بازدید 65194

بیرانوند هم بود ۶ گل می‌خوردیم

یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 23 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، هادی شکوری در خصوص شکست ۶ بر ۲ تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلستان گفت: بدترین شکست را در جام جهانی پذیرا شدیم. معتقدم ترکیب ابتدایی اشتباه بود و خود کی روش باید پاسخگوی این اتفاق باشد.

وی ادامه داد: می‌توانستیم با یک ترکیب بهتر بازی قابل قبول تری از خود ارائه دهیم اما متأسفانه تغییراتی که صورت گرفت دیر بودو تیم ملی نتوانست مقابل انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد.

مدافع پیشین فوتبال ایران افزود: نمی دانم تفکرات کی روش برای این دیدار چه بود. به نظرم او اشتباهات زیادی داشت و تاوان این اشتباه را هم ملی پوشان ما پس دادند. باید از این شکست درس گرفته باشیم و برای دو دیدار آینده هم حریفان را به خوبی آنالیز کنیم و هم یک ترکیب قابل قبول را مقابل ولز و آمریکا به میدان بفرستیم.

بیشتر بخوانید

شکوری در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: وقتی یک تیم شش گل دریافت می‌کند مشخص است که اشتباهات زیاد بوده است. البته طارمی دو بار دروازه حریف را باز کرد اما نتوانست مانع شکست شود. در این دیدار به اعتقاد من حسین حسینی دروازه بان تیم ملی بی تقصیر بود و خط دفاع ما روز بسیار پراشتباهی را پشت سر گذاشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر بیرانوند در زمین می‌ماند و آن اتفاق رخ نمی‌داد بازهم ۶ گل دریافت می‌کردیم؟ گفت: فکر می‌کنم بیرانوند هم بود ما این گل‌ها را دریافت می‌کردیم چون سیستم دفاعی و خط دفاع عامل اصلی این شکست بود.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم باید این شکست سنگین را به فراموشی سپرده و درس از آن بگیریم. سه روز فرصت داریم تا خود را آماده دیدار برابر ولز کنیم و باید ببینیم کادر فنی چه تدابیری برای این دیدار خواهد اندیشید تا بتوانیم یک بازی آبرومند را مقابل ولز انجام دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۰۰
جاگیری های دروازه بان خوب نبود.
پاسخ ها
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
وقتي بيرانوند مصدوم شدو ديگه نتونست بازي كنه ..كيروش دودستي زد تو سر خودش..اون از همه بهتر فاصله كيفيت دوتا گلرشو مي دونست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
آفرین دقیقا .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
دقیقا
محمد تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
به نظرم بازیکنای ایران مستحق دریافت دستمزد میلیاردی نیستن به اینا فقط باید ماهیانه ده میلیون حقوق بدی نه ، بیشتر چون خیلی ترسو و بزدلانه بازی کرد کسی که شغلش شام و ناهار و صبحانش فوتبال تو آرمانی تزین شکل ممکن
زندگی میکنه و هیچ دغدغه نالی نداره این طرز بازی کردن
محمد تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
امان از آه اسکوچیچ
تاج به ناحق رئیس شد
کی‌روش بالابی
اعتماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بیرانوند حتی اگه رو ویلچری بهینه‌ای حسینی بهتره حسینی دروزبان محلاته نه جام جهانی
به قران نمیخوردیم شش تا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
اگر بیراوند بود
حداقل ۲تاشو میگرفت
یا مساوی میشدیم
یا باخت آبرو مندانه داشتیم
بیرانوند واقعا توانمنده
بیشتر می خوردیم به خدا قسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
داداش عزیز حسینی اصلا تلاش نمی‌کرد توپ هارو بگیره حتی کارشناس جام ۲۰۲۲هم گفت
بعد اگه بیرو بود بیشتر نمیخوردیم چون اصلا شوت داخل
چهارچوب هاشون به اندازه گل هاشون بود
والا بلا میخوردیم
ما باید ولز را شکست دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
چشم
کی روش مربی اصلا نیست آدم ترسو به هیچ جا نمیرسه همه رو مثل مربی گریش در کلمبیا و غیره و خودمان و امید به شانس حالا ما تیمی داریم با بهترین بازیکنان هجومی و بازی ساز تا اوایل نیمه دوم دفاعی بودیم 4 بر صفر بعدش بازیکنان ناخواسته رفتن کمی جلو 2 گل زدیم 2گل خوردیم و یک توپ به تیرک زدیم.
بیرانوبند بود شش گل نمی خوردیم . هم برخی توپها را می گرفت و از ان مهمتر انکه بیرانوند به خط دفاعی سامان می دهد و انها را برای دفاع بهتر هدایت می کند. حداقل ان این بود که مصدومیت بیرانوند ضربه روحی به تیم زد که چند ماه است از سوی عده ای بی شرف وطن فروش زیر فشار روانی است.
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سلام باصحبت هاتون به جز بخش آخر، که .توهین کردین به یه عده ای، موافقم
farhad_001_m
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
با حرفات بجز آخری موافقم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
سلام با همه نظرتون کاملا موافقم
اعتماد بنفس حسینی رو خراب کرد کیروش-ضمن اینکه معلوم بود در تمیرینات هم روی حسیتی حساب باز نکرده بود و گرم نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
اتفاقا با اون بخش آخرش بیش از همش موافقم
خروج نداشت جاگیری نامناسب تماشاچی گل ها بود افتضاح تمام عیار جای هیچ بحث وتوجیه نیست .
چرا از حریف ترس دارید وبزرگنمایی حریف می کنید .ما از اینکه تیم ملی فوتبال ایران بزدل بازی کرد ناراحت شدیم وچرا اسکوچیچ رابرکنار و کی روش جایگزین شد بار فنی این کار واین بازی چه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
فکرکنم اصلا گل های بازی روندیدی ،آخه مگراینا لیگ یک هستند که موقعیت رو خراب کنند،،ازاحسان حاج صفی بگم ،،کدومشون خوب بازی کردن ،که گیردادین به حسینی،،بازیکن لیگ برترانگلیسی گل خالی وتک به تک راکه نمیزنه توی تیر دروازه،،،ازحسینی تودفاع،ازروزبه چشمی ،کدومشون خوب بازی کرد،،مربیمونم که ،،هیچی نگم بهتره،ازکریمی
وضعیت تیم میلی مشخص بود چرا اینطوری شد... دیگه این قدر صغری کبری فنی براش نچینید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
جوری توضیح بده که ما هم بفهمیم . در اوج خدافظی نکن دیگه
همه تقصیرها رو گردن حسینی انداختن بی انصافیه . خط دفاع خیلی بدبود حسینی و پورعلی گنجی و کنعانی وچشمی اصلا انگار وجود نداشتن هیچ اثری ازشون دیده نمی شد . هافبکها هم همینطور . شما که هیچ حمله ای نکردید لااقل می اومدید به مدافع ها کمک می کردید . وقتی تماشاگر خودی روحیه بازیکنها رو خراب می کنه انتظار شق القمر از بازیکنها دارید ؟؟کلا بد بود ولی مهم نیست باید تو بازی های بعدجبران کرد . هم بازیکنان هم مربی و هم مردم و تماشاگران ...
واقعا انسان از وطن فروشی و خیانت یک عده متاثر میشود! واقعا تیم ملی چه ربطی به سیاست داره؟ مگه نگفتن ورزش از سیاست جداست؟
بعد هم قطعا آسیب بیرانوند به تیم صدمه روحی زد. همین طور اگر بیرانوند بود حداقل کمتر گل می خوردیم. برای مثال جاگیری حسینی روی بعضی گل ها اشتبه بود و موقع ضربه سر مهاجم حریف وسط ایستاد و نه خروج کامل و مشت کرد و نه رفت داخل دروازه. حسینی باید یکی را انتخاب میکرد ولی همون وسط بین دروازه و مهاجم حریف ایستاد ... هر چند اشتباه و مهره چینی بد کیروش و ضعف مفرط خط دفاع را هم نمیشه انکار کرد!
دوستانی که میگن ایران هجومی بازی کنه باید یادشون بیاد که در جام جهانی قبل هم وقتی در بازی با بوسنی ما جلو رفتیم سه بر یک باختیم و خط دفاع ما روی ضد حمله های حریف راحت باز میشد.
در بازی با انگلیس هم ضعف سرعت خط دفاعی در برگشت ها مشهود بود و انگلیسی ها از نظر سرعت و قدرت در بازی بهتر بودند. تیم ایران وقتی باز میشد برای هجوم دیگه در برگشت کند و گسسته عمل میکرد لذا از این جهت هم باید محدودیت های کیروش را با توجه به پتانسیل موجود بازیکنان ایران تا حدی معقول دانست که نمیتونه سیستم هجومی مطلق را انتخاب کنه چرا که قدرت بدنی بالایی لازم دارد ...
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
سیاسست را خود دولتیها ازروزاول باسیاست تلفیق کردند درحوزه فوتبال هم نبوده درهمه رشته ها
من متخصص ورزشی نیستم اما این ادعا که "اگر دروازه بان قبلی هم بود باز شش گل می خوردیم" از نظر آماری درست نیست. کارشناس محترم مسئله را با فرض اینکه در همین شرایط حاضر توپ به دروازه وارد می شد تحلیل می کند منتها تغییر یک دروازه بان می تواند کل شرایط بازی را تغییر دهد چه مثبت و چه منفی. مثلا شروع مجدد دروازه بانها با هم متفاوت است و اگر دروازه بان عوض شود اصلا ممکن است شرایط کاملا عوض شود و اتفاقات به صورت زنجیرواز تغییر کند و الی آخر. بنابراین تغییر دروازه بان می تواند همه چیز را دگرگون کند و نتیجه بهتر و یا حتی بدتر گردد.
اگر بچه ها روجیه داشته باشند غوغا می کنند
تفکر کی روش در بازی با انگلیس دفاع اتوبوسی با گرفتن حداقل امتیاز ممکن بود در حالی که انگلیس با تیم هایی که ساختار دفاعی بازی می کنند راحتتر بازی می کند و به نتیجه دلخواه می رسد یعنی با پاس کاری های بلند مداوم در منطقه جریمه حریف و تو زدن های سریع انتحاری، ساختار دفاعی تیم ها را بهم می ریزد و به گل می رسد و اگر تیم به دفاع مطلق در منطقه جریمه
روی نمی آورد و حین دفاع منطقی، بازی را به وسط میدان می کشید و با ضد حمله بازیکنان بزرگی مثل طارمی و سردار آزمون به دربازه پیک فورد (سنگربان انگلیس که در اکثر بازی ها نشان داده در ضد حمله تسلط خوبی در بسته نگاه داشتن دربازه اش ندارد)، حمله می کرد شاید نتیجه چیز دیگری بود البته بازی اول تمام شده است و باید به فکر دو بازی پیش روی بود.
بازی ولز - آمریکا نشان از این می دهد که اگر بچه های تیم ملی تمرکز لازم را بدست آورند و بازی روان خودشان را که در بازی های آسیایی با تیم های مثل کره انجام می دادند، انجام بدهند و کمی هم از لحاظ روانشناسی تیم تقویت شود و حاشیه ها از تیم دور شود، توانایی برد هر دو تیم و راهیابی به مرحله حذفی مسابقات را خواهند داشت.
اگر از بازی کردن میترسن پس چرا وارد زمین فونبال میشن که فقط دفاع کنند.
بعد این همه سال فوتبال بازی کردن نتونند توپ را کنترل کنند و تاکتیک نداشته باشند !!!!!

اکه تیم وارد زمین میشه بای با تمام وجود فوتبال بازی کنه و هر بازیکن وظیفه خودشو با تمام وجود انجام بده و از نام حریف نترسه. البته با تکنیک و تاکتیک مناسب.

هر بازی شرایط خاص خودشو داره که سرمربی میتونه اقدامات لازم را انجام بده.
سایه این باخت سنگین رو سر ایران باقی میمونه و روی کی روش هم هیچ تاثیری نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
نوشته شما کاملا صحیح ولی وقتی کهبیش از دو ماه است تیم زیر فشار روانی و بدتر از همه وقتی بازیکنان از خواندن سرود ملی خودداری کردن گویا بجای تشویق فریاد بیشعور بیشعور سردادن
بهر حال فراموش نکنید بازیکنان سیاستمدار نیستند دوران بازی آنان مادام العمر نیست بازیکن ملی فوتبال حداکثر اگر ۲۲ساله باشد می‌تواندیک دوره ملی ۸ ساله داشته باشد
ومتاسفانه ما بدترین دشمنی را در حق بازیکنان ملی فوتبالمان کردیم
چرا همه ش از اين زاويه موضوع شكست را دنبال مي كنيد ؟ انگليس تيمي هست كه قهرماني جام جهاني را در كارنامه خودش داره . ما جز راه يابي به جام جهاني ، تا به حال بازي در خور توجهي نداشتيم . بنابراين بايد به فكر تكنيك ها نو و افراد ورزيده تري رفت و لذا انتظارات بالا از تيم فعلي ، چندان با واقعيات همخواني ندارد
بیرانوند بود بیشتر هم گل میخوردیم اینو از همون خروج اشتباه اول بازی که باعث مصدومیتش شد میشه فهمید
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بیرانوند بود حداکثر با 2 یا 3 گل میباختیم با انصاف باش اگه خروجش
. اشتباه بود که باید 7 گل میخوردیم
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
معلومه خوب نگاه نکردی اون خروج اول کاملا درست بود و با تاثیری که با نوک انگشتان بیرانوند تغییر مسیر داد باعث شد توپ از بالای سر بازیکن انگلیس به بیرون بره واگر اون مجید حسینی داغون نیومده بود توی صورت علیرضا هیچ مشکلی پیش نمیومد .خواهشاً چیزی رو که دقیق ندیدی نظر نده
اول اینکه حق اسکوچیچ بود که با تیم ملی به جام جهانی نه مفت خوری مثل کیروش
دوم اینکه حسینی واسه دروازه دومی مناسب نبود و عابدزاده باید دروازه دوم باشه. هر چی باشه عابد زاده تجربه بازی در باشگاه های خارجی رو داره.
سوم اینکه این هم تجربه ای شد
عمرا.
حیف میلیارد میلیارد بودجه مملکت که خرج این فوتبال آماتور و ضعیف شد
بازی بعد تمام هجومی باید باشه دیگه دفاع معنی ندارد
بیرانوند هم بود فرقی نداشت
به نظر من دلایل باخت (با این نتیجه وحشت ناک) به انگلیس به قرار زیره :
- وارد شدن بازیکن و تیم به مسایل سیاسی اخیر .
- فشار روحی و روانی که عده ایی تحت عنوان معترض ایرانی یا خبرنگار خارجی قبل و حین بازی به بازیکنان وارد کردند .
- ارنج فوق العاده بد سرمربی
- آقای کیروش فکر میکنه هنوز با مدل اتوبوسی که 8 سال پیش تیم رو هرنج میکرد میتونه نتیجه بگیره در صورتیکه دیگه تاریخ مصرف این ارنجها گذشته و تیمها راه نفوذ رو پیدا میکنند .
- گذشتن تاریخ مصرف آقای کیروش که اگه غیر از این بود در 2 تیم قبلی نتیجه میگرفت
- ضعف تاکتیکی اکثر بازیکنان به حدی که حتی قادر به پرتاپ یک اوت دستی در شرایط فشار نبودند .
- و از همه مهمتر دخالت سیسیون و برکناری آقای اسکوچیچ
کی روش ضد فوتبال بزرگترین عامل این شکست وحشتناک بود.
تفکر دفاعی این شخص فقط برای دستیاری سر مربی خوب بوده و اصلا تفکر فوتبال به روز در حد امثال برانکو هم ندارد.
دیگه بعد از اخراج اسکوچیچ هم که طارمی سرمربی شد و تیم ارنج میکنه با دستیارش کیروش باید اینطور فاجعه بشه.
هر چند دیگه فوتبال برای مردم اهمیتی نداره چه تیم ملی و چه باشگاهی.
وسلام
آره تو راست میگی.
حسینی به هیچ‌توپی نه نگفت.چوب باقلا هم‌تو گل بود شش گل بیشتر نمیخوردیم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بیشین بینیم بااا
من به شما قول میدم اگر ایران بعد از آسیب دیدگی بیرالوند بدون دروازبان بازی میکرد نتیجه فرقی نداشت واگر بیرالوند بود بازی یا 2بر 2میشد یا 3بر2 به نفع انگلیس دیگر آبروریزی نمیشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
این همه حرف مفت میزنین خودت میرفتی تودروازه وای میسادی
اصلا ۶ تا نمیخوردیم نهایتا ۳ تا ما خودمون وقبول داریم درسته لینا سرود ملیمون ونخوندن ولی ما براشون بازم دعا میکنیم تا پیروز میدان باشن
سلام، جانبدارانه نظر ندیم، بحث دروازبان استقلال و پرسپولیس نیست، مقدماتی ۱۹۹۴ که آقای عابدزاده مصدوم شد و آقای غلامپور ایستاد درون دروازه و ما حذف شدیم، کسی گفت که اگر عابدزاده بود چنین می شد یا چنان می شد؟ همه گفتن ایران به جام جهانی نرسید و حذف شد. الان هم ایران است که شش تا خورده نه آقای حسینی، پس حسینی رو تخریب نکنیم تا حداقل برای بازی های بعدی روحیه داشته باشه.
اینکه تموم شد و رفت . به فکر بازی های بعد باشیم . به نظر من اگر سیاسیون و کی روش به بازیکنان فشار بیارن. تو دو تا بازی بعد هم افتضاح می شه .
بیرانوند که اس دغ لالی نبود ۶ تا بخوره
بابا چقدر این استقلالی ها هوای هم رو دارن. کی بود کی بود ما نبودیم.
حسینی خواست تاریخ شش تایی ها رو بازسازی کنه
کی‌روش یک آدم بی ادب از خود راضی هست،،جواب هیچکس هم نمیده و براش مهم نیست چون پولش گرفته رکورد حضورش تو جام جهانی هم ثبت کرده.تنها چیزی که براش مهم نیست جواب دادن به مردم هست
دروازبان خوب نبود ترکیبش هم گند بود چشمی انگار اومده گوسفند بچرونه
سلام. به نظر من اگر کیروش نمی ترسید و به بازیکنان خود خصوصا بازیکنانی که در نیمه دوم وارد زمین کرد اطمینان می کرد و اونهارو نیمه اول تو ترکیب اصلیش میاورد و به جای بیرو از عابدزاده استفاده میکرد، تیم انگلستان از ایران حساب می برد و جرات نمی کرد اینقدر تیم مارو به مضحکه بگیره و انگلیس عقب می نشت . اصلا اینگار بازیکنای ما رو در نیمه اول این کیروش با تفکرات صد در صد دفاعیش ، بازیکنان ایران رو مثل بچه هایی که پوشکشون می کنن، کرده بود. اصلا یک اوت می خواستند پرتاب کنند مثل این بچه هاز معصوم دنبال بازیکن خودی می گشتند.

بازیکنان ایرانی رو هر وقت مربیان تیم ملی بهشون بها دادند تاریخ ساز شدند مثل بازی ایران و استرالیا که ویرا گفته بود من با تاکتیکهای غلط نمی خوام دست و پا گیر تکنیکهای ناب شما ایرانیها بشم . هر کس هرچی تو چنته داره رو کنه . و تیم ما پیروز شد.
من مطمئنم اگر بیرانوند بود کمتر گل می‌خوردیم داریم در مورد گلری نظری میدیم که پنالتی رونالدو رو گرفته. با اینکه سرود ملی رو نخوندن ولی امیدوارم بازی بعدی موفق باشن و بیرانوند هم توی دروازه باشه
مقصر اصلی کی‌روش بعدش دروازبان ضعیف ایران حسینی
بازیکنانی که حاضر نیستند سرود ملی کشورشان را بخوانند طبیعی است که مثل مترسک وسط میدان فقط توپ رو تماشا میکنند!
بین عقاب وکلاغ بسیار فاصله است اگر نبود کیروش انچنان به سرش نمی زد
هرچی نظر احساسیه داریم میبینیم
خخخخ
دفاع افتصاح بود
نویرم دروازه بود میخوردیم این گلارو
برید چند بار خلاصه بازی رو ببینید
اینکه بگیم گلر مقصر بود بی انصافی محض بود.کل تیم از لحاظ روانی از قبل باخته بود.ترس از چهره بازیکنها می بارید.در ضمن بیراوند در همون هشت دقیقه که در زمین بود با توجه به تصاویر دوبار آب خورد چون گلوش از ترس خشک شده بود وقتی کل تیم افتضاح باشند حتی پیتر اشمایکل هم بود نمیتونست کاری کنه بازی برزیل و آلمان یادتونه که آلمان هفت تا به برزیل زد به نظرتون گلر برزیل ضعیف بود.
اگه بازی عربستان و ارژانتین رو میدید اینجوری نمی گفتی حسین حسینی یه توپ هم نگرفت والا اگه بیراوند دراز میکشید کمتر گل میخوردیم
از نظر من که زیاد فو تبال سرم نمیشه اشتباه تیم این بود که تها جمی بازی نکرد و تیم انگلیس رو خیلی بالا گرفت . هر وقت بچه های ما رو حیه دارن و تها جمی بازی می کنند کاری می کنند کار ستون انشا ء الله با زی های بعدی ببرن . بشر ط اینوه سرود ملی رو بخونن تا دل مردم نشکنه
کیروش اصلا مربی نیست اگر کسی این بازی رو نگاه میکرد باخودش فکرمیکرد ایران جلوافتاده که رفته ده نفری دفاع میکنه.چهارتاعقب بودیم بازم لاک دفاعی بودیم.خداشاهده اگراسکوچیچ بود نمیگم میبردیم ولی نمیباختیمم.مربی باید قدرت جسارت داشته باشه نباید از اسم تیم ها ترس داشته باشی.عربستان وژاپن واقعا شجاعانه بازی کردن
کاملاً واضح بود این ترکیب کیروش نبود از قرار گرفتن علی کریمی که مدت ها بود مسدومیت داشت میشه اینو فهمید و هر تفکری پشت این قضیه بود نتیجه نگرفت از هر نظر
حسینی تو این بازی چندتا اشتباه بزرگ داشت واگر بیرانوند بود بدون شک کمتر گل می خورد ،ونمیشه همه تقصیرات رو گردن حسینی انداخت نیمه اول ترکیب خط دفاعی وترکیب هافبکهای ایران خیلی بد بود ومقصر اصلی باخت ایران بدون شک اول کیروش بود ،اگه نیمه اول بهترین مدافع دنیا از نظر من شجاع خلیل زاده در کنار کنعان زاده بود وسعید عزت الهی ووحید امیری وسردار آزمون وترابی اگه تا آخر بازی ثابت بازی می کردن وبیرانوند هم بود بدون شک بازی رو نمی باختیم
چی می گه این ؟ شلغم هم بود شش تا نمی خورد
حالا اگ‌برنده میشدن میگفتن کیروش چ کار بلده حالا ک باختین ازکیروش فقط انتقاد میکن
با سلام و عرض احترام خدمت همه دست اندرکاران سایت تابناک گرامی ام
آقای هادی شکوری اولا کارشناس نیست دوما بازیکن سابق تیم استقلال هستند باید هم بگه بیرانوند هم بود 6,می‌خوردیم بیشتر از این هم نباید از ایشون انتظار داشت
خروج بیرانوند در ابتدا بازی قطعا روی روحیه تیم ملی خیلی تاثیر داشت و در اینکه اختلاف گلر هامون خیلی زیاد بود شکی نیست . اینم باید در نظر داشته باشیم که انگلیس تیم قوی هست ، ولی اگه اونایی که توی زمین بودن با جان و دل بازی میکردن نمیگم میبردیم ولی اینجوری هم نمی باختیم ... در کل همه چی دست به دست هم داد (از ترکیب بد تا اتفاق برای بیرو و...) که ما این باخت سخت رو داشته باشیم اما دعا میکنیم که در مقابل ولز ببریم انشاالله
کی روش مربی دفاعی است به فکر برد نیست فقط می خواد گل کمتر بخوره این مربی بدرد فوتبال ایران نمی خوره مربی که به بازیکنانش باور نداره حمله کردن همون دفاع کردنه نباید بترسیم مثل ژاپن و عربستان
آقای حسینی فقط ناظر توپها بود.وحرکتهاش طوری بود مثل اینکه میخواست جوجه بوقلمون بگیره.
آخه مرد حسابی باید بری سمت توپ و بپری و توپ رو بگیری
آرنج دفاع وحسینی افتضاح بود
به غیرت وتعصب بازیکنان عربستان وژاپن وبازی دلاورانه آنها تبریک میگم ، آبروی آسیا را خریدن
کیسه کشایی که کیروش کیروش میکردن چرا ساکتن؟؟؟؟ ظلم درحق اسکوچیچ شد.حسینی ۶تایی
نتیجه منافع لحظه ای و شخصی تاج و اربابانش کاملأ طبیعی
حسینی هیچ کاری نمی تونست بکنه رو اون توپ ها
از تیم منتخب لیگ برتر انگلیس کمتر از این توقع نمی‌رفت
این بازیکنان انگلستان که به بزرگ تر از حسینی و بیرانوند گل می زنند باید دست بوس آقای حسینی باشیم که رفت درون درباره
این همه حرف به جون خرید و یک سیو هم داشت
# حسینی تشکر
# ایران زنده باد
# گلر خوب تیم ملی «حسینی»
#حسینی
اره جون خودت.... عادت به 6 تایی نداره بیرو
هم حسینی هم چشمی هم کی روش هر ۳تقصیر کار بودن اون چشمی اخه بازیکنه یا حسینی کی روش یکسره دفاعی بازی میگیره تیم اسکوچیچ عالی بود حداقل هجومی بود ابرومون روبرد
دروازه بان حسینی ماست بود اصلا اولا مات و مبهوت بازی بود دوما جاگیری و کشش و جهش خوب نداره و همچنین قدرت رهبری تیم از عقب رو نداره
ب امید خدا
مشت محکمی به دهان آمریکا میزنیم
و صعود میکنیم
فقط سه گل اول که حسینی خورد بهترین گلرای جهان هم نمیتونستن بگیرن چون تو کنج درواز رفت یا حالت قوس داشت. بیرانوند تو گل گل های خیلی اواتورم خورده. من فقط خندم نظزچر اون کاربری میاد میگه اگه بیرانوند بود دو به دو میشد . یعنی دفاع مهم نیست از نظرش. شما کاسپر اشمایکلم میاوردین با این دفاع چیدمان ۶ تا میخورد
فقط یه گلر استقلال هست که می‌تونه شیشتا گل بخوره
تودیگه چه کارشناسی هستی ۶تا توپ رفت تو دروازه همه راخورداصلا نمیتونست عکس العملی نشان دهد اما تیم کلا بی روحیه وبد ترکیب بود
کیسه عادت داره به 6العین 6تا زد
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمام ملت ایران و بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی ،نظر خاصی ندارم ولی میگم تیممون واقعا ضعیف وباید خیلی قوی تر از اینا باشیم فوتبال خاصی از تیممون ندیدم نه تنها در بازی با انگلیس بلکه کلا توو این چند سال همیشه مقصود فقط نتیجه نیس ک با دفاع بگیری باید جرات جنگیدن داشته باشی مث ژاپن
دروازه بان دوم داشت مرغ می گرفت .دروازه بان محلات بهتر توپ میگیره تا این
حسینی اصلا مقصر نبود،مقصر خط دفاعی و سرمربی تیم بود که اصلا در آفساید گیری کار نکرده بود،بیرانوند هم بود ۶تا می خوردیم
مترسک تو دروازه بود کمتر گل میخوردیم
ما ایرانیا هیچی راجب چیزی نمیدونیم و همش نظر میدیم هممون تازه به دوران رسیده بی جنبه هستیم
وقتی تیم با دروازبان میره جام جهانی همینه بیرانوند که رفت بیرون دروازبان نداشتند که جا نشین اون باشه حسینی که دروازبان نیست و هر ۶ گل را مقصر بود __آقا امیر عابدزاده هم که بخاطر باباش رفته جام جهانی اصلا در تیم ملی نیست اگر یه دروازبان خوب داشتیم لااقل با نتیجه ای بهتر بازی اول را شروع می کردیم نقطه ضعف ایران فقط و فقط دروازبان بود _تمام _آقای عابدزاده جواب بده ؟
استقلالی ها عادت دارن به ۶تا گل خوردن
کی روش مربی نیست ،خودمون بهترین مربی هاروداریم متاسفانه بها نمی دهیم و به این خاطر تبانیها و....بوجود میاد ،واگه مربی ازخودمون باشه دلسوزانه کارمیکنه وساخت وپاختی هم ایجاد نمیشه
۶تاگل خوردیم حسینی روی یکیش واکنش نشون نداد حداقل یکیش میگرفت ...کیروش خودش میدونست چه مهرهی را از دست داده
بیرانوند بود 7 تا می‌خوردیم
بیراموند که هیچ،کاسیاس هم بود میباخیم غير از مهدی طارمی و بیراموند کدام بازيکن ما بازی کرد؟از موقعیت پیش آمده استفاده کرده اند رفته‌اند ماه عسل.
اصلا موافق نیستم..شما دروازه بان عربستان در بازی با ارژانتین رو ببینید دلیل پیروزی مسلما دروازه بان خوبشون بود.چند تا توپ مهم و گرفت اما دروازه بان ما فقط تماشاگر بودجای گیری بدی داشت..
بیروانوند بود حداقل سه گل میخوردیم
مثلا بازی با تونس بیرانوند تعویض شد دو تا گل حسینی خورد
یه توپ برابر انگلیس نگرفت
دروازه ژاپن و عربستان را دیدید سوپر سیوها انجام دادن
عابدزاده دروازه بود خیلی بهتر بود
کی روش حق داشت تو سر خودش بزنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی