بازدید 33786
سه هزار و صد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

توضیح عبدالله گنجی درباره ادعای جنجالی‌اش در خصوص تعداد ماشین‌های گشت ارشاد / اطلاعیه‌ی دفتر آیت‌الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی / نرخ دلار به کانال ۳۴ هزار تومان بازگشت / واکنش سخنگوی مجلس به اظهارات خاندوزی؛ دچار فراموشی شده‌اید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تعداد دانشجویان بازداشتی «شریف» به روایت عضو هیات رئیسه مجلس/ انتقاد معزی از «وهن دین» با «تابوسازی» موتورسواری ‎زنان / نواکنش گروسی به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران / رحیمی جهان‌آبادی: دامن زدن به گسل‌های قومی، مذهبی خواسته دشمن است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 10 November 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

تعداد دانشجویان بازداشتی «شریف» به روایت عضو هیات رئیسه مجلس
دهنوی گفت: از دانشگاه‌های دیگر هم دانشجو بازداشتی داریم. در همین راستا سوالی از وزیر علوم ثبت کردم که وی قرار است به کمیسیون بیاید و پاسخگو باشد. ما باید ببینیم تدابیر وزارت علوم برای مدیریت دانشگاه ها در ادامه چیست؟ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد پنج دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف گفت: از این پنج دانشجوی بازداشتی، دو نفر مربوط به اعتراضات و اغتشاشات اخیر نبودند و موضوعی از قبل بوده که در زندان هستند و تعداد دانشجویان بازداشتی که به این اعتراضات برمی گردند، سه نفر هستند که اسامی شان را به ما دادند و پیگیری وضعیت آنها را شروع کردیم. آقای امیرآبادی به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه با دستگاه های انتظامی امنیتی و سازمان زندان ها صحبت کرده است و در حال پیگیری وضعیت آنهاست؛ تا هفته آینده هم گزارشی از وضعیت این دانشجویان به اطلاع دانشجویان و جامعه خواهیم رساند.


انتقاد معزی از «وهن دین» با «تابوسازی» موتورسواری ‎زنان
علیرضا معزی، فعال رسانه‌ای نوشت:‏از حرمت موتورسواری ‎زنان متعجب نشوید؛ متاسفانه تابوسازی در میان عده‌ای گاه چنان بی‌مبناست که به وهن دین می‌انجامد. پیرمرد متدینی در محله‌مان داشتیم معروف به احمدآقا قفل‌ساز، عمری کوشید که او را قفل فروش صدا کنند، نه قفل‌ساز چون معتقد بود ساز، ‎حرام است و درآمدش شبهه‌ناک می‌شود.

توضیح عبدالله گنجی درباره بازتاب ادعای جنجالی‌اش
عبدالله گنجی درباره اظهار نظرش درباره تعداد ماشین های گشت ارشاد نوشت: چون این موضوع در جلسه ای رسمی از سوی مراجع صلاحیت دار عنوان شده بود، پیگیری مجدد کردم اما موفق به تماس با گوینده نشدم. عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری در رابطه با اظهارنظر اخیرش در دانشگاه شریف در مورد تعداد ماشین های گشت ارشاد توضیح داد و نوشت: در خصوص صحبت بنده در دانشگاه شریف مبنی بر وجود پنج ماشین گشت ارشاد در تهران که دو موردش هم خراب است،علاوه بر فحاشان، دیگران و دلسوزان هم باور نکردند. چون این موضوع در جلسه ای رسمی از سوی مراجع صلاحیت دار عنوان شده بود پیگیری مجدد کردم اما موفق به تماس با گوینده نشدم .به محتوا و اعضای جلسه مذکور مراجعه کردم. عبارت عنوان شده این بوده است: یک وقتی ۱۵ ماشین گشت داشتیم، یک موقعی ۸ مورد که سه مورد خراب می شدند و مدتی هم ۵ مورد که دو مورد آن خراب بود.آنچه روشن نیست اینکه در ماههای اخیر از سه عدد اعلانی کدام درست است؟ نمی دانیم.

واکنش گروسی به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران
«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد، اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک، نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند. وی در مصاحبه‌ای در حاشیه کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی در شرم الشیخ مصر با اذعان به این که کار نهاد بین‌المللی تحت هدایت او مسائل هسته‌ای است، مدعی شد: اما طبیعتاً هیچ چیز را نمی‌توان مجزا کرد. ما شاهد همه این اعلام‌ها هستیم که نگرانی‌ها و توجه عمومی درباره برنامه هسته‌ای ایران را افزایش می‌دهد.

اطلاعیه‌ی دفتر آیت‌الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی
دفتر آیت الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:
بسمه تعالی
قابل توجه همگان:
آقای سیستانی (مد ظله) نماینده ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال ایشان اطلاع رسانی می شود.


رحیمی جهان‌آبادی: دامن زدن به گسل‌های قومی، مذهبی خواسته دشمن است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترویج خشونت، تحقیر مردم، دو قطبی سازی ملت و حکومت و دامن زدن به گسل‌های قومی، مذهبی خواسته دشمنان ماست؛ هشیار باشیم!جلیل رحیمی جهان آبادی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«وقتی خانه ای آتش می گیرد؛ همه خانواده تلاش می کنند تا آتش را خاموش نمایند. ما از هر جناح، دین، مذهب و گرایش سیاسی وظیفه داریم این وطن را برای نسل‌های بعد حفظ نماییم.ترویج خشونت، تحقیر مردم، دو قطبی سازی ملت و حکومت و دامن زدن به گسل‌های قومی، مذهبی خواسته دشمنان ماست هشیار باشیم!»

جلیلی: قدرت امروز نظام را مدیون حوزه‌های علمیه هستیم
وی ادامه داد: اگر نظام ما امروز قدرتی پیدا کرده و به طیبه‌ای رسیده، ما آن را مدیون حوزه‌های علمیه هستیم؛ به همین خاطر اگر چیزی بر این مبنا شکل می‌گیرد و ایجاد می‌شود، تداوم قدرت نیازمند مراقبت از آن است.جلیلی گفت: اگر در انقلاب، دفاع مقدس و برابر فشار‌ها و تحریم‌ها موفقیتی داشتیم، بخاطر این بود که قواعدی از طریق حوزه علمیه به مردم آموزش داده شده بود. اگر بخواهیم حوادث امروز را بررسی کنیم، باید بررسی نقطه‌ای داشته باشیم و یا سیر آن را بررسی کنیم که این اتفاقات در کدام مسیر است و بهانه دشمن برای ایجاد این حوادت چه بوده است؟

جلیلی تصریح کرد: امروز دشمنان خود بر قدرت ایران اذعان می‌کنند و از این موضوع هراسان هستند؛ آن‌ها در دوران مختلف زمانی حداکثر فشار‌ها را بر ملت وارد کردند و هزینه‌های هنگفتی برای لطمه زدن به ملت در این ۴۲ سال انجام داده اند، اما در مقابل ملت ما با وجود همه این فشار‌های حداکثری دشمنان را شکست دادند و کسانی که ادعای ابرقدرتی دارند، امروز معتقدند در برابر ملت ایران شکست فاحش خورده‌اند.

کیهان، عادل فردوسی پور را هم حامی آشوب خواند!
بعد از ناآرامی‌های اخیر در دانشگاه صنعتی شریف، جمعی از دانشجویان این دانشگاه، روز دوشنبه هفته جاری (17 آبان ماه) به دعوت انجمن اسلامی و شورای صنفی تجمعی غیرقانونی را ترتیب دادند تا به بازداشت و ممنوع‌الورودی برخی دانشجوهای اغتشاشگر اعتراض کنند. نکته جالب ماجرا این بود که در این مراسم عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما هم در میان دانشجویان به سخنرانی پرداخت و گفت: «جای دانشجو پشت میله‌ها نیست»؛ تیتری که این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب به برجسته‌سازی آن می‌پردازند و تلاش می‌کنند آشوبگران را مردم، معلم، خبرنگار و دانشجو جا بزنند.جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخوردهای سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.

ماجرای خودداری «نماینده سقز» از امضای بیانیه اخیر نمایندگان به قوه قضاییه چه بود؟
به گفته رحیمی طرح‌های زیادی در مقابله با تورم، افزایش قیمت‌ها و رشد نرخ ارز در مجلس به دلیل کمبود ۵۰ امضا معطل هستند تا به جریان بیفتند و نمایندگان از این مسائل غافل شده‌اند، ولی دنبال حواشی مانند بیانیه خطاب به قوه قضاییه می‌روند که نه مصلحت جمع در آن است و نه تنها مردم را آرام نمی‌کند، بلکه مردم با چنین بیانیه‌هایی بیشتر جریحه‌دار می‌شوند.رحیمی با بیان اینکه چنین بیانیه‌هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند، گفت: من با این جریان واقعا همکاری نکردم، ولی انتظار دارم همکارانم در راستای مواردی که تضعیف‌کننده منافع عمومی هستند، قدم برندارند و در این زمینه اتحاد و هماهنگی را داشته باشند. وی گفت: برداشت‌های متفاوتی از این بیانیه‌ها می‌شود که به دل مردم آتش زده می‌شود. اگر ما نگران باشیم در این زمینه قانون وجود دارد و قوه قضاییه خودش می‌داند چگونه با اغتشاشگران برخورد کند. رهبری معظم هم فرمودند که بحث اعتراض‌کنندگان با اغتشاش‌کنندگان متفاوت است و بر این موضوع تاکید کرده‌اند و نیازی نیست ما به این موضوعات دامن بزنیم. با اغتشاشات مخالفم و معتقدم که از طریق گفتمان باید بیان مطالبات اصلی مان صحبت کنیم تا به این مسیر‌ها ختم نشود، چون بالاخره برخی از این اغتشاشات تهدید امنیت ملی است که واقعا مورد قبول نیست، ولی انتظار داریم که گفتمان درست و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در دانشگاه‌ها و مدارس وجود دارد، به تخلیه این اعتراضات منتهی شود تا منجر به اغتشاش نشود.

باهنر: جنس گشت ارشاد عوض می‌شود
باهنر درباره گشت ارشاد گفت: من نمی گویم گشت ارشاد جمع، یا امر به معروف و نهی از منکر تعطیل می شود، بلکه می گویم جنس آن عوض می شود. روز دوشنبه همین هفته یکی از چهره های مطرح سیاسی اصولگرای کشور، میهمان کافه خبر در خبرگزاری خبر آنلاین بود. شاید یکی از مهمترین مسائل که در گفت و گو با او مطرح شد، درباره وضعیت اداره کشور باشد. او گفت که مسائل فرهنگی صاحب ندارد، منظومه ای و سیستمی اداره نمی شود و هر کسی تلاش دارد حتی در حوزه وزارت، کار را به سمت خودش سوق بدهد. به طور مشخص گفت: «یکی بگوید تقی و دیگری بگوید نقی، یکی این ور و یکی آن ور بکشد، از گرفتاری هاست .» او درباره جنبشی که از اواخر شهریور شروع شد، معتقد است باید به عوامل مختلف توجه شود. او تاکید می کند که گشت ارشاد از بین نمی رود ولی ماهیت آن از سخت افزاری و بگیر و ببند به نرم افزاری تغییر می یابد. ما در گفت و گو با محمد رضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری،دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریشه یابی اتفاقات اخیر پرداخته است. 

نرخ دلار به کانال ۳۴ هزار تومان بازگشت
قیمت ارز در بازار آزاد امروز پنجشنبه به کانال ۳۴ هزار تومان بازگشت تا ریزش آن تسریع شود که این مهم با حمایت بانک مرکزی انجام شد. نرخ ارز در دو روز اخیر نزدیک به دو هزار تومان کاهش پیدا کرده است. در روزهای ابتدایی هفته جاری با ایجاد التهاب از سوی جریانات خارج‌نشین، نرخ ارز افزایشی شد و تا رقم ۳۶ هزار تومان رسیده بود.

هنوز منابع بودجه برای اشتغال و تولید تخصیص پیدا نکرده است
مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش رسمی دیوان محاسبات درباره بودجه ۱۴۰۱ تا ۱۵ آبان سال جاری، عملکرد دستگاه‌های اجرایی درباره بند (الف) تبصره ۱۸ صفر بوده و هیچ گونه تخصیص منابعی برای امر اشتغال و تولید موضوع این بند بودجه صورت نگرفته است. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین توضیح داد: مطابق بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه ۱۴۰۱ آیین نامه های اجرایی مورد نیاز قانون بودجه در مواردی که مدت خاصی پیش بینی نشده، باید حداکثر ظرف سه ماه پس از ابلاغ قانون بودجه تهیه و به تصویب هیات وزیران برسد. همچنین طبق جز (۹) بند الف تبصره (۱۸) همین قانون، دستورالعمل اجرایی این بند باید تا خرداد ماه سال ۱۴۰۱ تهیه و به تصویب می رسید که این امر با ۶۴ روز تاخیر انجام شد. توانگر اضافه کرد: علاوه به تاخیر در تهیه و تصویب این دستوالعمل اجرایی، در جزء (۱۰) بند الف تبصره (۱۸) مقرر شده طرح های اشتغال و تولید مشمول این بند ظرف دو ماه پس از تصویب قانون بودجه جهت بررسی و تایید از سوی دستگاه های اجرایی برای بررسی و تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شود. همچنین مطابق ماده (۱۱) دستورالعمل اجرایی باید دستگاه ها برنامه خود را تا پایان مردادماه به تصویب کارگروه تخصصی ملی مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی برسانند که این امر هم تاکنون یعنی تا الان ماه سال جاری محقق نشده است.

ایران صادرات نفت به سوریه را به سه میلیون بشکه در ماه می‌رساند
روزنامه سوری الوطن به نقل از منابع آگاه در تهران نوشت: دولت ایران اخیرا تصمیم گرفته است که میزان عرضه نفت خام به سوریه را به سه میلیون بشکه در ماه افزایش دهد. این منابع در بیانیه خود به الوطن اشاره کردند که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، تصمیم گرفته است که میزان عرضه نفت به سوریه را از دو میلیون بشکه در ماه به سه میلیون بشکه افزایش دهد تا ضمن تقویت روابط دوجانبه به این کشور برای غلبه بر بحران انرژی که از آن رنج می‌برد، کمک کند؛ به‌خصوص که آمریکا ضمن اشغال منابع نفتی شرق سوریه و سرقت نفت و گاز این کشور تحریم‌های ظالمانه نیز علیه ملت سوریه اعمال کرده است. این منابع افزودند: در جریان استقبال بشار اسد، رئیس جمهور اسد از رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در ششم ماه میلادی گذشته (14 مهر)، در مورد گام جدید ایران برای افزایش صادرات نفت به سوریه و اثرات مثبت آن بحث و تبادل نظر شد. /فارس

واکنش سخنگوی مجلس به اظهارات خاندوزی؛ دچار فراموشی شده‌اید
سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی مجلس در واکنش به اظهارات خاندوزی گفت: نباید توقع داشت که مجلس مسائل مردم را به صورت کارشناسی پیگیری نکند. دولت نظارت‌های کارشناسی بر سر مسائل مردم را کمک به خود بداند. وی در واکنش به بخش دیگری از اظهارات وزیر اقتصاد تأکید کرد: درباره لایحه اموال تملیکی هم احتمالاً ایشان دچار فراموشی شده‌اند. درست است که دولت در این زمینه یک لایحه دو فوریتی به مجلس ارسال کرده است، اما طبق قانون اساسی این لایحه باید توسط قوه قضاییه تنظیم و از طریق دولت به مجلس ارایه شود. شاید ایشان فراموش کرده‌اند، شش روز بعد از ارایه لایحه این مسأله در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوا مورد بحث قرار گرفت و در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ مقرر شد که کارگروهی پیش‌نویس این لایحه را تنظیم کند و در این مصوبه تأکید شده است که روند ارایه لایحه از قوه قضاییه شروع شود و پس از تصویب هیأت دولت به مجلس ارایه شود که چنین اتفاقی نیفتاده است؛ البته مجلس آماده است به محض آنکه قوه قضاییه و دولت لایحه را به مجلس ارایه کردند، آن را بررسی و تصویب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۶۳
چرا از خبر مهم سقوط تاریخی بیت کوین در روزهای اخیر هیچ مطلبی منعکس نمیکنید؟؟؟!!!
پس با توجه به کاهش نرخ دلار باید منتظر سقوط بورس هم که صرفا بخاطر افزایش نرخ دلار بالا رفته بود باشیم
احسنت نماینده سقز.
عبدالله گنجی خودت که در کار خبر هستی و حتما مطالعاتی هم داری و دو دو تا را میدانی،ایا هر کسی حرفی زد را باید بازتاب دهی؟عقل سلیم چی میگه؟منطق و شعور چی میگه؟ناسلامتی علاوه بر خبرنگاری،مدیر مسئول یک نشریه هم هستی.
این " کانال بازی " از دوره آقای همتی شروع شده که الحمدلله با اقتدار به بقای خود ادامه میدهد.
کیهان مصداق او باباییه که با همه سر جنگ داره و وقتی دیگه کسی تو دنیا نباشه با خودش شروع به جنگ میکنه!!!
اقای باهنر منظورت از نرم افزاری اینه که مثلا مرتب عکس مردم را در خیابانها بگیرند و بعد بهشون بگن در فلان تاریخ به وزرا و ... مراجعه کنید و احیانا جریمه مالی بدهند و حلال شوند؟اصولا چیزی که مضرات ان برای همه روشن شده را با روتوش کردن نمیتوان مفید کرد.
دولت شش کلاس یهتر از این نمی شه
اقایون مسئولین کاملا مشخصه که خودشون رو بخواب زده اند.مشکل امروز فقط حجاب و گشت ارشاد نیست بلکه صدای مردم برای فسادهای عظیمی که در این کشور رخ داده و میدهد و فقر مالی و اجتماعی به هوا بلند شده.چرا هیچکس در مورد اینها از جمله فساد 92 هزار میلیاردی و امثالهم که پای خیلی ها در ان گیر است صحبت نمیکند؟تا کی اینها را کتمان میکنید؟
مسئولین کمتر خزعبلات بگویند.
اقای جلیلی من موندم که بابت چی حقوق های مختلفی بهت پرداخت میشه؟چه کار مثبتی برای کشور انجام دادهای غیر از ضررهای وحشتناکی که به کشور تحمیل کرده ای.
زن میتواند و آزاد تَرک موتور بشیند ولی نمیتواند راکب موتور باشد !!!
قوانین بدون منطق
مدعی هستید دلار به کانال ۳۴ هرار تومان برگشته ولی در هیچیک از سایتها وکانال های اقتصادی چنین چیزی دیده نمیشود مثلا اگر نمودار روند بیت کوین را ببینید در همین لحظه نرخ دلار را ۳۶۱۳۰ تومان نشان میدهد
خدا پدر و مادر سبستانی رو بیومرزه که خودش رو قاطی سیاست نمیکنه و مردم رو از دین فراری نمیده با این کارش
دلار به کانال ۳۴ هزار تومان بازگشت

شنبه ریزش بورس دیدنی است با کاهش دستوری ۲۰۰۰ تومانی ادعایی دلار
این روزها شاهد حصور تعداد قابل توجهی از زنان و دختران بدون پوشش اجباری در سطخ خیابان ها و شهرها در نقاط مختلف کشور هستیم .

حال این سئوال مطرح است که ؛

چه اتفاقی افتاد در این مدت ؟
چه گناه و بزه ای انجام شد ؟

کدام گزارش از هیزی و هرزگی ناشی از این اقدام ثبت گردید ؟
چه کسی از راه راست به راه کج تغییر مسیر داد ؟
کدامیک از آقایون کار و زندگی اش رو ول کرد و وایساد اینا رو نگاه کرد ؟

بابا ولمون کنید توره حضرت عباس
بچسبید به دزدان و غارتگران بیت المال .
کیهان فقط به درد شیشه پاک کردن میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
حیف شیشه نیست الوده بشه؟
یعنی یک هفته صادرات نفت ایران متعلق به سوریه است؟
واقعا تعجب بر انگیز بود سخنان آقای شهرستانی در مورد اعتراضات ایران و معترضان را اراذل و اوباش خواندن در حالی که هیچ موقع آیت‌الله العظمی سیستانی در مورد مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده بالاخص در امور داخلی ایران
جلیلی خیال میکرد عقل مردم توی چششونه :-)
با پراید پاشده بود اومده بود مناظره :-)
اگر واقعا در ادعای خود صادق هستند که می خواهند آرامش را به کشور برگردانند اولین اقدام تعطیلی کیهان و همشهری و وادار کردن امثال جلیلی و امام جمعه ها به سکوت است .
متن ها احتمالا با عجله نوشته می شوند و دوباره خانی نمی شوند و این موضوع باعث می شود که خواننده منظور را متوجه نشود.
یاد جمله معروف مهران مدیری در یکی از سریالهایش افتادم که به طرف مقابل گفت :
دلار از ۱۰۰۰۰ بشه ۱۴۰۰۰ تو را خوشحال میکنه یا اینکه بشه ۱۸۰۰۰ بعد بشه ۱۴۰۰۰ و طرف گفت حالت دوم و مدیری گفت به هرحال دلار شد ۱۴۰۰۰
اقای رئیسی موافقت کردند که ماهی سه میلیون بشکه نفت به سوریه بدهند، یک سوال کوچولو دارم از دولت مقتدر، ایا پول این سه میلیون بشکه نفت را از سوریه می گیریم؟ اگر می گیریم لطفا توضیح دهند که چگونه؟ و اگر مجانی می دهند باید در قیامت جواب ما را بدهند، آخه وزیر ایشون قبلا گفته بودند که نفتی که به لبنان می دهیم حتما پولش را می گیریم که روز بعد نخست وزیر لبنان گفتند که ایران نفت را مجانی به ما می دهند !!!!!!!!!!!
موتور سواری زنان اگر با موتورهای بالای هزار نباشد بلامانع است و مورد تایید من هم است
سلام.هرچی حاج حسین بگه.
خداییش بهترین صادرات برای غرب همین نخبه های شریف و دانشگاه تهران و ... هستند. دستتون درد نکنه که با مدیریت مدبرانه خودتون گل های سر سبد رو سالانه می فرستید برای "دشمن".
واييييييي دلار سقوط كرد ! چقدر ما خوشحال و خوشبختيم !؟ نفت مجاني هم كه به سوريه ميديم در حال افزايشه ، چي از اين بهتر !همه چي خوبه !
عجب! مگه کانال دلار ۳۴ تومن بوده؟ که به کانالش برگشته
هورا ذلارشد34!!!!
اقای عبدالله گنجی اگر عذر خواهی کند . بهتر است تا اسمان و ریسمان را به هم ببافد .
از نظر کیهان کل دنیا اغتشاشگر هستند به جز حاج حسین شریعتمداری و حسن عباسی و حمید رسایی. دنیا یک طرف این پروفسورها یک طرف
داماد ایشان به چه مناسبت از طرف ایت‌الله اظهار نظر کرده بودند؟
این فردوسی پور بخاطر مسایل شخصی و راه نیافتن به صدا و سیما خودش را لوس میکند. اصلا به او چه ربطی دارد؟ دانشجو اینقدر ذلیل شده که فردوسی پور به او خط میدهد!!!
جالبه دلار ۶ هزارافزایش یافته کسی صداش در نمیاد حالا هزار تومان کم شده تو بوق کردین؟؟ دقیقا مثل حقوق معلمان که یه عده تو کشور ماهی ۳۰۰ میلیون کارانه میگیرن پرستار مملکت ۱۵ ساله دنبال تعرفه گذاری خدماتش هست هر چه رتبه بندی معیشت معلمان رو خوب کنه تعرفه گذاری هم خیری به پرستار میرسونه ؟؟
هنوز خوابند نمی‌دانند حرف مردم رو بایستی گوش کنند
نابودی بورس = نابودی میلیون ها سرمایه گذار بدبخت ؟؟
سه سال سقوط و نابودی سرمایه های مردم
بورس نابودی یک ملت
بورس کشور نابودی سرمایه‌ای یک ملت.
بالاخره چند ماشین گشت ارشاد بود؟ باز هم نفهمیدیم
برادر عزیز اقای عبدالله گنجی می فرمایند در عمرم دروغ نگفتم .ولی می گویند که گشت ارشاد 5 ماشین دارد که دو تای ان هم خراب است .اصلا مهم نیست این روایت از چه کسی به اقای گنجی رسیده است .اما ایشان فیلم محل ارشاد خانومها را ندیدند که چند نفر انجا بودند ؟ ایا با 3 تا ماشین می شود این همه خانم را جمع اوری کرد ؟ مگر چند ساعت در روز کار می کردند ؟
رئیسی غیرت داره پس خیالمون راحته نمیذاره دلار بالاتر از یه حدی بره اگه رئیس جمهور قبلی بود سریع دلارو میکرد ۳۰۰ هزار تومان همه رو نابود میکرد و با خاک یکسان میکرد
باهنر آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
نماینده آیت الله سیستانی شخصا بخاطر توهینی که به مردم کرده باید عذر خواهی کند f
قانون کشور مورد تایید اکثریت نیست
خوب آقای رئیس جمهور حفظه الله علیه که می فرمایند این چند مدت از لحاظ تولید وصادرات اتفاق عجیبی افتاده است پس چرا قیمت دلار عکس آن چیزی را نشان می دهد که ایشان می گوید
آیا وزیر اقتصاد سواد کافی دارد؟ و یا یک کارشناس خبره در دست دارد؟ که بیاید از لحاظ علمی دلیل آنرا توضیح دهد
من که بعید می دانم چون اقتصاد و نظام بانکی ما با علم سر و کار ندارد که بخواهد با علم اقتصاد روز دنیا عجین باشد
خدایا امروز نیاز کشور به علم و سواد بیشتر از برف و باران در این کم آبی و خشکسالی است و آب و باران را نازل نکن اما حتما علم و عالم واقعی که از آن استفاده شود را برای ما برسان
مسئولین ما هم به جای تمرکز بر زمستان سرد اروپا روی اصلاح نظام پولی و تورم افسارگسیخته و اقتصاد خرابش تمرکز کند و مطمئن باشید که اروپایی ها علم کافی و سیاست کافی دارند که این از این بحرانها براحتی عبور کنند و گمان نکنند که تورم آنها بر تورم ما بی اثر است
من نمی دانم این چه زمستان سردی برای اروپا است که به جای آنکه پول آنها بی ارزش شود پول ما بی ارزش می شود و این را هم باید مسئولین اقتصادی کشور پاسخ دهند
با چه مجوزی نفت ملت ایران را مجانی به لبنان و سوریه می بخشید؟؟؟؟
امروز حوزه ها بر نقش اصلی خود که تربیت انسانهاست متمرکز نیستند و موفق هم نبوده اند. و مردم هم از عملکرد آنها در سایر امور رضایت ندارند!
آقای نماینده، چرا باید گسل قومی مذهبی وجود داشته باشد
عادل فردوسی پور در ❤ مردم جای دارد و در کنار علی دایی و علی کریمی
از آقای سیستانی مچکریم
من سالی ۱ بار کیهان میخرم توی اسفندماه برای پاک کردن شیشه و پنجره های خونه ام
این همه سال هر کس هرچی دلش خواسته گفته این هم روش سه تا ماشین بوده یا پنج تا اصلا اون دوتای دیگه هم سالم بودند کسی تابحال برای گفته هاش مدرک آورده که ایشون بیاره
تابناک عزیز لطفا به اطلاع دولت فخیمه برسون که ما نیاز داریم نرم افزار آپدیت کنیم اما شما گوگل را بستین!
خداوند آقای سیستانی را حفظ کند
حضرت آیت الله زحمت کشیدن این موضوع را بیان کردن ! اصلا نیازی به بیان موضع و دفتر نیست ایشان که همیشه در موضع سکوت هستند !
متاسفانه در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال هم برخی بازیکنان سرودملی نخواندند که باعث شادی رسانه‌های صهیونی و سعودی شد
لذا باید تیم ملی از رفتن به جام جهانی منع شود تا آبروی ملی حفظ شود
هزاران درود و سپاس فراوان به نماینده سقز و چاه بهار
رستم قاسمی بعد گذشت بیشتر از یکسال هنوز فکر میکنه وزیر نفته؟! یکی بیدارش کنه بگه وزیر راه و شهرسازی هست، به وظایف خودش عمل کنه، سفرهای خارجی در دوران وزارت نفت انگار بهش حال داده، بیخیال مسائل نفتی نمیشه
تا سرنگونی پوتین مدت زیادی باقی نمونده .
از این به بعد دیگه آب خوش از گلوش پائین نمیره
چرا کامنت ها را منتشر نمیکنید؟!؟!
دقیقاً کانالِ دلار کجاست ؟؟؟؟
چون ما نیگاه می کنیم هنوز 36400 هست !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس