بازدید 9182

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد

گوجه ها سرشار از ویتامین ث و دیگر آنتی اکسیدان هایی هستند که بر علیه رادیکال های آزاد مضر در بدن ما که باعث ایجاد سرطان می شوند، مبارزه می کنند. گوجه ها حاوی پلی فنول هستند که یک ترکیب گیاهی و موثر در جلوگیری سرطان پروستات می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ 29 October 2022

کاشت گوجه فرنگی

بسیاری از افرادی که در زمینه کاشت مبتدی هستند برایشان این سوال پیش می آید که چگونه گوجه فرنگی را بکاریم؟

باید بدانید که با کاشت گوجه فرنگی در گلدان ها کار شما تمام نمی شود بلکه باید به طور منظم ظروف محصول کاشته شده را چک کنید تا از رطوبت کافی برخوردار باشد.

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد

سیب درختی جنگلی

شاید بتوان گفت عمده خرید مردم سیب گلاب است که به علت کوچکی اندازه ی آن در مهمانی ها استفاده ی فراوانی دارد. درخت این نوع سیب از اندازه ی نسبتا کوچکتری از بقیه ی انواع سیب درختی جنگلی برخوردار بوده و نیز در اکثر مناطق آب و هوایی قابل باروری و محصول دهی می باشد.

این سیب در تابستان قابل برداشت است و پوست سفتی دارد و به همین دلیل ماندگاری بالاتری نسبت به انواع دیگر سیب داشته و نیز عطر و طعم آن بسیار عالی بوده است.

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد

سیر سبز

جالب است که بدانید سیر خام 30 روزه نیز مانند انواع دیگر سیر تمام خواصی را دارا است.

رایج ترین سوالی که برای مادران بعد از خواندن این مقاله پیش می آید این است که از چه سنی می توانیم استفاده از سیر سبز را در غذای کودکان شروع کنیم؟ به چه اندازه می توانیم استفاده کنیم؟ شما از 8 ماهگی کودکانتان می توانید از سیر استفاده کنید ولی نه به طور مستقیم برای کودکان 8 تا 9 ماه بهترین گزینه استفاده از روغن سیر است.

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری