بازدید 204432
با تحولات منطقه و جهان

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق، خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه، شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی و هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران‌های افغانستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 29 September 2022

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

بین الملل تابناک: احضار سفیر ایران توسط دولت عراق، خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه، شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی و هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران‌های افغانستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق

سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به اقلیم کردستان احضار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد، محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به شمال عراق احضار و یادداشت اعتراضی شدید اللحنی به او تسلیم می‌شود.

سپاه پاسداران امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، مقرهای گروه‌های تروریستی پژاک و کومله را در شمال عراق هدف قرار داده است.

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

در این بیانیه آمده است: پس از بی‌توجهی مقامات اقلیم شمال عراق نسبت به هشدارها جهت برچیدن بساط فعالیت‌ گروه‌های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی ایران و همچنین پشتیبانی از آشوب‌های اخیر، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران عملیات خود را نسبت به مقرها و مراکز استقرار آن‌ها در بخش‌هایی از اقلیم آغاز کرد.

این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان

دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، خشم آمریکا را برانگیخته است.

پایگاه عرب‌نیوز گزارش داده، آمریکا این حمله را محکوم کرده و نوشته است: «ما تهدید ایران برای انجام عملیات جدید علیه کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید 

وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این، ایران را به استفاده از موشک و پهپاد علیه منطقه کرستان عراق و نقض حاکمیت این منطقه متهم کرده است.

در بیانیه ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین آمده است: «ما در برابر این گستاخان به مردم و دولت عراق در کنار آنها می‌ایستیم.»

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

ساعاتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز به نقل از یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» به تلفات و خسارات ناشی از حمله ایران اعتراف کرد.

این منبع بدون ذکر جزئیات گفت: چند دفتر این گروهک چهارشنبه صبح هدف حمله قرار گرفت و تلفات و خسارات مادی بر جای مانده است.

پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه

هیات جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و هفتمین نشست عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل، در پایان این نشست و در فرصت حق پاسخ دهی، به ادعای «ریم هاشمی» وزیر امور همکاری های بین المللی امارات متحده عربی در خصوص جزایر ایرانی، قاطعانه پاسخ داد.

در سخنرانی نماینده کشورمان که توسط دبیر دوم نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در صحن مجمع عمومی قرائت شد، آمده است: ادعاهای این مقام اماراتی و تکرار ادعاهای بی اساس در خصوص جزایر ایرانی در خلیج فارس، هجمه به تمامیت ارضی ایران است.

ما چنین بیانیه غیرمسئولانه و ادعای بی‌اساس را مداخله در امور داخلی ایران و ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی سایر دولت‌ها می دانیم.

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس، جزء جدایی ناپذیر خاک ایران بوده و هستند و ایران بر حاکمیت خود بر این جزایر تاکید می کند و نیز هرگونه ادعای خلاف آن، قاطعانه مردود است.

تصریح می شود، هرگونه تصمیم و اقدامات مقامات ایرانی در خصوص جزایر مذکور، همواره بر اساس اصل حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است.

دولت جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست دوستی و حسن همجواری را با همه کشورهای همسایه خود دنبال کرده و مایل است بر عزم خود برای حفظ و تحکیم روابط دوجانبه با امارات متحده عربی تاکید کند. با وجود این، بدیهی است که تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت آن بر جزایر فوق قابل مذاکره نیست.

لازم به تاکید است که بر اساس حقایق تاریخی که سالها قبل از تاسیس امارات متحده عربی ایجاد شده است، این جزایر ایرانی بوده، ایرانی است و ایرانی خواهند ماند.

همچنین لازم به یادآوری است که واژه «خلیج فارس» از ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح تنها نام بکار رفته برای پهنه آبی واقع در بین شبه جزیره عربستان و فلات ایران بوده و این پهنه آبی تا ابد به همین نام خواهد ماند.

شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

کره شمالی بامداد پنجشنبه، دو موشک بالستیک به سمت دریای شرقی پرتاب کرده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از بیانیه ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد: عملیات شلیک موشک را رصد کردیم که از منطقه سونان در پیونگ یانگ شلیک شده است.

براساس این بیانیه، این دو موشک ساعت های ۰۶:۱۰ و ۶:۲۰ به وقت محلی شلیک شده است.

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

یونهاپ اعلام کرد که ارتش کره جنوبی با همکاری تنگاتنگ آمریکا آمادگی خود را حفظ کرده است.

این دومین پرتاب موشک از سوی کره شمالی در هفته جاری است، این کشور سوم مهرماه نیز یک فروند موشک بالستیک پرتاب کرد.

این شلیک یک روز پیش از سفر کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا به ژاپن و کره جنوبی، روی داد.

همزمان نیز کره جنوبی و آمریکا یک روز پس از آزمایش موشک کوتاه برد کره شمالی، رزمایش چهار روزه خود در دریای شرقی را آغاز کردند.

در این رزمایش بیش از ۲۰ کشتی جنگی و یک ناو آمریکایی و کشتی‌های کره جنوبی حضور دارند.

این اولین سفر هریس به ژاپن و کره جنوبی از زمان تصدی وی در این سمت در اوایل سال گذشته میلادی به شمار می آید.

هشدار سازمان ملل درباره تشدید بحران‌های افغانستان

یک مقام ارشد سازمان ملل هشدار داد که اگر طالبان به‌سرعت به نیاز تمامی عناصر جامعه رسیدگی نکند، احتمال دارد یک مناقشه درونی در افغانستان شکل گرفته و فقر تشدید شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، مارکوس پاتزل، معاون نماینده سازمان ملل در امور افغانستان گفت، سرکوب حقوق زنان و دختران توسط طالبان نشان‌دهنده بی‌تفاوتی آن‌ها نسبت به ۵۰ درصد از جمعیت افغانستان و آمادگی آن‌ها برای به جان خریدن خطر انزوای بین‌المللی است.

احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/ خشم آمریکا از حملات ایران به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان/ پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه/ شلیک موشک جدید از سوی کره شمالی

این مقام همچنین به شورای امنیت این سازمان گفت که برخی از دستاوردهای طالبان هم دارد کمرنگ می‌شود.

او به افزایش باثبات تقابل‌های مسلحانه، فعالیت‌های مجرمانه و حملات تروریستی بزرگ، به ویژه توسط داعش اشاره کرد. داعش در ماه‌های اخیر نشان داده که می‌تواند حملاتی علیه چهره‌های نزدیک به طالبان انجام داده، به سفارتخانه‌ها حمله کرده، به همسایگان افغانستان موشک پرتاب کند و به اقدامات خصمانه خود علیه مسلمانان شیعه و اقلیت‌های مذهبی ادامه دهند.

پاتزل گفت، وضعیت اقتصادی افغانستان هم ضعیف است و در آستانه زمستان، امنیت غذایی کاهش یافته است.

او گفت که درخواست سازمان ملل برای دریافت ۴.۴ میلیارد دلار کمک بشردوستانه تنها ۱.۹ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده و این نگران‌کننده است. او از کشورها خواست سریع ۶۱۴ میلیون دلار برای حمایت از تدارکات زمستان و ۱۵۴ میلیون دلار برای تامین کالاهای اساسی در افعانستان اختصاص دهند.

پاتزل گفت: تحولات مثبتی هم در افغانستان اتفاق افتاده، اما بسیار ناچیز بوده و با سرعت کمی پیش رفته است. این تحولات مثبت عمدتا توسط وقایع منفی، پوشانده شده‌اند. پاتزل مشخصاً به ممنوعیت تحصیل دختران در مقطع متوسطه و ممنوعیت‌های فزاینده علیه زنان اشاره کرد.

او گفت: اگر طالبان سریع به نیازهای تمامی عناصر جامعه افغان پاسخ نداده و تا فرصت دارد، با جامعه بین‌المللی تعامل سازنده نداشته باشد، عواقب نامشخصی در انتظارش خواهد بود.

پاتزل گفت: تجزیه بیشتر، انزوا، فقر و مناقشه داخلی از سناریوهایی هستند که به مهاجرت گسترده و شرایط داخلی منجر می‌شود که راه را برای سازمان‌های تروریستی هموار کرده و رنج فراوانی را به مردم افغانستان تحمیل می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۶۸
من خیلی وقته در مورد این دنیای پر از بی عدالتی و دروغ که بوی تعفن تمام اون رو برداشته نا امید هستم.
آخه آمریکا که به دروغ به عراق و سوریه حمله کرد و این کشورها رو با خاک یکسان کرده است و به قول خودشان داعش را درسته کرده اند به چه حقی برای ما تعیین تکلیف میکند. در صورتی که ما حق داریم از مرزهای خود دفاع کنیم.
مردم ما هم چسبیده اند به حجاب. در صورتی که در مشهد که من زندگی میکنم همه دختران با آزادی حتی با لباس های بسیار آزاد در خیابان هستند.
بعد باید بشینیم و صحبت های این آمریکای کثیف که گرگی در لباس میش است را گوش کنیم.
نمیدانم مردم ما دنبال چه هستند. اگر ایران از هم بپاشد هیچ گس آزاد نخواد بود و پایان امنیت خواهد بود. نا امنترین کشور دنیا خواهیم شد و دیگر دختران و مادران ما و حتی خود ما روی امنیت را نخواهیم دید.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
حتما یه جای کار میلنگه که مردم این وضع مملکت رو دوست ندارن شاید چون با مردم رو راست نیستند مسولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آقا اگر آمریکا عصبانی شده باز هم بزنید.فقط از افراد دست اندرکار می خواهم اگر قرار شد جنگی بشود و جنگ به داخل مرزهای آمریکا کشیده شود اسم ما را هم اول لیست بنویسید. تشکر
مردم مظلوم افغانستان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بزرگترین خطر فعلی خارجی برای

ایران قطعا وجود طالبان در مرز

شرقی ما میباشد

و خدا نکند که ما دچار مشکلات جدی و ضعف بیشتر اجتماعی و
نارضایتی و گرفتاری های مردم فلکزده خودمان بشویم

که حتما طالبان به محض دیدن ضعف ما ، از مرزهای ۹۰۰ کیلومتری که با ما دارند

وارد استان های خراسان و سیستان و بلوچستان خواهند شد

همین الان ما در مورد گرفتن حق ابه قانونی از هیرمند ، عملا زورمان به طالبان نرسیده و نمی رسد

وای به روزی که ضعیف تر بشویم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
پس این را هم میدانی که ضعیف شدن به منزله نابودی کشور و از بین رفتن امنیت می شود، اگر همین قدر می دانی کافی است به شرط اینکه اعتقاد درونی ات باشه نه فقط زبانی
واژه «خلیج فارس» از ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح تنها نام بکاررفته برای پهنه آبی واقع در بین شبه جزیره عربستان و فلات ایران بوده و این پهنه آبی تا ابد به همین نام باقی خواهد ماند.

پ.ن- اگر ملاک نام قدیمی است پس چرا صدها نام قدیمی در ایران عوض شده است مثل:
میاندواب به جای قوشاچای
ملکان = ملک کندی
نقده = سولدوز
بوکان = بی کندی
شاهین دژ = صائین قالا
مهاباد = ساوجبلاغ
مهرانه رود = میدان چایی
تلخه رود = آجی چای
ﺁﺑﺎﺩﺍﻥ = ﻋﺒﺎﺩﺍﻥ / اوپاتان
ارسباران= قره داغ
آذرشهر = توفارقان
اشنویه = اوچ نووا
ﺍﺭﻭﻣﯿﻪ = اورمو
ﺑﯿﺠﺎﺭ= ﮔﺮﻭﺱ
بستان آباد = اوجان
تکاب = تیکان تپه
ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ = ﻣﺤﻤﺮﻩ
سردشت = ساری داش
ﻣﺸﮑﯿﻦ ﺷﻬﺮ = ﺧﯿﺎﻭ
و...
کار اشتباه اشتباه است چه توسط دیگران انجام شود چه توسط خودمان.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ناشناس از آلبانی آب و هوای تیرانا چطوره امروز! بجای دلایل تغییر در عرصه داخلی و مقایسه آن با عرصه بین الملی کمی هم بشین در مورد خودت و آینده نداشته ات فکر کن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
جناب شما که فرهیخته و اهل مطالعه هستی چرا برنمی گردی به تاریخ قبل از این اسامی که نام بردی
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
پ.ن- اگر ملاک نام قدیمی است پس چرا صدها نام قدیمی در ایران عوض شده است
مثل:
داداش، منظورت از قدیمی یعنی چه زمانی
ظاهرا" برای تو و امثال تو قدیمی یعنی از زمان حمله مغول و یا حمله اعراب به ایران
ایران عزیز ما دست کم هفت هزلر سال تاریخ و قدمت داره و دست کم 2600 سال تاریخ مدون پس اگه قراره نامگذاری انجام بشه بهتره نامهای پیش از مغول و اعراب جایگزین بشه بد نیست یکم تاریخ رو بازخونی کنیم
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
چی میگی تو؟؟؟!!! تو خودت شاید دوست داشته باشی برای خودت یه اسم بهتر و قشنگ تر انتخاب کنی ولی هرگز به کس دیگری اجازه دستکاری شناسنامه ات رو نمیدی. افتاد؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
درواقع خود بزرگ بینی تصنعی برای افراد مثل همین مجید خان امری رایج است وآنچه را که برای خود حق وحقوق تاریخی حساب میکنند برای دیگران انکار وغیرمجاز حساب میکنند وبهترین وساده ترین شیوه هم
وفرافکنی از نوع آلبانی وغیرو هست آنها میپندارند واقعیتهای داخلی به خاطر مسائل وحرفهای خارجی از ریشه وبن وتاریخ باید منکر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بی سواد تاریخ بخون این اسما قبلا عوض شده بود دوباره برگشت خلیج فارسم شاخاب پارس بوده
یاورحسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
دوست عزیز بحث فقط تغییر نام نیست. هدف کشورهای عربی از تغییر نام ، تغییر مالکلیت می باشد. مثلا نام کرمانشاه ابتدا باختران وبعدا" دوباره همان کرمانشاه شد . درصورتی که نام قدیمی تر هم داشته است. اکثر شهرها وناطق ایران نامشان تغییر کرده اما مالکیت وهویتشان باقی مانده است. بحث اصلی تغییر هویت وماکیت است که باعث حساسیت می شود. کشورهای عربی دنبال تغییر حاکمیت وهویت می باشند
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
دمت گرم. یاشاسئن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
این اسامی هزار سال پیش هم بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اشتباهی منفی دادم. یاشاسین
برادران عراقی این چه کاریه ،جای تشکرتونه ، ای بابا
ما که کار بدی نکردیم،
ما فقط مواظبتون هستیم داریم تروریست هاتون رو نابود میکنیم!!!!!!!!!!!!
باتشکرازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی سربلندایران ومرگ برامریکای تروریست وحشی وجنایتکاریاغی وتمام متحدان فاسدش.
احضار سفیر ایران توسط دولت عراق/
لشکر سایبری کجاست؟
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
عراقی ها چرا سفیر ترکیه را که هرروز شمال عراق را بمباران میکنند احضار نمیکند نکنه از آمریکا دستور نگرفته اند حیف از اینهمه ایرانی که به خاطر عراقی ها در برابر اعراب داعشی شهید شدند
خوب ایران هم سفیر عراق را احضار کند .حالا که دیگه زمان بنی صدر خاین نیست جمهوری اسلامی اراده کند حکومت عراق را عوض میکند
عراقیها بجای ارائه بیانیه شدیدالحن به ایران برن تنبون خودشون را توی اقلیم شمال کشورشان جمع کنند تا مقراسراییلیها وتجزیه طلبان کرد نباشه.آقای الصحاف هم بهتره بیشتر تاریخ بخونه تایادشون بمونه اگر ایران نبود الان خاکی بنام اقلیم کردستان نداشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اقلیم شمال عراق درسته نه اقلیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
خیلی ممنون، عراقیها فقط منتظر دستور شما بودند تا این کار را انجام دهند
منبعد همینه. نامنی ایجاد کنید سرتان آوار میشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آخه تو اصلا میدونی کردهای مستقر در عراق چه ناامنی برای ما بوجود آورده اند که اینجوری بیخودی و بدون مدرک داری شعار میدی
متاسفانه تضعیف حمایت مردم ا باعث جری شدن دشمنان می شود و حل این مشکل در دست مسئولان است که باید صدای مردم را بشنوند!
زدن گروه های تجزیه طلب خدمت به امنیت ایران، عراق و ترکیه است دولت عراق که از عهده آنها برنمی اید پس این فرصت را غنیکت شمارد
جواب گندویی امارات تهدید خاکش است.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
مشکل این جاست که دولت ما مخالف ملی گرایی ایران هست و گرنه تا هفتاد سال پیش هویتی به نام امارت وجود نداشته که بخواهد هویت دیگران را به چالش بکشد امارات خود بخشی از خاک ایران بوده است
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
امارات تا هفااد سال پیش بخشی از بریتانیا بوده چه ربطی به ایران داره
حتماحضرات توقع تشویق وتشکردارند؟
سپاه پاسداران حافظ ایران
اسراییل حمله پیش دستانه میتونه داشته باشه و هر جایی از سوریه رو هدف قرار بده چون حدس میزنه اونجا اتفاقاتی در حال جریانه که ممکنه در آینده مشکل ساز بشه براش و هیچکسی هم صداش در نمیاد ولی ما نمیتونیم به کسی که به ما حمله کرده واکنش بدیم؟؟ والا به من بود مقر منافقین در آلبانی رو هم میزدم اینکه عراقه
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
آفرین دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
حتما داروهات رو عوضی خوردی
به دستور پزشک توجه کن
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
البانی بخشی از ناتو اگه میتونی بزن
جای یک مدیر عاقل خالیه...
به نظر من باید با دنیا از طریق مذاکره و امنیت و دوستی ملت ها پیش رفت باید از گروه های متجاوز شکایت کرد نباید به خاک دیگری حمله کنیم اگر قرار است حمله شود باید به اسرائیل. عربستان. امارات و کشورهای دیگر هم حمله کنیم پس فقط راهش اینست که از طریق بین المللی شکایت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
شما ظاهرا هنوز تو باغ نیستی. مذاکره اگر جواب داده بود تا حالا دنیا گل و بلبل بود. دنیا فقط زور میگه و حرف زور می فهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
صبح بخیر!!!!
به ما فرصت بدین‌ تا آلبانی نشین های کثیف رو به درک واصل کنیم. بعد کومله و دموکرات و پژاک لعنتی رو از بین ببریم.
پاسخ محکم ایران به ادعای امارات در خصوص جزایر سه گانه.... وای ی ی ی ... چه پاسخ محکمیییییییی... فک نکنم دیگه هیچ کشوری جرأت کنه چنین ادعاهایی رو مطرح کنه!!!
ایران یعنی همه شهرها ،جدای طلبی حرف زیاده ، ما منتظر الحاق بحرین به ایران عزیزمان هستیم
پاسخ ها
شروین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بحرین یه کشور مستقل ایران هم اونو بهرسمیت میشناسه شما چی میگی این وسط
باسلام درود خدا بررزمندگان ودلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اینچنین امنیت رابرای ملت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آورده اند ملت عزیز باید باهوشیاری ودرایت گول دشمنان بلاخص آمریکاه واسرائیل ومنافقین نخورن اینها دلسوز ملت ایران نیستند درپایان سپاهی تشکر تشکر
صورت حساب 8 سال خسارت جنگ تحمیلی همراه با صورت حساب 45 سال خسارات وارده به ایران توسط گروهکهای تروریستی مستقر در عراق را دولت وقت عراق به ایران بپردازد و تعهد دهد که دیگر اجازه فعالیت به تروریستهای دست پرورده امریکا و صهیونیست علیه ایران از خاک عراق داده نشود بعد ایران حملات را متوقف می کند. حساب حساب است و کاکا برادر است.اقلیم کردستان عراق چقدر نمک نشناس شده است از تجربه افغانستان درس عبرت بگیرید. اقلیم را مرکز تروریستهای امریکایی و صهیونیستی کرده اید و حالا طلب کار هم هستید. کجا رفت غیرت کردی شما ؟ امریکا و صهیونیست مثل افغانستان روزی مجبور به ترک اقلیم خواهند شد و شما می مانید و همسایه هایتان. تلاش و فداکاری ایرانیان بود که به شما عزت و ابرو در برابر داعش داد ولی افسوس که نمک نشناس شده اید و ان روزهای تاریک را فراموش کرده اید و هر روز سربازان ایران را شهید می کنید تا دل اربابان استکبار را شاد کنید. کاری نکنید که ایران مجبور شود سند جنایات شما را و درغگویی های شما را رو کند. چشم و گوش خودتان را باز کنید و ایران حالا را درک کنید. گذشت اوایل انقلاب که سربازان ایران زمین را گروه و گروه سر می بریدید . پدر کشتی و تخم کین کاشتی پدر کشته را کی بود اشتی. ایران دست بسته نیست یکی زدی ب ده تا می خوری.
سایت وزین عرزشی های تابناک
مملکت ما ایران در شرایط کنونی که دشمنان خارجی در پی تجزیه وتسلط بر آن هستند نباید به قومی خود مختاری دهد واین کار بسیار خطر ناکیست نمیشه هر قومی یه ایالت تشکیل دهد
درود بر سپاه قهرمان ایران
مرگ بر کومله و دمکرات و تمام مزدوران بیگانه
یاشاسین سپاه پاسداران.
این خلیج تاابدفارس میماندکسی گزافه گویی کندحتی به اشتباه اززبان باید زبانش راازحلقش درآورد نیروهای نظامی با هیچ کس وکشوری شوخی ندارد درودبرسپاه ایران عزیز
اگرر جنگ دیگری راه بیفته منافع اش برای عده ای مثل جنگ قبل نخواهد بود
جانم ایران عشقم ایران ایران ناامن باشد دنیا ویران باشد
درود بر سپاه عزیزخواستم نظر بدم بگم ما که به گفته مسولین عزیزمان که هیچوقت تا حالا به این اندازه قدرتمند نبودیم چرااصلو نمی زنیم چسبیدم به فرع این گروهکها ایادی هستند و فرصتم غنیمته چرا به خود اسراییل نمی زنیم
عراق غلط میکنه. وقتی عرضه نداره یا تمیخواد یا خباثت میکنه و دست تروریست ها رو باز گذاشته تا بیان تو ایران هر غلطی بکنن باید منتظر بدتر از این ها هم باشه.
ضمنا اول خسارت جنگ و دیرکردش رو که هزاران میلیارد دلار هست رو به ایران بده بعد زر بزنه.
هر فرد و گروه تجزیه طلب رو باید نابود کرد فرقی نمیکنه کرد باشه ترک باشه عرب باشه بلوچ باشه
دشمنان ایران در هر نقطه از گوشه دنیا باید بدانند که انتقام حتمی است و هر کس به خاک و وطن ما تعرض کند به شدیدترین وجه تنبیه خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران با دشمنان مماشات نخواهد کرد
زنده و پاینده باد ایران قدرتمندخاری در چشم دشمنان
پاسخ نماینده ایران از نظر من به اندازه کافی کوبنده و دندان شکن نبوده او باید می گفت که کشور امارات بخشی از خاک ایران است که به ناحق از ایران جدا شده و دیر یا زود باید به ایران باز گردانده شود.
عراقی اگه زرنگی برو تروریستها رو بیرون کن نه سفیر سربلند ایران عزیز رو؟
مرگ بر تروریست پرورهای وهابی و صهیونیست
مگر آمریکا دوست ما نیستند، پس چرا خشمگین می شوند
ایران بود که بداد کردها در سوریه رسید و امریکا پشتشون را خالی کرد
جانم ایران عشقم ایران. آرزوی بهتر برای ایران و جهان بکن ایران کشوری قوی واسلامی است آرزوی سربلندی برای همه مسلمانان جهان
ان شاالله منافقین در آلبانی رو نابود میکنیم
خدا به ملت شریف افغانستان صبر دهد
سلام و تشکر از سپاه پاسداران بایستی با کمک ترکیه سفره کومله و پژاک و دموکرات را برچید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی