بازدید 2798

مراکز خرید پد سلولوزی ارزان در شهر تهران

پد سلولزی یکی از کالاهای مورد نیاز در صنعت تولید محصولات کشاورزی می باشد که جایگزین پوشال های کولر شده و معمولا در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 16 October 2022

پد سلولزی کولر ایده جدیدی است که شما را در گرمترین روزهای سال از گرمای بیش از حد خانه و محیط اداری خود به دور می کند. خرید آنلاین پد سلولزی که به صورت متری در بازارهای سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد این مهم را برای دغدغه مندان و افرادی که در ماه های تابستان از گرما رنج بیشتری میبرند راحت ساخته است.

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در حوزه علم و صنعت استفاده از پد سلولزی است. بسیاری از افراد درباره پد سلولزی اطلاعات کافی ندارند به همین خاطر می توان گفت پد سلولزی صفحه ای موج داری است که از جنس کاغذ کرافت است و در ابعاد و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ کرافت از درخت کاج و بامبو و کنف ساخته می شود. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

مراکز خرید پد سلولوزی ارزان در شهر تهران

پد سلولزی یکی از کاربردی ترین محصولات علمی صنعتی است که تولید آن کمک شایانی به گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، توربین های گازی کرده است به همین جهت خرید پد سلولزی متری در دستور کار مراکز و تولیدکنندان مختلف قرار گرفته است.

پدهای سلولزی گلخانه ها مانند پوشال های موجود در کولرهای آبی عمل می کند اما با این تفاوت فاحش که کیفیت و راندمان پدهای سلولزی از پوشال ها بیشتر است.

بازدهی پد ها حدود 12 درصد بیشتر از پوشال ها است همانطور که در بالا اشاره شد سیستم خنک کننده پد سلولزی فن یک سیستم گلخانه ایی است که برای خنک کردن گلخانه ها مرغداری هایی در مناطق گرم کشور مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت کاربرد وسیعی در زمینه های مختلف دارد.

خرید آنلاین پد سلولوزی

همانطور که پیش تر اشاره شد پد سلولزی از کاغذ کرافت تهیه و ساخته می شود که خرید آنلاین پد سلولزی در تمامی صفحات و سایت های خرید و فروش تجهیزات کولر یافت می شود.

کاغذ کرافت در خیاطی به عنوان کاغذ الگو و در بسته بندی محصولات کارخانه ایی به دلیل داشتن مقاومت بالا استفاده می شود.

مراکز خرید پد سلولوزی ارزان در شهر تهران

خرید پد سلولزی از کاربرد های بسیار موثر پد سلولزی تهویه هوا و تولید هوای مطبوع در گلخانه هاست که با این روش گیاهان موجود در گلخانه تنفس بهتری دارند و هوای داخل گلخانه با استفاده از این محصول باعث نشاط و طراوت گیاهان موجود در گلخانه می شود.

از این سیستم خنک سازی در اکثر گلخانه های بزرگ و صنعتی استفاده می شود در این سیستم با ورود آب به پد سلولزی پدها مرطوب و خیس می شوند و هوای خنک وارد گلخانه می شود در مقابل فن اگزاست در گلخانه هوای گرم را به بیرون از گلخانه هدایت می کند .

می توان به این موضوع اذعان داشت که سیستم خنک کننده پد و فن موثرترین روش برای خنک کردن سالن های گلخانه و مرغداری ها در مناطق نیمه خشک و خشک می باشد. به این سیستم پد و فن خنک کننده های رطوبتی گفته می شود زیرا اساس کار این سیستم ها برقرای رطوبت دمایی برای محیط های خشک در اثر گرما بیش از حد یا شرعی بودن هوا در گلخانه ها و دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پد سلولزی پلاستیکی

طبق آخرین تحقیقات انجام شده پد های سلولزی پلاستیکی از میزان خنک کنندگی کمتری نسبت به نوع کاغذی آن دارند.

شاید عده ای بگویند که این پد ها به آسانی تمیز میشوند و در برابر آب هایی که دارای سختی و املاح هستند از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مقاومت بالایی دارند ولی دلایل بسیاری برای استفاده از پد های کاغذی وجود دارد که این موارد را نقص می کند برای مثال خاصیت مویینگی پد های کاغذی قابلیت جذب و نگهداری بیشتر آب را دارد.

مراکز خرید پد سلولوزی ارزان در شهر تهران

یکی از مواردی که از پد سلولزی پلاستیکی می توان استفاده کرد، جایگزین کردن آن به جای پوشال در کولر های آبی است این محصول مدرن بوده و با اسامی مختلف در صنایع گوناگون شناخته می شود و معمولا در صنایع لوازم کشاورزی و دامداری و خانگی با نام های پد سلولزی، پوشال سلولزی، پد کولری، پد مرغداری، پد گلخانه معروف است.

استفاده از این پد ها دارای مزیت های بیشتری نسبت به پوشال است که میتوان به خنک کنندگی بیشتر، کارایی بهتر در دمای بالا، مقاومت بیشتر، هوای تمیزتر برای تنفس و... اشاره کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست