بازدید 50766

تجمع مردم مازندران در اعتراض به آشوب‌ها برگزار می‌شود

راهپیمایی سراسری مردم مازندران علیه حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عوامل خودفروخته به ساخت مقدس قرآن کریم بعد از اقامه نمازجمعه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 23 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان مازندران در محکومیت این حرکات مذبوحانهبعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

این مراسم در مرکز استان از مصلی امام خمینی ره به سمت خیابان ۱۸ دی و میدان ساعت ساری برگزار می‌شود و این راهپیمایی در تمامی شهرستان‌های استان نیز صورت می‌گیرد.

از عموم مردم بصیر و انقلابی استان مازندران دعوت به عمل می‌آید با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی‌ها بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

به گزارش مهر، اغتشاشگران در مازندران چهارشنبه شب به ۴۱ اماکن دولتی و ۱۱ اماکن شخصی در مازندران حمله ور شده و این اماکن را تخریب و یا به آتش کشیدند، همچنین اغتشاشگران به ۱۱ خودرو شخصی، ۱۳ خودروی دولتی و حاکمیتی و ۲ موتور سیکلت دولتی آسیب وارد کردند و آنها را به آتش کشاندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار