بازدید 9694

سقوط پاترول به دره «جهان نما»ی کردکوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از سقوط یک دستگاه خودروی پاترول در دره جهان نمای کردکوی خبرداد و گفت: عملیات امدادی با توجه به وضعیت خودرو، به روشنایی روز موکول شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 06 August 2022

به گزارش «تابناک»، قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه جمعه، انحراف و سقوط یک دستگاه خودرو پاترول در منطقه ییلاقی جهان نما در محدوده چکل آتشان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بلافاصله دو تیم امدادی با ۶ نیرو، به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و سختی دسترسی به مصدوم تیم ها از دو مسیر شموشک و پایگاه درازنو به محل حادثه اعزام شده اند.

غریب توضیح داد که تیم ها حدود ساعت ۲۲ شب از سمت شموشک به محل سقوط خودرو رسید ولی به علت شرایط خاص قرار گرفتن خودرو و نیاز به تثبیت برای حفظ امنیت و ایمنی تیم ها و احتمال سقوط خودرو امکان دسترسی به خودرو وجود نداشت.

وی بیان کرد: تیم ها تا رسیدن نیرو و تجهیزات بیشتر در محل حادثه مستقر بوده تا هنگام صبح شخص گیر افتاده در خودرو را پس از تثبیت خودرو، رهاسازی و از خودرو خارج کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر