بازدید 48162
سه هزار و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است/ارزیابی مشاور تیم مذاکره ایران از همزمانی «توافق هسته‌ای احتمالی» با ترور «رشدی»/امام جمعه سابق لواسان: سلمان رشدی مرتد است و باید اعدام شود، حالا مرندی نگران برجام شده؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند شهریه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران: ترمی دست کم ۵۰ میلیون تومان!/ کاهش قیمت برخی‌ خودرو‌های داخلی با افزایش عرضه در بازار/ واردات خودرو با رمز ارز تکذیب شد/وزیر اقتصاد: در تلاشیم سال آینده خاتمه ‌فشار اقتصادی بر مردم باشد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ 13 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شهریه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران: ترمی دست کم ۵۰ میلیون تومان!
دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد، در دو رشته دندان‌پزشکی و داروسازی از طریق کنکور ۱۴۰۱ دانشجو شهریه‌پرداز می‌پذیرد. این دانشگاه اعلام کرد: امکان انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ممکن است. به نوشته مهر، شهریه از تصویب هیات امنا، از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع‌رسانی می‌شود. تخمین زده می‌شود که شهریه پرداختی برای هر نیمسال تحصیلی کمتر از پانصد میلیون ریال (۵۰ میلیون تومان) نخواهد بود.

وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است
احمد وحیدی وزیر کشور: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند؛ این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. وحیدی عنوان کرد: یکی دیگر از القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است. /برنا

پزشکیان: دوقطبی‌های کاذب می‌سازند، چون همیشه پروژه خراب‌کن بوده‌اند و ساختن نیاموخته‌اند
پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس: می‌گویند قبلی‌ها آوار کرده‌اند و ما باید آواربرداری کنیم و این به طول می‌انجامد. در حالی که فراموش کرده‌اند خودشان از موانع اصلی حل مشکلات بوده‌اند. یکی از دلایلی که مشکل شان حل نمی‌شود این است که همواره جزو پروژه خراب کن‌ها بوده اند و چون ساختن را نیاموخته اند، کماکان تخریب و حذف حتی در شرایط یکدست شدن و حاکمیت خودشان هم وجود دارد. به همین دلیل، جلوی برجام را گرفتند حالا دارند با حداکثر توانشان تلاش می‌کنند برجام احیا شود. ولی چرا برجام را پاره نمی‌کنند؟ حاضر بودند کشور به فقر و فلاکت برسد، ولی رقیب آن‌ها نیز که مسلمان و بیشترشان مومن هستند برنده نشوند تا به مردم بگویند که این‌ها بی‌عرضه و خودشان توانمند بوده‌اند. بسیار خوب، حالا که حکومت را یکدست کردید، پس چرا نمی‌توانید راه‌حل‌های خوبتان را پیاده کنید؟ مانعی وجود ندارد. /خبرآنلاین

جزئیات قتل محیط بان کرمانشاهی از زبان دادستان
شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه: پیش از ظهر امروز به محض خروج محیط‌بان «برومند نجفی» از مجتمع دادسرای اطفال کرمانشاه، یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که قاتل را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در این هنگام پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت نجفی شلیک می‌کند که سه گلوله آن به وی اصابت کرده و باعث مرگ او می‌شود.  پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می‌کرد، متواری شده اند که دستورات لازم به ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمین صادر شد. /باشگاه خبرنگاران

انتقاد امام‌جمعه بم به اعلام استان شدن جنوب کرمان
ساعتی از اعلام بررسی درخواست استان شدن جنوب کرمان توسط رییس‌جمهور در مصلای جیرفت نگذشت که وی در جمع مردم شرق استان در بم نیز حاضر شد؛ جایی که امام جمعه این شهر در حضور رییس‌جمهور، واکنش به موضوع استان شدن جنوب استان داشت و رییس دولت نیز در این زمینه توضیحاتی داد. حجت الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم با اشاره به سخنان آیت الله رییسی در جیرفت گفت: شاید بسیاری بدانند رییس‌جمهور در سخنرانی خود در شهرستان جیرفت گفتند استان کرمان جنوبی تشکیل خواهد شد. وی ادامه داد: هیچ کس با محرومیت زدایی مخالف نیست، این نظام متعلق به مردم است؛ وظیفه نظام نیز محرومیت زدایی است، اما توجه داشته باشید محرومیت فقط در یک منطقه خاص نیست. امام جمعه بم در ادامه ضمن تبریک به مردم جنوب استان تصریح کرد: البته باید این اعلام (استان شدن) در روال قانونی خودش انجام می‌شد، چون ابتدا پیشنهاد هیات دولت به مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصویب در مجلس و تایید از سوی شورای نگهبان آنگاه باید اعلام می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های شرقی استان کرمان با وجود تمامی ظرفیت‌های قابل افتخاری که در عرصه‌های مختلف است، محرومیت‌هایی نیز وجود دارد. دانشی افزود: اگر محرومیت‌های شهرستان‌های شرقی استان کرمان از محرومیت‌های برخی نقاط استان از جمله جنوب استان بیشتر نباشد کمتر هم نیست. وی عنوان کرد: توقعی از دولتمردان در دولت‌های گذشته داشتیم. از این دولتمردان و شخص رییس‌جمهور نیز بیش از دیگران داریم؛ رییس جمهور، رییس قوه عدلیه بودند و ارتباط تنگاتنگی با قوه قضاییه دارند؛ آنچه مردم ما در شرق استان از شخص حضرتعالی توقع و انتظار دارند، عدالت است. دانشی در ادامه خواهان بررسی اعتبارات تخصیصی به جنوب و شرق استان شد که آیا همخوانی دارند یا خیر و افزود: مطمئنا این اعتبارات همخوانی ندارند. وی بیان کرد: به طور مثال پل دِهبَکری در بم بعد از ۱۶ سال هنوز به اتمام و بهره برداری نرسیده، اما چند کیلومتر بعد از دهبکری کوه‌ها را در طول سال‌ها تراشیده و بزرگراه ایجاد کرده اند.

عبدالله گنجی، روزنامه نگار اصولگرا درباره حمله به سلمان رشدی: ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد
عبدالله گنجی، مدیرمسئول همشهری در صفحه توییتر خود نوشت: بسیار خوشحالم نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند طوری بر فتوای امام اشراف دارند که به محض شنیدن خبر اینجا را پر کردند و فتوا را یادآور شدند. امام باید در همه ابعاد و صحنه‌ها همینطور در ذهن و دل ما‌ها باشد؛ که خدا می‌داند راه و رسم خمینی کور شدنی نیست. اجرای فتوای امام را نباید با مسائل داخلی و روابط ایران و غرب تحلیل و تنظیم کرد. زیرا فتوای امام برای همه مسلمانان بوده و طبیعی است اگر مسلمانی در نقطه‌ای از جهان فضا را مناسب دید، اقدام می‌کند و کاری به برجام و امثالهم ندارد. اصلا کاری به جمهوری اسلامی ندارد و اجازه‌ای هم لازم نیست. روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.

ارزیابی مشاور تیم مذاکره ایران از همزمانی «توافق هسته‌ای احتمالی» با ترور «رشدی»
سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره نوشت: من برای نویسنده‌ای که نفرت و تحقیر بی‌پایان نسبت به مسلمانان و اسلام را به همراه داشته است، اشک نمی‌ریزم. وی یک بازیچه امپراتوری است که به عنوان یک رمان نویس پسا استعماری ظاهر شده است؛ اما آیا عجیب نیست با نزدیک شدن به توافق هسته‌ای احتمالی، آمریکا ادعا‌هایی در مورد تلاش برای کشتن جان بولتون مطرح کرده و اکنون این اتفاق می‌افتد؟ (ترور رشدی)

روزنامه رسالت: میرحسین موسوی جام زهر را به امام نوشاند
روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:موسوی اکنون جریانی را در کشور نمایندگی می‌کند که مردم ایران در زیارت عاشورا همه‌ روزه صد‌ها بار بر آنان لعن و نفرین می‌کنند. موسوی به‌عنوان یکی از کسانی که جام زهر را به امام نوشاند و با استعفای رازآلودش در زمان امام (ره) یک دوره سکوت کرد و پس‌ازآن و بعد کارنامه فتنه ۸۸ صفحات خیانت باری به آن افزود. او در ۸۱ سالگی و ایامی که باید امور سفر آخرت را سامان دهد، مشغول جمع‌ کردن هیزم برای زیست در جهنم توهمات است. بیانیه بیستم وی، یک قلم هیزم درشت از دروغ، تهمت و افترا به نظام و مردم است. فقط خداست که می‌تواند او را از این جهنم بره اند.

واکنش علی مطهری به بیانیه میرحسین موسوی
علی مطهری در توییتی نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است؛ هرچند او به‌گفته خودش در برهه‌ای از مسئولیت خویش از یک روش نامناسب برای دفاع از نظام استفاده کرده باشد. ضمنا اینکه مخالف و موافق، چنین گسترده به سخن آقای موسوی عکس‌العمل نشان دادند اثبات کرد که حصر خانگی به هدف خود نرسیده است.

امام جمعه سابق لواسان: سلمان رشدی مرتد است و باید اعدام شود، حالا مرندی نگران برجام شده؟
سید سعید لواسانی، از موضع مشاور تیم مذاکره درباره ترور «رشدی» انتقاد کرد. سید سعید لواسانی، امام جمعه سابق لواسان نوشت: سلمان شدی مرتد است و به حکم حضرت امام باید اعدام شود، بنابراین اتفاق خوبی افتاده است، حالا آقای مرندی نگران برجام شده است؟ اگر یک ذره عقل سیاسی داشته باشد، حواسش را جمع می‌کند که سخنان نامربوط نزند. انقلابی خوشحال است نه نگران!

وزیر اقتصاد: در تلاشیم سال آینده خاتمه ‌فشار اقتصادی بر مردم باشد
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: بعد از اینکه دولت برنامه‌های اصلاحی مربوط به ارز 4200 تومانی را در اردیبهشت و خرداد ماه اجرایی کرد، بیشتر زمان در ستاد اقتصادی دولت صرف پیگیری این برنامه بلندمدتی می‌شود که در سند تحول دولت سیزدهم ثبت و درج شد. وی با بیان اینکه از این به بعد باید به فکر پایین آوردن نرخ تورم و کاهش فشار اقتصادی به مردم باشیم افزود: امیدواریم به نحوی عمل کنیم که در سال آینده شاهد خاتمه فشارها باشیم. در کنار مدیریت مساله کنترل نوسان و فشارهای تورمی، توجه به مساله رونق درآمد خانواده‌ها که مسیر گنگی را طی می‌کند، پیگیری خواهد شد.

 

واردات خودرو با رمز ارز تکذیب شد
رئیس سازمان توسعه تجارت: آیین نامه واردات خودرو باید ابلاغ و بعد از آن سازوکار واردات خودرو مشخص خواهد شد؛ اما فعلا در این رابطه با رمزارزها موضوعی مطرح نشده است.

 

خریداران قلابی خودرو غزل خداحافظی را بخوانند
دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا و کشف واقعی قیمت ها در تقابل عرضه و تقاضا، صف طولانی خریداران قلابی خودرو که ماه هاست برای دریافت رانت از این صف خارج نمی شوند، جمع خواهد شد.

اراضی دستگاه‌های دولتی که زمین ندهند به نام وزارت راه سند می‌خورد
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت راه و شهرسازی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع قانون حدنگار، عنوان کرد: تفاهم‌نامه امروز قبل‌تر در یک کارگروه کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته بود و امروز کلیات آن به امضا رسید. این تفاهم‌نامه به دنبال اجرای چند موضوع مهم در کشور است؛ یکی از این مباحث، موضوع حدنگار است که از موضوعات مهم کشور است که می‌بایست با کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سامان برسد. وی افزود: مسأله دوم در این تفاهم‌نامه، موضوع نهضت ملی مسکن بود که در قانون جهش تولید مسکن به صراحت تاکید شده است که دستگاه‌های مختلف زمین‌های مورد نیاز طرح را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند؛ اما برخی از دستگاه‌ها به دلایل مختلف و با استناد به قوانین دیگری از اجرای این تعهد استنکاف کرده‌اند و به هر حال بخش کمی از این موضوع اجرایی شده بود. با دستور اخیر رئیس جمهوری، باید زمین‌های مورد نیاز برای اجرای این قانون تعیین تکلیف شود و اگر دستگاه‌ها زمین‌ها را در اختیار نگذاشتند، زمین‌ها به نام وزارت راه و شهرسازی، سند بخورد.

کاهش قیمت برخی‌ خودرو‌های داخلی با افزایش عرضه در بازار
سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو‌ها در بازار، اظهار داشت: طی ۸۰ روز گذشته، قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده است، اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودرو‌های دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: قیمت کوئیک در بازار بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته و به حدود ۲۰۲ میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت ۲۰۷ MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود ۵۷۰ میلیون تومان بود به ۵۰۸ میلیون تومان رسیده است. قیمت خودرو‌هایی مانند ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودرو در بازار تقریبا ثابت بوده است. وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده در بازار کاهش قیمت داشته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی از خودرو‌ها از سوی خودروسازان گفت: همین موضوع L, F کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها شده، در مجموعه قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضاست و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۸۵
غربگداهای دوزاری میخوان زندگی مردم رو به پوچی و افسردگی بکشونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
اب رو بریز اون جایی که می سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
کسی می دونه آیا ساندیس ضرری هم داره؟؟؟!!!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است. اولا اعلام چنین نظری نیازمند یک پژوهش علمی جامع در سطح کشور توسطان افراد متخصص و اهل فن است. ثانیا افسردگی بیش از آن چیزی است که برخی فکر میکنند . ایشان فقط 4 نفر افراد دور خودش را دیده است. شاید تعریف افسردگی یا depression / depretoin از نظر ایشان تغییر کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
من یه کارمندم و توی بدترین اب و هوا کار میکنم، به همین ایام عزیز قسم میخورم از شدت افسرده ای و عدم توان تامین هزینه معیشت خانوادم بارها فکر خودکشی بسرم زده و افسردگی اطرافیان، دوستان، همکاران و جامعه رو میشه خیلی خوب حس کرد و نسبت به سالهای قبل به شدت بیشتر شده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
بوی بنفشه برای رفع افسردگی خوبه فقط بو
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است
انصافا درست گفته بلایی سر اقتصاد و معیشت مردم آمده هنوز علم روانشناسی اسمی برایش پیدا نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
از فردی مثل وحیدی انتظار دیگری دارید؟
جناب پیشنماز قدیم لواسون
سلمان رشدی اصلا مگه مسلمون بوده که بخواد مرتد شده باشه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
اول اطلاعات خود را زياد كن و بعد اظهار نظر كن
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
در خانواده مسلمون متولد شده
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
آقای انقلابی خوشحال حالا حالاها زوده تا از نتایج این ترور مطلع بشوی. باش تا صبح دولتت بدمد.
اره بابا ما از خوشی داریم میمیریم انقدر که هر روز غروب که میشه از خوشی دور هم جمع میشیم حرکات موزون عربی انجام میدیم.
خود آقای رضایی گفت اگر جنگ ادامه می یافت حتی گلوله برای جنگیدن نداشتیم حالا موسوی مقصر شده
اگر شماها با این مدیریتتان زمان جنگ بودید الان ایران جزو عراق بود
شماها مردی هستید که با ۴ میلیارد دلار کشور را اداره کنید؟!!!
فقط شعار و دروغ
مردم کوچه و بازار را ببینید خیلی ها امید به زندگی ندارند ولی شما فقط تکذیب می کنید
چرا چون شما تافته جدا بافته شدید و در بطن جامعه نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
سیایت و مدیریت خوب آقای موسوی در زمان جنگ از یاد ما ایرانی ها فراموش نمیشود
پس آزادی بیان برای ایران بی معنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
البته که بی معنیست
جناب وحیدی روانپزشک و روانشناس هم بودند و ما نمی دانستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اصولا اینها همه کاره‌اند شما خبر نداشتید
مگه شما نماینده خدا در زمین هستید مگه دیگه مسلمان سر زمین نیست که ایشان را مرتد میدانید فقط شیعیان ایشون را مرتد خطاب کنن بابا ما داریم میمیریم
امام جمعه سابق لواسان: سلمان رشدی مرتد است و باید اعدام شود، حالا مرندی نگران برجام شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما نه مطلب آقای مرندی را متوجه شده اید و نه حیلت های شیطان بزرگ را شناخته اید !
دوستانی که از نمایش ترور سلمان رشدی مرتد خوشحال شده اند بفرمایند کسی که ده پانزده ضربه چاقو بخورد نباید یک قطره خونش روی زمین و یا لباسش بریزد ?
اونی که اوار کرده محمود احمدی نژاد است که این دولت هم ادامه همان دولت است. گلومون پاره شد انقدر داد زدیم خرابی های ان هشت سال را در هشتاد سال نمی شود اباد کرد.
درود واحترام
۱_ آقای وحیدی ، شما ودوستان به برکت سفره .....غمی ندارید حقوق وپاداش دهها میلیونی ، زمین وامکانات ، ویلای سازمانی برای سکونت وتفریح ، مدرسه لاکچری حدادی برای نوردیده گان ، آدم حاضر به یراق برای خرید منزل وحتی بازکردن درب خانه واتومبیل ، درمانگاههای پزشکی ودندانپزشکی اختصاصی و خلوت ورایگان برای خود واهل بیت نداشتن غم اشتغال وجهاز آقازاده ها و........ چرا باید افسرده باشید افسرده بدبختی است که در غم دخل وخرج زندگی مانده فکر جهاز واشتغال فرزندان دیوانه اش میکند ، بیمارستان ودرمانگاه که میرود نگرانی مالی درمان برایش کمتر از نگرانی حاصل از بیماری نیست ، دهانش پر از دندانهای محتاج ترمیم است و............
۲_ عنایت بفرمایید در این دوسه روز اخیر تروری که در جهت افکار ما است اسم اش عوض شده ، شده(( اعدام )) ! عجبا
"حرف بی ربط" را آن کس می زند که تخصص مورد بحث را ندارد.
زودتر این توافق رو انجام بدید تا بیشتر از این اتفاقات ناگهانی نیفتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
کاسبان برجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
روزنامه رسالت:میرحسین موسوی جام زهر را به امام نوشاند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باتشکر از روزنامه خیلی وزین رسالت در کشف و اعلام یکی از بغرنجترین موضوعات کشور ! حال که از این موضوع فراغت یافته اید چند موضوع دیگر را هم مقصرش را معرفی کنید !
! - مقصر فرار شاه خائن !
2 - مقصر شروع جنگ هشت ساله !
3 - مقصر و بنیان گذار کوپن
4 - مقصر ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی
5 - مقصر خوراندن زهر که مشخص شد
6 - مقصر تسخیر لانه جاسوسی
7 - مقصر آتش زدن سفارت سعودی ک
8 - مقصر مختلس شدن خاوری قهرمان
یک سوال شرعی داشتم:
آیا ترور در دین اسلام محکوم و نکوهیده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
نه براي يك شخص مرتد
وزیر کشور حرف بی ربط نیست اگه بیای وسط مردم میبینی چه حالی دارن
فقط آقازاده ها که در آمریکا هستن از اوضاع راضی هستن
ظاهرا داره خیلی به آقای وحیدی خوش میگذره چون نه دچار افسردگی شده و نه در کار تیمی ایرانیان مشکلی را مشاهده کرده
مسئولین محترم
می دونید چرا بعد انقلاب هنوز نتونستید یک کشور با حداقل ترین آرامش و آسایش برای مردم فراهم کنید
چون بیست و چهارساعته با هم درگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
چون اینکاره نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
عجب انصاف و سوادی که داشتن گوشی هوشمندو یارانه و اینترنت را هم جزو حداقل + ترین(سواد بالای ادبیات )محسوب نمی کنید
کی میگه ایرانی ها افسرده هستند ؟!!!
مگه میشه ؟
مگه داریم ؟!!!
شما حرف بی ربط نمیزنی؟
اقای وزیر کشور این قدر عصبانیت مردم حتی با یک بوق یا امار زیاد نزاع ویا امار اختلاف خانواده وپرونده های طلاق ناشی از چیست از شما بعید است
دیگه در بورکینافاسو هم تصادف شود آقایون ارتباطش میدهند با برجام
خسته نباشند
در حال حاضر ترور و قتل سلمان رشدی مورد تایید من نیست
آنقدر ما شادیم که وقتی تغییر قیمت های کالا اساسی وگران روز افزون را میبینم واز این شادی در پوست خود نمیگنجیم فقطی تفاوت بین بازنشستگان را میبینیم وبیکار هستیم شادیم وعده ای که اززمان بازنشستگی شان میگذرد وقرار بود در یک زمان باهم بازنشسته میشودیم وعده ای با لابی ورانت همچنان سرکار هستند شادیم واینکه همرزمانمان در زمان جنگ همچنان سرکار هستند وما بیکاریم شادیم . از خداوند میخوام این شادی را که نصیب ما با خواند نماز شده است را ما نگیرد .
من دستور میدهم هرکس افسردگی دارد را شناسایی و سریعتا و فورعتا دستگیر و اعدام کنید
روزنامه رسالت محض اطلاع باید بگم چرا افرادی با سن های خیلی بیشتر از اقای موسوی به فکر سامان دادن اخرت خود نیستند و همچنان بر مسند قدرت نشسته اند
واقعیت تلخ اینه که من سلمان رشدی را از نزدیک ندیده ام و کتابش را نخوانده ام و نمیدانم آیا او مرتد است یا نه ولی امام خمینی 43 سال پیش قول مسکن سازی داده است و الان منو خانواده ام بخاطر ناکارامدی هر سال غیر از تورم و سختی های آن با مشکل افزایش اجاره ها هم روبرو هستیم و هیچ یک از طرح های شعاری و تبلیغاتی برای ما کارآیی نداشته است و دردی دیگر بوده است و چندغاز پول رشوه یارانه و معیشت که حتی به آن نیاز داریم و میگیریم هم ناراضی هستیم
وزیر محترم کشور تو مملکتی که برای یک کار کوچک توی فنی وعمرانی شهرداری توی خیابان کریم خان 40 روزه میگه امروز برو فردا بیا افسردگی که خوبه. مردم باید دیونه بشند.
جناب امام جمعه سابق لواسان اتفاقا آقای مرندی کاملا حرف درستی زدند چون همزمانی این اتفاقات با توافق برجام مشکوکه
"می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است" تازه اینکه چیزی نیست، افزایش نرخ تورم، گرانی روزافزون کالاها و خدمات، سختی معیشت، بیکاری، مهاجرت نخبگان، کاهش فرزند آوری، کمبود دارو، ادامه تحریم های ظالمانه و . . . همه ااین ها حرف بی ربط است!
آقای رئیسی با احیای برجام برای همیشه ایران رو از شر کاسبان تحریم و آقازاده ها راحت کنید
حرف غلط و بی ربط تر از حرف احمد وحیدی وزیر کشور ندیده ام
افسرده بودن جامعه ایرانی ۱۰۰ درصد واقعیت داره
وزیر کشور:" افسرده بودن جامعه ایرانی یک حرف بی ربط است"


اصولا شما اصولگرایان استاد پاک کردن صورت مسئله هستید و کسی در این باب به گردتان نمی رسد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
ما این همه در رسانه های فارسی خارج از کشور و تو سایت ها و شبکه های اجتماعی با بزرگ کردن مشکلات و سختی و و زد و خورد های خیابانی و قتل ها و زخمی ها و ...تلاش می‌کنیم که چهره گریه و زشت و افسرده از این کشور و ملت نشون بدیم ، حالا این وزیر کشور اومده میگه این بزرگ نمایی ها غلط است
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
کی ؟ چی ؟ کجا؟
ایرانی ها افسرده اند؟
کی گفته؟
مگه میشه؟
مگه داریم ؟
ناشناس
| Romania |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
همین که تو وزیر کشور هستی از دلایل افسردگی مردمه
بهمن
| Poland |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
البته باید دید افسرده از نظر ایشان به چه کسی گفته
میشود. وقتی از مسئولی سوال شده بودکه قیمت برنج درحال حال حاضر چقدر است و ایشان برنج کیلویی هشتاد هزارتومان را گفت هرگونی بیست هزارتومان من اون روز برایم مسجل شد که اقایان دیناری بابت خرید ارزاق عمومی هزینه نمیکنند . وهمه مایحتاجشلن درب منزل تحویل میشپد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
.هشدار.هشدار


قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور


،به هیچ وجه از کنسانتره دامی و طیوری تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور استفاده نکنید

کارخانجات خوراکدام،سهمیه سبوس گندم دولتی رو که حق دامداران و مرغداران زحمتکش هست را،تو بازار آزاد بفروش میرسانند و بجاش از ضایعات محصولات دور ریختنی کشاورزی،(بجای سبوس گندم) استفاده میکنند.


لطفا به همکارانتان اطلاع رسانی بفرمائید



سپاس از سایت وزین، پر مخاطب و اطلاع رسانی تابناک که همیشه یار و یاور این قشر زحمتکش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
آقای وزیر شما درباره چیزی که سوادش را نداری نظر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
تابی عزیز این شمارنده هاتون چند وقتی است خراب هستند. عدد هر دو وقتی صفحه بارگذاری میشه صفره وقتی مثبت رو می زنی یک دفعه میره روی ۳۰۰
کوثر ناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
فکر کنم خودش هر شب یک جا مراسم عروسی دعوت است خوبه دیگه کلی حال می کنه شام و شربت و میوه هم می خوره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
اقای وزیر
تریبون را به مردم بده
خفقان و بگیر و ببند را بذار کنار
اونوقت متوجه می شی تو و امثال تو چه بلایی به سر مردم اورده اید
شماها که معلومه افسرده نیستین. همه امکانات و پول مملکت رو خرج خودتون میکنین و هرجای دنیا بخواین میرین میگردین چرا افسرده باشین؟
وقتی خداوند روزی به بنده اش مخلوقاتش میده اجازه زیستن میده یعنی نا امید نیست از بنده اش امیده داره که بنده اش متحول بشه ما که بنده اون هستیم چطوری میتونیم قضاوت کنیم چه کسی زنده باشه مفیده و چه کسی باید بمیره نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
برای قاتل پدرتان هم میتوانید اینطوری استدلال کنید و قصاص نکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
هوش سیاسی نداریم اما میفهمیم کسی که ۳۰ سال است خطری تهدیدش نکرده چرا ناگهان در این وضعیت مورد حمله قرار میگیرد؟ در هنگامی که ایران دارد برای برجام مذاکره میکند
وزیر کشور نمیخواهد واقعیات را ببیند، خود را بخواب زدن باعث میشود بتواند مثل دن کیشوت خوشحال باشد!
پاسخ ها
وزیر کشور
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
همون تو بیداری برا کل مملکت بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
زیاد مخالفت کنید امر‌خواهند کرد که هرکس احساس افسردگی می کنه از ایران بره بیرون
بله افسردگی کاملا بی ربطه. اصلا پیدا کردید واسه خودتون تازه جای دیگه افسردگی 50 میلی کیلومتر است و اینجا 30 اومده
وزیر اقتصاد: در تلاشیم سال آینده خاتمه ‌فشار اقتصادی بر مردم باشد

خیلی دوست داشتم بگم بزک نمیر ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
ادعای انکار مشکلات جدی روحی روانی مردم توسط وزیر کشور بی اساس است

همانقدر که پیش بینی ایشان ، برای افزایش قیمت کالاها فقط برای ۴ کالا را گفته بودند

اشتباه بود و تمام ارزاق و خدمات تا ۴ برابر گرانتر شد
وزیر اختصاد
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بگو خجالت نکش..
واله یه ذره ادب و حیا و شصخیت هم خوب چیزیه
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است.
بی ربط شمایید که که میخواهید با سیلی صورت مردم رو سرخ نگه دارید ، مردمی که زیر بار کلی مشکلات که از سوی امثال شما بر مردم تحمیل شده له شده اند
گر چه شیطان رجیم از راه انصافم ببرد
همچنان امید می‌دارم به رحمان رحیم
آن که جان بخشید و روزی داد و چندین لطف کرد
هم ببخشاید چو مشتی استخوان باشم رمیم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
برو خجالت بکش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
خوب که چی مثلا شاعر هم شدی
یه عکس با لبخند از ایشون دیده شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
این لبخند نیست، تلخند است
نه ما اصلا افسرده نیستیم ، برعکس ، نمیدانیم با اینهمه خوشبختی چکار کنیم!!!!!!!!!!!
اصلا هم تورم و گرانی و اقتصاد خراب نداریم!!!!!
ازبس وزیران و مسئولان زحمت کش هستند!!!!!
جناب وزیر کشور کاملا حق با شماست چون ما که داریم از خوشی به فنا میریم. جناب یک قدمی توی کوچه بازار بزنید تا وضعیت مردم رو ببینید.بیچاره کردین مردم رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
احتمالا وزیر کشور اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر

مردم ما را با مردم کره شمالی و اریتره و سومالی و

سودان و ونزوئلا و آوارگان سوری مقایسه کرده
دارم امید عاطفتی
از جناب دوست
کردم جنایتی
و امیدم به عفو اوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
امیدوار باش ولی خجالتم بکش
اگه آخر هفته ها جاده های کشور را مشاهده کنید بخصوص جاده چالوس و هراز آ می‌فهمید این ملت نه تنها افسرده نیست بلکه بسیار سرزنده و شاد میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
استاد! جمعیت ایران ۸۵ میلیون نفر است که فوقش ۱ یا ۲ میلیون ان توانایی رفتن به شمال را دارند شما بقیه رو ادم حساب نمی کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
مردم میزنن به جاده که دو روز از مشکلات و بدبختی که براشون درست کردید دور باشند به لطف و برکت جوج و نوشابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
نابغه! شما وضعیت ملت ایران رو از جاده شمال ارزیابی می کنی؟ یک سفر برو جنوب ببین چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
ملت ایران مگر همان تعداد بقول شما میروند شمال و یا شهرهای دیگه برای یکی دو روز تعطیلات؟؟؟ مگر چندنفر روی هم تعدادشونه؟؟؟ ملت ایران حدود ۹۰ ملیون جنعیت داره امان از
شما کوته نظران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
اینها اکثرا فامیل های رانت خوار شما هستند که دارن میرن ویلاهاشون رو سر بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
یک سری هم به جنوب بزنید، اگر جنوب کشور نتوانستید، پائین شهر خودتان را هم ببینید، کافی است!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
مگه چند درصد از ملت ایران توی این جاده چالوسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمن اینکه جنابعالی اونجایی و خود شمالی ها که تهران رو قرغ کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
دوست عزیز وقتی شما از مردم صبحت می کنید منظورتون باید ۸۵ میلیون ایرانی باشه. ممکنه چند صد هزار نفری هم وضعشون خوب باشه و در شمال املاک و مستغلاتی داشته باشند. ولی وقتی دارید حرف می زنید معیارتون باید درست و منطقی باشه. شما ببین با حقوق من کارمند که تازه سر وقت پرداخت میشه و تقریبا بدون
دغدغه چه قدرت مانوری وجود دارد. شما باید ببینید با حقوق متوسط هشت تا ده میلیونی یک کارمند یا کارگر میشه سفر رفت یا نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
بله دلیل خلقت شمال ایران هم حتما این حضرات هستن
امام جماعت سابق لواسان! داستان لاک پشت و لک لک را خوندی!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
اقای امام جمعه
چرا در این مدت امثال جنابعالی جواب سلممان رشدی را
با کتاب و مقاله م مناظره ندادید؟
تابناک ...مسئولین که از خانه خود بیرون نمی آیند...لطفا به طریقی مسئولین کشور را مجاب کنید که قسمت نظرات خوانندگان را حتما مطالعه کنند...شاید درک کنند که در کشور چه خبر است؟!
می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است.
برای اطمینان از صحبت ایشان بد نیست آمار مصرف دارو های ضد افسردگی و آمار مراجعه به دکتر های اعصاب و روان را انتشار دهید.
وزیر جان کمی مطالعه داشته باشید بد نیست.
حرف بی ربط و‌بدون مستندات زدن بی ربط است آقای وزیر کشور
اقای وزیر لازم نیست که ادم دکتر و یا کارشناس باشد اگر جرعت قدم زدن در خیابان را دارید فقط یک نگاه به چهره مردم بیندازید اوج افسردگی در صورتشان موج می زند؟کسی که خودش را به خواب می زند هرگز نمی شود از خواب بیدارش کرد....!!؟؟
حالا این وزیر کشور بر چه معیاری این افسردگی ملت ایران را بی ربط میدونه؟ایشان هم به مانند روحانی از درون اتوموبیل اسکورت به چهره‌های مردم می‌نگرند و متوجه می‌شوند یا نه معیار دیگری دارند؟
حق با ایشونه.چون خانواده اش با عقر وافسردگی بیگانه اس
با این حرف ها از طرف مردم فقط نمک به زخمشان می پاشید
امام جمعه سابق لواسون اگر کمی تحقیق میکردن متوجه میشدن که سلمان رشدی اصلا مسلمان نبوده و نیست که حکم ارتداد شامل حالش بشه! ایشون اصلا وارد دین اسلام نشدن که حالا خارج شده باشن!!!
خودتو تو آینه دیدی؟
جای وحید میشه اسمتو گذاشت
افسرده
رتبه بندی معلمان به گفته وزیر زمانبر خواهد بود پس فرهنگیان عزیز همچنان سماق بخورید ؟؟؟ باز یه عده معلم بدبخت که رفتن تابستون حمالی و در کلاسهای پایگاه تابستانی ساعتی ۳۰ هزار تومان گدایی ؟؟؟‌ واقعا حیف همین حقوق از این جماعت بی بخار ؟؟
کانون صنفی معلمان بخاطر این همه توهین به معلمان باید درخواست تجمع کنه ؟ چرا اینقدر رو اعصاب معلمان هستین؟؟ شرم بر تو وزیر بی کفایت
فقط روزنامه رسالت تو ایران بهشت و جهنم تقسیم نکرده بود که اونهم خدا رو شکر دست به کار شد
چرا نظرات مردم رو در مورد سخنان میر حسین مظلوم منتشر نمیکنید ،؟؟ واقعا انسان به مظلومیت آمام حسین پی می‌برد، چه زیبا شهید مطهری فرنود شما زنانه رو بشناس
با مطهری کاملا موافقم
جناب وزیر هرکی گفته ما افسرده ایم دروغ گفته همش فقط بقول شماچهار قلم کالا گران شده و اینکه افسردگی نداره.!
اقای وزیر شما و همکاران شما برای اداره یک کشور در دنیای امروز زیادی قدیمی هستید بحران گریبانگیر مردم ایران هم ناشی از این موضوع است
آقای وزیر کشور آیا میشود به دلیل شرمنده شدم جلو خانواده برای سیر کردن شکمشان افسرده نشد اگر تو طبقه پایین جامعه یک چرخی می‌زدی. نمی گفتی افسرده نیستند از افسردگی گذشته با دوشیف کار کردن کارگری باز هم شرمنده خانواده باشی با این اجازه خانه‌ای که سر به فلک کشیده خدایا خودت شاهد وناظری
واقعا مایه تاسف است. جامعه نه تنها افسرده و خسته است بلکه وارد فاز مرگ تدریجی آرزوها شده است. هیج برنامه ای برای مردم و جوانها ندارند. البته به جز آنها که بهتر از دیگران هستند.
جامعه ایرانی ایشون بله اصلا افسرده نیست ولی جامعه ایرانی واقعی از افسرده هم اونورتره
رشدی ازقبل فتوای امام خمینی معروف شد و نوبل گرفت و میلیونها دلار پول به جیب زد. وگرنه به این شهرت نمیرسید. یک انسان روان پریش .
آقای سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور وعده بهتر شدن اوضاع را از شش ماهه دوم دادند و شما آقای سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد وعده از سال آینده می دهید شما ها سید هستید دروغ بازی با روان مردم بد عاقبتی دارد !
من افسر گی را دیگر نوازش میکنم..عادت به شادابی مریضی میاره.@●●●●●●●
جناب وزیر کشور اگر فقر بیکاری وزیر خط فقر بودن باعث افسردگی نمیشود برای بنده پزشک قابل فهم نیست اگر تخصصی درجامعه شناسی دارید چرا وزیر کشور شدید
مردم روانی هستند که از خانواده افسرده است چون یک لحظه یک نفر چند نفر را می کشد
امامان چماعت نمی‌دانید که حرف های شما چقدر نزد مردم خریدار دارد.
باید روانشناسان میزان افسرده گی را اعلام کنند نه مسولین بی درد
هر چه وزیر بگه درسته چون زورش بیشتره
وزیر کشور:" افسرده بودن جامعه ایرانی یک حرف بی ربط است"

خود شما هم افسرده هستید.
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است
منظور وزیر کشور محترم هم پالکیهای خودشان است که افسرده نیستند از نظر ایشان جامعه ایرانی فقط افراد دور و اطراف ایشان است ولا غیر
ایشان در حقیقت وزیر کشور نیستند و وزیر دور و اطراف خود هستند و بقیه مردم ایران را نمی بینند
اصلا افسرده بودن مردم و یا امیدوار بودن مردم ربطی به این آقا نداره و در حیطه تخصص و مسئولیت ایشان نیست ضمنا به شعور ما مردم داره با این همه بدبختی که برای مردم بوجود آوردند توهین میکنند فقط خواهشا سکوت کنید سکوت
عجب
ما چه جامعه ی خوشبختی هستیم خودمون خبر نداریم.
همه چی آرومه
من چقدر خوشبختم
افسردگی یعنی یک عمر در حسرت خانه دار شدن بودن .یعنی نتوانی صاحب خودرو شوی .یعنی برای به دست آوردن یه لقمه نان راهی غربت شدن و صدها کیلومتر دور از زن و بچه بودن . یعنی قدرت خرید بسیاری از مایحتاج ضروری زندگی را نداشتن یعنی شرمنده زن و بچه بودن به علت بی کاری .که هم وطنان لااقل دو سه مورد را درگیر هستند. بنابراین اکثریت افسرده و عصبی هستیم . .وزیر محترم نیز در مورد کابینه دولت و مدیران کشوری و نمایندگان مجلس نظریه داده که آنها یک اجتماع شاد هستند
آره بی ربطه خودشون وضعشون خوبه نمیبینن تورم و بیکاری کمر مردم رو شکسته
خواستم بپرسم وزیر کشور چند خط کتاب روانشناسی خوانده است ؟
آره بابا ما اصلا افسرده نیستیم شاد شاد هستیم یعنی فکر کنم کشور شادی مثل ما تو دنیا پیدا نمیکنین
با توجه به نظرات برخی ایا حمله به سلمان رشدی ارتباطی به کاسبان تحریم دارد؟؟؟
به نظر من ادعای افسرده بودن مردم ایران کاردشمنان است مخصوصا آمریکا. اتفاقا شوک های اقتصادی که دولت وارد کرد و ارزش درآمدها یکباره نصف و کمترشد باعث شادی ملت شد. ملت خیلی خوشحال شدند. البته اگر ملت را در ثروتمندان و صاحبان قدرت خلاصه کنیم.
همش حرف وشعار.مردم دیگه او ن شادابی روندارند .من خودم دیگه حوصله هیچی ندارم
از بی کفایتی مسئولین همین بس که ارزش پول ما از ارزش پول افغانستان که بدترین شرایطشو مردم دارن کمتر ...از عراقی که داعش ویرانش کرد کمتره
بله جناب وزیر ما شادترین مردم جهانیم البته به وقت خواب
افسردگی اصلا چی هست تو محله ما و وزیر که نیست همش خارج از ایرانه خخخ
اره راست میگه آقای وزیر شاید ظاهر ما نشون نده افسرده نیستیم ولی مردم ایران افسرد ترین افسر اینی نیست که بخندی سفر کنی این دیگه افسر نیست باتن ما افسردس شاید بخندیم شاید سکوت کنیم اما افسردم افسرده اینکه ببینی پدر پول نداره برا بچش یه آدمس بگیره به این میگن افسردگی یه پدر وقتی تو خیابون داره میری تا جوان های مملکت از نداری یا سکته میکنن یا معتاد به این میگن افسردگی باتنی وقتی مبینی کشوری به این سروتمندی اما مردمانش هیچی ندارن آدم افسرده میشه بعد اونوقت همش به کشور های عراق اینا کمک کنید ....من وقتی مردم کشورم اینطوری میبینم یک افسرده هستم
این آقایون عادتشونه که صورت مساله رو پاک کنند چون این کار راحت ترین و کم هزینه ترین راه حل مشکلات و معزلات اجتماعیه.
متاسفم
قیافه تو را وحیدی یک آدم سالم و نه حتی روانشناس می بیند می فهمد که آدم طبیعی نیستی و از عاطفه رنج می برید و همیشه خشونت در چهره تا موج می زند.
جناب وزیر محترم کشور حرف شما کاملا درست چون می گویند آنچه نیکوست از بهارش پیداست از ابتدای انتصاب شما تا به امروز اگر یک عکس با لبخند از خود در محافل و مجالس ارائه دادید همه ما دعا گوی شما هستیم وهمه حرف های شما کارشناسی می باشد!!!!
میزان شور ونشاط ویا افسردگی هر جامعه ویا کشوری را می‌توان اآمارار ها وشاخص های اجتماعی وفرهنگی آن جامعه ومقایسه آن با جوامع دیگر بدست آورد.بعضی از این شاخص هاعبارتند ازامار های مربوط به خودکشی. طلاق پرونده‌های قضایی ناشی از دعوا ها ومیزان حاشیه نشینی واسیب های اجتماعی وووو
تابناک عزیز بنده فقط یک خواهش کوچیک از شما دارم و اون اینکه تمام این کامنت های بازخورد نظرات مردم شریف را بصورت مکتوب و بی کم و کاست به سمع و نظر این بزرگواران لفاظ مغلطه گو برسونید.
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است. وحید جان منظور از جامعه ایرانی آنهایی نیست که به برکت حرکات موزون اقتصادی ...ه در ویلاهای لاکچری و منازل آنچنانی زندگی می کنند. منظور آنهایی است که در وسط شهر استان های کشور و حاشیه های آن روزمرگی می کنند.
من مونده ام این مسئولین اگه بین مردم ظاهر نمیشن تا از حال و روز و نظرات مردم مطلع بشن لااقل کامنت های مردم توی صفحه های مجازی را بخونن تا بدونن چقدر محبوب مردم هستن.
اقای وزیر کشور افسردگی جامعه ایران حرفش ممکنه بی ربط باشه ولی خود افسردگیش بی ربط نیست و واقعیت داره
از نشانه هاش عصبی و خشمگین شدن مردم در برابر مسائل جزئی و درگیری پیداکردن با یکدیگر
خدا را شکر که ایشون فرمودند
من تا به حال احساس می کردم نامید و افسرده هستم
نگو این حس خوشحالی و خوشبختی است و من خبر ندارم !
به وزیر کشور بگید تو که راست میگی!
مگر اقای وزیر شما جامعه شناس هستی یا با زور اسلحه حرف میزنی خدا بداد برسد که یک نیروی نظامی وزیر کشور شود
سردار وحیدی:
افسردگی جامعه بی ربط است.
مگر اصولا نظامی ها با آن روحیه خاص شان،
اساسا به مقوله ای به نام افسردگی اعتقادی دارند؟
خیر !!!!!
لذا بهترین شیوه حکمرانی نزد ایشان این است،
از اساس همه چیز انکار میشود.
وزیر اقتصاد: در تلاشیم سال آینده خاتمه ‌فشار اقتصادی بر مردم باشد
آره البته اگر تا سال آینده از ملت کسی زنده بمونه
این که بهش نمیگن کاهش قیمت میخوای خودت رو راضی کنی یامردم -بالاخص حقوق بگیر؟؟؟؟؟؟
وزیر کشور خودشو بایه من عسل نمیشه خورد بدون سند حرف زدن هم بماند.تازه افسردگی مال شماها که نیست اراده کنید قانون هم به نفعتون تغییر می کنه.افسردگی نال ملت ایرانه مگه شما این ملت هستید...
جناب وزیر کشور دستور دادند جامعه ایرانی افسرده نیست. همین
خوش بحالتون با رانت اطلاعاتي كه داشتين فروردين 99 ، 10 ميليارد تومان گذاشتين تو بورس و مرداد ماه 200 ميليارد تومان برداشت كردين و تا هفت نسل روزي 10 ميليونم بخورين تموم نميشه بنازم به عدالت
جناب تابناک که تاکید بر استفاده از واژه "ترور" در عناوین خبری خود دارید، فارغ از اغراض سیاسی شما و دوستانتان باید عنوان نمود که سلمان رشدی از فتوای امام خمینی در مورد حکم خود اطلاع داشته و سال‌ها در خفا زندگی نموده است و حکم آن به یکباره و در حالت غافلگیرانه نبوده است.
ماهمه شادیم و شنگول نمی دونیم این در آمدهای اضافی را با اینهمه ارزونی در کشور ایران کجا بسپاریم حساب های باکی مملو از پول کشور گل و بلبل خلاصه مردمان کشورهای دیگر همه به حال ما غبطه می خورند
آقا بخدا ما افسرده ایم ...
کس که عامل هست آیا میتونه افسردگی رو تائید کنه اصلا اینو ول کن آقا تو کار خودش معطل چطور می تونه تو رشته روانشناسی نظر بده
اقای وزیر درست می فرمایند چون هیچکدام از فرزندان حضرات که در بلاد کفر مخصوصا امریکا حضور دارن کوچکترینی نشانه ای از افسردگی بروز نداده اند و ظاهرا” رضایت کامل هم دارن.
وزیر کشور اگر وزیر مردم بود این حرفو نمیزد. این بابا نون مردم رو میخوره و سنگ دولت رو به سینه میزنه و دروغ میگه
از یارو میپرسن تا بحال عاشق شدی؟ جواب میده: نه. ازش میپرسن مگه میشه؟. جواب میده آخه من اصلا نمیدوم عاشق یعنی چه؟!
این بنده خدا وزیر اصلا نمیدونه که افسردگی و شادی چیست. اگر بلد است تعریف کند.
ایران ما مردم عادی با ایران وزیر کشور فرق زیادی داره !
وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایرانی، یک حرف بی ربط است : وقتی صورت مساله را پاک میکنید و قبول ندارید ، برای حل آن هم اقدامی انجام نخواهید داد . وزیر کشوری که چشمش را روی واقعیت ببندد تا به دردسر نیفتد و نخواهد پاسخگو باشد ، به درد نمیخوره !!!
منم اگه اون بالا نشسته بودم صفا می‌کردم، می‌گفتم جامعه افسرده نیست.
حالا که از شهریه ها گفتید این را هم بگم که در قانون اساسی آموزش رایگانه..مجلس شورای اسلامی که ادعای قاتونمند بودن را داره باید بدونه بر این اساس هیچیک از مدارس ابتدایی و.. نباید شهریه دریافت کنند و به هیچ عنوان نباید مدارس غیرانتفاعی و...اصلا وجود خارجی داشته باشد درحالیکه می بینیم در شهرکی مثل تهرانسر اکثر مدارس غیرانتفاعی با شهریه های گزاف هستند. اگر نمایندگان پرادعای مجلس راست می گویند تمام مدارس غیرانتفاعی و شهریه بگیر را جمع کنند و همه را دولتی کنند..همانطور که زمان قدیم همه مدارس رایگان بود..مدارس دولتی در حال انفجار هستند . در هر کلاسی 30الی40نفر شرکت کردند و باعث شرمندگیه..آیا نمایندگان از این وضعیت شرمنده هستند؟
خواهش می کنم درج کنید حداقل 2 نفر از همکاران کن اقدام به خودکشی کردند در 3 سال اخیر...
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
درج شد ولی وزیر محترم کشور باور می‌کنه؟
شاید این خودکشی‌ها از شادی و نشاط زیادی بوده
نویسنده روزنامه وزین رسالت بهتره به فکر آخرت خودش و هم کیشانش باشد، موسوی انسان با شرافتی است
اون آقایونی که چند سال پیش سینه چاک میدادن که برن آمریکا برای کشتن سلمان رشدی به دستور امام خوب الان که بچه هاشون اونجا دارن زندگی میکنن فرصت رو غنیمت بدونین و دستور امام رو بهشون القا کنین تا اونام فیض ببرن
روزنامه رسالت گذشته درخشان خودشو فراموش کرده
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد و افسردگی در جامعه است همین است
باز یچیزی شد کل اخبار ایران دیگه شد این چیز بی ارزش( قتل سلمان رشدی). جالب اینجاست چه با لذت هم خبرش رو میگن! کتاب نوشته در مقابلش کتاب بنویسین چرا می کشید؟
آقاي موسوي به دنبال مطرح كردن دوباره خود بود منتها از روش برادر حاتم طايي!
بنده از پرسنل وزارت کشور هستم ...یکی به آقای وزیر بفرماید بودن شخص شما در راس این وزارتخانه بی ربط هست ...بیش از نود درصد پرسنل وزارت کشور افسرده هستن ...خفته هفته کی کند بیدار....
خدا این نوع زندگی بزعم شما شاد مردم را نصیب شما بفرماید.
حالا که صلح کردیم بعد بیست سال هنوز هزار تاهزارتا شهید میارن اگرصلح نمیکردیم جونی برامون نمونده بود.
احتمالا وزیر کشور ایرانی نیست
با تشکر از وزیر کشور متخصص نظامی و دارای بورد تخصصی در زمینه روانشناسی، روانکاوی، روانپزشکی و کلیه امور روان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
احسنت حرف اول رواخرگفتی مگه وزیرکشورروانشناسه
خدا وكيلي اين اظهارات رو كه ادم ميخونه بكل از همه چيز نا اميد ميشه ، دريغ از يك حرف حساب و منطقي
در این شرایط اگر کسی افسرده نشه باید در سلامت عقل اش شک کرد.
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
اقای وزیر کشور بستگی دارد که شما افسردگی چطور ببینی و ان را چطور تعریف کنی
سلام بر وزیر محترم برادر کاری نداردروزهای شاد را با روزهای عزاداری مساوی کنید ممنون هستیم
آقای وزیر کشور
چقدر مثل محمود حرف می زنید !
گوجه در محله شما ارزان است !!!!!
چقدر مثل آقای حسن روحانی حرف می زنید !
از پشت شیشه ماشین که نگاه می کنید مردم خندان و با نشاط هستند !!!!!!!!
بد است آقای وزیر کشور این حرف ها !!
نزن برادرم از این حرفها!!
به پیغمبر بد است .
وزیر کشور اگر وزیر مردم بود این حرفو نمیزد. این بابا نون مردم رو میخوره و سنگ دولت رو به سینه میزنه و دروغ میگه
بنده خدا راست میگه اما مشکل اصلی اینجاست که ایشان افراد دور و بر خودشان را میبینند که همه شاد و خرم سر یک سفره نشسته اند
از گرانی مسکن و خواربار و هزینه های دارو و درمان خبر ندارند.
با توجه به رشته تحصیلی ایشان بهتر بود وزیر نیرو بشوند تا کشور.
منظور وزیر محترم خواص هستند . بقیه مردم به حساب نمی آیند .
مسوولیین به بچه های خودشون نگاه میکنن که با پول ملت تو سوئیس و کانادا عشق و حال میکنن فکر میکنن همه ملت لابد همینطوری هستن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی