور دوم بازیها خواهیم رفت. ما اینجا خواهیم ماند تا همچنان تیم ملی کشورمان را تشویق کنیم. همه چیز در اینجا خوب است و شاهد گل‌های بیشتری خواهیم بود.»

دیگر تماشاگر ایرانی گفت: «ما از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. به آمریکاییها می گوییم این بار به سراغ شما خواهیم آمد. ما بر آمریکا پیروز خواهیم شد.»

دیگر تماشاگر ایرانی‌ گفت: «همانطور که ولز را بردیم، دو گل دیگر هم به آمریکا خواهیم زد و راحت صعود خواهیم کرد.»

 پایگاه الجزیره/ پیروزی ارزشمند ایران در برابر ولز در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی ایران روز جمعه و در دقایق آخر بازی با تیم ملی ولز در بازی‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر‏، به پیروزی ارزشمندی رسید.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره نت‏، نیمه اول این مسابقه که در ورزشگاه احمد بن علی در منطقه الریان برگزار شد با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه تیم ایران با ضربه علی قلی زاده به گل رسیده بود، اما این گل به دلیل آنکه بازیکن ایرانی در آفساید بود مردود اعلام شد. در همین نیمه یک ضربه سنگین مهاجم ولز را سید حسین حسینی دفع کرد و دروازه ایران را نجات داد.
در نیمه دوم بازی، تیم ایران خطرناک‌تر ظاهر شد و فرصت‌های خوبی داشت، اما دو بار تیر دروازه ولز مانع گلزنی ایران شد.

العربی/ تیم ملی ایران به پیروزی شایسته ای دست یافت

وبسایت خبری العربی قطر گزارش داد ایران پیروزی شایسته ای مقابل ولز به دست آورد و امیدهای خود را برای صعود حفظ کرد.
این وبسایت نوشت تیم ملی فوتبال ایران فضای ناامیدی ناشی از باخت مقابل انگلیس در بازی اول را جبران کرد و در دقایق پایانی، به برتری شایسته ای مقابل حریف خود، تیم ملی ولز دست یافت.
تیم ملی ایران در دومین دیدار، مقابل ولز با شکلی متفاوت ظاهر شد و از ابتدا حمله و موقعیت های جدی زیادی برای گلزنی ایجاد کرد. به نظر می رسید ایران برای جبران باخت سنگین در برابر انگلیس به دنبال کسب نتیجه ای متمایز بوده است. این درحالیست که تیم ملی ولز بخصوص در فاز تهاجمی در سطحی متوسط ظاهر شد.
 
اکیپ/ پیروزی دو بر صفر ایران مقابل ولز

نشریه ورزشی فرانسوی زبان اکیپ نوشت: ایران، روز جمعه در دومین روز مرحله گروهی جام جهانی با دو گلِ روزبه چشمی و رامین رضاییان، ولز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. ایرانی‌ها می‌توانند رویای رفتن به مرحله یک هشتم نهایی را محقق کنند.
ولز پس از تساوی مقابل آمریکا در بازی اول (۱-۱)، پس از اخراج وین هنسی، دروازه بان خود، حالا امروز، جمعه توسط ایران (۲-۰) شکست خورد. روزبه چشمی و رامین رضاییان، در وقت‌های تلف شدهِ بازی، برای ایران گلزنی کردند. ایرانی‌ها که ۲-۶ مقابل انگلیس شکست خوردند، سه امتیاز اول خود را بدست آوردند و همچنان شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند.

اسپوتنیک- بازتاب برد ایران/ تیم ملی فوتبال ایران فرصت‌های زیادی برای گلزنی به ولز داشت

تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم گروهی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ با استفاده از اخراج دروازه بان اصلی تیم ملی ولز، با دو گل به پیروزی رسید.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بازی در بیشتر دقایق توپ در اختیار بازیکنان ایران بود و این تیم چندین فرصت را از دست داد، اما در دقیقه ۸۶ دروازه بان ولز به دلیل خطایی که بر روی مهاجم ایرانی داشت از زمین مسابقه اخراج شد تا ایران با بهره گیری از این فرصت، در دقیقه‌های ۸ و ۱۱ وقت اضافه نیمه دوم با دو گل پیروز میدان باشد.
ایران با این پیروزی با سه امتیاز در گروه دوم مسابقات، به صورت موقت با انگلیس هم امتیاز شد، اما ولز با یک امتیاز در رده چهارم این گروه جای گرفت.
 
بازتاب پیروزی ایران مقابل ولز در رسانه های آلمان

رسانه های آلمان برد دو بر یک ایران مقابل ولز در جام جهانی را بازتاب دادند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از برلین، نشریه فوکوس به واپسین دقایق پرهیجان بازی ایران و ولز اشاره کرد و نوشت: تا مدت طولانی بازی با تساوی بدون گل پیش رفت تا اینکه ایران پس از خطای سهمگین دروازه بان ولز و اخراج او از زمین ، در وقت های تلف شده دو گل به ثمر رساند.

به نوشته فوکوس ، تیم ملی فوتبال ایران اولین پیروزی خود را در جام جهانی قطر با دو گل دیرهنگام جشن گرفت و با نتیجه تحسین برانگیز 2-0 مقابل ولز پیروز شد و تیم گرت بیل فوق ستاره تیم فوتبال ولز را شوکه کرد.
به نوشته این نشریه آلمانی تیم ملی فوتبال ایران تیم گرت بیل ستاره ولزی را شوکه کرد، ایران فرصت های زیادی را هم در این بازی از دست داد .

بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان

نشریه زود دویچه سایتونگ: تلاشهای ایران سرانجام به ثمر نشست

به نوشته این نشریه در واپسین دقایق شادی بی حد و حصر حاکم شد، فوتبالیست‌های ایران در حضور تماشاگران دور افتخار زدند و مربی خود را به هوا پرتاب کردند.
زود دویچه سایتونگ نوشت: برد دیرهنگام 2-0 مقابل ولز بیش از یک پیروزی معمولی در یک مسابقه جام جهانی بود.
دویچه وله نیز نوشت " تیم ملی ایران در بازی دراماتیک گروه دوم، ولز را شکست داد و هیچ پیام سیاسی از سوی تیم وجود نداشت، بازیکنان قبل از شروع بازی سرود را خواندند.
بیلد هم با استفاده از عکسی از صحنه خطای دروازه بان تیم ولز روی مهدی طارمی نوشت: خطای کنگ فویی ، بازی پرهیجان ایران
بیلد به دقایق پایانی بازی ایران و ولز اشاره کرد و نوشت: ایران با دو گل در وقت اضافه و دقایق 98 و 101 ، بر سرخ پوشان ولز غلبه کرد و این بازی با شادی ایرانیان به پایان رسید و امیدها برای صعود به ایران به مرحله بعد افزایش یافت.
 
پایگاه الشرق قطر/ ایران با پیروزی بر ولز شانس خود را برای صعود افزایش داد

تیم ملی ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 ‏ با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ملی ولز‏، شانس خود را برای صعود به دور بعدی مسابقات افزایش داد.
به گزارش روزنامه الشرق قطر، گلهای این بازی را که در استادیوم احمد بن علی برگزاری شد روزبه چشمی در دقیقه 8+90 و رامین رضائیان در دقیقه 11+90 به ثمر رساندند.
با این پیروزی ایران در گروه خود سه امتیازی شد و موقتا پشت سر انگلیس، در جایگاه دوم قرار گرفت. در بازی بعدی امروز تیم ملی انگلیس در برابر آمریکا به میدان می رود. آمریکا با یک امتیاز در جایگاه سوم و ولز در جایگاه چهارم این گروه جای دارند.
 
 کاپیتان تیم ولز: پس از شکست دلخراش درمقابل ایران باید راهی برای پیدا کردن خود بیابیم

نشریه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی به پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران درمقابل تیم ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت و نوشت کاپیتان تیم ولز با ابراز ناراحتی از این شکست اعلام کرد هم تیمی هایش خودشان را برای بازی بعدی آماده می‌کنند.
در این گزارش آمده است: گرت بیل کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز پس ازشکست تیمش در دقایق پایانی بازی درمقابل ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز جمعه اعلام کرد هم تیمی هایش به شدت ناراحت هستند، اما او و هم تیمی هایش باید به سرعت برای بازی بعدی آماده شوند.
 
 عمارالحکیم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت

رئیس ائتلاف احزاب ملی عراق پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را در برابر ولز تبریک گفت.
وبسایت خبری الفرات گزارش داد عمار الحکیم، رئیس ائتلاف احزاب ملی عراق پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ولز در جام جهانی قطر، تبریک گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
بنظرم در بازی با انگلیس دو موضوع میتونست باعث اون شکست سنگین باشه:
یا بازیکنان خودشونو باخته بودند.
یا چون سرود ملی رو نخوندند، خدا کمکشون نکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار