بازدید 45440
با تحولات منطقه و جهان

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران/ گفت‌وگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران/ حمله مشترک گسترده جنگنده‌های روسیه و سوریه علیه تروریست ها/ واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت‌وگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران، حمله مشترک گسترده جنگنده‌های روسیه و سوریه علیه تروریست ها، واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران و مذاکرات بغداد و سوریه درباره کنترل مرز‌ها از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 09 September 2022

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ گفتگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران/ حمله مشترک گسترده جنگنده های روسیه و سوریه علیه تروریست ها/ واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

بین الملل تابناک: اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت‌وگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران، حمله مشترک گسترده جنگنده‌های روسیه و سوریه علیه تروریست ها، واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران و مذاکرات بغداد و سوریه درباره کنترل مرز‌ها از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران 

شامگاه پنجشنبه، وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد. بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا این فرد و شرکت‌ها در زمینه ساخت و انتقال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین نقش داشته‌اند.

شرکت خدمات هوایی سفیران بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا به هماهنگی پروازهای نظامی میان ایران و روسیه پرداخته است. آمریکا مدعی است که شرکت سفیران در زمینه انتقال پهپادها، پرسنل و تجهیزات مرتبط به پهپادی ایرانی به روسیه فعالیت داشته است.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ گفتگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران/ حمله مشترک گسترده جنگنده های روسیه و سوریه علیه تروریست ها/ واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

شرکت‌های «پرآور فارس»، شرکت طراحی و ساخت موتورهای هواپیما و شرکت «بهارستان کیش» سه شرکتی هستند که آمریکا مدعی است در زمینه ساخت و توسعه پهپادهای ایران فعالیت دارند.

همچنین آقای «رحمت‌الله حیدری» مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت بهارستان کیش نیز فردی است که در تحریم‌های جدید وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته است.

این تحریم‌ها در حالی اعمال می‌شود که جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه گفت که دولت جان بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا متعهد به مسیر دیپلماسی با ایران است.

جان کربی تصریح کرد که «مذاکرات فعال» برای احیای توافق هسته‌ای با ایران کماکان ادامه دارند. وی گفت: «هیچ کس در اینجا دست روی دست نگذاشته... ما فعالانه درگیر گفت‌وگوها هستیم.»

گفت‌وگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران

دفتر یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده رئیس موساد در سفرش به واشنگتن با مقام‌های اطلاعاتی و مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و درباره ایران گفت‌وگو کرد.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آمده، دیدارهای «دیوید بارنیا»، رئیس موساد با مقام‌های آمریکایی از جمله روسای «سیا»، «اف‌بی‌آی»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، وزیر دفاع آمریکا و رئیس ستاد مشترک این کشور خاتمه یافته است.

در این بیانیه آمده است: «در جریان این دیدارها، رئیس موساد مطالب اطلاعاتی حساس جدیدی ارائه و تأکید کرد که اسرائیل در شرایطی که ایران دنیا را فریب می‌دهد، بیکار نخواهد ماند.»

این ادعاها در شرایطی مطرح شده‌اند که رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته لفاظی‌های خود علیه ایران را افزایش داده‌اند؛ با وجود این، حتی تحلیلگران صهیونیست نیز اذعان کرده‌اند که این رژیم در وضعیتی نیست که بتواند اقدامی برای تغییر دادن برتری راهبردی تهران انجام دهد.

در بیانیه دفتر لاپید آمده مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که واشنگتن به امنیت اسرائیل متعهد است. در این بیانیه آمده است: «آمریکایی‌ها تأکید کردند به ایران اجازه نخواهند داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.»

حمله مشترک گسترده جنگنده های روسیه و سوریه علیه تروریست ها

منابع خبری از حمله مشترک جنگنده‌های روسی و سوری به مواضع جبهه النصره در اطراف ادلب در شمال غرب سوریه خبر داد.

به گزارش شبکه المیادین، این حملات به تاسیسات جبهه التصره در حفسرجه و اطراف ادلب صورت گرفته است.

دهم شهریورماه نیز جنگنده های روسیه مواضع تروریست ها در ادلب سوریه را هدف قرار دادند.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ گفتگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران/ حمله مشترک گسترده جنگنده های روسیه و سوریه علیه تروریست ها/ واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

براساس توافق سال ۲۰۱۷ میلادی میان ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح آستانه (نام پیشین پایتخت قزاقستان که اکنون نورسلطان شده است)، چهار منطقه امن در سوریه ایجاد شد.

سه منطقه در سال ۲۰۱۸ میلادی به کنترل ارتش سوریه درآمد، اما منطقه چهارم که ادلب استانی در شمال غرب سوریه و بخش های کمی از استان های لاذقیه، حماه و حلب را در بر می گیرد، هنوز در دست گروه های تروریستی و مخالفان مسلح دولت سوریه قرار دارد و گفته می شود کنترل این منطقه بیشتر در اختیار گروه تروریستی جبهه النصره است.

واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی  ندارد.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی افزود: سازمان ملل اطلاعات و تاییدیه مستقلی مبنی بر اینکه آلبانی مورد حمله سایبری قرار گرفته یا خیر در اختیار نداریم.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ گفتگوی رئیس موساد با مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران/ حمله مشترک گسترده جنگنده های روسیه و سوریه علیه تروریست ها/ واکنش سخنگوی سازمان ملل درباره اتهام زنی آلبانی علیه ایران

وی در عین حال درباره حملات سایبری گفت با توجه به افزایش حملات سایبری در سال های اخیر، کشورهای عضو سازمان ملل باید با توافق بر سر یک چهارچوب مشخص از اثرات مخرب حملات سایبری بکاهند.

سخنگوی سازمان ملل ادامه داد که اثرات مخرب جنگ سایبری در مقیاس بزرگی قابل مشاهده است.

دوجاریک اضافه کرد تعدادی از کشورهای عضو سازمان ملل در کارگروه هایی درباره حملات سایبری مشارکت داشته اند و این کارگروه ها ادامه خواهد یافت.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد، با ادی راما نخست وزیر آلبانی گفت‌وگو کرده است تا حمایت قاطع ایالات متحده از متحدمان در ناتو را در پی حمله سایبری ادعایی ایران در ۱۵ ژوئیه اعلام کند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید افزود: به همکاری با آلبانی در زمینه اقدامات امنیت سایبری ادامه می دهیم.

کاخ سفید نیز در بیانیه ای اعلام کرد، جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا، امروز پنجشنبه با نخست وزیر آلبانی گفت‌وگو و حمایت قاطع واشنگتن از این کشور را به او اعلام کرده است.

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید نیز روز چهارشنبه به وقت محلی مدعی شد، از تلاش های دولت آلبانی برای پاسخگو کردن ایران در رابطه با حمله سایبری حمایت می کنیم.

مذاکرات بغداد و سوریه درباره کنترل مرزها

قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق روز پنجشبنه میزبان سطام جدعان الدندح سفیر دمشق در بغداد بود.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که الاعرجی در این دیدار گفته که عراق خواستار ایفای دوباره نقش سوریه در تقویت فعالیتهای مشترک کشورهای عربی است.

طرفین در این دیدار تأکید کرد که دو کشور باید فعالیتها و همکاری مشترکی در زمینه کنترل مرزها داشته باشند و در مسائل امنیتی نیز همکاری کنند.

سفیر سوریه هم گفت که «روابط برادرانه و دوجانبه باید به سطوح بالاتری ارتقا یابد و این مساله به سود دو ملت برادر است. الدندح همچنین تأکید کرد، در این دیدار همکاری بغداد با دولت سوریه درباره مسائل امنیتی و مسائل مربوط به شهروندان سوری حاضر در عراق و رسیدگی به وضعیت آنان، بررسی شده است.

درباره همکاری های دمشق-بغداد، طالب الحسینی مدیرکل راه آهن سراسری عراق اسفند گذشته با «نجیب الفارس» مدیر کل راه آهن سوریه در حلب دیدار کرد. طرفین سوری و عراقی در این دیدار، همکاری مشترک در زمینه ریلی را بررسی کردند. در این نشست مهمترین راه های همکاری مشترک بین دو کشور بررسی شد.

به گفته این مسئول عراقی، طرفین در این دیدار، تبادل تجارب، آموزش و توسعه، فعال‌سازی خط ریلی بین عراق و سوریه و تامین ابزارهای فنی و لجستیکی لازم را از طریق هماهنگی مشترک بررسی کردند.

افراد حاضر در این دیدار، پیشنهاد سوریه برای احداث خط ریلی از القائم عراق به منطقه البوکمال در داخل خاک سوریه و از آنجا به حمص را بررسی کردند. مسافت این مسیر ریلی به حمص می‌رسد و از آنجا به بندر طرطوس که مشرف به دریای مدیترانه است، وصل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
اعلام تحریم های جدید آمریکا
واقعا
کجا کی
پسر آقای ظریف عین خان داره تو آمریکا زندگی میکنم چیزیش هم نشده
کی رو داره تحریم می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تا کی می خواهید با مطرح کردن این حرفها ، اصل موضوع را به حاشیه ببرید . پسر فلانی یا دختر فلانی . رفتن خارج که رفتن . مگه میشه جلوی افراد را گرفت . اگر عاشق ایرانی بدان که داری با مطرح کردن این حرفها ، کثافت کاریهای آمریکا رو مخفی می کنی و اگر دشمن ایرانی ، که خوب داری می زنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خدا شفا بده که بتونی بفهمی کی رو داره تحریم می کنه حتی با وجود اینکه اسمش هم اعلام می کنه نمی تونی بفهمی.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
بنده با جلسه ای که ظهر دیروز با آقای ولادیمر پوتین خواهم داشت ایشان را به صلح و ثبات دعوت کردم و ایشان قول مساعد دادند و گفت فقط بخاطر حرف شما کوتاه آمدم وگرنه کل دنیا رو میخواستم تصرف کنم
زینال بندری اوشگول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
آقا نعمت مشکل تورم و مسکن و بیکاری را هم لطفا شما وساطت کنید حل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اصلاح طلب ها سربازان دشمن هستن اونارو تحریم نمیکنه هیج آقازاده ای تحریم نشده
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
باشه بزودی با برنامه های جامع و کلان این سه مشکل کوچک را هم حل میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
درود بر دکتر ظریف
برجام چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
بایدن نتوانست حریف لابی های اسراییلی و عربی شود . و حالا با سناریوی احمقانۀ آلبانی در حال ماست مالی حقارت حکومت آمریکا در مقابل دلارهای هدیه ای است . به همین سادگی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
مسولانی که دوباره و چند باره بر روی اسب بازنده

روسیه و پوتین شرط بندی کردند


حواسشان باشد که اوکراین دست بالاتر را در جنگ با

روسیه را گرفته و مثل آب خوردن دارد آنها را به جهنم

اعزام میکند و سرزمین های اشغالی را پس میگیرد !!!!؟
برجام چی
هنوز روسیه از ترس اینکه آمریکا به اوکراین موشک‌های دوربرد ندهد محتاطانه عمل می کند کلید حل بحران اضافه کردن بحران علیه منافع دولت آمریکا است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
سروش خان . موشک مگر کلاشینکوفه که امروز بدن فردا استفاده کنه . مگه یادت رفته زمان جنگ میراژها و میگهای عراقی که می زدند خلبان اسیر شده می گفت از خیلی از امکانات هواپیما اصلا خبر نداشته . برای استفادۀ درست از تجهزات مدرن ماهها بلکه سالها کلاس و مانور لازم است . البته تا الان هم بسیاری از کمکهایی که به اسم اوکراین از جیب شهروندان غربی خارج شده ، سر از والستریت در آورده است . در بین نظامیها پروندۀ اوکراین بسته شده و فقط تجار و دلالها فعلا تنورش را روشن نگه داشته اند .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
عزیزم اگر روسیه از امریکا می
ترسید اصلا به اوکراین حمله نمی کرد شما در ذهنتان انچنان دچار غر بزدگی شده اید که
فراموش کرده اید اگر روسیه و چین اراده کنند نیم ساعت بعد امریکا و اروپا از روی زمین محو می شوندحالا اینکه بعدش انها چه کنند تاثیری بز این معادله ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کلید حل بحران دست حسن کلیدسازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
مگه فیلمهای تخیلی را به زبان چینی یا روسی تماشا میکنی؟
واهیک
| United States of America |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ندا به آقا رضا(۱۰-۱۲) در باره محو شدن اون دو تا توسط امریکا اصلا” نمایی تو موها میتونی تصور کنی یا کلا” تعطیلی
تروریست و متجاوز روسیه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تروریست که خودت و ارباب غربیت هستی
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
روسیه از مرزهاش و ایالتهای روس نشین دفاع کرد فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
متجاوز روسیه و تروریست آمریکا است. خودش علنا گفته ترور می کنیم البته به اسم کشتن هدفمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
داروهاتو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
درود بر سربازان شجاع و وطن پرست اوکراین که با

سلاح های پیشرفته و مدرن امریکایی دارند

روزی هزار سرباز متجاوز و اشعالگر و خونخوار وحشت

زده روسی را به جهنم واصل میکنند

زنده باد ارتش مردمی زلنسکی قهرمان وطن پرست و

شجاع و فرهیخته و باسواد و مردمی
استانداردهای دوگانه سازمان ملل!
مگر در مورد حملات سایبری آمریکا و اسرائیل، طی این سال ها که سازمان ملل به اسناد متقنی دست یافت، چه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
به قول کارآگاه ها برای حل یک معما از ابتدا به انتها نگاه نکن بلکه از انتها به ابتدا نگاه کن . حملۀ سایبری به آلبانی ؟! آخه نفعش برای ایران چیه ؟ قطع کردن شبکۀ آب تیرانا یا هک کردن فرودگاهشان قراره چه نفعی برای ایران داشته باشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
دوستان درگیر ابهام سازی دشمن نشید واضحه که مرگ بر آمریکا
حرف هر ایرانی باید باشه. حالا جهت اطلاع آلبانی میزبان تروریستهایی هست که آمریکا از عراق به اونجا برده و پولش هم سعودیها میدن و چون دیگه قدرت عملیات تروریستی به نفع آمریکا ندارن حقوق کارمندی فضای مجازی بهشون میدن.
متاسفانه آمریکا واروپا هرآنکه با تحریک دیکر کشور ها علیه ایران ورا اندازی تبلیغات گسترده ازناتوانی خود دربرابر ایران انتقام بگیره
اما غافل است ایران مردمان باغیرت داره وجوانان غيور
آمریکا وعوامل داخلی آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
آفرین ،، سهمیه ساندیس شما دو برابر شد
مرگ ملکه انگلیس هم جزو اخبار مهم 24 ساعت گذشته نبوده !
لطفا بفرمایید برای چه برای برجام مذاکره میکنید. انها به بهانه های مختلف تحریم میگذارند. اگر برجام نشد پهپاد. اگر ان نشد حقوق بشر و این داستان ادامه دار خواهد بود. خواهشا بمب هسته ای را بسازید و خیال هنه را راحت کنید. انها شدند استاد حقه زنی و ما هم استاد گول خوردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
جناب ناشناس . اینکه ما قوی هستیم باعث خوشحالیه . اینکه با اختلاف ابرقدرت جهان اسلام هستیم باعث مباهاته . اما محدودیتهایی داریم که نمی توانیم بی گدار به آتش بزنیم . آمریکاییها به واسطه برتری مطلق رسانه ای که در جهان دارند به راحتی می توانند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند . گاهی اوقات صبور بودن عین عقلانیت است البته صبوری فعال و نه منفعل .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
.بهانه نیست عزیز جان، غنی سازی شصت در صد واقعیت دارد
با این مظلوم نمایی ها نمی توان حقیقت را کتمان کرد
آمریکا برو دلقکت را بپا پهپادهای ما دمار آنها را در خواهند آورد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
آروم باش یه ساندیس وا کن خنک شی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
ادب داشته باش بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تویی که روی کلمۀ ساندیس مانور می دهی . این تکیه کلام کمپ نشینها است . وقتی می نویسی ساندیس دقیقا مانند آنست که لوکیشن فرستاده ای .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
ناشناس ۱۳:۰۰
چشم نخوری ایشالا ، چی خوردی که اینقدر باهوش و خوشمزه شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تو که میگی ساندیس خور تو پوشک پوشیدی تو کمپ های آلبانی؟
چرا تحریم ؟!

از پهپادا که راضی نبودن و استفاده نکردن .

چرا تحریم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تو سعودی نشنال این چرت و پرت هارو میخونی؟
ما خودمان تحریم کرده ایم خودمان را . چرا هیچ تیمی با تیم ملی فوتبال ما بازی دوستانه انجام نمی دهد ؟ بخاطر تلفنهای مشکوک که سر سیمش همگی در آمریکاست . اما چرا همین آمریکا از تیم ملی والیبال ایران چندین بار دعوت کرد برای بازی دوستانه ؟ در مورد اول تحریم می کنند چون جنس بنجل است و تحریمش آسان اما برای دومی خودشان در صف مشتریها قرار می گیرند . وقتی چهل سال فرصت داشتیم که از کشور تک محصول به کشوری توسعه یافته تبدیل شویم و نشدیم و کشور را اسیر دعواهای سیاسی احمقانه کردیم ، پاس گلی بود که دادیم به ابرقدرت روبه اضمحلال آمریکا که اگر واقعا تحریم اثری داشت می رفت سراغ رقبای بین المللیش که دمار از روزگارش در آورده اند . وقتی به جای وزارت کشاورزی ، صنایع ، بازرگانی ، علوم ، بهداشت و آموزش و پرورش ، هنوز وزارت نفت سوگلی دولتها است ، پس بچرخ تا بچرخیم .
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
برادر عزیز کشوری که در حال تحریم است و رابطه تجاری با دیگر کشورها ندارد چگونه ممکن است توسعه پیدا کند؟ برای توسعه یافتن ما بایستی سرمایه گذاری خارجی چلب کنیم و ارز وارد مملکت شود. در غیر این صورت توسعه امکان‌پذیر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
چرا سلبریتی های وطن فروش یا آقازاده هارو تحریم نمیکنه آمریکا؟
بار تحریم ملت بکشند
بسه دیگ بسسسسسسسسه
رئیسی چرا میخاد بره سازمان ملل؟ دانشمندای ما رو ترور می کنن دریغ از یک یادآوری. تاسف نخورن لااقل شادی نکنن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اصلا می دونی چی میگی، سازمان ملل چه ربطی به آمریکا دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
۱۲:۳۹
سازمان ملل تحت نفوذ آمریکاست
آخر کار بدانید ای کسانی که از مرگ میگریزید همانا مرگ شما را ملاقات خواهد کرد پس نگران هیچ تحریمی از سوی خلق نباشید توکل بر خدا مرگ بر آمریکا
بسیار امیدوارم برجام احیا شود تا بلاخره غرب از جلو ملت ایران کنار برود و با اخبار جعلی مردم را گمراه نکند . يادتان است ترامپ به دروغ گفت به ایران اینترنت ماهواره‌ای مجانی می‌دهد. رژیم صهیونیستی چند بار ادعا کرده به ایران حمله می‌کند؟ احیای برجام به همه این بازی ها پایان میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کسی که تو برجام مقابل ایرانه روس و چینه که از عدم احیای برجام نفع میبره نه غرب که نیاز به احیای برجام داره
مردم صبوری کنند
خب تحریم هم یه جور دیپلماسیه چون حمله نظامی که نکرده .
مرگ بر انگلیس
بااین تحریم هنوز هم درفکر مذاکره هستید؟
آمریکا طبق معمول بزرگترین حامی تروریستها بوده و هست! آخه مجاهدین خلق که هزاران نفر رو ترور کردند تروریست نیستند؟ بعد اونها حق دارن به ایران حمله سایبری کنن اما ایران حق نداره پاسخ بده؟ اونهم وقتی دولت آلبانی عملا داره ازشون حمایت میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
با آمریکا از در منطق صحبت نکن! اینا تا مغز استخوانشون گندیده منطق ندارن
ایران بخاطر وجود منافقین به آلبانی حمله سایبری کرده ولی چرا منکر می‌شود نمیدانم هم باعث دلخوری ملت ایران می‌شود هم باعث می‌شود د من بشخصه میگم حمله سایبری بود خوب کاری هم کردیم همین و بس
البته حق با بعضی از دوستان است که هرکسی دلش میخواه کشوری را برای تحصیل و کار و زندگی انتخاب بکند قطعا ربطی به دیگران ندارد
ولی وقتی پد و مادری آنهم از مسئولین ومدیران مملکتی که دائم فریاد « مرگ بر امریکا » سر می‌دهند این حق را ندارند .
البته این مساله هم همان داستان قبلی است که رموز سیاست بازی دروغگوئی است چه از جانب مسئولین ما و از جانب سایر کشورها مثل امریکا. و کانادا و……….
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی