بازدید 6098
۴

اینترنت رایگان یارانه بگیران به کجا رسید؟

حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 16 August 2022

به گزارش تابناک، ۴۶ روز قبل بود که وزیر ارتباطات اعلام کرد که بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان به سه دهک پایین جامعه اختصاص پیدا خواهد کرد. او گفته بود تنها کسانی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی مشمول دریافت این اینترنت هستند. پس از آن هم سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت نام معرفی شد.

در این رابطه به افراد حاضر در سه دهک پایین درآمدی اعلام شد که از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند «my.gov.ir» برای دریافت اینترنت رایگان دائمی اقدام کنند. علاوه بر این کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» نیز برای استعلام مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان اعلام شده بود.

پس از آن هم جواد موحد معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که ۸ میلیون نفر مشمول این بسته هستند. طبق اعلام او در تیرماه ۱۰۲ هزار و ۹۰۳ سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت‌نام اینترنت رایگان و ۶۵۵۶۵۹ نیز از طریق بستر کد ussd ثبت‌نام کرده بودند.

اما حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» با توجه به پایان زمان ثبت نام از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.

در این میان برخی رسانه‌های خبری نیز این موضوع را وزارت ارتباطات و مراکز مرتبط پیگیر شده اند، اما به نتیجه‌ای نرسیده اند. در واقع آن‌ها می‌گویند که موضوع را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیر شده اند، اما آن‌ها توپ را به زمین سازمان فناوری اطلاعات انداخته اند. اتفاقی که منجر به مبهم شدن موضوع شده است.

 

فرارو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
از انجادیکه پالس مربوطه از سوی دولت ضعیف به یارانه بگیران ارسال میگردد از شرکت های دانش بنیان درخواست کرده ایم نسبت به افزایش پالس اقدام نمایند تا ما هم بتوانیم اینترنت رایگان را به یارانه بگیران تحویل نمائیم .
۲روز پیش ابتدا پیامی برای بنده رسید که ۴۰گیگ اینترنت بهم تعلق گرفته ۳۰گیگ اینترنت داخلی و ۱۰گیگ اینترنت بین الملل تا پایان سال هم تاریخ انقضاشه
اینترنت رایگان برای یارانه بگیران!! فکرمیکردیم که یارانه بگیران محترم افراد نیازمندی هستند که برای حداقل های زندگی نیازبه کمک دارند حالا فهمیدیم این خبرها هم نیست اینترنت میخواهند آنهم رایگان احتمالاً سفرخارجی هم بابلیط رایگان برای گردش تفریحی طلب خواهندکرد صادقانه بایدگفت یارانه بگیری یعنی نوعی فشاربه بودجه کشوربرای امرارمعاش عده ای خاص اگراین افرادنیازمندوناتوان درکاروتلاش باشند پرداخت یارانه به آنها خوبست وایرادی ندارد ولی اگرازچهارستون بدن سالم باشند ولی مایل بکاروتلاش نباشند که درکشورما اکثراًچنین است وازآن بدتراگروضع مالی خوبی داشته باشندوثروتشان مخفی باشد که سربارجامعه گردند این پول بشدت حرام است کلاه شرعی هم برنمیدارد مطمئناًنیازمندان واقعی آنقدرمناعت طبع دارندوبزرگوارند که به حداقلهاقانعند تقاضاهای اینچنینی ازطرف افرادی است که خودرانیازمندجازده اندوآبروی محتاجان واقعی رامیبرند
برای من پیامک 40گیگ داخلی10گیگ بین المللی تا آخر سال اومده ولی نمیدونم واقعی هست یا مثل بیمه سلامت همگانی فقط تبلیغاتی هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست