بازدید 57361
۴

ضارب سلمان رشدی اعلام بی‌گناهی کرد

ضارب سلمان رشدی در دادگاه اعلام بی‌گناهی کرد. این در حالی است که پلیس همچنان در پی یافتن انگیزه‌های پشت این حمله است.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 14 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، ناتانیل بارونه، وکیل تسخیری "هادی مطر"، ضارب سلمان رشدی در دادگاه منطقه‌ای نیویورک اعلام کرد که موکلش دادخواست بی‌گناهی را در دادگاه پر کرده است.

در همین حال جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به این حمله با ادعای اینکه "سلمان رشدی و کارش نماد حقیقت، شجاعت و پایداری است"، حمله به رشدی را محکوم کرد.

بایدن گفت: توانایی اشتراک عقاید بدون ترس و هراس، پایه‌های ایجاد جامعه‌ای آزاد و باز هستند.

هم‌زمان پلیس اعلام کرد همچنان نمی‌تواند انگیزه‌ای را برای این حمله تایید کند.

هادی مطر، ضارب سلمان رشدی که او را با چاقو مورد حمله قرار داد، متولد کالیفرنیا بوده و اخیرا به نیوجرسی نقل مکان کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۹
انتشار یافته: ۴
یعنی چی اعلام بی‌گناهی کرد ؟ مگه بهش حمله نکرده ؟ خب پس اعلام بی‌گناهی دیگه چیه ؟
ولی خداییش اگه ایشون حمله رو قبول نمیکنه بنده مسئولیت این کار و آمادگی خود جهت دریافت چند میلیون دلاری رو اعلام میکنم.ضمنا پیشاپیش ده درصد از جایزه ام را به سایر کارتن خواب ها هدیه میدهم
چرا ما مسلمانها جان انسان را اینقدر بی ارزش میکنیم که به راحتی از ترور حمایت میکنیم. چرا نباید آزادانه عقاید خودمون رو بیان کنیم حتی اگه توهین به مقدسات باشه. دین ،خدا ،پیامبر یا هرچیز دیگه ای که با نظر یک انسان عادی بشه از ارزش هاش کم کرد دین محکمی نیست. بعدشم دین اسلام اینقدر محکم و ماندگار هست که امثال رشدی غلطی نتونم بکنن. اما ما با ترور و خشونت آبروی اسلام رو می‌بریم. همینطور که تو این چند دهه اخیر اسلام به چشم خیلی ها نماد ترور و جنگ و خونریزی شده. خواهشاً قبل پیام دادن یا انجام کاری به سرانجامش خوب فکر کنیم
شما سیستم قضایی رو بببین، جمعه جرم رو مرتکب شده، شنبه هم اونجا تعطیله! هم وکیل تسخیری معرفی شده، هم دادگاه برگزار شده، هم نتیجه دادگاه منتشر شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار