بازدید 6737
۴

اتصال همه ابزارهای پرداخت به پرونده مالیاتی

مهران محرمیان از اتصال تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 11 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان گفت: در حال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی افزود: اتصال ابزار‌های پرداخت به پرونده‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزار‌های پرداخت با هدایت صاحبان این ابزار‌ها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان آن‌ها انجام نشد عملیات قطع و غیرفعال شدن این ابزار‌ها از شبکه پرداخت انجام شد.

محرمیان افزود: اتصال کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال تعداد محدودی از ابزار‌های پرداخت به شبکه پرونده‌های مالیاتی باقی‌مانده است که این ابزار‌ها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال آن‌ها هستند که در این زمینه نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آن‌ها مکاتبه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پدر مردمو دراوردین با مالیات زوری
بهتر نبود کل ابزار های پرداخت را مستقیما به اداره دارایی سوریه متصل میکردید تا کار شما راحت تر شود ؟
من که کاسبم و پایان خدمت ندارم و متاهلم و دانشجو هستم و بهم پروانه نمیدن تا باهاش درگاه بگیرم باید برم بمیرم؟؟ کارت خوان منو قطع کردن هیچ کاری هم نمیتونم بکنم. هیچ راهی هم ندارم خدا لعنت شون کنه اگر شغلی ایجاد نمیکنید حداقل مشاغل را نابود نکنید.
با سلام
چندی پیش به رستورانی در اصفهان رفتم دستگاهی که پشت سر منشی آن قرار داشت مبلغ صورت حساب را کارت به کارت کرد که ظاهرا برای فرار مالیاتی اینکار را انجام می داد اگه نیاز به ارایه نام رستوران و آدرس آن می باشد Email نمایید تا پاسخ گویم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار