برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد

در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
کد خبر: ۱۱۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 30 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در هفته پیش رو از شنبه ۷ آبان ماه تا ۵ شنبه ۱۲ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد.

این شرکت‌ها شامل نماد کهرام که در روز شنبه ۷ آبان ماه، نماد‌های بالبر، تپولا، تفیرو و شتران که روز یکشنبه ۸ آبان، نماد‌های سفارود، غبشهر  روز دوشنبه ۹ آبان و نماد‌های بمیلا، کرمان و پکویر سه شنبه و تنها نماد کشرق پنجشنبه ۱۲ آبان ماه به مجمع خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوقالعاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه و یا تغییر نام شرکت) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید، گفتنی است که در مجمع فوق العاده نیز بعضی از شرکت‌ها تصمیم به افزایش سرمایه خواهند گرفت.

در این میان مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده کهرام که قرار بود راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ برگزار شود در تاریخ مذکور برگزار نمی‌گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید.

نماد‌های شتران و غبشهر نیز جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه مجمع تشکیل خواهند داد.

 

برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد | کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل