بازدید 101407
سه هزار و صد و سی‌ و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای صفر شدن بدهی مشترکان موبایل چه بود؟ / رسایی: اموال علی کریمی را توقیف کنید / صدور قرار مجرمیت برای ۱۴ نفر در پرونده ترور محسن فخری‌زاده / امام جمعه اهواز: کور خوانده‌اند که با این آشوب‌ها بتوانند حجاب را بردارند / ذوالنور: برخی افراد عمامه به‌سر پیام دادند؛ «فتنه» را تحریک کردند، دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آذری جهرمی: آمریکا اگر به مردم ایران علاقه‌مند است، «فناتحریم» را متوقف کند/ واردات خودرو از یک مساله متعارف در تجارت بین المللی به یک ابرمساله تبدیل شد / زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید پرداخت کنند؟ / ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه‌ ایجاد آشوب کرده اند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ 26 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ماجرای صفر شدن بدهی مشترکان موبایل چه بود؟
اخیرا بعضی مشترکان اپراتور همراه اول با انتشار تصاویری از صورتحساب خود، از صفر شدن قبوضشان خبر دادند و این شائبه بوجود آمد که ممکن است سامانه امور مشترکین همراه اول هک یا دچار اختلال شده باشد؛ بنابراین، با پیگیری‌ها از همراه اول مشخص شد که هکی انجام نشده و ماجرا از این قرار است که قبض‌های این اپراتور سوم هر ماه صادر می‌شود و از بامداد همان روز سوم ماه، صورتحساب مدتی برای تعدادی از مشترکان صفر می‌شود و دوباره بعد از یک ساعت که حساب‌گیری انجام شد، این موضوع حل می‌شود. مساله پیش آمده اخیر هم از این قرار بوده که فردی در بین ساعت ۲۴ و ۳۹ دقیقه بامداد، اسکرین شاتی از صورتحساب خود تهیه و برای بقیه ارسال و اعلام کرده که حسابش صفر شده است، درصورتی که یک ساعت بعد با مراجعه دوباره و صورت حساب‌گیری مشاهده شده که مشکلی وجود ندارد./ایسنا

دادستان ساری: در ناآرامی‌های چند روز گذشته مازندران، ۴۵۰ تن بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب ساری از دستگیری چند عضو داعش و کومله در اغتشاشات اخیر مازندران خبر داد و گفت: با دستگیری این افراد و لیدرهای اغتشاشگران، کیفرخواست آنان صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است. محمد کریمی افزود: در ناآرامی‌های چند روز گذشته استان، ۴۵۰ آشوبگر بازداشت شدند. وی ادامه داد: با ایجاد شعب ویژه در دادسراهای عمومی و انقلاب استان، تحقیقات حوادث اخیر به سرعت در حال انجام است. اغتشاشگران طی روزهای گذشته در برخی نقاط مازندران با هدایت عوامل ضد انقلاب خارجی به ساختمان‌های دولتی و حاکمیتی حمله کردند و به اموال عمومی نیز آسیب رساندند. آنان همچنین با حمله به نیروهای امنیتی و انتظامی موجب مجروح شدن بیش از ۷۶ تن شدند؛ برخی جوانان و نوجوانان بی گناه نیز هدف آشوبگران قرار گرفتند و آسیب دیدند./ایرنا

آذری جهرمی: آمریکا اگر به مردم ایران علاقه‌مند است، «فناتحریم» را متوقف کند
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در رابطه با تحلیل قبلی خود در رابطه با اینترنت ماهواره ای در ایران، نوشت: دوستان زیادی برایم پیام فرستادند و درباره‌ی این موضوع [تحلیلی درباره نزدیک شدن اینترنت ماهواره ای به ایران] سوال پرسیدند. مطلب فوق یک پیش‌بینی مبتنی بر وقایع از «آینده» شبکه‌های به اصطلاح فیلتر گریز است نه یک پدیده برای امروز. آینده‌ای که با مطالعات بنده تا ۲۰۲۵ احتمالا به مرحله اجرایی درخواهد آمد. برخی هم درباره مواضع اخیر وزارت خارجه آمریکا درباره‌ی استارلینک پرسیده‌اند؛ مواضع آنها در شرایط فعلی بیشتر به یک «نمایش» شبیه است. اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است به جای این اقدامات نمایشی، تحریم IPهای ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. تحریم‌هایی که حتی مانع درج نام ایران در یکسری از پلتفرم‌ها شده و حتی گیمرهای ایرانی را از یک بازی آنلاین ساده هم محروم کرده است. تحریم‌هایی که کسب و کارهای جوانان ایرانی در اینترنت را دچار سختی کرده است. در یک کلام، اگر به مردم ایران علاقه‌مندند، «فناتحریم» را متوقف کنند.

رسایی: اموال علی کریمی را توقیف کنید
حمید رسایی با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال "هاکان شوکور" فوتبالیست معروف ترکیه‌ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال ۲۰۱۵، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد. حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت و جهت دهی به " اغتشاشات" اخیر در کشور، خواستار توقیف امول او شد. او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با "سلبریتی"‌هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از "آشوب طلبان" اعلام حمایت کرده اند. او گفت اگر دو ماه دیگر امثال کسانی که از اغتشاشات اخیر کشور اعلام حمایت کرده اند دوباره پایشان به صداو سیما باز شود، حامیان نظام که همیشه برای حمایت از نظام در صحنه بوده اند، دلسرد خواهند شد./ایلنا

صدور قرار مجرمیت برای ۱۴ تن در پرونده ترور محسن فخری‌زاده
«علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ تن در پرونده ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: اتهام این ۱۴ تن در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است. «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود که در تاریخ هفتم آذر سال ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح وابسته به استکبار جهانی در شهر آبسرد ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد./«مرکز رسانه قوه قضاییه»

امام جمعه اهواز: کور خوانده‌اند که با این آشوب‌ها بتوانند حجاب را بردارند
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمنان بداند امت اسلامی برای تحقق مبانی اسلامی خون داده است و کور خوانده با این آشوب ها بتوانند حجاب را بردارند. ما امت اسلامی همواره خواستار اجرای قانون حجاب در ایران اسلامی هستیم.

ذوالنور: برخی افراد عمامه به‌سر پیام دادند؛ «فتنه» را تحریک کردند، دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند
مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به هزینه‌های معنوی که به حیثیت نظام در اثر این آشوب‌ها وارد شده است، گفت: تضعیف دستگاه‌های امنیتی و پلیس قابل جبران نیست. حتی برخی افراد عمامه به‌سر هم پیام دادند و فتنه را تحریک کردند دادگاه ویژه روحانیت باید نسبت به بررسی اتهامات این افراد نیز ورود کند.

یک منبع آگاه امنیتی: بیش از ۱۲۰۰ تن از عاملان مؤثر در اتفاقات اخیر شناسایی شده‌اند
یک منبع آگاه امنیتی گفت: با هوشمندی نیروهای امنیتی و همکاری مردم و حتی معترضین حوادث اخیر، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اتفاقات اخیر شناسایی و برخی از آنها دستگیر شده‌اند. یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو تسنیم گفت که با هشیاری دستگاه‌های امنیتی و همکاری مردم و معترضین به حوادث اخیر نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از عاملان مؤثر و تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند. وی گفت: ماجرای اعتراض داشتن برخی هموطنانمان با اغتشاشگری، حمله به مراکز نظامی، تخریب اموال عمومی و تحریک به آشوب تفاوت می‌کند؛ ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد. بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته ضمن تسلیت مجدد به خانواده مهسا امینی و تأکید بر پیگیری پرونده ایشان در وزارت کشور، گفته بود: "من به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که فرزندانشان را هدایت و از آن‌ها مراقبت کنند تا اسیر دست دشمنان این ملت نشوند؛ قطعاً کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند و کسانی که مواضع غلطی در این ماجرا گرفتند، اکنون با روشن شدن واقعیت‌ها لازم است مواضع‌شان را اصلاح کنند”.

صداوسیما: شمار کشته‌های حوادث اخیر در کشور به ۴۱ تن افزایش یافت
بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (دوم مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرد که براساس آمار غیر رسمی صدا وسیما در جریان حوادث اخیر در نقاط مختلف کشور تاکنون ۴۱ نفر از حاضران در این رویداد‌ها جان خود را از دست داده اند. همچنین این بخش خبری اعلام کرد که آمار رسمی تعداد جان باختگان را نهاد‌های مسئول به صورت رسمی اعلام خواهند کرد. این در حالی است بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (اول مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرده بود که تعداد جان باختگان بر اساس آمار‌های غیررسمی افزایش یافته و به ۳۵ تن رسیده است.

احضار سفرای انگلیس و نروژ به وزارت خارجه
وزارت خارجه اعلام کرد: «در واکنش به فضاسازی های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.» این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، «در واکنش به مواضع مداخله جویانه رییس پارلمان نروژ در قبال تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر نروژ در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۲۴
علاوه بر اختلاس، تضییع حقوق شهروندی و ..... ، تصرف اموال شخصی رو هم به پرونده درخشان تون اضافه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
مگه چیز جدیدی هستش؟
مصادره از اولش هم وجود داشت
بعضی ها زود متوجه شدن بعضیها خیلی دیرتر
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
مشکل امثال رسایی اینه که اندازه خودشون رو هنوز پیدا
نکردن
داداش در حد و اندازه ات حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
اول خبر بنویس اینجا نظرات مخالف افراد مشهورو خودم و و... منتشر نمی شود
امشب کانال یک میز گردی با حصور رفیق حاج حسین و قدیری ابیانه داشت که البته با مجری ان میز گرد 3 نفره بود.این میگفت و اون یکی به به میکرد و اون میگفت و این یکی چه جه میکرد و مجری هم مرتب در حال به به و چه چه بود.بجای اینکه اب بر اتش بریزند علنا بنزین بر اتش میریختند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
بیننده این مدل برنامه ها هم کسانی هستند که اون ها هم به به چه چه می کنن

چرا بنزین روی آتیش ؟؟فکر میکنی جز خودشون کسی نگاه میکنه این میز گرد ها رو ؟
ذوالنور اینو بفهم که اش رو انقدر شور کردین که هم لباس های خودتون هم صداشون در اومده!!!
تابناک تو هم که کامنت ها را یا تعطیل کردی یا دیر تایید می کنی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
یا تغییرش میدی
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
بازم دم تابناک گرم چند تا نظر منتشر میکنه. عصر ایران که اصلا جرات نمیکنه نظرات مردم رو بذاره.
سلبریتی ها از اغتشاشات حمایت نکردن،از اعتراضات مدنی مردم در حمایت از خواسته مشروع مردم در برخورد با برهم‌‌زدن امنیت روانی جامعه بخصوص زنان توسط گشت ارشاد ،پشتیبانی کردن ،ایکاش خیلی از اخوندها و روحانیون نیز از مردم بی پناه حمایت می کردن. تنگ کردن حلقه آزادی های مشروع مردم و تنگ کردن عرصه برای معیشت و زندگی مردم ،به این شیوه فعلی نمی تواند پایدار بماند و بالاخره دوباره اعتراضات شکل خواهد گرفت و اگر اقایون عاقل باشند بجای اینکه اعتراضات را به دشمنان داخلی و خارجی و معاند و مخالف و منافق،نسبت دهند، دست به تغییرات بنیادین و انقلابی خواهندزد تا از بروز فاجعه ای دیگر جلوگیری کنند
علی کریمی گفته فدای سر مردم، را اینکه برای پولش زحمت کشیده بازهم نگران نیست،مقازسه کنید با اقایان مختلس که خون مردم را در شیشه کردند و الانم در کنار دولتی ها هستند تا ریالشون کم نشه!
چطوری صد نفر آمده تو خیابون‌ها ولی شما ۱۲۰۰ نفر بازداشت کردید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
دمت گرم
عالی بود :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
جواب.یک منفی در برابر ۱۲۷ مثبت به کامنت شما برادر
شما که میگی کور خوانده ایی از طرف کی صحبت میکنی از طرف پانزده درصد؟
رسایی حرفای گنده تر از دهنت میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
نـارسایی
--- بابا جان ! همين دو سه سال پيش بود ، حالا كمتر يا بيشتر ... يكي از كشورهاي اروپايي ، نميدانم فنلاند بود ، نروژ بود ، سوئد ، سوئيس -- حالا فرقي نميكنه كدام مملكت فرنگي بود -- يك ديوانه
با اسلحه مردم را به رگبار بست -- اشتباه نكنم تماشاگران فوتبال بودند و يا تماشاگران برنامه اي ديگر --
مثل آب خوردن دهها تن از مردم بيگناه را مثل برگ خزان روي زمين ريخت و به ديار عدم فرستاد !!
--- عجب ! عجب آدم ديوانه اي ! اين طور آدم ديوانه اي بايد في الفور اعدام بشه ،بدون برو برگرد ، در اسرع وقت ! حالا نه يكبار ، نه دو بار ، بلكه چندين بار بايد اعدام بشه ! ، نخند برادر ! نخند ! يادمه ،چند سال پيش دادگاهي در خارج يكي را به چند بار اعدام محكوم كرده بود ! ... حالا اين ديوانه كه باعث قتل ده ها نفر شد كي اعدام شد ؟
-- اعدام نشد ! پليس و يا ديگر مسئولان آن مملكت گفتند بايد اين آدم بايداز نظر روحي و رواني مورد مطالعه قرار گيرد تا ببينيم چه علتي باعث شده كه اين فرد دست به اين جنايت بزند ، بايد ببينيم چه مشكلاتي در زندگي داشته است و انگيزه او از اين فاجعه چه بوده است ؟ و بايد معلوم شود كه او اصلاً سلامت روحي و رواني داشته يا خير ! ....سابقه او چه بوده و سؤالات بسيار ديگر .. خلاصه آن كه گفتند اين حيوان آدم نما بايد مورد تجزيه و تحليل دقيق قرار گيرد تا به نتايجي سودمندبرسيم ! ديگه كار به كجا رسيد يادم نيست !
------------------
حال نتيجه اي كه از اين خاطره مي گيريم آن است كه چه خوب است هر اتفاق و پيشامدي را بررسي كنيم ،موشكافي كنيم ، از ابعاد گوناگون مورد دقت و تجزيه و تحليل قرار دهيم ، ريشه يابي دقيق كنيم تا به علت آن برسيم ! ...يك بررسي كاملا علمي ، بدون هيجان ، و احساسات ! كاملاً بي طرفانه ، براي رسيدن به واقعيت ! تا به نتيجه قابل قبول و مفيد ي برسيم كه اين خود تجربه اي است گرانبها !... بله ؟!
امام جمعه اهواز: کسی نمیخواد حجاب رو برداره، میخوان در داشتن حجاب خودشان مختار باشند و برخی از انتخابها جز حقوق فردی و بشری است و هیچ کارش هم نمیشه کرد.
به اون منبع آگاه امنیتی بگید عدد را کم گفته
باز هم یک صفحه پر از حرف مفت.
این نیز بگذرد
به هر حال ملتفت يك اصل كلي باشيم و آن اين است كه : « روحانيت شيعه » در قرن بيست ويكم
در انظار جهانيان و در دهكده جهاني امروز و نيز در انظار « تاريخ » تجربه مملكتداري خود را به نمايش ميگذارد و يا به عبارت ديگر در حكومت داري و در عرصه سياسي و مملكتداري در حال پس دادن امتحان است كه اين امتحان مثل عملكرد هر حكومت ديگري در هر مملكتي ، در تاريخ ثبت و ضبط خواهد شد ، ضبط و ثبت در تاريخ همراه با عكس و صدا و فيلم ! و بنده آرزو مي كنم كه نمره اين امتحان ٢٠ باشد ، نمره ٢٠ ، از ٢٠ نمره ! آمين !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خود سانسوري ؟؟؟؟؟؟
یه تظاهرات برای مخالفان بگذارید که ببینیم نیم درصدند یا نود درصد ....
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
احسنت
حسین
| Romania |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
البته تعداد لایک ها خود گویای همه چیز هست
حجاب اجباری برای همه ی زنان دقیقا کجای مبانی اسلامی جای داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
نماز هم واجب است و ستون دین آیا برای نماز نخواندن هم کسی را می گیرند.حق الناس و کتک زدن بناحق مردم گناهش بیشتر از ایناست
خواب از دو قطبی سازان بگیرید تا درس عبرتی برای بقیه شود
علی کریمی چرا باید جواب پس بده به مطالبات مردم در بحث معیشت توجه کنید که با ای جریان یکی نشن
فساد آموزشی، اهریمن اول انحطاط کشورها و جوامع.
بزرگترین عذاب عمومی، نادیده گیری و عدم اهمیت دادن عموم یک کشور و جامعه به فساد آموزشی است و جامعه و کشوری به این مرحله برسند در حقیقت یک جامعه و کشور منحط و از دست رفته است.
اینکه میگویند عذاب الهی، بسیاری گمان میکنند که خداوندی هست که دارای صفات شرورانه است! نه! خداوند وجودش تمام خیر است، شر در نادیدن خیر است، شیطان در نادیدن مظاهر خدایی است، عذاب چیزی جز نتیجه اعمال شرورانه و گناهان و ظلمها بشر بر خود و بشر بر سایر بشریت نیست، فسادها (از فردی-اخلاقی تا اجتماعی-اقتصادی) نقش اساسی در انحطاط مردم و حکومتها و کشورها است.
خطرناکترین و بزرگترین و سریع الاثرترین و طویل الاثرترین فساد، فساد آموزشی است.
فساد آموزشی، هم نسل حال و هم نسلهای آینده را به انحطاط میکشاند.
فساد آموزشی، بر باد دهنده مزیتهای نسبی سرزمینها، اتلاف عمر نسلهای جوان، نابود کننده انگیزه کار و تلاش و نخبگی است.
فساد آموزشی، آثار سوء سریع و در عرض حتی کمتر از یک سال دارد و البته اثرات فزاینده در سالهای آینده و نسلهای آینده و حتی جوامع و کشورهای آینده بشریت دارد و اگر فساد آموزشی در میان کشوری ریشه بگیرد و دچار اثر نسلی شود، نه تنها آن کشور و جامعه به تباهی و انحطاط میکشاند و بلکه آثار سوء اش همچون بیماریهای واگیردار همه گیری، تمام جهان و نسلهای حال و بشریت میگرد!
اینکه گمان کنند کشورها و جوامع متخاصم، در فلان کشور دچار انحطاط ناشی از فساد آموزشی شده اند و دیگر تمام است، نه! اشتباه میکنند، فساد آموزشی، آثار فزاینده و تسری شونده شدید و سریع و طولانی مدت بر تمام جهان و بشریت تا حتی محیط زیست و زیست سایر گونه زنده و منابع طبیعی دارد!
کافی است دقایقی فکر کنیم، افرادی از طریق فساد آموزشی، به جایگاه و مقامات رسیدند که شایسته و لیاقت آن را نداردند، این افراد که خودشان میدانند از راه فساد و تخلف به مدارک علمی غیر حقیقی به چنگ زده و مفسدانه به مقامی مهم رسیده اند، همیشه مستعد انجام خطاها و فسادهای دیگرند، ظلم و خیانت و جنایت در انها زمینه رشد و تکثیر منجلابی دارد، چنین افرادی ممکن است تبدیل به عامل بروز فجایعی شوند از استبداد و جنایت تا توطئه جنایتکارانه علیه بشریت.
اینکه در کشور بارها طی سالها، انتقاد و تذکر به وجود فساد آموزشی، از مدرکگرایی تا مدرکفروشی میشود، نه جامعه و مردم و نه حکومت و دولت و مجلس اهمیتی نمیدهند، نشان میدهد میزان آلودگی به فساد چقدر کلیت یک کشور و جامعه و مردمش گسترش یافته و منجلابی کرده است! هر چقدر با وجود دلایل و مصادیق و درزهای اطلاعاتی، این فساد آموزشی نادیده گرفته و یا منکر میشوند، نشان میدهند عمق انحطاط آنو جامعه و مردمش! و چنین کشورهایی محکوم به فنا و عاملی شر در جهانند.
نکته: فرق است میان تسهیل معلم-محصلی با فساد آموزشی، اینکه تسهیل معلم (مربی، استاد، آموزگار) نسبت به محصلش- تشخیص دهد- که نیازمند ارفاق و کمک نمره و دادن فرصت است، امری پذیریفته شده و معقول است، این از امتیازات آموزش کلاسیک و سنتی است، اما این امری فردی است و نه خطای سیستماتیک، خطای سیستماتیک این است که افرادی خارج قضیه رابطه معلم-محصلی از حفره های قانونی و یا عدم اجرای قانون و نظارت و مجازات متخلفان، اقدام به فسادی مثل مدرکفروشی میکنند، از مدیران آموزشگاهها تا عاملان سایر نهادها.
فساد آموزشی وجودش در حتی یک روز هم زیادی است و دیرست برای مبارزه، اما، هر لحظه درصدد مبارزه با فساد آموزشی شوند، هر روزی اقدام عملی کنند کار مفید است.
نکته مهمتر اینست که، خطرناکترین مرحله، مرحله ای است که به فساد آموزشی جامعه و مردم در کشورها اهمیت نمیدهند، وقتی آحاد مردم فساد آموزشی دغدغه شان نیست، یعنی آن جامعه و مردم کشور در منجلاب انحطاط گرفتارند، در چنین جامعه و مردمی امیدی به تغییر سیاسی-اجتماعی نیست و هر چیزی تحت انقلاب سیاسی-اجتماعی رخ دهد در نهایت ضد انقلاب است و مرحله فروکاست شدن در منجلابات فساد و انحطاط فزاینده تر.
نتایح پرخسارات و پلشتیهای فساد آموزشی، فقط به انحطاط یک کشور نمی انجامد، و بلکه آثار مخرب و پلشتش در تمام جهان پخش و همه مردمان جهان گرفتار میکند.
زمانی، مردم کشور گرفتار ظلم و فساد از سوی عوامل میشوند، آنها با عواقب خطاهای قبلی خود مواجه میشوند، اما اگر به فراوانی و مزمن دچار فساد آموزشی اند، این مردم به بزرگترین و طولانی ترین عذاب عمومی گرفتار شده اند، اگر بارها و بارها به خیال خامشان انقلاب کنند، اما تا معترف به گناه فساد آموزشی خود نشوند، بلکه انقلابی نشده!، و نمیتوانند نجات یابند، تنها به مراحل عمیقتر از انحطاط و منجلاب گرفتار میشوند.
تابناک عزیر مطمئنا ای‌ن اعتراضات ریشه داخلی دارد و فقط و فقط بخاطر وضعیت بدی است که برای مردم بوجود آورده اند و مطمئن باشید اگر وضع معیشت در همین حالت باشد طوفان در راه خواهد بود .
من میگم توقيف کنند بدهند به تو
من هم با توقیف و فروش اموال علی کریمی جهت جبران خسارات وارده موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خب دیگه حله
همه معطل بودیم که تو موافقت کنی که الان موافقت ات رو اعلام کردی
همین الان میگیم توقیف کنن
درود بر علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
سلام بر مهران مدیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
زلیخا

مچکریم
دروغ
به رسایی بگید نمیشه یه کارترکیه که بنفع رسایی هست را اجراکرد ومثلانداشتن حجاب اجباری درترکیه رانادیده گرفت اگرمیخوای قوانین ترکیه را اجرایی کنی باید تمام قوانین اونجارا دراینجا اجرا کنی حتی قوانینی که به ضررت هست
یک پیشنهاد به فرهنگستان ادب فارسی :
سلبریتی= بیش معروف مزخرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
آخ آخ که چقدر تو نمکین هستی
مهران مدیری از دور خارج شد بدیم تو 90 شبی بسازی حیفه این همه نمک ات هدر بره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
موش بخوره تو رو
شماا که پول مردم رو توی بورس خوردید، با این وضع اقتصادی که درست کردید، هر روز دستتون جیب مردمه چطور؟؟؟ علی کریمی یه مرد واقعیه
نه تنها علی کریمی بلکه اموال بیانیه دهندگان نیز باید مصادره شده و جبران خسارتهای وارده گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
سر گردنه کار می کنی؟
می خوای هر کی هر چی اموال داره بده تو مصادره کنی؟
ناشناس
| - |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
چشم قربان.دیگه کسی دیگه مد نظرت نیست؟!!!آیا این حمقا که تز مصادره اموال می دهند می دانند که با این حرف شان سرمایه ها را فراری می دهند
از عکس العمل صاحب منصبان حکومتی به اعتراضات و بی اعتنا گذشتن برخی دیگر از کنار آن به شدت متاسفم. هیچ چیزی به جز یک اقدام عملی که لااقل درد مردم را کمی تسکین دهد، ارزش ندارد که البته تا این لحظه هیچ نشانی از آن دیده نمی شود.
أقای رسایی شما چه کاره هستید که جکم میدهید امسال شماها تفرقه و چند دستگی در جامعه ایجاد میکنید
رسایی میگه اموال علی کریمی را بگیرید. این حکم براساس کدام قانون ابلاغ میشه؟، رسایی چکاره است؟ خوب حکم کیلویی امثال رسایی این همه بدبختی ببار اورده
آقای رسایی توجه نکردند که ترکیه دولت اسلامی نیست؟
چه خبرهای امیدوارکننده ایی؟؟!!
تمام‌ مشکلات‌ این‌ مملکتو‌ این رسانه میلی‌ بوجود‌ میاره‌ !!!
اینها‌ کی هستند‌ و مردم‌ را چی فرض کرده اند‌ ؟!
رسایی تصمیم دارد در اموال علی کریمی سکونت کند !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
از آقای رسایی ماجرای املاک ایشان در سالاریه قم را بپرسید؟!
ره افتادن توی خیابون تظاهرات می کنن که نا می خوایم چادر بپوشیم !؟
خانم شما دو تا چادر همزمان بپوش
مشکل از جایی است که فکر می کنی همه باید شبیه تو فکر کنن و لباس بپوشند
این همه کشور مسلمان داریم
این همه زن محجبه در اون کشورها زندگی می کنن
این همه گرفتاری به خاطر پوشش زنها فقط در ایران وجود داره
قانون بد که حق دخالت در خصوصی ترین تصمیمات زندگی انسانها را به دیگران می دهد مقصر است
یه کم فکر کنید !
اینکه شما حق داشته باشی در انتخاب لباس دیگران دخالت کنی منطقی است ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
چه کسی گفته اینها چادر نداشته باشند و به زور چادر از سرشون در بیاورند معترضین مخالف حجاب اجباری هستند که حتی قرآن دین را هم اجباری نمی داند
رسایی داره با آتیش بازی می‌کنه. نکنه پشتش به شرکتای دانش‌بنیان کانادایی گرمه؟
مرگ برمنافق و اشوبگر. و مرگ بر امریکا و انگلیس و پشتیبان های داعش اسقاطی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
/هر چند می گوید نفرین مثل مرغ آمین بر می گردد به خود شخص یا جامعه .در عین حال احتمالا نفرین چند مرگ را فراموش کردی
چرا جای این همه زد و خورد و تنش زایی برای مملکت این داستان حجاب و گشت ارشاد را به رفراندوم نمی گذارید ؟
بایدمکانی برای اعتراضات اجتماعی در نظرگرفته شود تا افراد از کف خیابانها به ان مکان هدایت شوند تا اغتشاشی هم بوجودنیاید و خسارتی هم به اموال مردم واردنشود مثلا بازنشسته ها از عملکرد وزارت رفاه گله مند بودند کجا باید اعتراض کنند اگه در خیابان بیایند که اغتشاشگرنامیده میشوند پس چه باید کرد ؟؟؟؟به آقای رسایی هم عرض میکنم که انقدر احساساتی عمل نکنند مگرریشه این انقلاب اینقدر سست شده که بادست امثال اقای کریمیهاو...تریشه کن شود ،آقاب رسااااااااااااااایی افراد را اینقدر بزرگ نکنید
به گزارش نبض نفت در آبان 1396 پس از بازرسی کارشناسان شرکت سازنده پکیناکس و گزارش کارشناسان مبنی بر تعویض سریع مبدل پکیناکس، متاسفانه مدیریت شرکت پالایش نفت شیراز با اتلاف وقت و سرسری گرفتن موضوع و رفتن به سمت شرکت سازنده دیگری به نام زیمکس مبدل خریداری شد. در اسفند سال 1399 مبدل مذکور(خریداری شده از شرکت زیمکس) در شرکت پالایش نفت شیراز نصب شد. پس از گذشت یک ماه از نصب به دلیل عملکرد نامناسب و راندمان پایین دستگاه، شرکت پالایش نفت شیراز رایزنی برای خرید نمونه دیگر و همچنین خرید(ماهیانه 7 میلیارد تومان) و استفاده از MTBE جهت جبران عملکرد مبدل پکیناکس و بالابردن اکتان بنزین کرد.

با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و تاکیدات دولت سیزدهم مبنی بر صرفه‌جویی و مقابله با سوء استفاده از بیت‌المال در چنین شرایطی چرا باید این هزینه‌ها به کشور تحمیل شود.

با توجه به حساسیت تجهیز این سئوالات به ذهن متبادر می‌شود و لازم است مسئولان و مدیران پالایشگاه شیراز پاسخ دهند.

چرا مدیریت وقت پالایشگاه شیراز اقدام به تامین و جایگزین کردن مبدل پکیناکس از سازنده قبلی در زمان مناسب نکرد؟

چرا از سازنده‌ای که رزومه ساخت مبدل را در پرونده نداشت، خریداری صورت گرفت؟

چرا شرکت زیمکس سازنده تجهیز در قالب قرارداد الحاقی مبلغی را حدود یک میلیارد تومان از پالایشگاه شیراز دریافت کرد آیا این مبلغ به عنوان کمیسیون به افرادی پرداخت شده است؟

مسئول خسارت ناشی از هزینه بالای MTBE و آلودگی زیست محیطی این فراورده کیست؟

جایگاه شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در اینگونه موارد کجاست ؟
من نمیددنم حمیدرسایی الان چیکاره است که حرفهاش رو منتشر میکنید؟ جواب پرونده خودش رو بده فعلا.
لابد بارد ویلای علی کریمی رو توقیف کنند بدن به رسایی توش زندگی کنه
والا حجابها که برداشته شده بود و دیگه کاریش نمیشه کرد.این چند روز هم بهانه ای شد برای برداشتن مقدار دیگری از حجابها.
جناب آقای رسایی شما که اینچنین محکم و راحت با گذر از دادیار و دادستان و دادگستری و قاضی، حکم قضایی صادر می کنید!!! میشه لطفا حکمی هم برای خودتان در ارتباط با مشکلات و جرائم احتمالی که موجب رد صلاحیتتان در شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شد صادر بفرمایید؟!!!!
اعتراض مردم را گوش کنید و دست ازین توهین ها بردارید.
اگر شما به پشتوانه مردم مطمین هستید خوب چرا مجوز تجمع قانونی را برای معترضین نمیدهید ؟ تا همه ببینند تعدا جمعیت چقدرست؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوبه معلوم شد امثال رسایی برخوردشون چه جوری هست علی کریمی فقط انتقاد کرده میگن باید اموالشون توقیف بشه مردم کامل این ها رو بشناسید
جناب آقای رسایی کارهای مشابه ترکیه بسیار است چرا فقط این مورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای رسایی ، علی کریمی حداقل چند بازی و گل ملی برای این کشور به ثبت رسونده خدمات و افتخارات شما برای این ملت چه بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
آقای رسایی با تلاش و کوشش بسیار اقلا یک خانواده از این کشور را از فقر و فلاکت نجات دادند و به همه چیز رسانده است البته خانواده خودش !!!!
آقای رسائی به جای این دنبال قانونی شدن همه امور باشید چقدر تاوان حرف های بی حساب شما را بدهیم. بی منطق نباشید مهم ترین کار قانونی رفتار کردن است
جناب امام جمعه اهواز بنده هیچ گونه طرفدار بی حجابی نیستم ولی اینو بدونید اراده هر ملتی برای انجام هر کاری قطع به یقین محق خواهد شد و من فکر میکنم فقط مسئله حجاب نیست ...در واقع موضوع ظلمی است که بطور گستر ده در حق این مردم میشود و زبان امثال شما در این زمینه خاموش است....رئیس جمهوری که وعده تامین مردم را میداد اکنون نان خشکی هم که سر سفره مردم بود را آجر که نه تبدیل به سنگ و بتون کرد و متاسفانه خیلی از مسئیولین دیگر بیخردانه از کارهای ایشون حمایت میکنند.....تورم 70 تا 300 درصدی حاصل کارنامه یک ساله جناب رئیسی است و تازه بشارت میدهد که بقیه گرانی ها بماند برای سال بعد....چرا تو این زمینه ها حرفی نمی زنید؟؟؟؟؟؟؟
حمید رسایی بشین سر جات مرد حسابی. مملکت قانون داره و اگر علی کریمی و یا هر کس دیگر قانون رو شکسته, بعد از محاکمه مامور قانون میتونه مجازاتش کنه. پس لطفا دهن مبارکت رو ببند و جو رو از این بدتر نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
اتفاقا مملکت قانون نداره
رسایی لااقل بگو علی کریمی رو بازداشت ‌کنید، خب قابل فهم ست ولی چرا اموالش رو میخواید بگیرید! حاج آقا اختلاس را کسی دیگر گرده و اشتباه میزنی!!
امام جمعه اهواز

ایران برای تمام ایرانیان هست نه فقط یک عده محدود "به نام " امت اسلامی
سلام

من بعد کسانی که به مقام مرجعیت میرسند علاوه بر تائید از حضرات جامعه مدرسین و شورای نگهبان میگیرند

میبایست از نمایندگان مجلس هم بگیرند خاصه اقایان جبهه پایداری
آشوبگر
قدیما بهش می گفتند خرابکار
رسایی رد صلاحیت شده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
با این شیرین بازی هاش دور بعد تائید صلاحیت می شه
ولله راست گفته توقیف و مصادره اموال برای جبران بخشی از خسارات هم عین عدالت هست و هم یه کار حداقلی برای مجازات خائنین جوگیر
دست کم بخشی از تحریک ها و آشوب ها و خسارت ها توسط برخی از همین سلبریتی ها انجام شده است. طبیعی است که باید خسارت بدهند. نه تنها کریمی که دیگران هم که مانند او در تحریکات دستی داشته اند باید خسارت بدهند. این حق طبیعی ملت است
اموال رسایی رو توقیف کنید .
کریمی در برهه ای از زمان دل ملت رو شاد کرده .
کار مفید رسایی چی بوده برای مردم و کشور ؟!!
به پست های اینستاگرام یکماه اخیر خاتمی نگاه کنید ، ایشان صد در صد در جریان فتنه بوده و حتی در یکی از پست های خود ، به دولت گفت استعفا بده وگرنه از ملت سیلی میخوری!! نامه ی میر حسین شروع فتنه بود که با حمایت خاتمی از این نامه فتنه ادامه یافت. در ادامه خاتمی با گذاشتن پست هایی از مشروطیت دفاع کرد و سعی کرد دل سلطنت طلب ها را به دست بیاورد و ناگهان ماجرای مهسا امینی پیش آمد که به نظر میرسد مهسا امینی را تله گذاری کرده بودند تا پس از آن با کمک کومله و منافقین، شورش کنند و شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف درآورند.خاتمی را دستگیر و محاکمه کنید او عامل کشته شدن دهها نفر است
من موافق رژیمم و پشتیبان نظام، اما خواهشا دست از سر کوب اینشکلی بردارید ، یعنی چی که اموالش توقیف بشه ، حتما اقای رسایی به اموال اقای کریمی علاقه منده

مردم رو با ترس از دست گیر شدن، توقیف اموال، اخراج از کار کنترل نکنید. شما وظیفه اتون هست افکار عمومی رو با خودتون همراه کنید اما این حرکات نتیجه عکس میده.
رسایی
فیش حقوقت را منتشر کن
اقاى رسائى از صحنه خارج شده و فراموش گرديده ، با پيشنهاد مصادزه اموال على كريمى ، مى خواهد خود را مطرح كند ، غافل از اينكه به محبوبيت بيشتر على كريمى كمك مى نمايد
الان شغل و کار مفید این رسایی چیه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
سیر و سلوک شبانه روزی در فضای مجازی و یقه گیری در این فضا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
رسوایی
رسایی ؛ یک / میلیونیوم آقای علی کریمی مقبولیت و محبوبیت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
منفی رو نمی شه با مثبت نسبت گرفت رسایی نه تنها محبوب نیست بلکه منفوره
اگه شماها سنگ این دولت رو به سینه نزنیید کی بزنه .... بدبخت ها
چرا کامنتا رو بستید؟
رسایی دنبال دیده شدنه .
دنبال تصاحب پست و مقام :-)
آقای رسایی اگر قرار بر توقیف اموال باشد اول باید اموال شما و امثال شما را توقیف کرد که پدر مردم را دراوردید

فعلا که میبینید حجاب را برداشته ایم
لحن و ادبیات امام جمعه اهواز تحسین برانگیز هست ما به ادب و فرهیختگی شما افتخار می کنیم
اندر حكا يت توصيه به توقيف اموال ! .
-----------------
-- در قضيه مرحومه مهسا اميني خيلي بهتر مي توانستيم عمل كنيم و اگر كسي در اين قضيه مقصر بوده
بكشيم پاي ميز محاكمه ! ... مگه نه ؟ يعني گرهي كه به آسوني با دست باز مي شد ، به راحتي اين گره را باز مي كرديم تا گره هاي بسيار ديگر به دنبال اين يك گره به وجود نيايد ! بله ؟ ... بفرما آقا لطفي ؟
-- " سؤال بسيار خوبي است همسايه عزيز بذار يك قضيه برات بگم دوست گرامي ! ، قضيه بيل و مونيكا در كاخ سفيد ! . اسم دختر جوان ؟ مونيكا لوينسكي بود ، كار آموز جوان كاخ سفيد ... ناگهان در همه چا پيچيد كه انگار بين اين دو رابطه اي است ! چيزي نگذشت كه عالم و آدم فهميدند كه كلينتون رئيس جمهور امريكا سرو گوشش جنبيده و با مونيكا رابطه بسيار نزديكي دارد ،! توبه ! بيچاره هيلاري عيال كلينتون ! لابد روز و شب خواب و خوراكش گريه بوده و اشك چشم ! اين خبر مثل بمب در همه جاي اين كره ارض پيچيد ، برادرم كه شما باشي كلينتون را كشيدند پاي محاكه ، كشيدند پشت ميز كه بيا جواب بده كه قضيه چه بوده ؟ ،مگه كاخ سفيد جاي اين كارها هست ؟ گفتند اجراي قانون براي ما از نون شب واجبتر است ... قانون اجرا نشود ؟ استغفر الله ... كلينتون هستي ؟ باش ! رئيس جمهور هستي ؟ باش ديگه نگفتند كه دسته گلي كه كلينتون آب داده باعث رسوايي امريكا ميشه ! آبروي امريكا مي بره !بالاخره بيل رفت براي جوابگويي ! رفت براي محاكمه و بعدش هم رفت دنبال كار خودش در كاخ سفيد ! .
حال از اين ماجرا نتيجه مي گيريم كه در هر ماجرايي هركس مقصره بايد شناسايي و محاكمه ، بشه ! در رعايت قانون جاي هيچ اغماض و چشم پوشي نيست ! رعايت قانون ستون محكم بناي هر حكومتي است !
بايد قدر رعايت قانون دانست ! ... نعمت بزرگي است ! ... رعايت عدالت است !! درسته احمد آقا ؟
-- فرمايشت عين صوابه آقا لطف الله ! ... زنده باشي !
-- كذالك !
جناب رسایی عزیز این طرز فکر غلط را کنار بگذارید. مثال زدن شما اصلا منطقی نیست.چرا کا های مثبتی که برای معیشت مردم انجا۹ میگیرد در دیگر کشورها راه کار شما نیست
رسما خجالت نمیکشید نه ؟چی میگی کلا تابناک ؟
به رییس پارلمان نروژ مسایل ایران چه ربطی دارد؟
چند روز پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که کل مخالفان حدود 500 نفر در کشور است ولی تا حالا چند هزار نفر را دستگیر کرده اید و هنوز کل کشور متلاطم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
اینترنت رو وصل کنید یه دره بخندیم و روحیه مان عوض شود
چه صحبتهای سخیفی.
اینهمه خانم چادری توی خیابون هستند .
چرا کسی به اونا اعتراض نمیکنه و تعرض به حجابشون ؟!
باید دید علت اون یه دونه چی بوده
علی کریمی چند صد هزار برابر بیشتر از رسایی مقبولیت داره نزد مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
رسایی اصلا مقبولیت نداره
رسایی .برو دنبال کار و زحمت
عرق بریز پول دربیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
اینجوری حرف میزنه که بدون عرق ریختن پول دربیاره
بدترين مجازات ها شامل حال آقاي رسايي خواهد شد.
وقتی این سلبریتی ها با پول این مملکت بزرگ میشن و باد میکنند حال بادامن زدن به این اعتراضات باعث کشته شدن یک سری افراد و تخریب اموال عمومی میشوند باید هزینه تخریب اموال عمومی را از همین افراد بگیرید علی کریمی در جریان جنبش سبز در فتنه نقش داشت جلوشو نگرفتید در هر فتنه دیگری اظهار فضل میکند...
حاج حسین مثل همیشه توپِ توپ بود بخاطر همین نه صدای مردم را میشنود و نه حقیقت را میگوید ، اقای رسایی علی کریمی با هنر فوتبالش به اینجا رسبد و‌صاحب خونه و غیره شد اما امثال خاوریها چه چرا دنبال مصادره اموال اونا نیستی
وقتی کریمی میگه اگه می تونید بگیرید این حرفش معنی داره
یعنی وقتی سلبریتی طرف مردم باشه مردم هم پشتش رو خالی نمی کنن بعید میدونم مردم اجازه بدن به خونه ,زندگی کریمی نزدیک بشید
علی کریمی درآمد و اموالش مشخصه از کجا بدست آمده
شما بگو چی داشتی و از چه راهی کسب ثروت کردی ؟ رسایی ؟؟؟؟؟؟
اگر رسایی و همفکرانش مرد هستن و پای حرفشان می ایستن پس باید همه مدیران و مسئولینی که تو این چند دهه با تصمیمات کیلویی و وضع قوانین داغون، سبب وارد شدن خسارت های چند ده هزار میلیاردی به کشور شدن باید تاوان بدن و اموال خودشون و همه خونوادشون هم ضبط بشه.
جناب امام جمعه اهواز حجاب رو که حذف کردیم برداشتن حجاب کف خواسته های مردمه نه سقفش ظاهرا شما در چند صد کیلیومتری زمین تشریف دارید و اصلا در باغ نیستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
بهر حال اگر ادعا میکنید نظام مردمسالاری دینیست باید بنظر اکثریت مردم احترام گذاشت چ کف خواسته باشد چه سقف خواسته. شما و همفکرانتون با زور سر نیزه میخواهید مردم را به بهشت هدایت کنید؟ در قرن بیست و یکم مردم همه عاقلند و نیازی به وکیل وصی ندارند
ننگم میاد با امثال رسایی و شریعتمداری تو یه کشورم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی