بازدید 8429
۹

اولیانوف: ایران ابهام در مذاکرات وین را نخواهد پذیرفت

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 06 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کاهش خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، میخائیل اولیانوف در پیامی توئیتری نوشت: واضح است که ایران خلاء ها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. من مطمئن نیستم که اتحادیه اروپا فراموش کرده باشد چه کسی مسئول وضعیت فعلی است.

وی افزود: علیرغم ماهیت پیچیده روابط بین الملل، شرکت کنندگان در مذاکرات وین تا کنون توانایی عملگرا بودن را نشان داده اند.

این در حالی است که مشاور هیأت مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها هم پیش از این طی سخنانی گفته بود: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، «محمد مرندی» در گفتگو با شبکه خبری الجزیره افزود: ما خواهان این هستیم که برای واشنگتن نابودی هرگونه توافق احتمالی بدون اینکه بهای آن را بپردازد، غیر ممکن شود. اتهامات جعلی که آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران نسبت داده است، باید پایان یابد.

وی تاکید کرد: هرگونه ابهام در متن توافق احتمالی باید توضیح داده شود. کشورهای اروپایی به دلیل بحران انرژی مایل به موفقیت توافق هسته‌ای هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۹
درود بر وزیر خارجه ایران اولیانوف!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
مرسی ارادتمندیم
اولیانوف رسما سخنگوی ایران در مذاکرات هسته ای شده! مذاکره کنندگان باغیرت ایرانی !!!
وی تاکید کرد: هرگونه ابهام در متن توافق احتمالی باید توضیح داده شود(((((( تبریک به مقامات جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران و آمرین به امر معروف ونهی از منکر که سیاست خارجی ما رو روسها تهیه و تبین میکنند امام امت آمریکا و حکومت دست نشانده طاغوت را بیرون نکردن که حالا روسها برای ما تصمیم بگیرند ))))))))))))))
ایشون نماینده مردم ایران در مذاکرات هستن؟!
جناب اولیانوف سخنگوی جدید ایران
ممنون که در دوره منفعل بودن وزارت امور خارجه از طرف ما حرف میزنی و نظر میدی!
ایران یا روسیه نخواهد پذیرفت جناب اولیانوف سخنگوی ایران در مذاکرات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر این اولیانوف لال می شد خیلی خوب بود . هر بار که حرف می زند ، یه پاس گل به عشاق غرب می دهد . عشاقی که هیچ چیزی برای ارائه ندارند و خلق شده اند که فقط داشته های دیگران را خط خطی کنند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل