بازدید 5016

نشست فرماندهان انتظامی ایران و فرماندهان عراق

فرماندهان انتظامی کشورمان و فرماندهان گذرگاه‌های مرزی عراق با حضور سردار حسین اشتری در مرز شلمچه، جلسه مشترکی برگزار کردند.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 14 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جلسه مشترک فرماندهان انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین و فرماندهان گذرگاه‌های مرزی عراق با حضور محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در مرز شلمچه و با هدف بررسی آخرین تحولات سفر زوار اربعین برگزار شد.

پیشتر، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: آخرین آماری که به دست ما رسیده نزدیک به ۳ میلیون زائر به سمت عتبات عالیات از کشور خارج شده اند و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برگشت داشته ایم و موج برگشت هم شروع شده و ان‌شاءالله عزیزانی که در عتبات عالیات هستند تا قبل از اینکه ترافیک جمعیت شروع شود سفر خودشان را مدیریت کنند و به سلامت به خانه‌های خود برسند.

سردار اشتری افزود: ما هیچ مشکل امنیتی در مرز‌ها نداشتیم و بحمدالله همکاری خوبی بین پلیس و مرزبانان ما با پلیس و مرزبانی عراق وجود داشته و هر کجا هم مشکلی داشتیم عزیزان مرزبانی عراق همکاری کرده و مشکل را حل کردند البته ازدحام جمعیت و گرما زائران عزیز را اذیت کرد، اما بحمدالله حمایت‌ها خوب بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی