بازدید 86685
سه هزار و صد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با رئیسی به مناسبت هفته دولت / واکنش اژه‌ای به مهاجرت پرستاران / کی‌روش در آستانه حضور در تیم ملی ایران/حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق تکذیب شد/فریدون عباسی: باید غنی‌سازی بالای ۹۰ درصد را انجام دهیم/سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی ۱۰۰ لیتر کم شد/ایرنا: قیمت برنج در شمال کشور ۴۰ درصد ارزان شد/سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند خاندوزی: علاج بلندمدت فساد، با نظارت ۸۵ میلیون ایرانی ممکن است / طعنه ابطحی به دبیر ستاد امر به معروف؛ خدا کند طالبان این مصاحبه را نبینند /باهنر: رئیسی وعده‌های ناممکن ندهد/خزعلی: با «نابالغ همسری» مخالفیم و این امری «بدیهی» است/آزادی موقت سپیده رشنو با وثیقه ٨٠٠ میلیونی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 30 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس کل بانک مرکزی: لزومی ندارد ناظر شرعی روحانی باشد
صالح آبادی گفت: نگاه ما این است که نظارت‌ها را سیستمی پیش ببریم. طبیعتا کسی دوست ندارد آنچه خلاف شرع است، انجام دهد که ربا جزو سنگین‌ترین گناهان است. رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: تشخیص این موارد نیز با شورای فقهی بانک مرکزی است. مصوبات شورا نیز باید در شبکه بانکی رعایت شود. وی افزود: از هر بانک یک نفر باید عضو کمیته تطبیق شرعی بانک‌ها باشد که منوط به دریافت گواهی بانکداری اسلامی است. این افراد وظیفه دارند به بانک کمک کنند که با بانکداری اسلامی تطابق بیشتری پیدا کند و البته لزومی ندارد روحانی باشد و ملاک آزمون بانکداری اسلامی است.

خاندوزی: علاج بلندمدت فساد، با نظارت ۸۵ میلیون ایرانی ممکن است
وزیر امور اقتصادی و دارایی علاج بلند مدت فساد در کشور را، منوط به شفاف کردن اقتصاد و امکان نظارت ۸۵ میلیون ایرانی بر اموال، دارایی‌ها و صورت‌های مالی دولت و شرکت‌های دولتی عنوان کرد.  

سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود
پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت از دو برابر شدن سود این سهام خبر داد و گفت: این موضوع در حال بررسی است که سود سهام عدالت در شش ماه دوم سال طی دو مرحله پرداخت شود.

ایرنا: قیمت برنج در شمال کشور ۴۰ درصد ارزان شد
ایرنا در گزارشی به نقل از دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی نوشت: با توجه به افزایش برداشت محصول در شمال کشور، قیمت برنج ایرانی ۴۰ درصد و برنج خارجی ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته است. اکنون افزایش ۳۰ درصدی تولید برنج ایرانی، رکود بازار، پُر بودن انبار‌ها از برنج ایرانی سال گذشته، رفع ممنوعیت واردات برنج و ذخایر کافی برنج موجب کاهش قیمت این محصول شده است. اکنون با توجه به کاهش قیمت این محصول در بازار، هموطنان می‌توانند برنج ایرانی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.  در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی طارم گیلان ۸۲ هزار تومان، هاشمی ۷۲ هزار تومان، فجر ۴۲ هزار تومان و ندا ۳۲ هزار تومان شده است.

سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی ۱۰۰ لیتر کم شد
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ماه جاری، سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودرو‌های شخصی با کاهش ۱۰۰ لیتری، از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه کاهش یافت. /تسنیم

طعنه ابطحی به دبیر ستاد امر به معروف؛ خدا کند طالبان این مصاحبه را نبینند
محمدعلی ابطحی در واکنش به مصاحبه محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توییت نوشت: «خدا کند مصاحبه رییس ستاد امر به حجاب (معروف سابق) را طالبان نبینند. کلی ابتکارات جدید یاد می‌گیرند.» هاشمی گلپایگانی در گفتگوی مورد اشاره گفته بود: «اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه و برایش پست می‌شود.»

فریدون عباسی: باید غنی‌سازی بالای ۹۰ درصد را انجام دهیم
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تیم مذاکره کننده باید محکم بایستد تا تحریم‌ها برداشته شود. همچنین نه تنها مسائل پادمانی باید بسته شود بلکه به طور کلی پرونده ایران در آژانس تا این مقطع باید کاملا بسته شود و ما به عنوان یک عضو عادی، از بازرسی‌های اتهامی جدا شویم. فریدون عباسی گفت: باید طرف‌های مقابل از وجود پلوتونیم در ایران بترسند، ولی ما پلوتونیم را برای تولید انرژی می‌خواهیم نه ساخت سلاح. وی افزود: اورانیوم غنی شده نباید در سطح ۶۰ درصد باشد، باید بالای ۹۰ درصد غنی کنیم؛ هم برای تحقیقات علمی هم برای ساخت سوخت پیشران‌های هسته‌ای برای زیردریایی‌ها. این‌ها را باید علنی و تحت نظارت آژانس انجام بدهیم.

حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق تکذیب شد
مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور، حمله به اتوبوس زایران ایرانی در عراق را تکذیب کرد و گفت این فیلم مربوط به مصر است و ارتباطی به زایران ایرانی ندارد. در اطلاعیه مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار آمده است: تصاویری که با عنوان حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق در فضای مجازی منتشر شده، کذب است. این اطلاعیه می‌افزاید: این فیلم مربوط به حمله هواداران اسماعیلی مصر به اتوبوس حامل هواداران الاهلیه است و محل حادثه کشور عراق نیست. مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور از هموطنان فهیم ایران اسلامی خواسته است به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را با توجه به تحولات اخیر در کشور عراق، از مراجع رسمی دنبال کنند.

باهنر: رئیسی وعده‌های ناممکن ندهد
محمدرضا باهنر: در سفر‌های استانی، یکی از بحث‌هایی که من دارم و به دولت هم برنمی‌گردد، این است که ما مطالبات غیرممکن خیلی داریم و همه ما هم مقصریم؛ نمایندگان مجلس، صدا و سیما، وزرا دائم در حال پوشش دادن مطالبات غیرممکن هستند، آقای رئیس جمهور وقتی سفر می‌روند، این کار خیلی ارزشمندی است که یکی از عوامل بازگرداندن سرمایه اجتماعی است، ولی باید مواظبت کرد وعده‌های ناممکن داده نشود.

خزعلی: با «نابالغ همسری» مخالفیم و این امری «بدیهی» است
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: «بلوغ جنسی خود به خود به وقوع خواهد پیوست. ما طرفدار قطعی ازدواج بالغانه هستیم تا شاهد استواری نهاد والای خانواده باشیم و این امر بیش از هر چیز نیاز به کار فرهنگی خصوصاً در مناطق محروم دارد.»

خبرگزاری دولت: کی‌روش در آستانه حضور در تیم ملی ایران
ایرنا: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) و تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی سه مدعی رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند که برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند. اعضای مجمع پیش از ظهر امروز با ۵۱ رای مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال را برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب کرد. سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به ترتیب ۲۵ و چهار رای نیز کسب کردند. انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، احتمال تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی را افزایش داد. تاج چندی پیش اعلام کرد که در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تلاش خواهد کرد تا مذاکراتی را با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به تیم ملی انجام دهد.  سرمربی پرتغالی بیش از هشت سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود که با این تیم ۲ جام جهانی و ۲ جام ملت‌ها را تجربه کرد. وی توانست با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چهار امتیاز کسب کند، اما در ۲ دوره حضور در جام ملت‌ها موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

مصباحی مقدم: نظارت شرعی در بانک‌ها به معنای دخالت در امور بانکی نیست
«غلامرضا مصباحی مقدم» در  سی و دومین همایش بانکداری اسلامی افزود:  اگر ۱۰۰ درصد قانون عملیات بانکی بدون ربا اجرا می‌شد، اکنون هیچ مشکلی نداشتیم، اما در عمل این اتفاق رخ نداد که ناشی از نبود نظارت شرعی در عملیات بانکی است.   وی یکی از مصوبات شورای فقهی بانک مرکزی را امهال مطالبات اعلام کرد و گفت: آیین نامه و دستورالعمل امهال مطالبات در بانک‌ها اجرا نشد البته ممکن است که برخی این موضوع را اجرا کرده باشند. مصباحی مقدم بیان کرد: قرارداد‌های بانکی باید ساده سازی شوند و به صورت نرم‌افزاری و سیستمی در اختیار بانک‌ها قرار گیرند و با این اقدام نظارت در زمینه بانکداری اسلامی تقویت می‌شود. رییس شورای فقهی بانک مرکزی اظهار داشت: بانک‌های اسلامی نظارت بر چگونگی عملیات بانک‌ها را قبول کردند و نباید تصور شود، نظارت شرعی خللی ایجاد می‌کند، زیرا بسیاری از مشکلات نظام بانکی به دلیل عمل نکردن به دستورالعمل‌هاست.  وی تاکید کرد که نظارت شرعی در بانک‌ها به معنی دخالت در امور بانکی نیست.

صفری، معاون وزیر خارجه: مقدار کمی با ابرقدرتی فاصله داریم
مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه: یک نکته‌ای هم که می‌خواهم در این ارتباط اضافه کنم، این است که ما در دنیا یونیک هستیم، ابرقدرتی فقط به داشتن بمب اتم نیست، ما در تکنولوژی‌های لبه خیلی پیشرفت‌های خوبی کردیم و مقدار کمی با ابرقدرتی فاصله داریم.

آزادی موقت سپیده رشنو با وثیقه ٨٠٠ میلیونی
سپیده رشنو، ساعتی قبل با تودیع وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی، پس از حدود ۴۰ روز بازداشت، موقتا آزاد شد. برادر سپیده رشنو این خبر را در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد. لازم به ذکر است که رشنو پس از انتشار فیلمی از درگیری او و خانمی دیگر در یک اتوبوس بازداشت شد.  روز گذشته دادگاه رشنو به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم ضد امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و فراهم آوردن موجبات فساد برگزار شد. قرار «بازداشت موقت» رشنو در جلسه دیروز دادگاه فک و آزادی‌اش با تودیع وثیقه پذیرفته شده بود.

واکنش اژه‌ای به مهاجرت پرستاران
رئیس قوه قضائیه در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به موضوع مهاجرت برخی پرستاران کشور که در سخنان بعضی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری به عنوان یک دغدغه و نگرانی متبلور بود، گفت: عموماً خیلی از افراد در قشر‌های مختلف از جمله قشر پرتلاش پرستاری تمایلی به ترک وطن ندارند؛ اما چنانچه مراعات شخصیت آن‌ها نشود و آن‌ها در اداره زندگی خود با مشکل مواجه شوند، به هر ترتیب صبرشان لبریز می‌شود و ممکن است برخلاف میل خود، جلای وطن کنند؛ لذا باید با سلسله اقدامات و راهکار‌هایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها و اتخاذ سیاست‌های حمایتی از قشر‌هایی است که دریافتی کمتری نسبت به دیگران دارند؛ ما نیز در قوه قضائیه از این رویکرد حمایت می‌کنیم. در جریان این دیدار، پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، با اشاره به موضوع مهاجرت برخی پرستاران به خارج از کشور، پدیده مهاجرت را یک چالش برای همه کشور‌ها دانست و اظهار کرد: مطابق با آمار‌های مستند، هزینه آموزش هر پرستار در کشور حدود ۲ میلیارد تومان است؛ لذا ما با اتخاذ رویکرد‌ها و سیاست‌های حمایتی و ارتقای وضعیت شغلی پرستاران و تامین امنیت شغلی آنها، نباید اجازه دهیم نیروی متخصصی که ۲ میلیارد تومان در داخل کشور برای ارتقای او هزینه شده است به راحتی مهاجرت کند.

کنایه آذری جهرمی به حرف‌های رئیسی درباره سرعت اینترنت
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: جای بسی خوشحالی است که دولت سیزدهم اقدامات دولت قبل را ناکافی می‌دانند؛ خداوند در اجرای آنچه به زبان آورده‌اند ایشان را یاری کند. آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: برای ما همین دستاورد که انگاره‌هایی چون: اینترنت ۱۲۸کیلوبیت برثانیه برای مردم ایران کافی دانسته می‌شد و یا اینکه توسعه نسل سوم وچهارم تلفن همراه خلاف شرع مقدس پنداشته می‌شد و یا بردن اینترنت به روستاها، اجرای برنامه ۲۰۳۰ خوانده می‌شد را به شعار اینترنت چندصد مگابیتی منازل تغییر دادیم؛ کافی است. جای بسی خوشحالی است که دولت سیزدهم اقدامات دولت قبل را ناکافی می‌دانند؛ خداوند در اجرای آنچه به زبان آورده‌اند ایشان را یاری کند.

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با رئیسی به مناسبت هفته دولت
رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم همچنین درباره مهمترین موضوعات کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند. رئیس‌جمهور سابق کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی با آرزوی موفقیت دولت، بار دیگر آمادگی خود و اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای هرگونه مساعدت و همفکری و همکاری با دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات کشور و مردم را مورد تاکید قرار داد. رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم همچنین درباره مهمترین موضوعات کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲۳
زنگ زده و کنایه بزنه ببین چه میراثی گذاشتم برای شما که مجبور شوی آواربرداری کنی و فحش بخوری!
آقایان از ترس فیفا که دوستان و برخی نامه نگاری و راپرت دادن زدن زیر همه چیز ان شخص متهم در حالی که فیفا نمی‌تواند دخالت کند در مورد افرادی که پرونده دارد
آقایان این وضع مملکت داری نیست
روحانی خائن به چه حقی با رئیس حمهور محبوب دکتر رئیسی عادل تلفنی گفتگو کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکتر؟
محبوب؟ با چند تا رای محبوب شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
نگران نباش آن دولتی که از عمد کارهایی که کرد که مردم عصبانی شوند و مشارکت کمتر شود دیگر نیست و دوره های بعدی بالاتر می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
حسنک بنزین را دو برابرکرد مملکت. یخت به هم
ابراهیمک همه چیز را ده برابر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
رییسی گند زده به کشور . کجایی امو
رئیسی مرده مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
خدا رحمتش کنه
((((((-:
از افرادی که قصد مهاجرت دارند مالیات سنگین بابت استفاده از امکانات کشور و آموزش آن استفاده کردن و مال اندوختن و کسب علم کردن اخذ و هر کجا خواستند بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
نه بمونن تو این مملکت با ۲زار حقوق کار کنن. مالیات برن از دلالا بگیرن که دارن تو ساخاار فسادزای مملکت پول به جیب میزنن
حمله به زائران تکذیب هم شود فرمان قتل ایرانی ها که حقیقت دارد
ابرقدرتی به تکنولوژی لبه ای !! داشتن نیست اول باید بتونید معیشت مردم رو درست بعد برای خارجیها قیافه بگیرید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
معیشت تمام ملل دوست تو گرفتار هستند!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
احتمالا این بنده خدا لبه تکنولوژی (ٍEdge of Technology) را شنیده و چون درست به خاطر نیاورده گفته تکنولوژی های لبه!!
مذاکرات برای عدم دسترسی ایران به بمب اتمیه بعد میگه باید با اطلاع آژانس غنی سازی ۹۰ درصد انجام بدیم . اینارو از کجا میارید؟
چطور برای خلاف های دیگر تا دلت بخواهد جریمه ایرادی ندارد ولی برای دستور خدا که رسید اصلا دستور خدا را هم بگذاریم کنار برای ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه که کشورهای پیشرو الان در باتلاق اخلاقی گیر افتادن و کمتر شما دچار آن شوید و دیر هم شده بابت سهل انگاری های متعدد شد فلان؟ افراد اینجا خوب خودشان را رسوا می کنند و فقط امیدوارم از روی سیاسی کاری این حرف ها بزنند و نه از روی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
خدا خیرشو نخواد کسی برای نظر سازنده این کاربر عاقل منفی میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
برای کامنت اصلی دیسلایک نکردم اما با خواندن کامنت تو کردم13:42
مصباحی مقدم همون نماینده ای است که می خواست توی هر شعبه بانک یک ناظر شرعی بذاره!!! انگار شعب بانک مستقلا تصمیم میگیرند چه قراردادی با مشیتری ببندند!!
هفته دولت شد و بازار حرف درمانی اوج گرفته!!
میگن دولت ، امید واعتماد را در مردم ایجاد کرده!!! کدوم امید...؟!! در کدوم مردم...؟!!!
عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیسی نوشت:

جناب رئیسی ضمن تبریک هفته دولت.

بنظرم درخصوص شیوه استقراض از بانک مرکزی و میزان خلق پول، اطلاعات درست به شما نداده اند.

از اول مهر۱۴۰۰ تا پایان تیر ۱۴۰۱ فقط در۱۰ماه، معادل ۱۳۴هزار میلیارد تومان در دولت شما پول چاپ شده است.

اثر نقدینگی آن فراتر از ۱٫۰۰۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
چه کسی! سلطان دلار ۳۰ هزارتومانی
در قرن 21 نه تنها نابالغ زیادی نداریم بلکه بلوغ زودرس هم داریم و با ایجاد ساز و کارهای اشتباه سن ازدواج هم بالاتر رفته و روابط آزاد هم شکل گرفته
آقای وزیر سابق اگر اینترنت جز سند 2030 بود که اصلا اجازه داده نمی شد طرف آن بروی بقیه حرفات هم من در آوردی هست مانند اینترنت 128 در دولت شما بالاتر نرفت و همان دولت قبل شما آزاد گذاشته بود با اینکه قانونا برای منازل بیشتر 128 نمیدادن مگر دانشجو... باشید ولی مشکلی نداشت و بالاتر هم می گرفتیم
لطف کن آدرس غلط به خلق ندهید
سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی ۱۰۰ لیتر کم شد
پیش در آمد افزایش قیمت بنزین
سهمیه بنزین
شروع شد روند گران کردن بنزین و جهش دوباره قیمتها
رییسی... مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
طعم شیرین عدالت
آقای رییسی از روحانی باید درخواست کند که لطفا اطاق فکر دولت تدبیر در تخریب دولت رییسی اقدام نکند از خیرشان امیدی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
باشه ولی اتاق درسته نه اطاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
روحانی دلار 25 تحویل داد یکسال نشده 30 تومانی تحویل مردم داد مرغ 30 تومان حالا 60 تومان و خیلی موارد دیگر سال سال دریغ از پارسال
دم خروس زد بیرون با اولین تغییر در بنزین
مگه بنزین سه هزار تومانی هم سهمیه داشت؟ بنزین سه هزارتومانی رو کارت جایگاه میگرفتیم میزدیم!
بیجا کردن کی روش را بخواهند بیاورند و خودش هم باید دادگاهی شود و زندانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دلیل اصلی امدن تاج گرفتن کمیسیون بزرگ دلاری از

دستمزد کی روش و هزینه های سنگین اردوی تیم ملی

در خارج از کشور و دریافت سهم جایزه فیفا

و استخدام بازیکنان جدید لیگ بر تر است و بس

به اینهمه فساد و ناکار امدی و لجاجت و بی کفایتی

جدیدا می گویند : امید و اعتماد !!!!؟؟؟؟
مگه بنزین ۳۰۰۰هزار تومنی سهمیه بود که حالا کمش کردین معلوم نیست باز قراره چه بلای سر ملت بیارین ، بسوزه .‌‌‌‌‌‌‌...
بنده خدا راست میگه مصداق ابر قدرتی خودروهای پیشرفته و ایمن داخلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
تو که ماشین را پراید ی بینی بعله وگرنه ماشین های با کیفیتی زیادی هم تولید می شود! صنایع دیگر بماند که در مخیله ات نمی گنجد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دو مورد از خودروهای با کیفیت ایرانی را فقط نام ببرید ناشناس ۱۲:۱۵
دو مورد از صنایع با کیفیت را نان برده با رسم شکل توضیح دهید که قانع بشیم ۵۰ سال عقبتر از تکنولوژی روز نیستن
بوی افزایش قیمت بنزین میاید وقتی 250لیتر سهمیه 3000تومنی شود 150لیتر راننده مابقی یعنی کسری بنزین درسفررا باید لیتری 6تومن بخرد خدا حفظ کند دولت مردمی را یواش یواش میبرد ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
بنزین ۳۰۰۰تومانی مازاد خیلی بیشتر از ۶۰۰۰تومان خواهد بود.
سهمیه بنزین 3000 تومانی به چه منظوریست؟ از کارتهای پمپ بنزین هر مقدار که بخواهید میتوانید بنزین 3000 تومانی خریداری کنید.
قدم اول: جریمه بدحجابی
قدم بعدی : فروش مجوز بی حجابی
سارق بانک در شمال پارسال آزاد شده و امسال صندوق امانات ملی دانشگاه را خالی کردنند
حسن تلفنی چی گفتی؟
چه خوب که بنزین گران نشد!!!
امر به حجاب
چقد خوب میشد که نهی از ربا و کم فروشی هم انجام میشد چون در قرآن به دوری از اینها هم تاکید شده
اتفاقا شاید بهتره به تاکیدات قرآن، در این موارد نسبت به حجاب مقایسه ای هم داشته باشیم
دروغ گفتن کنتور نداره. دمتون گرم
آقای فریدون عباسی انگار با مردم ایران پدر کشتگی داره
الان همه شدن متخصص انرژی اتمی و روابط بین الملل.
اگر حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن را که بلد هستید.
بگذارید متخصصین امر و افراد صاحب صلاحیت کار خود را انجام دهند.
این در حاضر که در مورد قیمت برنج نوشته اید دقیقا کی هست
آقای عباسی کلمه آقا جزو الفاظ عامه هست و شامل حال شما نمی شود شما مردم ایران و رضایت مردم ایران را فراموش کردید در حالیکه عامه مردم ایران یک زندگی خالی از تنش را می خواهند نه اینکه تمام فکر و ذکر آنها این باشد که فردا می توانند حداقل رفاه را برای خود و خانواده شأن فراهم کنند یا نه حالا شما هزار تا بمب اتمی و موشک بالستیک قاره پیما داشته باش ولی وقتی مردم نباشند هیچ ...
باهنر: رئیسی وعده‌های ناممکن ندهد
رئیسی نمی داند کدام وعده ناممکن است . شما راهنمایی اش کنید .
جناب اژه ای قضیه مهاجرت پرستاران بسپارید به رییس امر به معروف انچنان جریمشون کنه که فکر خارج رفتن هم بسرشون نزنه چه برسه به مهاجرت
عزیزان فرهنگی به هیچ عنوان درگیر این بازی کثیفی که آموزش و پرورش به عنوان رتبه بندی شروع کرده و هرروز داره یه بازی جدید میاره نروید ، اولا این پول واریزی ابنباتی بود برای خاموش کردن شما تا حداقل مثل بچه خوب اول مهر بدون اعتصاب سر کلاس حاضر شوید و دیگه از ادامه طرح خبری نخواهد بود و هر روز یه ایراد جدید گرفته خواهد شد تا سال آینده رو نیز معلمان رو سرگرم کاغذ بازی و بارگذاری و ... کنند ولله قسم دوستم در دارایی و سازمان دارایی و زندان اواخر سال گذشته بدون هیاهو ۹ میلیون افزایش حقوق داشتند حالا این وزیر نالایق داره با آبروی معلمان بازی میکنه معلمی که ۲۸ سال برای آموزش و پرورش جون کنده و بهترین سال‌های زندگی رو در بدترین نقاط کشور خدمت کرده حالا چنین باید خوار ذلیل بشه ؟؟؟ واقعا خدا ازتون نگذره که چنین با اعصاب و روان ما بازی نکید .
خاندوزی: علاج بلندمدت فساد، با نظارت ۸۵ میلیون ایرانی ممکن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کدام مردم ؟ وقتی دست مردم بدامن یک مدیر براحتی نمیرسد انتظار دارید مردم با چه کسی ارتباط برقرار نمایند ؟
بدبخت از قشر معلمان تو کشور قشر مظلوم پرستار هستند که گیر باند مافیای قدرتمند پزشکان کردن جالبه کارانه ۳۶۰ هزار تومان پرستار رو لا کارانه ۱۲۰ میلیون پزشک آدم مقایسه میکنه واقعا حال آدم از هر چه اسم عدالت محوری هست به هم میخوره ، رییسی هم فقط داره شعار تو خالی میده ، با کمال وقاحت هم میگه تورم کنترل شد؟؟
معلمان عزیز فعلا با ۱میلیون واریزی سرگرم باشید تا یه یکسال دیگه شما رو دولت انقلابی سرگرم کآغذ بازی کنه ؟؟؟ تا سال تحصیلی جدید بدون اعتصاب شروع بشه ؟؟
درود واحترام
بخش اعظمی از وقت جلسات رئیس جمهور وتیم اقتصادی وامنیتی با حضور خیلی ها صرف این می شود که چطور بنزین را گران کنیم ولی از کسی صدایی درنیاید ؟
ولی ........
دو هفته س در جنوب کرمان _که قرار استان بشه_با کارت خودمون و از سهمیه ماهانه نمی‌ذارن بیشتر از 30 لیتر در شبانه روز بنزین بزنیم، یعنی میری جایگاه ولس نمیتونی از سهمیه خودت باک خودرو رو پر کنی، این یعنی یه بار اضافه وقت گذاشتن و رفتن به پمپ بنزین، کارتهای جایگاهها رو هم جمع کردن،
این عباسی فکر میکنه اگر حرفهای گنده بزنه خودش هم گنده میشه
باز هم گلی به مرام و معرفت روحانی
الان یک مدیر متخلف شده دوباره رییس فدراسیون به این بهانه که فوتبال مسقله از سیاست پس این فوتبال نباید از بودجه دولتی استفاده کنه من یکی که به اندازه سهمم از بودجه اون مقداری که میخواد به کی روش داده بشه تا نصفشم گیر دلالها بیاد من که راضی نیستم
آقای اژه ای بهتر است مشکلات قضات و پرسنل اداری خودش را حل کند
اقای عباسی !
اونوقت اون غنی سازی بالای 90 به چه کاری جز بمب اتم میاد ؟؟؟؟
اینهمه هزینه کردید برای غنی سازی که چی ؟؟

!
خرید برنج به قیمت مناسب ۸۲ هزار تومان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
برنج سال گذشته همین ایام کیلویی ۳۰ هزار تومان بود. چنان قیمتها را بالا بردند که حالا به ۸۲ هزار تومان
.!رسیده مردم خوشحالند
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
وگرنه که قیمت واقعی بالای ۱۵۰ تومنه.انقدر گرون میکنن تا کسی نتونه بخره همشو صادر کنن عزیزم منظورشون خرید از شالی کاره
الان فقط مهاجرت پرستارا مهم هستش، (چون میتونه زن و دختر باشند) مهاجرت مهندسا و رشته های غیر پرستاری مهم نیست؟ چون اونا همه مرد هستن؟!!
مهاجرت پرستاران آنقدرجدی نیست که بزرگ کرده اندچون همه میدانند که برای تربیت پرستاربیشترعلاقه متقاضی لازم است تا داشتن استعداروهوش سرشار وامروزه بدلیل ازدیادمهاجرت ومهاجران ازکشورهای درحال جنگ یاجنگ زده چون سوریه عراق وبسیاری ازکشورهای آفریقائی درکشورهای غربی وحتی درشیخ نشینهای اطراف خودمانهم تورم پرستاروجوددارد پرستاران مامهاجرت نمیکنند بلکه وقتی تحصیلشان تمام شد اکثرا ازدواج میکنند وخانه داری پیشه میکنند ونه مهاجرت به کشورهای دیگر که خودشان هم ازدیاد پرستاردارند درواقع مهاجرت نخبگان علمی مقوله دیگریست بسیاردور ازاین صحبتها
همش بازی با کلمات است. بانک ها باید وام بدهند و می دهند. باید به مردم عادی و کارمندها بدهند که می دهند. ولی این سرعت انقدر کم است که انگار نمی دهند. حالا خود بخوان حکایت ها.
فساد در سیستم بانکی غوغا می کند، حاکم شرع هم نمی تواند جلوی آن را بگیرد چه برسد به طلبه ها. کلاه شرعی را خود بانکی ها باب کردند نه کس دیگری. حالا شما به دنبال چه می گردید؟ البته که مهم نیت انسان است، تقبل الله... التماس دعا که خدمتگذاری می کنید.
یکی به این عمو حسن اطلاع بدهد مبنی بر اینکه ،
ما را به خیر تو امید نیست
شر مرسان .
آخه چقدر دروغ می گویید! یک پرستار 8 ترم در دانشگاه درس می خواند و در بالاترین حالت، هر ترم 10 میلیون تومان هزینه آموزش دارد (با هزینه های دانشگاه آزاد). شما فرض کنید ترمی 15 میلیون هزینه دارد. جمعاً یک پرستار 80 تا نهایتاً 120 میلیون هزینه دارد و بعد جناب معاون بی سواد چطور حساب کرده که 2 میلیارد تومان هزینه برای آموزش پرستار تراشیده است؟!؟! از خدا شرم نمی کنید، حداقل از مردم خجالت بکشید.
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
سرجمع هزینه های صرف شده از ابتدای تولد محاسبه می شود . هزینه تنها شهریه دانشگاه نیست ! مجموع سرمایه هایی هست که صرف می شود تا یک فرد در آن سن یک متخصص بار بیاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
تو اون چهار سال کارشناسی هم تو بیمارستان کار رایگان انجام دادیم. و تو ارشد بیشتر هم شد. و تو دکترا هم تو آموزش و هم تو بالین کار کردیم که رایگان نبود، ولی یک بیستم حقوق کارشناس پرستاری تو جاهایی که بهش مهاجرت میکنن پول گرفتیم.
من که تا دکترا موندم واقعا پشیمونم که چرا همون کارشناسی نرفتم. و عمرمو هدر دادم. الان دارم میرم
اژه ای:ما چنانچه مراعات شخصیت پرستاران نشود و آن‌ها در اداره زندگی خود با مشکل مواجه شوند، به هر ترتیب صبرشان لبریز می‌شود و ممکن است برخلاف میل خود، جلای وطن کنند
خدا پدر و مادر شما بیامرزد که با منطق صحبت میکنید،
خداوند برخی را به راه راست هدایت کند تا این همه دروغ نگویند
مگه همین تاج یک روز قبل از فلنگ بستنش با اسکوچیچ قرارداد نبست و دست فدراسیون بعدی را در حنا نگذاشت؟
ایران هیچ وقت عضو عادی آژانس نخواهد شد چون آمریکا و اسرائیل و حتی اروپا این را نمی خوان. و رییس آژانس هم نباید مخالف اراده قدرت بزرگ جهانی حرکت کند تا پایدار در پست خود بماند. باید این مترسک آژانس حتما بالای سر ایران باشد
ابراهیم نباید وقتش رو با صحبت کردن با حسن از بین ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
:))
ناشناس
| Australia |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
اره والا، باید مشقاشو بنویسه شب بلکه بتونه اکابر ثبت نام کنه. یعنی چی با بقیه هی حرف میزنه.
برند نوشابه ای که روسای جمهور برای هم باز می کنند چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
شک نکن نوشابه ای باز نشده. احتمالا خط ونشان بوده !!!خخخ حسن حتما گفته بابا بسه یک کمی هم خودت مسئولیت مشکلات تحمیل شده بر مردم را بعهده بگیر همه را به گردن دولت قبل نیندازخخخخ
مادگی خود و اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای هرگونه مساعدت و همفکری

چه پر مدعا
همه بدبختی ها راایجاد کردند و حالا که اوضاع داره بهتر میشه درخواست هم فکری هم میدهند!
فریدون جان: این که تو گفتی یعنی چه؟
بعدش نمی گی بالا 100 درصد؟؟؟
آقای صفری معاون وزیر امورخارجه میگه کمی باابرقدرتی فاصله داریم... برادر سری به کارمندای این مملکت بزن یاواریزی ودریافتی حقوقشان راببین متوجه میشی این حرفا توهمی بیش نیست.... مهرماه وقتی مدارس باز شد وترک تحصیل ها بخصوص فرزندان قشر کارمند وکارگر رادیدی آن وقت ادعا کن که ابرقدرتی یا.....
سهمیه بنزین ۱۰۰ لیتر کاهش یافت...

کار دولت شده راه بنداز و جا بنداز

حالا دو روز دیگه هم قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کنه

روی نجابت ملت زیادی حساب کردید.
آذری جهرمی دیگه چی میگه؟ خودش مگه چقدر با لیاقت و با کیاست بود که از بقیه ایراد می گیره. آوردن سید مجید صدری به مدیریت عاملی مخابرات ایران تا صد پشت لعنت برای ایشان به همراه داشته. اول خودتو اصلاح کن نا داداش.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
در مورد مجید صدری درست نوشتید یک زمانی این فرد مسول حراست یک شرکت بود در زمان واعظی شد مدیر عامل رایتل و در زمان جهرمی که دوست جینگش بود شد مدیر عامل همراه اول و با اعمال نفوذ جهرمی مدیر عامل پرسپولیس هم شد
همش درووووووغ
آوردن کی روش و جواب کردن سرمربی فعلی عین ناجوانمردی است. این کار با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما منافات دارد.
کدام دغدغه را حل کرده چرا فقط حرف؟؟!!!!
حسن خان عزیز کلید ساز تو کلید را نشکن نمی خواد قفل بسازی
بله آقای صفری، فقط یه کام دیگه تا ابر قدرتی فاصله داریم.
پاسخ ها
ت س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
کاملا درست فرمودنتنه نکته ی مهم اینه که مواظب گام برداشتنشون باشن.
رئیس فدراسیون شدن فردی مثل تاج، به تنهایی باعث مهاجرت خیلی از افراد خواهد شد چرا که دیگر امیدی به سلامت اداری و مبارزه با فساد مالی در این کشور ندارند و میدانند که در این کشور دیگر با تلاش نمیشود به جایی رسید
با تاج گذاری مجدد تاج در فدراسیون فوتبال ، سونامی و

سیل و بهمن و زلزله و اتش فشان و رانش ، امید و اعتماد

به جامعه و علاقه مندان فوتبال کشور حمله ور شدند !!!!؟؟؟
نظر آذری جهرمی واقعا عالی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دقیقا! اصولگرایان انگار یادشون رفته که تا همین چند سال پیش اینترنت 128 به مردم میدادن و کافی میدونستند!!
صفری شوخی میکنی؟؟؟؟؟ شایدهم حالت بده به دکتر مراجعه کن
پرستاران ، ، آزاد هستند ، تا محل و نحوه کار و زندگی خود

را به میل خودشان انتخاب و به هر جایی مهاجرت کنند

متاسفانه با آماری که از طرف نظام پزشکی کشور در مورد

صندلی های خالی رشته های پزشکی دانشگاهها

و عدم وجود علاقه در بین دانشجویان پزشکی ، برای گذران

تخصص در رشته های جراحی قلب و کودکان صادر شد ،

آینده بسیار تیره و ناامید کننده ای به اوضاع مناسب و ایده

ال فعلی خودکفایی درمان و پزشکی و جراحی کشور را شاهد خواهیم بود

که بسیار بسیار جای تاسف و ناامیدی و نگرانی جدی دارد
سفیر روسیه در تهران ، از تاخیر در جریان توافق برجام ، همچون روسایش در کرملین

و رهبران صهیونیستها در تل اویو

و کیهان و تندروهای جبهه پایداری و کاسبان تحریم در داخل

ابراز خوشحالی کرده و مجددا با اعصاب و روان مردم تحت فشارهای شدید اقتصادی که به رفع مشکلاتشان از ناحیه توافق برجام امید بسته اند بازی میکند

ایکاش وزارت امور خارجه ، حداقل یکبار به ایشان یک تذکر بدهند
پاسخ ها
ت س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
احسنت
جناب اژه ای
چرا کسی از آمریکا یا اروپا مهاجرت نمی کنه که بیاد ایران ؟
چرا همه فرار می کنند به کشورهای منحط غربی
حتی آقازاده ها هم می روند به غرب ؟
جهرمی یه جوری جواب داده انگار همه این کارار رو خودش گرده. اینترنت 128 کیلوبیتی مال دقیقا 20 سال پیشه. داداش داری اشتباه می زنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
خیر داداش! دوره احمدی نژاد باید با کارت دانشجویی و التماس و درخواست اینترنت 512 بهت میدادن! یادم میاد خودم که رفتم بگیرم طرف میگفت 512 برای دانشجو میخواد چی کار؟! همون 256برات کافی هست!!!
بانک مرکزی باید مستقل باشد و نیاز به هیچ ناظری نیست اگر استقلال داشته باشد
پرستار اگر مرد باشه وبه خارج از کشور برود اشکالی ندارد ولی رفتن پرستار زن یعنی فاجعه
به نظر من این سری مسولین را باید وزیر شعار میگداشتن . فقط شعارهای بی خود
از تمام اقشار جامعه شامل دکتر و مهندس و پرستار و صاحبان صنایع و سرمایه همگی در فکر مهاجرت هستند.
بزارین این پرستارها بروند ، آنچه ما داریم نیروی انسانی بیکار ، خیلی سری جایگزین می شوند با کمترین حقوق و دستمزد
یکی از راه های بازگرداندن امید به جامعه مسئول شدن افرادی مثل تاج در این مملکت هست
مقدار کمی با ابرقدرتی فاصله داریم؟! حالا ایشون چطور و با چه معیاری انداره گرفتن و متوجه شدن که "مقدار کمی" فاصله داریم؟!
صد رحمت به معرفت روحانی با این حجم از تهمت که به او میزنند
اما در مورد ناظر روحانی در بانک ها بنظر من این کار آماده کردن زیرساخت ورود به حسابهای مردم و ابتدا تشویق به پرداخت وجوهات و در فرصت اجبار
زنده باد روحانی
من نمی دونم روحانی با چه روویی میاد و می گه بیایید از من نظر بپرسید و آماده همکاری هستم. بابا هر چه گنده از دولت شماست تو رو خدا دست از سرمان بردار. شر مرسان
اقای صفری اگر خواب دیدی خیر باشه چه چیز مان با ابر قدرتی هم سوئی دارد کدام موارد ؟ نه اقا حتما در چهار دیواری محسوری و جامعه نمی بینی و یا شعاری است برای راضی کردن هواداران
اقای اژه ای این تنها پرستاران نیستند که میروند کشور دارد از نخبه خالی میشود پزشک ومهندس و کار افرین وسرمایه گذار و… ترک وطن میکنند اقای اژه ای قوه قضائیه میتونه مدعی العموم ورود کنه و برسی کنه که چرا؟
چهار نفر مثل اقای هاشمی مال امر به معروف و نهی از منکر سرکار بگذارید بیشتر نتیجه را خواهید دید
اتاق و اطاق هر دو درستند.
اژه ای:ما چنانچه مراعات شخصیت پرستاران نشود و آن‌ها در اداره زندگی خود با مشکل مواجه شوند، به هر ترتیب صبرشان لبریز می‌شود و ممکن است برخلاف میل خود، جلای وطن کنند
خدا پدر و مادر شما بیامرزد که با منطق صحبت میکنید
این اژه ای و احمدی نژاد و رضایی صادق ترین افراد در کل مسئولین هستند
خاندوزی جون فعلا شما رصد کن ببین مردم از کجا و چندتا نون میخرن ، نظارت ۸۵ میلیون ایرانی پیشکش. قالیباف که گندتونه کلا توحسابش ۲ میلیون داره با همونم زن و بچش رفتن ترکیه سیسمونی گرفتن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار