بازدید 13574
۲

دستگیری ۲ موتورسوار زورگیر در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موتورسوار که با تهدید تلفن همراه شهروندی را سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 10 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت موبایل به شیوه زورگیری از طریق سامانه ۱۱۰ بلافاصله گشت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد بدون معطلی به محل اعزام که در بررسی‌های اولیه درمحل مشخص شد ۲ موتورسوار با یک دستگاه موتورسیکلت از شهروندی زورگیری کرده اند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه مشخصات ظاهری متهم را بدست آوردند و آن را در اختیار تمام واحد‌های گشتی قرار دادند، افزود: بلافاصله طرح مهار برای دستگیری سارقان اجرا که متهمان در یکی از خیابان‌های "نازی آباد" مشاهده و در یک عملیات پلیسی ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و راکب موتورسیکلت موفق به فرار شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۲۳ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی زورگیری معترف شده و گوشی موبایلی که دقایقی قبل به سرقت برده بود از متهم کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: تاکنون ۵ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
یک ماه دیگه از زندان میاد بیرون، بیشتر از قبل ادامه میده
تا زمانی که قوه قضائیه حکمهای سبک صادر بکنه و قانونی نباشه که بازدارنده باشه وضع از این هم بدتر میش
کاش این روزها در مجلس به جای صحبت در مورد لباس و اینترنت و .... قانونی جهت برخورد جدی با این جرائم که مال و ناموس و آرامش و امنیت مردم را به خطر انداخته تصویب کنند
چکارشون میکنن؟! هیچی دو روز دیگه آزاد میشن و کارهاشونو با شدت بیشتری ادامه میدن. و البته عده ای هم میخوان ادای روشنفکری دربیارن و بیکاری و تورم و... را توجیه برای خلاف میدونن. در صورتیکه همین افراد میتونن برن کارگری کنن و خرجشونو دربیارن. متاسفانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان و متخلفان ضعیف عمل میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار