بازدید 5466
۳

حذف معتادان متجاهر از اغتشاشات اخیر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشاتی که در سال‌های گذشته رخ داده بود، معتادان متجاهر فقط با دریافت ٢٠ هزار تومان شیشه مغازه‌ها را خورد می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 21 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد احمدی صدر افزود: در اغتشاشاتی که در سال‌های گذشته رخ داده بود معتادان متجاهر فقط با دریافت ٢٠ هزار تومان شیشه مغازه‌ها را خورد می‌کردند، اما در اغتشاشات این دوره ما معتادان متجاهر ندیدیم، زیرا جمع آوری شدند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: اکنون ١٧ هزار و ٥٠٠ نفر از معتادان متجاهر از خیابان‌ها جمع و وارد مراکز شدند فرض کنید این ١٧ هزار نفر در خیابان بودند و در اغتشاشات اخیر هم وارد عمل می‌شدند، سنگ می‌زدند و خسارت ایجاد می‌کردند، بحث معتادان متجاهر چند وجهی است و وجود این افراد در خیابان‌ها مشکلات امنیتی را ایجاد می‌کند.

احمد احمدی صدر گفت: در ابتدا اعلام شد کمبود ظرفیت عامل ماندن معتادان متجاهر در خیابان است و ٩ هزار ظرفیت در تهران کم داشتیم قرارشد شهرداری تهران، بهزیستی، پلیس، سازمان زندان‌ها و سپاه این ٩ هزار کمبود ظرفیت را ایجاد کنند، شهرداری تهران وظیفه ساخت ٥ هزار ظرفیت را برعهده می‌گیرد و سایر دستگاه‌ها نیز ٤ هزار ظرفیت را ایجاد کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: درحال حاضر ١٧٥٠٠ نفر در داخل مراکزهستند و بیش از ٥ هزار ظرفیت خالی داریم یعنی اگر افراد باقی مانده در خیابان را جمع آوری کنیم کار تمام شده البته به شرطی که آزادسازی‌ها اتفاق نیفتد.

احمد احمدی صدر گفت: طبق مصوبات قرارگاه اجتماعی، افرادی که مراحل درمان را به صورت کامل طی نکردند از مراکز آزاد نمی‌شوند، درحال حاضر مدت نگهداری در مراکز ماده ۱۶ به ۹ ماه تا یکسال رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
خرد درست است نه خورد
داداش شی شی گفتی شنگ ژدیم به شیشه !!! ما اگه می تونشتیم تنبونمونه میکشیدیم بالا
یعنی تا قبل اغتشاشات جمع آوری معتادان در دستور کار نبوده و به بهانه های مختلف ارگانها از قبولش شانه خالی میکردن ولی الان یکدفعه جمع آوریشون در دستور کار قرار گرفت و مشکلی در بودجه و ... هم برای کسی پیش نیامد . عجب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل