بازدید 3591

صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 31 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از بعدازظهر روز دوشنبه نهم آبان ماه تا روز سه شنبه دهم آبان احتمال رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی استان تهران وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران افزود: سازمان هواشناسی در این مدت همچنین برای ارتفاعات احتمال بارش برف وکولاک و برای مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی کرده است.

حامد یزدی مهر همچنین گفت:از بعدازظهر روز دوشنبه نهم آبان ماه تا روز سه شنبه دهم آبان، احتمال لغزندگی جاده ها، ریزش کوه، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد و به شهروندان توصیه می‌شود از تردد در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین برخودداری از کوهنوردی و پرواز با هواپیما‌های سبک در این مدت تاکید کرد و از شهروندان خواست از سازه‌های موقت فاصله بگیرند و کنار درختان و سازه‌های نیمه تمام پارک نکنند، زیرا خطر سقوط اجسام، کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر